-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Підгузник для дорослих, дихаючий
Завершена
640 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
Період оскарження:
02.09.2020 10:15 - 13.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо термінів постачання
Номер:
66742528cf244d22840880504e8ba8ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-000440-a.a3
Назва:
щодо термінів постачання
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію (далі –ТД) повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме:
1. Вимога Замовника «Товар повинен бути наданий ПОКУПЦЮ протягом 3 (трьох) робочих днів з дати узгодження заявки» є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, адже поставити продукцію в такий короткий термін може лише той постачальник, у якого вона вже є в наявності і склад знаходяться в даному регіоні. Обмежене коло постачальників має таку кількість продукції. Проте, виробники відомих торгових марок та постачальники, продукція яких знаходяться за межами України, взагалі позбавлені можливості взяти участь у закупівлі. Крім того, адміністрація закладу чітко володіє, який залишок підгузків на складі і може завчасно їх замовити у постачальника, не в термін «до 3-х робочих днів», а заздалегідь. В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (додається), що встановлення таких вимог замовником, як короткий строк поставки товару в тендерній документації, є дискримінацією по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, та зобов’язує Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію ( в проект договору). В зв’язку з вищезазначеним, просимо збільшити термін поставки товару до 5 робочих днів з моменту подання заявки.
Нагадуємо, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4, статті 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також нагадуємо Вам, що відповідно до статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України. Отже, просимо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, в іншому випадку, ми будемо змушені звертатися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Заздалегідь вдячні за порозуміння.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішенняАМКУ Термін поставки_1599423508.pdf 06.09.2020 23:57
Дата подачі:
06.09.2020 23:57
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу не зовсім зрозуміло в чому полягає дикримінація учасників, оскільки не разова поставка товару, в нашому випадку - це підтвердження того, що учасник може постачати товар по заявкам, оскільки закупівля велика і прийняти товар разово не можливо, так як відсутні спеціально пристосовані складські приміщення. Щодо свідоцва про право власності чи ін правоустановчого документу на приміщення, що служить складом, то Вами не надано обгрунтованого пояснення в чому полягає дискримінація, лише зазначаєте, що орендодавець не зобов'язаний або може відмовитись від надання такого роду документів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.09.2020 10:20
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
61ec72e206f24031bb79811a1751927e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-000440-a.a2
Назва:
щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
1. Ознайомившись з тендерною документацією (далі –ТД) повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме:
- по-перше, в розділі III пункті 5 тендерної документації міститься вимога надати правовстановлюючі документи на ЗАЛУЧЕНІ приміщення (оренда,суборенда, послуги користування тощо) для зберігання товару (свідоцтво про власність на приміщення або інший аналогічний документ згідно чинного законодавства України). Зазначена вимога є дискримінаційною, так як обмежує конкуренцію та робить неможливим участь у закупівлі учасників, в яких складські приміщення перебувають у суборенді, а отже надати документи на право власності орендодавця Учасник не зможе. Крім того, навіть якщо Учасник користується приміщенням на підставі договору оренди - орендодавець не зобов’язаний і може відмовитись надати орендарю (Учаснику) копії документів, які підтверджують право власності на нерухоме майно. Таким чином, шляхом включення до тендерної документації вищенаведених дискримінаційних умов, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель. В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (додається), що встановлення таких вимог є дискримінацією по відношенню до інших учасників. В зв’язку з вищевикладеним, просимо виключити вимогу щодо надання правовстановлюючих документів на залучене приміщення для зберігання товару та внести відповідні зміни до тендерної документації.
по-друге, в тендерній документації міститься вимога, згідно якої Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі та який включав БАГАТОРАЗОВУ (окремими партіями) поставку товару протягом строку дії договору. Встановлення Замовником необґрунтованої вимоги щодо багаторазової поставки, порушує наше право, як Учасника, на участь у закупівлі, в зв’язку з тим, що наша компанія має документально підтверджений досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та здійснювала поставку товару за такими договорами у відповідні терміни та в повному обсязі, проте однією партією. Таким чином, вважаємо, що встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників, порушує принципи закупівлі, визначені Законом та є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Нагадуємо Вам, що відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям та зловживанням. Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище умов порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- додаток до вимоги - рішення АМКУ_1599423508.pdf 06.09.2020 23:50
Дата подачі:
06.09.2020 23:50
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу не зовсім зрозуміло в чому полягає дикримінація учасників, оскільки не разова поставка товару, в нашому випадку - це підтвердження того, що учасник може постачати товар по заявкам, оскільки закупівля велика і прийняти товар разово не можливо, так як відсутні спеціально пристосовані складські приміщення. Щодо свідоцва про право власності чи ін правоустановчого документу на приміщення, що служить складом, то Вами не надано обгрунтованого пояснення в чому полягає дискримінація, лише зазначаєте, що орендодавець не зобов'язаний або може відмовитись від надання такого роду документів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.09.2020 10:20
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
10c7474e081b4d56bdbe02e0190f9d9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-000440-a.b1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
1. Ознайомившись з тендерною документацією (далі –ТД) повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме:
- по-перше, в розділі III пункті 5 тендерної документації міститься вимога надати правовстановлюючі документи на ЗАЛУЧЕНІ приміщення (оренда,суборенда, послуги користування тощо) для зберігання товару (свідоцтво про власність на приміщення або інший аналогічний документ згідно чинного законодавства України). Зазначена вимога є дискримінаційною, так як обмежує конкуренцію та робить неможливим участь у закупівлі учасників, в яких складські приміщення перебувають у суборенді, а отже надати документи на право власності орендодавця Учасник не зможе. Крім того, навіть якщо Учасник користується приміщенням на підставі договору оренди - орендодавець не зобов’язаний і може відмовитись надати орендарю (Учаснику) копії документів, які підтверджують право власності на нерухоме майно. Таким чином, шляхом включення до тендерної документації вищенаведених дискримінаційних умов, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель. В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (додається), що встановлення таких вимог є дискримінацією по відношенню до інших учасників. В зв’язку з вищевикладеним, просимо виключити вимогу щодо надання правовстановлюючих документів на залучене приміщення для зберігання товару та внести відповідні зміни до тендерної документації.
по-друге, в тендерній документації міститься вимога, згідно якої Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі та який включав БАГАТОРАЗОВУ (окремими партіями) поставку товару протягом строку дії договору. Встановлення Замовником необґрунтованої вимоги щодо багаторазової поставки, порушує наше право, як Учасника, на участь у закупівлі, в зв’язку з тим, що наша компанія має документально підтверджений досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та здійснювала поставку товару за такими договорами у відповідні терміни та в повному обсязі, проте однією партією. Таким чином, вважаємо, що встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників, порушує принципи закупівлі, визначені Законом та є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Нагадуємо Вам, що відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям та зловживанням. Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище умов порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2020 23:48
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу не зовсім зрозуміло в чому полягає дикримінація учасників, оскільки не разова поставка товару, в нашому випадку - це підтвердження того, що учасник може постачати товар по заявкам, оскільки закупівля велика і прийняти товар разово не можливо, так як відсутні спеціально пристосовані складські приміщення. Щодо свідоцва про право власності чи ін правоустановчого документу на приміщення, що служить складом, то Вами не надано обгрунтованого пояснення в чому полягає дискримінація, лише зазначаєте, що орендодавець не зобов'язаний або може відмовитись від надання такого роду документів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.09.2020 10:20