-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт по заміні вікон будівлі КП "Бахмутелектротранс", розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Героїв Праці, 18»
строк виконання 90 календарних днів, категорія складності - ІІІ
Завершена
672 141.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 20 164.25 UAH
мін. крок: 3% або 20 164.25 UAH
Період оскарження:
13.12.2016 10:34 - 16.01.2017 10:26
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення по учаснику по закупівлі №534561 Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт по заміні вікон будівлі КП "Бахмутелектротранс", розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Героїв Праці, 18»
Номер:
7c121bdaa1cf420281cbcf2e026eefc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-13-000334-b.a3
Назва:
Оскарження рішення по учаснику по закупівлі №534561 Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт по заміні вікон будівлі КП "Бахмутелектротранс", розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Героїв Праці, 18»
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУКТРЕЙДІНГ» 50071, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг вул. Володимира Великого, буд 47, р/р 26002624343300 в АТ «УкрСиббанк» м.Харків , МФО 351005 Код ЄДРПОУ 40758593, тел. (096) 249-33-43,Електронна пошта: tov.booktrading@gmail.com Замовник: Департамент Капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації. СКАРГА, на рішення «Департаменту капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації» , що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУКТРЕЙДІНГ» надалі-скаржник, учасник публічних торгів на закупівлю «Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт по заміні вікон будівлі КП "Бахмутелектротранс", розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Героїв Праці, 18», номер закупівлі UA-2016-12-13-000334-b, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів куруючись ст.18 Закону України « Про здійснення публічних закупівель», офіційно звертається з даною скаргою на протокол Департаменту капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації», надалі- замовник , по процедурі , що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель , і внаслідок яких порушено права учасників.
09.02.2017 року замовником торгів було прийнято рішення (Протокол №223-Р3 від 09.02.2017) про визнання учасника торгів переможцем ФОП « Калинін Олег Анатолійович» та прийняти рішення про намір укласти з ним договір.
Скаржник повідомляє , що згідно пункту ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Учасник на підтвердження відповідності предмета закупівлі повинен « У кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації). Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у випадку неподання Учасником документа (-ів), передбаченого (-их) Додатком 1 тендерної документації, та листа-пояснення з належним обгрунтуванням причин неподання документа (-ів) у строки встановлені цією тендерною документацією»
Згідно Додатку 1, пункту 15, учасник повинен подати «Копію діючої ліцензії з усіма додатками на виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, відповідно до вимог законодавства; копію дозволів Учасника та/або працівників Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, інших видів робіт, передбачених предметом закупівлі.
На підтвердження відповідності предмета закупівлі учасник ФОП « Калинін Олег Анатолійович» подав згідно Додатку 1, а саме п.15 лист-пояснення , щодо ненадання ліцензії з усіма додатками на виконання робіт, та НЕ подав лист-пояснення щодо «копію дозволів Учасника та/або працівників Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, інших видів робіт, передбачених предметом закупівлі»
Таким чином , учасник НЕ виконав всі вимоги , викладені у Додатку №1 тендерної документації замовника.
Вважаємо, що рішення замовника, в частині визнання переможцем ФОП « Калинін Олег Анатолійович» є незаконним та таким, що порушує принцип здійснення закупівель, саме ст. 3 Закону Про публічні закупівлі : максимальна економія та ефективність
Отже, з огляду на вищенаведене та керуючись статтею 18 Закону України « Про публічні закупівлі» Просимо прийняти дану скаргу до розгляду . Зобов’язати «Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації» , скасувати рішення (Протокол №223-Р3 від 09.02.2017) щодо визнання переможцем ФОП « Калинін Олег Анатолійович» на закупівлю «Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт по заміні вікон будівлі КП "Бахмутелектротранс", розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Героїв Праці, 18» .
Зобов’язати «Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації» перейти до розгляду наступних учасників данної закупівлі.
Дана ситуація нагадую змову між одним із Учасників та Замовником. У випадку, якщо, рішення замовника не буде відмінено, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету, Контролюючих органів, а також засобів масової інформації з відповідною заявою, а саме, маємо Вам нагадати що: спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії КОРУПЦІЇ відповідно до частинні статті 1 Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» визначено органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції.
Директор ТОВ «Буктрейдінг» Дорохіна А.О.
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2016-12-13-000334-b.a3.pdf 25.02.2017 13:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2017 13:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.02.2017 13:35
Скарга
Виконана замовником
Робочий проект
Номер:
eef55e702f6c445388dd6895fa989ee2
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-13-000334-b.c2
Назва:
Робочий проект
Скарга:
Просимо Вас надати робочий проект в електронному вигляді по заміні вікон адміністративної будівлі "Артемівськміськелектротранс" з розшифровкою: кількість та конфігурація вікон, профіль (товщина, кількість камер), склопакет (енергозбереження, кількість камер).
Пов'язані документи:
reviewers
- RZ_UA-2016-12-13-000334-b.c2.pdf 13.01.2017 13:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.12.2016 11:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.01.2017 13:42
Скарга
Виконана замовником
кошторис
Номер:
d02338f92c1a44f188951e6fea1d9b64
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-13-000334-b.b1
Назва:
кошторис
Скарга:
згідно п.8.3 додатку 1 тендерної документації вимогається надати локальні кошториси (складені на підставі відомостей обсягів робіт, наданих Замовником та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ - Н Б Д.1.1-4), у складі проектно-кошторисної документації, згідно ДСТУ - Н Б Д.1.1-4, розробник проекту вам надав кошторис в єлектронному вигляді. для підкотовки і подачі тендерної пропозиціі, згідно вимог замовника, та згідно закону України "Про публічні закупівлі", вимогаємо надати в єлектронному вигляді проектно-кошторисну документацію в пулічний доступ.
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2016-12-13-000334-b.b1.pdf 28.12.2016 13:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.12.2016 08:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.12.2016 13:16