• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізація або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (Джерело фінансування - спеціальний фонд)

Завершена

3 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2020 17:13 - 03.09.2020 17:18
Вимога
Залишено без розгляду

Обраний учасник ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" (код ЄДРПОУ 38629116) Переможцем не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, які визначені в частині 2 документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів», пропозиція якого підлягає відхиленню.

Номер: 7c1a26b2f107473c9424f67457255c61
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-001716-a.a4
Назва: Обраний учасник ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" (код ЄДРПОУ 38629116) Переможцем не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, які визначені в частині 2 документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів», пропозиція якого підлягає відхиленню.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Головне управління Державної податкової служби у Закарпатській області, код ЄДРПОУ: 43143065. Адреса: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Августина Волошина, 52 2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218. 3.Номер закупівлі: UA-2020-08-31-001716-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізація або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (Джерело фінансування - спеціальний фонд). Кількість - 735 006 пачок. 4.Підстави подання вимоги: Обраний учасник ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" (код ЄДРПОУ 38629116) Переможцем не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, які визначені в частині 2 документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів», пропозиція якого підлягає відхиленню. 5.Обгрунтування вимоги: Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Головного управління ДПС у Закарпатський області від 14.09.2020 року було вирішено наступне: Ми не погоджуємось із зазначеним рішенням з наступної причини: В частині 2 «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі» пунктом 1.1. зазначено: Вимога Документи щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою згідно з додатком 2). В складі пропозиції учасника ТОВ «НЬЮ ЕКОСВІТ» надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт» як «Додаток 1 до тендерної документації» та не по формі, визначеної Замовником. В частині 2 «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Учасник мав надати: 2.1. Інформація про учасника (за формою згідно з додатком 1). В складі пропозиції учасника ТОВ «НЬЮ ЕКОСВІТ» відсутня інформація про учасника (за формою згідно з додатком 1). В частині 2 «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Учасник мав надати: 2.4. Копія витягу із реєстру платників податку на додану вартість (у разі якщо учасник є платником ПДВ). В складі пропозиції учасника ТОВ «НЬЮ ЕКОСВІТ» замість витягу було надано Свідоцтво про реєстрацію платника податків на додану вартість. Відповідно, пропозиція учасника ТОВ «НЬЮ ЕКОСВІТ» не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, які визначені в частині 2 документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів» та підлягає відхиленню. З вищенаведених причин, вимагаємо: 1.Відмінити рішення тендерного комітету Головного управління ДПС у Закарпатський області від 14.09.2020 про обрання Учасника ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" (код ЄДРПОУ 38629116) Переможцем на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, які визначені в частині 2 документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів» 2.Провести неупереджену оцінку наступних тендерних пропозицій відповідно чинному законодавству.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вимогу про усунення порушення UA-2020-08-31-001716-a.a4 від 16.09.2020 ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) Головне управління ДПС у Закарпатській області повідомляє наступне. Вимогу про усунення порушення UA-2020-08-31-001716-a.a4 від 16.09.2020 ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) не задоволено, оскільки надані документи в пропозиції учасника ТОВ «НЬЮ ЕКОСВІТ» (код ЄДРПОУ 38629116) за своїм змістом відповідають вимогам «Кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» згідно «Переліку кваліфікаційних критеріїв та документів», зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізація або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (ДК021-2015: 90520000-8) на 2020 рік (UA-2020-08-31-001716-a).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.09.2020 15:46
Вимога
Залишено без розгляду

Обраний учасник ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" Переможцем не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні, договорі і чинному законодавстві та підлягає відхиленню. Ціна не відповідає ринковій ціни щодо надання послуг, визначених закупівлею.

Номер: 321adee73e5f4688926a3161d78da1c5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-001716-a.a3
Назва: Обраний учасник ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" Переможцем не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні, договорі і чинному законодавстві та підлягає відхиленню. Ціна не відповідає ринковій ціни щодо надання послуг, визначених закупівлею.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Головне управління Державної податкової служби у Закарпатській області, код ЄДРПОУ: 43143065. Адреса: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Августина Волошина, 52 2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218. 3.Номер закупівлі: UA-2020-08-31-001716-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізація або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (Джерело фінансування - спеціальний фонд). Кількість - 735 006 пачок. 4.Підстави подання вимоги: Обраний учасник ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" (код ЄДРПОУ 38629116)Перереможцем не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні, договорі і чинному законодавстві, пропозиція якого підлягає відхиленню. 5.Обгрунтування вимоги: Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Головного управління ДПС у Закарпатський області від 14.09.2020 року було вирішено наступне: Ми не погоджуємось із зазначеним рішенням з наступної причини: За результатами електронного аукціону початкова та остаточна пропозиція Переможця ТОВ «НЬЮ ЕКОСВІТ» (код ЄДРПОУ 38629116) становить 0,01 грн з ПДВ. Зазначена ціна (0.01 грн.) зовсім не відповідає ринковій ціни щодо надання послуг із знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції - тютюнових виробів. Зауважуємо, Постановою КМУ від 25 серпня 1998 року № 1340 затверджено Порядок обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним (в редакції від 21.12.2019 р.) В Розділі «Переробка, утилізація або знищення майна» зазначеного порядку вказане наступне: Переробка або знищення спирту етилового, алкогольних напоїв та знищення приладів для незаконного виготовлення спирту етилового, алкогольних напоїв, обладнання для промислового виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв (у разі його нереалізації), виробничої, транспортної, споживчої тари (упаковки), етикеток, корків, засобів закупорки, марок акцизного податку (у тому числі підроблених), тютюнових виробів, обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, паперу цигаркового і фільтрів здійснюється за рішенням комісії, утвореної відповідно до пункту 7 цього Порядку, з дотриманням таких вимог: 2) знищення спирту етилового, алкогольних напоїв, приладів для незаконного виготовлення спирту етилового, алкогольних напоїв, обладнання для промислового виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв (у разі його нереалізації), виробничої, транспортної, споживчої тари (упаковки), етикеток, корків, засобів закупорки, марок акцизного податку (у тому числі підроблених) та тютюнових виробів, обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, паперу цигаркового і фільтрів здійснюється шляхом спалювання, руйнування, фізико-хімічної, біологічної або іншої обробки відповідно до вимог законодавства. Знищення за рішенням комісії проводиться на підприємствах, що відібрані відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Знищення невеликих за обсягом партій алкогольних напоїв, спирту етилового (не більше ніж 100 літрів), тютюнових виробів (не більше ніж 50 пачок) може провадитися комісією. Підприємства, що здійснюють знищення відповідної продукції та обладнання, зобов’язані: забезпечувати систему належних безпечних для здоров’я людини та довкілля умов знищення відповідної продукції, обладнання; мати технічні можливості для знищення відповідної продукції, обладнання; забезпечувати знищення зазначеної продукції та обладнання з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів; знищувати продукцію, обладнання такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції, обладнання; вести облік надходження та знищення продукції, обладнання; під час процедури знищення забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам суб’єкта господарювання, зазначеного в цьому пункті, представникам асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції; забезпечувати контроль за знищенням продукції, обладнання та не допускати несанкціонованого їх використання; забезпечувати відеофіксацію процесу знищення у повному обсязі з наданням доступу до електронної форми відеозапису органу, що здійснив вилучення майна. Тютюнові вироби, вміщені в упаковку (тару), знищуються в такій упаковці (тарі). Знищення (утилізація) проводиться під контролем членів комісії, утвореної відповідно до пункту 7 цього Порядку. За рішенням комісії повноваження щодо контролю за знищенням (утилізацією) майна, що здійснюються шляхом особистої присутності, може бути делеговано окремому члену (членам комісії), у тому числі представнику іншого територіального органу, що вилучив та обліковує таке майно. Пунктом 5.3 Договору про надання послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (ДК021-2015: 90520000-8), який зазначений в документації закупівлі 5.3. Виконавець зобов'язаний: 5.3.5. Забезпечити своїми силами організацію знищення тютюнових виробів на умовах, передбачених цим Договором. 5.3.6. Забезпечувати знищення тютюнових виробів з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів. 5.3.7. Знищувати тютюнові вироби такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції. 5.3.8. Здійснити навантаження/розвантаження, транспортування тютюнових виробів до місця їх знищення своїми силами, що входить до вищезазначеного комплексу послуг із знищення. При цьому відповідальність за виконання вказаних послуг перед Замовником несе Виконавець. 5.3.9. Забезпечити зберігання тютюнових виробів за місцем їх знищення. 5.3.10. Під час процедури знищення тютюнових виробів забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам Замовника. 5.3.11. Забезпечити контроль за знищенням тютюнових виробів та не допускати несанкціонованого їх використання. 5.3.12. Здійснювати знищення тільки в присутності членів комісії, що створена згідно з постановою Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) «Про Порядок обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним» від 25.08.1998 № 1340, представників Замовника. 5.3.13. Надати членам комісії, що створена згідно з постановою Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) «Про Порядок обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним» від 25.08.1998 № 1340, представникам Замовника, можливість здійснити фото та відео фіксацію процесу знищення тютюнових виробів. 5.3.14. Надати доступ представникам засобів масової інформації до процесу знищення тютюнових виробів. Кількість тютюнових виробів, які підлягають знищенню – 735 006 пачок. Яким чином ТОВ «НЬЮ ЕКОСВІТ» (код ЄДРПОУ 38629116) зможе забезпечити знищення 735 006 пачок тютюнових виробів за 0,01 грн, враховуючи вищезазначені вимоги? Обрання учасника переможцем з ціною, яка не може покрити послуги по знешкодженню тютюнових виробів, не кажучи про транспортування, розвантажування, зберігання та охорона тютюнових виробів, свідчить про корупційну складову та про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель. Цінова пропозиція Переможця ТОВ «НЬЮ ЕКОСВІТ» (код ЄДРПОУ 38629116), яка становить 0,01 грн. з ПДВ не покриває собівартості вищезазначених послуг. За 0,01 грн. неможливо знешкодити тютюнові вироби, не кажучи про додаткові витрати такі як: ціна за пальне, податки, тощо. Готовність Учасника знешкодити 735 006 пачок тютюнових виробів за 0,01 грн свідчить про те, що цигарки підуть на продаж, а не на утилізацію, що є порушенням чинного законодавства. Пропозиція учасника ТОВ «НЬЮ ЕКОСВІТ» не відповідає умовам договору та чинному законодавству, відповідно, підлягає відхиленню. З вищенаведених причин, вимагаємо: 1.Відмінити рішення тендерного комітету Головного управління ДПС у Закарпатський області від 14.09.2020 про обрання Учасника ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" (код ЄДРПОУ 38629116) Переможцем на підставі невідповідності вимогам, які визначенні в Договорі та чинному законодавстві. 2.Провести неупереджену оцінку наступних тендерних пропозицій відповідно чинному законодавству.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вимогу про усунення порушення UA-2020-08-31-001716-a.a3 від 16.09.2020 ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) Головне управління ДПС у Закарпатській області повідомляє наступне. Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) цей Закон застосовується зокрема до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Оголошена закупівля Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуг з утилізація або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (ДК021-2015: 90520000-8) (UA-2020-08-31-001716-a) з очікуваною вартістю закупівлі 3 000,0 грн не відноситься до сфери застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями). Закупівля Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуг з утилізація або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (ДК021-2015: 90520000-8) (UA-2020-08-31-001716-a) регламентуються Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями), затвердженою Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 (із змінами та доповненнями). Оскільки очікувана вартість закупівлі Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуг з утилізація або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (ДК021-2015: 90520000-8) (UA-2020-08-31-001716-a) склала 3 000,0 грн, Головне управління ДПС у Закарпатській області керуючись частиною 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) використало електронну систему закупівель з метою відбору надавача послуги. В результаті проведеного електронного аукціону по вказаному предмету закупівлі визначена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ТОВ «НЬЮ ЕКОСВІТ» (код ЄДРПОУ 38629116). У зв’язку із вищенаведеним вимогу про усунення порушення UA-2020-08-31-001716-a.a3 від 16.09.2020 ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) не задоволено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.09.2020 15:45
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: df6537d00a754bacac0002b3ae1a7ff3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-001716-a.a2
Назва: Вимога щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Вимога:
Відповідно до частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Як вбачається за результатами аукціону Переможець надав ціну пропозиції яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Закон України «Про публічні закупівлі» носить рекомендаційний характер для усіх закупівль за державні кошти сума закупівлі яких є нижчою за 50 000 грн. Отже, Учасником надана аномально низька ціна, за якою умови договору не можливо виконати. Враховуючи вищевикладене просимо взяти до уваги наші аргументи та дискваліфікувати Переможця торгів, узвязку з наданням аномально низької ціни без підтвердження встановлення такої ціни. У випадку ігнорування даної вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України. Наявність порушення підтверджується зокрема рішенням Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15920-р/пк-пз від 21.08.2020.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вимогу про усунення порушення UA-2020-08-31-001716-a.a2 від 16.09.2020 ПП «РАФ» (код ЄДРПОУ 32443702) Головне управління ДПС у Закарпатській області повідомляє наступне. Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) цей Закон застосовується зокрема до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Оголошена закупівля Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуг з утилізація або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (ДК021-2015: 90520000-8) (UA-2020-08-31-001716-a) з очікуваною вартістю закупівлі 3 000,0 грн не відноситься до сфери застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями). Закупівля Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуг з утилізація або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (ДК021-2015: 90520000-8) (UA-2020-08-31-001716-a) регламентуються Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями), затвердженою Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 (із змінами та доповненнями). Оскільки очікувана вартість закупівлі Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуг з утилізація або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (ДК021-2015: 90520000-8) (UA-2020-08-31-001716-a) склала 3 000,0 грн, Головне управління ДПС у Закарпатській області керуючись частиною 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) використало електронну систему закупівель з метою відбору надавача послуги. В результаті проведеного електронного аукціону по вказаному предмету закупівлі визначена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ТОВ «НЬЮ ЕКОСВІТ» (код ЄДРПОУ 38629116). У зв’язку із вищенаведеним вимогу про усунення порушення UA-2020-08-31-001716-a.a2 від 16.09.2020 ПП «РАФ» (код ЄДРПОУ 32443702) не задоволено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.09.2020 15:41
Вимога
Залишено без розгляду

встановлення Замовником аномально низької очікуваної вартості предмета закупівлі, яка не відповідає собівартості послуг.

Номер: eba7c5d89fea42b7b1446703fa0815d5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-001716-a.a1
Назва: встановлення Замовником аномально низької очікуваної вартості предмета закупівлі, яка не відповідає собівартості послуг.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Головне управління Державної податкової служби у Закарпатській області. Код ЄДРПОУ 43143065. Адреса 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Августина Волошина, 52 2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-08-31-001716-a Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізація або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів) (Джерело фінансування - спеціальний фонд) - 735 006 пач. 3.Підстави подання вимоги: встановлення Замовником аномально низької очікуваної вартості предмета закупівлі, яка не відповідає собівартості послуг. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Головне управління Державної податкової служби у Закарпатській області (код ЄДРПОУ 43143065) оголосив про проведення допорогової закупівлі UA-2020-08-31-001716-a, яка проводиться відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(зі змінами) Згідно пункту 12 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019: У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі. Згідно Оголошення про проведення закупівлі, предметом закупівлі є послуги з утилізації або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції – тютюнових виробів з очікуваною вартістю предмета закупівлі 3 000,00 грн. з ПДВ (три тисячі грн 00 коп.) Згідно Додатку № 2 до Договору закупівлі «Технічні вимоги» кількість тютюнових виробів, які підлягають знищенню становить: 735 006 пачок Для такої кількості тютюнових виробів очікувана вартість закупівлі є аномально низькою. Зауважуємо, що згідно Технічних вимог, послуги за вищезазначеним предметом закупівлі включають в себе наступне: 1.Знищення тютюнових виробів шляхом спалювання. 2.Транспортування тютюнових виробів (без пошкодження) до місця їх знищення. 3.Комплекс вантажно-розвантажувальних робіт (без пошкодження тютюнових виробів). 4.Зберігання та охорона тютюнових виробів до знищення. Відповідно, встановлена Замовником очікувана вартість навіть не покриває витрати собівартості надання послуг по знищенню зазначеної кількості тютюнових виробів – 735 006 пачок. Виникає питання, на що розраховує Замовник вказавши таку низьку очікувану вартість закупівлі, якщо ціна за одну пачку тютюнових виробів навіть менше 1 копійки. Зазначена очікувана вартість предмета закупівлі не покриває ні одну із зазначених послуг. Звертаємо увагу, що Кабінетом Міністрів України затверджено «Порядок обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним» від 25 серпня 1998 № 1340 (зі змінами). В Розділі «Переробка, утилізація або знищення майна» зазначеного порядку вказане наступне: Переробка або знищення спирту етилового, алкогольних напоїв та знищення приладів для незаконного виготовлення спирту етилового, алкогольних напоїв, обладнання для промислового виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв (у разі його нереалізації), виробничої, транспортної, споживчої тари (упаковки), етикеток, корків, засобів закупорки, марок акцизного податку (у тому числі підроблених), тютюнових виробів, обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, паперу цигаркового і фільтрів здійснюється за рішенням комісії, утвореної відповідно до пункту 7 цього Порядку, з дотриманням таких вимог: 2) знищення спирту етилового, алкогольних напоїв, приладів для незаконного виготовлення спирту етилового, алкогольних напоїв, обладнання для промислового виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв (у разі його нереалізації), виробничої, транспортної, споживчої тари (упаковки), етикеток, корків, засобів закупорки, марок акцизного податку (у тому числі підроблених) та тютюнових виробів, обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, паперу цигаркового і фільтрів здійснюється шляхом спалювання, руйнування, фізико-хімічної, біологічної або іншої обробки відповідно до вимог законодавства. Знищення за рішенням комісії проводиться на підприємствах, що відібрані відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Знищення невеликих за обсягом партій алкогольних напоїв, спирту етилового (не більше ніж 100 літрів), тютюнових виробів (не більше ніж 50 пачок) може провадитися комісією. Підприємства, що здійснюють знищення відповідної продукції та обладнання, зобов’язані: забезпечувати систему належних безпечних для здоров’я людини та довкілля умов знищення відповідної продукції, обладнання; мати технічні можливості для знищення відповідної продукції, обладнання; забезпечувати знищення зазначеної продукції та обладнання з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів; знищувати продукцію, обладнання такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції, обладнання; вести облік надходження та знищення продукції, обладнання; під час процедури знищення забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам суб’єкта господарювання, зазначеного в цьому пункті, представникам асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції; забезпечувати контроль за знищенням продукції, обладнання та не допускати несанкціонованого їх використання; забезпечувати відеофіксацію процесу знищення у повному обсязі з наданням доступу до електронної форми відеозапису органу, що здійснив вилучення майна. Відповідно, за 3 000,00 грн. з ПДВ неможливо знищити 735 006 пачок тютюнових виробів, виконавши всі зазначені вимоги, які передбачені Технічними вимогами Оголошення та нормами чинного законодавства, не кажучи про додаткові витрати такі як: ціна за пальне, податки, зарплатню тощо. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо провести моніторинг цін та привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових показників цін на зазначені послуги.
Вирішення: Не задоволено вимогу по причині обмежених кошторисних призначень на вказані послуги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.09.2020 12:38