-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій Городищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Біловодської селищної ради Луганської області за адресою: Луганська об., Біловодський район, с. Городище, вул. Покровська, 1» (ДБН А.2-3:2014 та за CPV за ДК 021:2015:45343100-4 Роботи із забезпечення вогнезахисту).
Завершена
115 735.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 578.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 578.68 UAH
Період оскарження:
01.09.2020 08:54 - 04.09.2020 08:58
Вимога
Вирішена
Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015
Номер:
ed5eaeb6676046829c65897a50066437
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-01-000068-a.b2
Назва:
Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015
Вимога:
В Додатку №5 розділ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасника закупівлі» Тендерної пропозиції Ви встановлюєте вимогу: надати документи що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015.)
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Отримання такого Сертифікату не є обов’язковим для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Передбачаючи Вашу відповідь про п. 3 ст. 22 Закона України "Про публічні закупівлі": тендерна документація може містити також іншу інформацію , яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, дійсно, в частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включати в тендерну документацію інформацію, яку вважає за необхідне. Але, в нормі частини 3 статті 22 Закону вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 22 містить норму, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Тому, ВИМАГАЄМО виключити абзац 6 в Додатку №5 розділ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасника закупівлі» з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2020 09:12
Вирішення:
Ваша вимога була розглянута та задоволена.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
869e65e169fd42e8a7b9c13133a9fb48
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-01-000068-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
В Додатку №5 розділ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасника закупівлі» 6 абзац Ви встановлюєте вимогу: надати документи що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015.) Перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язковим для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Друге, також передбачаючи Вашу відповідь про п. 3 ст. 22 Закона України "Про публічні закупівлі": тендерна документація може містити також іншу інформацію , яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, дійсно, в частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включати в тендерну документацію інформацію, яку вважає за необхідне. Але, в нормі частини 3 статті 22 Закону вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. При чому, знову ж таки та стаття 22 містить норму, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Тому, ВИМАГАЄМО виключити абзац 6 в Додатку №5 розділ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасника закупівлі» з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2020 15:07
Вирішення:
Ваша вимога була розглянута та задоволена.
Статус вимоги:
Задоволено