-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійні проектори та інтерактивні дошки з програмним забезпеченням (мікропроект)
Завершена
103 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 515.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 515.00 UAH
Період оскарження:
02.09.2020 14:13 - 08.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Видалення дискримінаційної вимоги
Номер:
d7c5d4208bed4836a46191eca07ae59e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-001565-c.b1
Назва:
Видалення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
У Додатку 4 Ви вказуєте наступне:
"1. Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Переможцем (наявний власний чи на договірних умовах (якщо на договірних – надати копію договору) сервісний центр у Львівській області з можливістю виїзду спеціаліста по запиту Замовника. Надати гарантійний лист. "
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною. Оскільки переважна більшість учасників знаходиться в інших регіонах, сервісні центри також зазвичай знаходяться в обласних центрах, тому виїзд спеціаліста на запит Замовника є практично неможливим. Це є нераціональним та необгрунтованим, достатньо буде відправити певний товар за допомогою поштових служб доставки до сервісного центру.
Дана вимога не передбачена жодним нормативним актом і суттєво звужує коло потенційних учасників.
Шановний Замовнику, не порушуйте принципи здійснення державних закупівель та не обмежуйте потенційних добросовісних учасників!
Наполягаємо на негайному внесенні змін до Додатку 4 тендерної документації та видаленні вказаної дискримінаційною вимоги або викладу її в такій редакції: "Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Переможцем (наявний власний чи на договірних умовах (якщо на договірних – надати копію договору) сервісний центр у Львівській області. Протягом гарантійного терміну доставка товару в сервісний центр або уповноваженому представнику для ремонту і Замовнику з ремонту виконуватиметься силами і за рахунок Постачальника. Надати гарантійний лист."
Пов'язані документи:
Замовник
- П №3 Проектори та мультимедійні дошки, мікропроект.pdf 10.09.2020 11:50
Дата подачі:
07.09.2020 15:27
Вирішення:
3. Розглянувши вимогу, що ви подали, хочу звернути Вашу увагу, що саме для забезпечення безперервності навчально-виховного процесу, а в разі вилучення техніки, якнайшвидшого ремонту та відновлення навчально-виховного процесу, були прописані саме ці вимоги.
Оскільки у вимогах прописані два варіанти гарантійного обслуговування, а саме: наявний власний Сервісний центр технічного обслуговування комп’ютерної техніки або ж підписаний договір з Сервісним центром технічного обслуговування комп’ютерної техніки у Львівській області. Цілком логічною і оправданою є вимога виїзду спеціаліста до Замовника, що дасть можливість запобігти призупиненню навчального процесу і ремонту техніки на місці.
Дискримінацією учасників публічних закупівель вважається обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників
Виходячи з вищесказаного та згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р., що набув чинності 19.04.2020 р.), вважаю, що вимоги вказані в Додатку 4. не можна вважати дискримінаційними, адже у Львівській області, як і в нашому регіоні, є достатньо велика кількість сервісних центрів технічного обслуговування комп’ютерної техніки.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.09.2020 11:52