-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 47 по вул. Ентузіастів та № 45 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької області
Завершена
946 358.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 731.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 731.79 UAH
Період оскарження:
02.09.2020 12:45 - 07.09.2020 18:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне визнання переможцем учасника пропозиція якого не відповідала вимогам Оголошення
Номер:
73d4a7e555bc4c76bc41dfda731d60a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-005051-b.a1
Назва:
Неправомірне визнання переможцем учасника пропозиція якого не відповідала вимогам Оголошення
Вимога:
Шановний замовнику звертаємо вашу увагу на неправомірність прийняття Вами рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ХАЙТЕК БУД", що полягає в порушенні вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон), а саме порушенні Вами всіх принципів передбачених ст. 5 Закону, таких як: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням Так, нами неодноразово прийнято участь у спрощених закупівлях оголошених Вами, однак кожного разу стикаємось з дискримінацією, під час розгляду пропозицій, та визнання переможцями закупівель пропозицій учасників які не відповідають (л)и вимогам Оголошень. Дана закупівля також не стала виключенням, Вами знову ж, прийнято рішення про намір укласти договір з учасником пропозиція якого не відповідає вимогам Оголошення. Зокрема, Учасником переможцем не виконано вимоги Оголошення та не підтверджено відповідність пропозиції вимогам замовника, а саме: Згідно вимог п. 4 Додатку 1 Оголошення замовником вимагалось: 1. Надання довідки, складеної Учасником у довільній формі про наявність асфальтобетонного заводу, із зазначенням інформації про місцезнаходження АБЗ (адреса), тип/марку АБЗ, правові підстави використання (власний та/або орендований та/або договір постачання/купівлі продажу асфальтобетонну); 2. Транспортну схему згідно таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), у якій вказати фактичні данні про відстань транспортування матеріалу (асфальтобетонну відповідної марки/типу); Так у складі пропозиції переможця у довідці про наявність асфальтобетонного заводу не вказано тип/марку АБЗ, що не відповідало вимогам Оголошення. Також у складі пропозиції надано транспортну схему згідно таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), згідно якої вказано про постачання Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) дорожні, аеродромні, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1, однак не вказано інформацію про Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), з поверхнево-активними речовинами що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1, відомості про який вказано у Підсумковій відомості ресурсів переможця, шо також не відповідає вимогам Оголошення Окрім того звертаємо увагу, що договір Поставки асфальтобетону, що укладений з КПФ «Агропромшляхбудіндустрія», не підтверджує поставку асфальтобетонну, інформація про який вказана як в Транспортній схемі так і у Підсумковій відомості ресурсів, а саме: Згідно умов договору пунктом. 1.1. вказано, що «Продавець зобов’язується поставити Покупцю гарячу асфальтобетонну суміш; тип Б, тип Г, крупнозернистий, ЩМА, чорний щебінь (в подальшому-асфальтобетон». Таким чином, учасником не підтверджено можливість постачання асфальтобетону- Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) дорожні, аеродромні, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 та Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), з поверхнево-активними речовинами що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка , 1що передбачений технічним завданням та інформація про який вказана в Транспортній схемі так у Підсумковій відомості ресурсів, та мало б стати підставою для відхилення Учасника переможця. Також звертаємо Вашу увагу на невиконання Учасником якого визнали переможцем також вимог п. 17 Оголошення, а саме: Ненадання у складі пропозиції копії паспорту уповноваженої особи учасника. Згідно п. 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ5 Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Натомість учасником надано копії окремих сторінок паспорта, що не відповідає вимогам оголошення в цій частині. Також звертаємо увагу на однозначну практику Постійно діючої колегії АМКУ, зокрема у рішенні № 6992-р/пк-пз від 31.05.2019). Таким чином, не відхиливши пропозицію учасника, яка не відповідала вимогам Оголошення Замовником порушено норми Закону та є підставою для притягнення Уповноваженої особи учасника до Адміністративної відповідальності передбаченої Статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможця та відмінити процедуру закупівлі. Також гарантуємо, що у разі ігнорування нашої Вимоги та відсутності рішення про скасування, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до ДБР та суду, а також попереджаємо що оскарження незаконних дій Замовника суттєво затягне процедуру проведення закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2020 09:42
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 22.09.2020 р.
по спрощеній процедурі на закупівлю робіт UA-2020-09-02-005051-b - Відновлення покриття за кодом CVP за ДК 021:2015-45233251-3 (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 47 по вул. Ентузіастів та № 45 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької обл.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
14.09.2020 р. відбувся аукціон по спрощеній процедурі закупівлі- Відновлення покриття за кодом CVP за ДК 021:2015-45233251-3 (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 47 по вул. Ентузіастів та № 45 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької обл.).
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в ст. 28 Закону. Розгляд пропозицій учасників замовник здійснює після етапу оцінки пропозицій, який проводиться автоматично. Пропозиції розглядаються почергово на предмет їх відповідності всім вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У випадку, якщо замовник виявляє одну з підстав, передбачених ч. 13 ст. 14 Закону, він відхиляє пропозицію. Тобто, завдання замовника- ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох підстав, зазначених у п.13 ст. 14 Закону, - відхилити його пропозицію.
Рішенням уповноваженої особи пропозиція учасника була відхилена на підставі ч. 13 ст. 14 Закону, а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Всі зауваження до ТОВ «ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД» зазначені у протоколі № 114 від 18.09.2020 р. та опубліковані в електронній системі закупівель.
Згідно абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Також, відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону учасники спрощеної закупівлі у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
За таких обставин, Законом передбачено порядок роз'яснень (уточнення) інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, яким може скористатись кожен учасник на відповідній стадії спрощеної закупівлі.
Таким чином, замовником проведено розгляд пропозиції учасника з дотриманням порядку передбаченого Законом, рішення є законним та обгрунтованим, а вимога такою, що не підлягає до задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено