-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівель та території КУ « Міський центр гуманітарної допомоги інформаційного та господарчого забезпечення» за адресою: м. Одеса, вул. Хімічна, 4» 1 черга.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Завершена
7 221 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 108.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 108.50 UAH
Період оскарження:
01.09.2020 16:34 - 13.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ПРОТИПРАВНЕ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
b3d927f8362f46cbb23f45dd9e8c3662
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-01-008796-b.a2
Назва:
ПРОТИПРАВНЕ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради, було проведено закупівлю ID UA-2020-09-01-008796-b на «Капітальний ремонт будівель та території КУ « Міський центр гуманітарної допомоги інформаційного та господарчого забезпечення» за адресою: м. Одеса, вул. Хімічна, 4» 1 черга (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1. ТОВ "Сігол"
2. ТОВ "Строительная компания "ГРАДО-СТРОЙ"
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД"
4. ТОВ БК "Бастіон"
5. ПП АСК
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "Сігол".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам передбаченим в тендерній документації.
Зокрема, договір оренди техніки та інструментів №0502/20-1 та договір оренди будівельної техніки № 1609-1500 не відповідають вимогам п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, оскільки до довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1 у разі залучення додаються скановані копії виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається. Відповідні договори, що надані учасником не є нотаріально посвідченими.
Крім того, немає зв’язку між правовстановлюючими документами, які надаються Учасником щодо автокрану КТА-25. Відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу власником є Прохоров В.А. і відсутні будь-які інші документи(зокрема нотаріально посвідчений договір оренди), які б підтверджували володіння та користування даною технікою ТОВ «НКН-БУДТРАНС»(зазначається Учасником як орендатор).
Разом з тим, відгук до аналогічного договору не відповідає вимогам п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, так як не містить номер оголошення предмета закупівлі.
В зв’язку з тим, що учасник ТОВ «СІГОЛ» не виправив зазначені вище невідповідності у строк, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Сігол"
2. Розглянути та надати відповідь на вимогу у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.10.2020 18:56
Вирішення:
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі ”, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
ТОВ "Сігол" усунено невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Документи ТОВ "Сігол" надані у повному обсязі та відповідають вимогам статті 16 та статті 17 Закону України “ Про публічні закупівлі ”.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги тендерної документації ISO 9001:2015
Номер:
d4ee012be1e649f8a85f9be057c93ee5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-01-008796-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації ISO 9001:2015
Вимога:
Шановний замовнику! В тендерній документації розміщена вимога щодо надання сертифіката на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом з оцінки відповідності, який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво. На підтвердження необхідно надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агенством з акредитації України. Законом України "Про публічні закупівлі" перебачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом з оцінки відповідності, який має европейську нотифікацію у встановленому порядку. Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а саме дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2020 12:10
Вирішення:
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Вище згаданим нормативно-правовим актом у ст. 2 закріплено,що Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності.
Ст.4 цього ж Закону визначає мету акредитації, а саме: Метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності,забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності,створенняумов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні, усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Тому акредитація органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України є беззаперечним заходом усунення дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності, про що також свідчить принцип застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації, який закріплений у ст. 5 Закону.
У відповідності зі стандартом ISO визначення терміна «оцінка відповідності» є доказом того, що «задані вимоги до продукції, процесу, системи, особи або органу, виконані»,в свою чергу ми, як Замовник, вважаємо необхідною наявність акредитації органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України виключно для забезпечення постійного виконання умов відносно охорониздоров'я, безпеки та/або охорони зовнішнього середовища.
Ми просимо надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену саме Національним агентством з акредитації України, оскільки дане агентство є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Так, правові засади та порядок діяльності саме національних органів з акредитації для усіх держав-членів передбачені та охороняються РЕГЛАМЕНТОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 765/2008 від 9 липня 2008 року «Про встановлення вимог до акредитації та ринкового нагляду, пов'язаних з реалізацією продуктів, та про скасування Регламенту (ЄЕС) № 339/93», в п.(15) якого закріплено:Оскільки мета акредитації - забезпечити надійне підтвердження компетентності органу для провадження діяльності з оцінювання відповідності, держави-члени не повинні утримувати більше ніж один національний орган з акредитації і повинні забезпечувати, щоб такий орган було організовано у такий спосіб, що убезпечує об'єктивність і неупередженість його діяльності. Тому доцільно передбачити, щоб держави-члени забезпечували, щоб, у межах виконання своїх завдань, національні органи з акредитації вважалися такими, що реалізують державну владу, незалежно від їхнього правового статусу.
Статус вимоги:
Задоволено