• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95, А-92, дизельне паливо

Завершена

880 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2020 17:28 - 11.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на дії Замовника

Номер: 0a5b87503cea4ccdbf7c45fc3a0b6243
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-006045-b.c1
Назва: Скарга на дії Замовника
Вимога:
З приводу рішення уповноваженої особи Управління Служби безпеки України в Миколаївській області про відхилення пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 17 вересня 2020 року) надаємо наступну інформацію: 1. В Додатку 2 до тендерної документації є ряд вимог щодо АЗС учасника, зокрема : - Таблиця 1 пунк 2. - розташування найближчої автозаправочної станції (АЗС) учасника від місця знаходження замовника (Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 40) не більше 15 км.; - Таблиця 1 пунк 4. - наявність не менше 3 АЗС у межах м. Миколаєва Миколаївської області; - Таблиця 1 пунк 5. - постійна наявність кожного з визначених видів палива за вказаними місцями поставки на АЗС, що обслуговують паливні талони; і т.п. На підтвердження цих вимог ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надав довідки №9582 від 14.09.2020 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, № 9579 від 14.09.2020 року про перелік АЗС. В даних довідках зазначений перелік АЗС «WOG» які ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» використовував як матеріально-технічну базу для підтвердження вимогам замовника. А також, надав відповідний гарантійний лист №447 від 02.09.2020 року з накладеним КЕП від партнера ТОВ «ІНТЕР КАРД» з підтвердженням гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС «WOG». 2. Довідка про перелік АЗС № 8020 від 27.07.2020 року надана ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» додатково, та не є матеріально-технічною базою для виконання даної закупівлі. Тому ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надав підтверджуючі документи та інформацію лише щодо АЗС «WOG» мережі ТОВ «ІНТЕР КАРД», яка є достатньою для виконання усіх технічним вимог замовника по даній закупівлі. 3. Оскільки, ТОВ «ІНТЕР КАРД» є емітентом талонів, а ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» є його партнером, згідно вимог які зазначені замовником у Додатку 2 до ТД, а саме: - «У разі, якщо учасник здійснює перепродаж предмету закупівлі (паливні талони) і є партнером власника (емітента) товару (паливні талони), що закуповується замовником, у складі тендерної пропозиції надаються:копія(-ї) відповідного(-их) договору(-ів), укладеного(-их) між учасником та власником (емітентом) товару про відпуск паливних талонів;технічне завдання заповнюється учасником та подається у складі тендерної пропозиції; оригінал листа-гарантії від власника (емітента) паливних талонів, що пропонуються учасником, з підтвердженням того, що строк дії паливних талонів становить з дати поставки учасником замовнику не менше ніж до кінця 2020 року, а у разі, якщо власник (емітент) паливних талонів здійснить перехід на паливні талони нового зразку, він гарантує, що здійснить рівноцінний обмін паливних талонів старого зразку, що залишилися у замовника та не були використані, на паливні талони нового зразку, в тому числі стосовно паливних талонів, що залишились у замовника після закінчення строку їх дії. Лист повинен бути виданий на ім’я замовника та учасника протягом 10 діб з моменту укладання договору, повинен містити вихідний №, дату, П.І.Б та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала. На оригінал листа накладається КЕП уповноваженої особи власника (емітента) паливних талонів, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП.» - ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надано гарантійний лист з накладеним КЕП від мережі ТОВ «ІНТЕР КАРД» №447 від 02.09.2020 року, який є необхідним та достатнім відповідно до вимог тендерної документації. 4. Зважаючи на те, що замовником долучено Протокол розгляду тендерних пропозицій від 17 вересня 2020 року у форматі WORD без підписів членів тендерного комітету, даний Протокол немає юридичної сили. 5. Згідно статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, також аналогічна інформація зазначена у тендерній документації розділ V. Оцінка тендерної пропозиції пункт 2. Інша інформація. Замовник дискваліфікувавши тендерну пропозицію ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» порушив вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення прийняте замовником а саме Протокол розгляду тендерних пропозицій від 17 вересня 2020 року (закупівля UA-2020-08-31-006045-b).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога (скарга) від 18.09.2020 розглянута в межах повноважень, у зв’язку з чим, Управління СБ України в Миколаївській області (далі – Замовник) повідомляє наступне: 1. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації у разі, якщо учасник здійснює перепродаж предмету закупівлі (паливні талони) і є партнером власника (емітента) товару (паливні талони), що закуповується замовником, у складі тендерної пропозиції надаються: копія(-ї) відповідного(-их) договору(-ів), укладеного(-их) між учасником та власником (емітентом) товару про відпуск паливних талонів; технічне завдання заповнюється учасником та подається у складі тендерної пропозиції; оригінал листа-гарантії від власника (емітента) паливних талонів, що пропонуються учасником, з підтвердженням того, що строк дії паливних талонів становить з дати поставки учасником замовнику не менше ніж до кінця 2020 року, а у разі, якщо власник (емітент) паливних талонів здійснить перехід на паливні талони нового зразку, він гарантує, що здійснить рівноцінний обмін паливних талонів старого зразку, що залишилися у замовника та не були використані, на паливні талони нового зразку, в тому числі стосовно паливних талонів, що залишились у замовника після закінчення строку їх дії. Лист повинен бути виданий на ім’я замовника та учасника протягом 10 діб з моменту укладання договору, повинен містити вихідний №, дату, П.І.Б та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала. На оригінал листа накладається КЕП уповноваженої особи власника (емітента) паливних талонів, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП. Зміст гарантійного листа ТОВ «ІНТЕР КАРД» від 02.09.2020 вих. № 447, наявний у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК», не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в зазначеному листі відсутні гарантії, що у разі, якщо власник (емітент) паливних талонів ТОВ «ІНТЕР КАРД» здійснить перехід на паливні талони нового зразку, він гарантує, що здійснить рівноцінний обмін паливних талонів старого зразку, що залишилися у замовника та не були використані, на паливні талони нового зразку, в тому числі стосовно паливних талонів, що залишились у замовника після закінчення строку їх дії. Отже, у складі Пропозиції Учасника ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» відсутні документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що встановлені Замовником у технічних умовах (технічні вимоги до предмету закупівлі), згідно з Додатком № 2 до тендерної документації. 2. Додатком № 2 до тендерної документації, встановлено, що учасник повинен надати копії лицьової та зворотної сторони паливних талонів, що пропонуються учасником та обслуговуються у мережі АЗС. ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції надано довідку про перелік АЗС від. 14.09.2020 № 9579, згідно якого паливні талони, емітовані ТОВ «ІНТЕР КАРД», можуть бути використані у мережі АЗС WOG. Крім того, згідно гарантійного листа ТОВ «ІНТЕР КАРД» від 02.09.2020 вих. № 447 подальший відпуск пального має здійснюватися в мережі АЗС WOG. Однак підтвердження від представництва мережі АЗС WOG для ТОВ «ІНТЕР КАРД», як емітента паливних талонів, про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального через мережу АЗС WOG паливних талонів ТОВ «ІНТЕР КАРД», та про обслуговування паливних талонів, що пропонуються учасником у мережі АЗС WOG, надано не було. Також, відсутні договори зберігання пального або договори про партнерське обслуговування, укладені між ТОВ «ІНТЕР КАРД» та представництвом мереж АЗС WOG. 3. Щодо невідповідності протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовника від 17.09.2020 повідомляємо, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється Замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК», розміщено в електронній системі закупівель із накладенням КЕП Замовника. Тому посилання на відсутність юридичної сили протоколу вважаємо безпідставними. 4. Доводи стосовно необхідності застосування положень статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо необґрунтованими, оскільки вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах стосуються лише 1) підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене, керуючись вимогами пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) подану Вами тендерну пропозицію відхилено Замовником. Підстави для скасування прийнятого рішення, викладеного у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 17.09.2020 (закупівля UA-2020-08-31-006045-b) - відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено