• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)

Папір А4 для друку - 500 пач. (по 5 пач. в ящику). Передача Товару здійснюється на складі Покупця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 54/1, в тарі та упаковці, що відповідає Державним стандартам та іншій технічній документації. Доставка – за рахунок Продавця. Розвантаження (із транспортного засобу до складу Покупця, що знаходиться в напівпідвальному приміщенні) – за рахунок Продавця.

Завершена

47 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 475.00 UAH
Період оскарження: 01.09.2020 12:19 - 04.09.2020 14:00
Вимога
Залишено без розгляду

Звернення про перегляд рішення про визначення переможця закупівлі

Номер: 002eb9b95bcb4e2a9b7f1203b0e26d6a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-01-003686-b.a1
Назва: Звернення про перегляд рішення про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА" Код ЄДРПОУ: 02070884 Адреса: 03057 Україна Київська область м.Київ проспект Перемоги, 54/1 Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-09-01-003686-b Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-01-003686-b Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля. Предмет закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4) Звернення про перегляд рішення про визначення переможця закупівлі Шановна Уповноважена особа ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА" (далі – Замовник), просимо переглянути Ваше рішення в частині визначення переможцем даної закупівлі ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" з підстав, які наведені далі. ПРОТОКОЛОМ №СЗ 2-2 від 11 вересня 2020 року Замовником даної закупівлі було визнано переможцем даної закупівлі учасника: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (далі – Переможець) Зауважуємо, що зазначене рішення сумнівним з критерію об’єктивності та таким, що має підстави бути переглянутим. Зазначаємо, що ст.5 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Звертаємо увагу, що Замовником в тендерній документації було визначено технічні характеристики предмета закупівлі та викладені в документі «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». Виходячи із документа Переможця «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ» - неможливо визначити відповідність запропонованого товару предмету закупівлі, зокрема, в технічній її частині. Замовник вимагає: «1.2. Формат А4 (210*297мм) 1.3. Клас не нижче С+ 1.4. Щільність, g/m2 - 80±3%, ISO 536 1.5. Гладкість/шорсткість 200 мл/хв ±50, ISO 8791-2 1.6. Тип поверхні паперу: Матовий; 1.7. Тип поліграфічного паперу: Офсетний; 1.8. Колір: Білий. 1.9. Призначення: для одно- двостороннього друку на не кольорових принтерах, копірах та багатофункціональних пристроях; 1.10. Чистота поверхні і обрізу - на кромках і поверхні паперу не повинно бути пилу і забруднень, викликаних неякісною проклейкою паперу, і які приводять до поломок офісної техніки 1.11. Кількість аркушів у пачці – 500 шт.; 1.12. Кількість пачок в ящику – 5 пачок (скріплені пластиковою стрічкою); 1.13. Пакування паперу: у вологозахищеній упаковці, що відповідає діючим стандартам якості.». Натомість, Переможець пропонує «Папір А4». Із запропонованого товару, єдине про що можна отримати інформацію, що це є папір А4. Із документу Переможця «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», де перераховуються вимоги Замовника, щодо предмету закупівлі – також неможливо встановити, запропонований Переможцем товар. А технічні характеристики, які зазначає переможець є орієнтовними та невизначеними. Наприклад: клас не нижче С+; щільність г/м2 80+-3%; гладність/шорсткість 200мл/хв +-50; на кромках не повинно бути пилу і забруднень тощо. Звертаємо увагу, що згідно п.24 ч.1 ст.1 Закону «пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та ВИМОГ до предмета закупівлі». Звертаємо увагу,, що вимогами предмета закупівлі Замовником було визначено, зокрема: 1.2. Формат А4 (210*297мм) 1.3. Клас не нижче С+ 1.4. Щільність, g/m2 - 80±3%, ISO 536 1.5. Гладкість/шорсткість 200 мл/хв ±50, ISO 8791-2 1.6. Тип поверхні паперу: Матовий; 1.7. Тип поліграфічного паперу: Офсетний; 1.8. Колір: Білий. 1.9. Призначення: для одно- двостороннього друку на не кольорових принтерах, копірах та багатофункціональних пристроях; 1.10. Чистота поверхні і обрізу - на кромках і поверхні паперу не повинно бути пилу і забруднень, викликаних неякісною проклейкою паперу, і які приводять до поломок офісної техніки 1.11. Кількість аркушів у пачці – 500 шт.; 1.12. Кількість пачок в ящику – 5 пачок (скріплені пластиковою стрічкою); 1.13. Пакування паперу: у вологозахищеній упаковці, що відповідає діючим стандартам якості.». Натомість, переможець пропонує товар «Папір А4», який не відповідає вимогам предмету закупівлі, оскільки його не можна ніяким чином ідентифікувати та ніяким чином. Можливо, такий товар «Папір А4» і існує, і відповідає вимогам Замовника, однак, Переможець не надає ніякого підтвердження для того, щоб його Пропозиція, в тлумаченні Закону – відповідала в повній мірі, зокрема в частині «вимог до предмета закупівлі» п.24 ч.1 ст.1 Закону. Ми ж, як учасник закупівлі – не знаємо про такий папір нічого і віднайти, хоча б будь які характеристики, запропонованого Переможцем паперу – не змогли. Також, Замовником була встановлена вимога, та виділена «жирним» шрифтом цитуємо: «Усі документи мають бути завірені підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою, копії – додатково надписом «Копія вірна». Стверджуємо, що Переможець надає копії документів, які не завірені підписом «Копія вірна». Зокрема, це такі документи, як: Договори про закупівлю товарів, Додатки до Договорів, Специфікації, видаткові накладні, Довіреності. Зазначаємо, що згідно ч.11 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною…». Також, звертаємо увагу, що згідно ч.13 ст.14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1. Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…». Зауважуємо, що п.19 ч.1 ст.1 Закону встановлено, що «переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю». Стверджуємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника і логічно виникає закономірне питання: «Яким чином пропозиція переможця була перевірена на відповідність технічним вимогам і чи не порушено тут принципів: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (оскільки, виходячи із Пропозиції Переможця - такого зробити неможливо); недискримінація учасників та рівне ставлення до них (оскільки Пропозиція Переможця повинна була б бути відхилена, оскільки не відповідає предмету закупівлі в повній мірі і ніяк не підтверджена іншим чином, щоб можна її було Замовнику та іншим учасникам закупівлі перевірити на відповідність предмету закупівлі); об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (оскільки Пропозиція Переможця повинна була бути відхилена, як така, яка не відповідає Пропозиції учасника у визначенні п.24 ч.1 ст.1 Закону? Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації. Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі. «…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..». Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, просимо переглянути Ваше рішення та дискваліфікувати учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" в даній закупівлі як такого, пропозиція якого не відповідає вимогам замовника. 15 вересня 2020 року Директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: РОЗ`ЯСНЕННЯ ПО СУТІ ЗВЕРНЕННЯ На звернення Товариства з обмеженою відповідальністю «Т Трейд» (далі – Скаржник) від 15.09.2020 про перегляд рішення про визначення переможця закупівлі, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (далі – Замовник, Університет) надає наступні роз’яснення. Замовник розмістив 01 вересня 2020 року оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення) – «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)», яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-01-003686-b (далі – закупівля). На участь в електронному аукціоні на Закупівлю, який відбувся 10 вересня 2020 року, було подано чотири пропозиції: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», код ЄДРПОУ 25394112; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Т ТРЕЙД», код ЄДРПОУ 43625071; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ», код ЄДРПОУ 39417349; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ», код ЄДРПОУ 25551379. Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Оскільки, за результатами оцінки пропозицій електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію, подану учасником – Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» (далі – ТОВ «Український папір», Учасник), Уповноваженою особою у сфері публічних закупівель Замовника, на виконання ч. 11. ст. 14 Закону, здійснено розгляд пропозиції Учасника для її підтвердження/спростування умовам, визначеним в Оголошенні та вимогам до предмета закупівлі. 1. Під час розгляду пропозиції встановлено, що на виконання вимог оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Учасником, при поданні пропозиції через електронну систему закупівель, було завантажено документи, що підтверджують відповідність пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а також відповідність Учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відхилення пропозиції згідно ч. 13 ст. 14 Закону. Згідно із п. 24. ч.1. ст. 1. Закону, пропозиція учасника спрощеної закупівлі - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Документ Учасника «Документація.pdf», що оприлюднений в електронній системі закупівель, містить ПРОПОЗИЦІЮ УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ (стор. 27), яка повністю відповідає Формі пропозиції учасника спрощеної закупівлі (Додаток № 3 до Оголошення). Замовником були встановлені вимоги, що визначені в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі (Додаток № 2 до Оголошення), виходячи з потреб Університету, а саме: 1.1. Сфера застосування: офісний папір для друку та ксерокопіювання; 1.2. Формат А4 (210*297мм) 1.3. Клас не нижче С+ 1.4. Щільність, g/m2 - 80±3%, ISO 536 1.5. Гладкість/шорсткість 200 мл/хв ±50, ISO 8791-2 1.6. Тип поверхні паперу: Матовий; 1.7. Тип поліграфічного паперу: Офсетний; 1.8. Колір: Білий. 1.9. Призначення: для одно- двостороннього друку на не кольорових принтерах, копірах та багатофункціональних пристроях; 1.10. Чистота поверхні і обрізу - на кромках і поверхні паперу не повинно бути пилу і забруднень, викликаних неякісною проклейкою паперу, і які приводять до поломок офісної техніки 1.11. Кількість аркушів у пачці – 500 шт.; 1.12. Кількість пачок в ящику – 5 пачок (скріплені пластиковою стрічкою); 1.13. Пакування паперу: у вологозахищеній упаковці, що відповідає діючим стандартам якості. Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника (Папір А4) вимогам щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, Учасником надано ЛИСТ-ЗГОДУ (стор. 19), яким погоджено та гарантовано можливість виконання Технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (Додаток № 2 до Оголошення). Додатково, для підтвердження своєї згоди із вимогами, зазначеними в Додатку № 2 до Оголошення, Учасником надано ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (стор. 26) за підписом директора. Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону, зокрема максимальної економії, ефективності, пропорційності та недискримінації учасників, Університетом встановлено, що єдиним критерієм оцінки пропозицій відповідно до п. 7 Оголошення є ціна, а оскільки, Університету важливо отримати продукцію (Папір А4), яка буде не гіршою та такою, що відповідатиме вимогам, визначеним у Додатку № 2 до Оголошення. Тобто, від учасників не вимагалось чітко прописувати у своїх пропозиціях торгову марку, найменування предмета закупівлі, головним є те, щоб технічні, якісні та інші характеристики запропонованого предмету закупівлі відповідали заявленим вимогам Замовника. Тому, пропозиція Учасника відповідає Оголошенню та вимогам до предмета закупівлі у визначенні п. 24. ч.1. ст.1. Закону. 2. Скаржник у зверненні стверджує, що: «Переможець надав копії документів, які не завірені підписом «Копія вірна». Зокрема, це такі документи, як: Договори про закупівлю товарів, Додатки до Договорів, Специфікації, видаткові накладні, Довіреності». Проте, в пропозиції Учасника, а саме документі Учасника «Документація.pdf», що оприлюднений в електронній системі закупівель, надані саме оригінали договорів про закупівлю товарів із додатками у сканованій формі, які відповідно до цивільного законодавства не є копіями, а тому не потребують додаткового напису «Копія вірна». Враховуючи вищезазначене, Університет повідомляє, що рішення було прийняте із дотриманням принципів здійснення закупівель, а пропозиція учасника ТОВ «Український папір» відповідає вимогам Замовника. Підстави для перегляду рішення та дискваліфікації учасника ТОВ «Український папір» - відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.09.2020 19:03