• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт огорожі кладовища в смт. Нові Білярі Лиманського району Одеської області (коригування)

Торги не відбулися

903 737.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 518.69 UAH
Період оскарження: 01.09.2020 11:04 - 07.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо скасування відхилення пропозиції учасника ФОП Возьянової В.Я. та повернення до її кваліфікації

Номер: 409330716a6c4539a0d577f65ae8be9e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-01-002280-b.c2
Назва: Щодо скасування відхилення пропозиції учасника ФОП Возьянової В.Я. та повернення до її кваліфікації
Вимога:
Рішенням уповноваженої особи Замовника пропозицію учасника спрощеної закупівлі - ФОП "ВОЗЬЯНОВА ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" за предметом закупівлі “Капітальний ремонт огорожі кладовища в смт Нові Білярі Лиманського району Одеської області (коригування)” (код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) було відхилено на підставі п.1 частини 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", тобто пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Підставою для відхилення зазначено те, що "Учасник не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції інформацію у вигляді листа в довільній формі про контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон)" (п.1.1. рішення). Із вказаним рішенням не можна погодитись, оскільки в складі пропозиції учасника надано зазначену інформацію зокрема за формою згідно Додатку 2 до оголошення про спрощену закупівлю, довідки про відкриття рахунку № 191002SU16014829 вiд 02.10.2019p., листів учасника щодо самостійного підписання договорів учасником, як ФОП, та про надання згоди на на збір, обробку та використання згідно чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі”, персональних даних учасника. Згідно ч. 11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі наведеного вважаю відхилення пропозиції ФОП Возьянової В.Я. помилковим, прошу його скасувати та повернутись до розгляду цієї пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.1.3 додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції лист в довільній формі про контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон). ФОП "ВОЗЬЯНОВА ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" не надала такого листа у складі пропозиції. Відсутність документу, що вимагався умовами оголошення є підставою для відхилення, передбаченою п.1 ч.13 ст.14 Закону, а саме пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Пояснення стосовно дискваліфікації ТОВ "Люкс паркан"

Номер: 54e35867fa894a09a921d11babdbb087
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-01-002280-b.a1
Назва: Пояснення стосовно дискваліфікації ТОВ "Люкс паркан"
Вимога:
ТОв "Люкс паркан" повідомляє, надана ТОВ "Люкс паркан" в складі пропозиції сканована копія сертифікату відповідності, виданий органом сертифікації ТОВ “ВЦС “Південтест” № UA0.YT.062304-20 на вироби бетонні тротуарні неармовані відповідає вимогам п.1.10. Додатку №1, згідно якого Учасник повинен був надати скановану копію сертифікату відповідності на стовпи та секції залізобетонні для парканів, а також Протокол випробувань, що будуть використовуватись учасником при виконанні робіт. Насамперед у Протоколі випробувань указано, що плити бетонні розміром 2000мм *500мм, та Н-1650 (це саме стовпи бетонні висотою 1500мм над землею та 650 під землю).Іменно такі плити Замовник хотів бачити на огорожі кладовища у "Капітальний ремонт огорожі кладовища в смт. Нові Білярі Лиманського району Одеської області". Також у Протоколі випробувань є випробування на плити та стовпи іншим розміром 2000мм*300мм та Н-2750. Також повідомляємо, що орган сертифікації ТОВ “ВЦС “Південтест” має Атестат про Акредитацію від Національного Агенства з Акредитації в Украіні, тому "Південтест" на свій розсуд вибирає Тип продукції та яким технічним вимогам він відповідає. (Атастат Акредитації додаємо) Тобто ТОВ "Люкс паркан" виготовляє саме таки вироби які відповідають вимогам указаним в Додатку1. Надана Учасником в складі пропозиції кошторисна документація не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника, директор ТОВ "Люкс паркан" має право розробляти кошторисну документацію самостійно без інженера-проектувальника. Що він і надав у належному виді. А навязування послуги інженера -проектувальника це порушення чинного законодавства. Уся кошторисна документація була подана своєчастно та у належному вигляді. Тому ТОВ "Люкс паркан" вважає що дискваліфікація неправомірна.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу ТОВ "ЛЮКС-ПАРКАН" № UA-2020-09-01-002280-b.a1 встановлено наступне. Згідно абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Проте отримана вимога ТОВ "ЛЮКС-ПАРКАН" не містить запиту щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а натомість містить посилання на невідповідність оголошення вимогам закону, зокрема щодо вимоги наявності підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника на кошторисній документації учасника. Згідно ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, зазначене питання учаснику належало оприлюднити у період уточнення інформації, чого ним зроблено не було. Що ж стосується наданої учасником скан-копії сертифікату відповідності, виданого органом сертифікації ТОВ “ВЦС “Південтест” № UA0.YT.062304-20 на вироби бетонні тротуарні неармовані, то вказаний сертифікат свідчить про відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-145:2008 “Вироби бетонні тротуарні неармовані. Технічні умови”, та відповідно не свідчить про відповідність ДСТУ Б В.2.6-2:2009 “Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови”, що не відповідає умовам оголошення про спрощену закупівлю. На підставі наведеного вимогу учасника ТОВ "ЛЮКС-ПАРКАН" відхилено.
Статус вимоги: Відхилено