-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля
Завершена
712 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 560.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 560.00 UAH
Період оскарження:
01.09.2020 12:04 - 13.09.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на на рішення тендерного комітету Якимівського міжрайонного управління водного господарства
Номер:
d05315a8e0a147b0827efa00d0de886b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-01-003475-b.c4
Назва:
Скарга на на рішення тендерного комітету Якимівського міжрайонного управління водного господарства
Скарга:
Скарга на на рішення тендерного комітету Якимівського міжрайонного управління водного господарства
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 02.10.2020 12:06
- платіжне доручення 02.10.2020 15:11
- Скарга Якимівське міжрайонне управління водного господарства.docx 02.10.2020 15:11
- Рішення від 06.10.2020 №18740 (+лист Замовнику).pdf 07.10.2020 11:12
- інформація про перенесення розгляду скарги №16388.pdf 19.10.2020 10:09
- інформація про перенесення розгляду скарги від 26.10.2020 №16953.pdf 27.10.2020 10:30
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2020 №20115.pdf 29.10.2020 18:38
- рішення від 28.10.2020 №20115.pdf 02.11.2020 21:12
- Висновок СЕС.pdf 09.10.2020 10:53
- Відповідь на скаргу.pdf 09.10.2020 10:53
- Відповідь на скаргу.docx 09.10.2020 10:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.10.2020 12:17
Дата розгляду скарги:
16.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.10.2020 11:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.11.2020 21:12
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
04a605c76ac14e8ba04c940d0cd63580
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-01-003475-b.b3
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
4. На підтвердження провадження планової діяльності з переробки, сортування, збагачення вугілля виробником (вугілля якого пропонується до постачання), учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника (вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання) щодо виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 р.
Наголошуємо. Що дана вимога є дискримінаційною, з наступних підстав:
1. Вугілля марки А НЕ ВИДОБУВАЄТЬСЯ на території України.
5. Учасники можуть пропонувати на законних підставах імпортоване вугілля у ГОТОВОМУ ДЛЯ СПОДИВАННІ ВИДІ. Це означає, що вугілля не потрібно перероблювати/сортувати/збагачувати, а отже не потрібно вносити виробника у Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника (вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання) щодо виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 р.
6. Виробники вугілля камяного, що видобувають/виробляють вугілля за межами України (нерезиденти) НЕ ЗОБОВЯЗАНІ вносити відомості про себе у Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля.
2. З огляду на викладене, дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношеню до учасників, що пропонують імпортоване вугілля, що є предметом закупівлі вже у готовому до споживанні виді.
ВИМАГАЄМО включити у тендерну документацію перелік документів, для учасників які пропонують, відповідно до вимог чинного законодавства імпортоване вугілля.
У іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2020 12:09
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. З метою уникнення неоднакового застосування норм (умов) тендерної документації повідомляємо, що ваші зауваження будуть враховані та внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
39eb9543daac477b9017b93dc8dbf44b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-01-003475-b.c2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
Відповідно до ч 2. Додатку № 2 до ТД Для документального підтвердження статусу легального виробника вугілля (видобутого та переробленого в Україні) надати в складі пропозиції довідку про чинний дозвіл*, виданий Державною службою України з питань праці (Держпраці), на експлуатацію (використання) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та про чинний дозвіл* на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий органами Держпраці України виробнику, або копію (завірену виробником) чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки з відміткою реєстрації в органі Держпраці України.
Наголошуємо. Що дана вимога є дискримінаційною, з наступних підстав:
1. Вугілля марки А НЕ ВИДОБУВАЄТЬСЯ на території України.
2. Учасники можуть пропонувати на законних підставах імпортоване вугілля у ГОТОВОМУ ДЛЯ СПОДИВАННІ ВИДІ. Це означає, що вугілля не потрібно перероблювати/сортувати/збагачувати, а отже не потрібні і Дозволи Держпаці.
3. Виробники вугілля камяного, що видобувають/виробляють вугілля за межами України (нерезиденти) НЕ ЗОБОВЯЗАНІ Отримувати Дозволи, що передбачені Українським законодавством.
З огляду на викладене, дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношеню до учасників, що пропонують імпортоване вугілля, що є предметом закупівлі вже у готовому до споживанні виді.
ВИМАГАЄМО включити у тендерну документацію перелік документів, для учасників які пропонують, відповідно до вимог чинного законодавства імпортоване вугілля.
Додамо, що це можу бути: посвідчення якості, сертифікат походження, сертифікат відповідності, тощо.
У іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2020 12:06
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. З метою уникнення неоднакового застосування норм (умов) тендерної документації повідомляємо, що ваші зауваження будуть враховані та внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Порушення ЗУ "ПРо публічні закупівлі"
Номер:
69e01d7f94d341b6b8b753ef613c3c0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-01-003475-b.a1
Назва:
Порушення ЗУ "ПРо публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до ч. 1 Додатку № 2, учасник Оригінал, дійсного на момент подання пропозиції та постачання товару, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що складає предмет закупівлі, щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. У наданому висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинне бути зазначене найменування суб’єкта господарювання, вугілля виробництва якого пропонується до постачання.
Шановний замовнику, по-перше, відповідно до ч. 4 ст. 23 ЗУ «про публічні закупівлі», Технічні специфікації НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ посилання на конкретні марку чи виробника або НА КОНКРЕТНИЙ ПРОЦЕС, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
По-друге, згідно з ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
В супереч вказаних норм, за умови, що вами НЕ ВСТАНОВЛЕНІ вимоги щодо екологічних характеристик товару, натомість протиправно вимагаєте від учасників надання висновку СЕС.
Окрім цього, вами, без законних підстав встановлено, що висновок СЕС повинен підтверджувати відповідність товару вимогам ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови».
Наголошуємо, що відповідно ДСТУ 7146:2010 НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО такого документу, як висновок СЕС, натомість передбачено сертифікат генетичних. Технологічних та якісних характеристик та посвідчення якості. Зазначаємо. Що сертифікат генетичних. Технологічних та якісних характеристик видається на 4 роки, а посвідчення якості на кожну відвантажену партію.
У звязку з вищевикладеним, вимагаємо:
1. Надати пояснення відповідно до якого нормативно-парового акту вами встановлено вимогу щодо надання висновку СЕС і як це узгоджується з нормами ч. 5 ст 23 ЗУ «про публічні закупівлі»?
2. Надати пояснення відповідно до якого нормативно-парового акту вами встановлено вимогу щодо висновок СЕС повинен бути із вказанням відповідності товару вимогам ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» і як це узгоджується з нормами ч. 5 ст. 23 ЗУ «про публічні закупівлі»?
3. Виключити незаконну вимогу стосовно «щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2020 11:59
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо наступне: Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частиною 3 цієї статті передбачено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Частиною 4 цієї статті передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
На виконання норми статті 23 Закону Додатком 2 тендерної документації передбачено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Що відповідає вимогам Закону.
Крім цього, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тож, враховуючи, що Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»від 24.02.1994 № 4004-XII та Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 N 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» затверджено «Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи» передбачий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, зокрема на продукцію, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей, тому Замовник не порушив норм Закону.
Також, звертаємо Вашу увагу, що якість вугільної продукції, що використовується для подутових потреб в Україні, регламентовано чинними стандартами: ДСТУ 3472-96 Вугiлля буре, кам'яне та антрацит. Класифiкацiя, ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови. Згідно з ДСТУ 7146:2010, визначено показники якості, що характеризують безпечність вугілля, до яких належать загальна сірка на сухий стан палива, хлор на сухий стан палива, миш’як на сухий стан палива. А відповідно до статті 10 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає: визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення; встановлення відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарних норм; оцінку повноти та обгрунтованості санітарних і протиепідемічних (профілактичних) заходів; оцінку можливого негативного впливу небезпечних факторів, пов'язаних з діяльністю об'єктів експертизи, визначення ступеня створюваного ними ризику для здоров'я населення.
Враховуючи викладене вище Замовник не порушив норм Закону, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено