-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарняні ліжка з матрацами за кодом CPV за ДК 021:2015 33190000-8 (НК 024:2019 34873 Меблі для лікарень механічні)
Завершена
78 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 390.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 390.00 UAH
Період оскарження:
01.09.2020 14:59 - 04.09.2020 15:00
Вимога
Вирішена
Вимога про надання підтвердження
Номер:
fcfc978056ba49508a9fc810f40ce3c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-01-001507-a.c2
Назва:
Вимога про надання підтвердження
Вимога:
Відповідно до вимог чинного законодавства про публічні закупівлі, всі документи тендерної пропозиції учасників мають бути завантажені до системи закупівель ПРОЗОРО. У відповідь на попердню вимогу Замовник повідомив про те, що ним була надана вимога до Переможця про усуненння порушень тендерної документаці. На виконання даної вимоги, зі слів Замовника, Переможець надав документ, що вимагався тендерною документацією, а саме витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку. Згідно з інформацією, що міститься у документах Переможця, він не являється платником ПДВ, а отже такий витяг ним надано не могло бути. Таким чином, Переможець торгів на виконання вимоги Замовника мав надати витяг з реєстру платників єдиного податку. Однак, даний витяг в истемі ПРОЗОРО відсутній, так само як і відсутня інформація про ТОВ "МЕД ТРЕЙД СЕРВІС" у відкритому реєстрі платників єдиного податку. Враховуючи вищевикладене, для забезпечення повноти та відкритості проведення даних торгів, вимагаємо оприлюднити вимогу Замовника та наданий Переможцем на виконання даної вимоги у встановлений Законом термін - а саме - 24 години з моменту подання вимоги Замовника. В протилежному випадку змушені будемо звернутися до правоохоронних органів та органів державної аудиторської служби для перевірки інформації, наданої Замовником на попередню вимогу Заявника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 17.09.2020 09:15
Дата подачі:
16.09.2020 17:22
Вирішення:
У спрощеній процедурі у Учасника відсутнчя можливість підгружати документи. Тому пояснення щодо не виконання умов тендерної документаціїї та необхідні документи були вислано на електронну адресу Замовника. Всі документи у вкладенні.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
94bfbd52c8b9430e9e6e6e7681e2ba1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-01-001507-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до п. 3 Додатку № 3 Документації для
проведення закупівлі через систему електронних закупівель, учасники у складі документів своїх тендерних пропозицій повинні були надати копію свідоцтва (витягу) платника податку на додану вартість або єдиного податку. Однак, всупереч вказаній вимозі Замовника, ТОВ "МЕД ТРЕЙД СЕРВІС" у складі документів своєї тендерної пропозиції не надало ні витягу або свідоцтва з реєстру платників ПДВ, ні витягу з реєстру платників Єдиного податку. Отже, за відсутності витребуваних Замовником документів, що підтверджували б статус даного учасника як платника ПДВ або платника єдиного податку, у Замовника відсутні законні підстави для визнання ТОВ "МЕД ТРЕЙД СЕРВІС" переможцем даних торгів. Враховуючи вищевикладене вимагаємо від Замовника переглянути своє рішення про визнання переможцем даної закупівлі ТОВ "МЕД ТРЕЙД СЕРВІС" та відхилити тендерну пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.09.2020 10:56
Вирішення:
У складі тендерної пропозиції були надані документи з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України. Відсутність пояснення було віднесено до несуттевої технічної помилки і Переможцю аукціону було надоно можливість надіслати пояснення та Витяг на електронну адресу Замовника.
Статус вимоги:
Задоволено