• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

згідно ДК 021:2015 –30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Придбання БФП)

Торги не відбулися

53 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265.00 UAH
Період оскарження: 02.09.2020 12:58 - 07.09.2020 14:00
Вимога
Відхилено

Тенденрна документація Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.)

Номер: 6c2e5d1b64e442e488344e39210b19bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-005268-b.b4
Назва: Тенденрна документація Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.)
Вимога:
Шановний Замовнику, мова не про те, що ми можемо, а про те на що Ви не маєте права при формуванні вимог до учасників, виходячи із Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.). Ваші вимоги порушують, саме ті статті які були вказані, а саме у даному випадку п.3 та 4. Ст. 22, п.11.ст 26 , про інші порушення у даній вимозі не йшлося. Уточняю: п.3 Ст. 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Визначальним тут є ЗАКОНОДАВСТВОМ. Для підтвердження правоти Вашого аргументу прошу надати положення з будь-якого з законів, що регулюють економічну діяльність підприємців: Закону України «Про публічні закупівлі» та законів: «Господарський кодекс України», Податковий кодекс України, Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», чи будь яких інших де прописано, що підприємства зобов’язані впроваджувати систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 і, відповідно мати сертифікат, що даний статус засвідчує. Якщо такого положення не знайдете, прошу виключити дану вимогу з тендерної документації закупівлі UA-2020-09-02-005268-b згідно ДК 021:2015 –30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Придбання БФП) згідно з п.11.ст 26 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Дякую, за відповіді.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю вказаного учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною. Вимогу щодо наявності в учасника сертифікату ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) встановлено й з метою запобігання поширенню контрафактної продукції відповідно до норм чинного законодавства та спрямовано на придбання Замовником виключно якісного товару відомих виробників, а не їх підробку. Відповідність якості товару технічним регламентам та вимогам замовника залежить від рівня кваліфікації персоналу, планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників/виробників запропонованого товару сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості послуг, що надаються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання коштів за призначенням. Впровадження системи управління якістю відповідно вимогам ДСТУ SO 9001 (ISO 9001) наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога сертифікату управління якістю ISO 9001: 2015 і ДСТУ ISO 9001 суперечить частині 3. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.)

Номер: 34048761b76a4421afc174b43aaa1f0c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-005268-b.c3
Назва: Вимога сертифікату управління якістю ISO 9001: 2015 і ДСТУ ISO 9001 суперечить частині 3. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.)
Вимога:
Я з Вами погоджуюся, що вимога наявності сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю вказаного учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), жодним чином не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною. Але дана вимога порушує вимоги частини 3. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.): Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Саме законодавством до учаснтка. Система управління якістю відповідно до стандарту ISO 9001: 2015 і ДСТУ ISO 9001 не є обов'язковою. Це система добровільної сертифікації і вона носить рекомендаційний характер. А це означає, що висуваючи її у вимогах Вашої ТД ви порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.) Тому прошу виключити даний пункти з вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Впровадження системи управління якістю відповідно вимогам ДСТУ SO 9001 (ISO 9001) наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Дана вимога не є дискримінаційною, з огляду на зазначене вище.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога до учасників надати копії сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 порушує вимоги п.4 Ст. 22, п.11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.)

Номер: fee0afbf6dfd4f30adf9762ea922af35
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-005268-b.c2
Назва: Вимога до учасників надати копії сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 порушує вимоги п.4 Ст. 22, п.11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.)
Вимога:
Шановний Замовнику, вимога п. 8. Додаток № 2 «Оголошення про закупівлю» «Для підтвердження наявності у Учасника впровадженої програми управління якістю Учасник повинен надати копії сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), дійсних на дату розкриття пропозицій» порушує вимоги п.4 Ст. 22, п.11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.) Абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимоги до учасника повинні висуватися відповідно до законодавства України, а не на розсуд Замовника. Для здійснення господарської діяльності законодавством України не передбачена необхідність впровадженої програми управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) для підприємців, відповідно, учасник не зобов’язаний мати сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та надавати їх копії для участі у закупівлі. Стаття 19. Конституції України гарантує, що ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством». На даний час жодна стаття Закону України «Про публічні закупівлі» та закони, що регулюють економічну діяльність підприємців: «Господарський кодекс України», Податковий кодекс України, Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» не містить положення про обов’язковість впровадженої програми управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015). Пунктом 11.ст 26 цього Закону «Про публічні закупівлі» стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому прошу виключити даний пункти з вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю вказаного учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною. Вимогу щодо наявності в учасника сертифікату ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) встановлено й з метою запобігання поширенню контрафактної продукції відповідно до норм чинного законодавства та спрямовано на придбання Замовником виключно якісного товару відомих виробників, а не їх підробку. Відповідність якості товару технічним регламентам та вимогам замовника залежить від рівня кваліфікації персоналу, планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників/виробників запропонованого товару сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості послуг, що надаються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання коштів за призначенням. Впровадження системи управління якістю відповідно вимогам ДСТУ SO 9001 (ISO 9001) наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога до учасників надати листа авторизації від виробника запропонованої продукції порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема Ст. 5, п.4 Ст. 22, п.11.ст 26

Номер: 4a1f69d19fc645248da4a2fa557bdc36
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-005268-b.c1
Назва: Вимога до учасників надати листа авторизації від виробника запропонованої продукції порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема Ст. 5, п.4 Ст. 22, п.11.ст 26
Вимога:
Шановний Замовнику, вимога п. 5 та 6 . Додаток № 2 «Оголошення про закупівлю» надати листа авторизації від виробника запропонованої продукції порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» 1. для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу в виробника, або його офіційного представництва в Україні, який би підтверджував безпосередні партнерські відносини з учасником. Не міститься така вимога і в Законі України «Про публічні закупівлі», зокрема п.2 ст 22 не передбачає можливості для Замовників встановлювати таку вимогу при формуванні тендерної документації. Пунктом 11.ст 26 цього Закону стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 2. Виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають офіційні партнерські стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі і це законом не заборонено. Легально постачають товар в країну не лише офіційні дистриб’ютори. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Тобто, цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким. 3. На практиці, лист авторизації отримає лише учасник, що перший звернувся (домовився), максимум два, інші отримають відмову. І цей учасник може дозволити собі тримати верхню межу ціни, знаючи що всі інші пропозиції Замовником будуть відхилені. Утримання високої ціни вигідно і дистриб’юторам. Ви своїми вимогами створюєте їм привілеї, зобов’язуєте купувати товар тільки у них (лист авторизації дистриб’ютор видає під таку умову). Тобто ця вимога тендерної документації суперечить Статті 5. «Принципи здійснення закупівель», та п.4 Стаття 22. «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.), призводячи тим самим до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Відповідно до п.1. статті 31 ГКУ обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів є дискримінацією суб'єктів господарювання. Тому прошу виключити даний пункти з вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будь-який учасник, що не є виробником/дилером/офійійним представником може отримати авторизаційний лист, тому ми як замовник не вбачаємо дискримінації в наданні відповідних листів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні