• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування).

Завершена

52 390 400.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 262 000.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2020 16:31 - 13.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: 8e917820454b43238fbaafe54cc3b1e0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-002188-c.c2
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Тендерному комітету Відокремленого підрозділу "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-31-002188-c Вимога про усунення порушення Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визнання тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ" по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)», такою, що відповідає вимогам кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №83 від 06.10.2020 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема: - По-перше, відповідно до умов тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі пропозиції, як додатку до Тендерної пропозиції (цінова), яка встановлена Додатком 1 до ТД – розрахунку розміру кошторисної заробітної плати учасника тендерних торгів. Учасник-переможець – ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» надав у складі своєї пропозиції Розрахунок розміру середньомісячної заробітної плати робітників будівельників у розмірі, що становить - 13660,24 грн., однак повідомляємо, що такий розмір заробітної плати не може бути застосований учасником про розрахунку договірної ціни, та не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, оскільки пунктом 3.14. проекту Договору, що міститься у складі Тендерної пропозиції Замовника, зазначено, що розмір середньомісячної заробітної плати робітників будівельників не може перевищувати – 13000,00 грн., в іншому випадку це суперечить Наказу ДП «національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» від 20.09.2019 року №967. Отже, пропозиція учасника-переможця ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» не відповідає вимогам Технічної специфікації Замовника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та така пропозиція повинна бути відхилена Замовником. - По-друге, відповідно до умов тендерної документації Замовника, зазначалося, що - «Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі(лота)).», однак учасником ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» всупереч вимогам тендерної документації Замовника до кінцевого строку подання тендерних пропозицій було завантажено дві різні тендерні пропозиції, перша (файл: «6. Тендерна (цінова) пропозиція.pdf») була завантажена на електронний майданчик – 16 вересня 2020 року об 15:57, друга (файл: «6. Тендерна пропозиція (цінова).pdf») була завантажена на електронний майданчик - 17 вересня 2020 року об 09:35, отже учасником ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» було порушено вимоги Тендерної документації Замовника, а його пропозиція підлягає відхиленню. - По-третє, відповідно до умов тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції довідки (складеної в довільній формі) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт у терміни, передбачені даними технічними вимогами та обсягів робіт згідно додатку 1 до технічних вимог. В довідці зазначити, зокрема наявність техніки (власної чи орендованої) з вказанням основних технічних характеристик, необхідної для виконання робіт згідно додатку 1 до технічних вимог, адреси офісів, складських приміщень, місця базування будівельної техніки (пункт 5.1.1 Розділу III Тендерної документації), учасником ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» не було зазначено у наданій ним довідці основних технічних характеристик такого обладнання та техніки, після наданої можливості учаснику Замовником виправити невідповідності у такій довідці, учасником всупереч вимогам Тендерної документації не було зазначено основних технічних характеристик, щодо «Геодезичних приладів» пункти 56, 57 вищезгаданої довідки, щодо «Пристроїв та приладів для виконання електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт» пункти 60-67 вищезгаданої довідки, щодо «Металообробного устаткування» пункти 68-74 вищезгаданої довідки, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, отже пропозиція такого учасника підлягає відхиленню. Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ», не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)». На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо: - скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» такою, що відповідає вимогам встановлених у Тендерній документації Замовника щодо даної закупівлі робіт та повторно розглянути пропозицію ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)». Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Питання 1. Пунктом 3.14. проєкту Договору (додаток 3 до ТД) передбачено, що розмір середньомісячної заробітної плати робітників будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, для 3,8 розряду при 40-годинному робочому тижні прийнято в розмірі _____ грн., але не більше 13 000 грн. (наказ ДП «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» від 20.09.2019 № 967). Тобто, Замовник при укладанні Договору з потенційним переможцем, приймає та відшкодовує будь-який розмір середньомісячної заробітної плати, але не більший ніж 13 000,00 грн. Учасник ТОВ «ЗЕМ», у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог Тендерної документації (дод.1 до ТД), надав розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації в розмірі 13 660,24 грн. Тобто, при складанні ціни пропозиції учасника підрядник здійснює розрахунок кошторисної заробітної плати (п.1 та 2 розділу ІІІ Порядку) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва. Відповідальність за розмір кошторисної заробітної плати, який планує отримувати Підрядник на об’єкті будівництва та фактичне відображення в своїй оперативно-господарській діяльності несе виконавець робіт (п.3.14 проєкту Договору). Учасник - ТОВ «ЗЕМ», в своїй ціновій пропозиції не заперечив умови проєкту Договору, а відтак погодився з проєктом Договору, що зазначений в додатку 3 до тендерної документації, про що свідчить останній абзац Листа –заявки ТОВ «ЗЕМ» вих. №61від 03.08.2020р. в тендерній пропозиції учасника. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається виходячи з розміру, розрахованого та передбаченого у договірній ціні в Договорі (п.6 Порядку зареєст. за №931/32383 від 16.08.18). Пропозиція учасника ТОВ «ЗЕМ» відповідає вимогам тендерної документації. Питання 2. Враховуючи п. 32 та 37 частини 1 статті 1 та частину 2 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна зробити висновок, що фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа в конкретному тендері можуть подати свою тендерну пропозицію, тобто бути зареєстрованими в якості Учасника лише один раз. Тендерна пропозиція (цінова) до цього не має абсолютно ніякого відношення. Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій в даному тендері пропозиція ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» зареєстрована один раз. Тому пропозиція відповідає вимогам ЗУ. Питання 3. Учасник ТОВ «Західелектромонтаж» в складі пропозиції надав довідку (складену в довільній формі за підписом учасника та скріплену печаткою) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт у терміни, передбачені технічними вимогами та обсягів робіт згідно додатку 1 до технічних вимог. В довідці зазначив наявність техніки (власної чи орендованої) та вказав основні технічні характеристики, необхідні для виконання робіт згідно додатку 1 до технічних вимог, адреси офісів, складських приміщень, місця базування будівельної техніки. Щодо основних технічних характеристик «Геодезичних приладів» пункти 56, 57 вищезгаданої довідки зазначаємо, що геодезичні прилади, вказані в довідці не відносяться до вимог п.7.1 ТВ як до техніки. Щодо «Пристроїв та приладів для виконання електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт» пункти 60-67 вищезгаданої довідки підтверджено Свідоцтвом про відповідність №6-02/2019 від 24 травня 2019р. Щодо «Металообробного устаткування» пункти 68-74 вищезгаданої довідки зазначаємо, що дане устаткування, вказане в довідці не відносяться до вимог п.7.1 ТВ як до техніки.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: 3aeef434a9c140898f0a608f170ab8cf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-002188-c.c1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Тендерному комітету Відокремленого підрозділу "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-31-002188-c Вимога про усунення порушення Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)», та визнання її такою, що не відповідає вимогам встановленим у Тендерній документації Замовника відповідно до законодавства. Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №82 від 02.10.2020 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Компанія Барбакан» відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема: - Відповідно до підстави відхилення: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в субпідрядної організації ТОВ «Острогтрансбуд», яку учасник планує залучати до виконання робіт, відсутній дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які будуть застосовуватися при виконання будівельних робіт» повідомляємо, що відповідно до пункту 6.1.2. ТВ до Тендерної документації від учасників вимагалося надати у складі тендерної пропозиції – відповідні ліцензії (ДАБІ) на право виконання будівельних робіт, Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які будуть застосовуватися при виконання будівельних робіт, Ліцензію ДСНС в Україні на виконання робіт протипожежного призначення (згідно переліку у ТД), відтак ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» було надано у складі пропозиції: ліцензію видану для ТОВ «Компанія Барбакан» на право виконання будівельних робіт, ліцензії на право виконання будівельних робіт субпідрядників, декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника ТОВ «Компанія Барбакан» та ліцензію ДСНС в Україні на виконання робіт протипожежного призначення (згідно переліку у ТД) субпідрядника, отже всі документи, що вимагалися пунктом 6.1.1., 6.1.2., 6.1.3. – ТВ до ТД – були надані у складі пропозиції учасника ТОВ «Компанія Барбакан» та його субпідрядників - в межах виконання ними обсягу робіт. Додатково зазначаємо, що субпідрядними організаціями, що плануємо залучати до виконання робіт були надані у складі пропозиції гарантійні листи про дотримання вимог чинного «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 зі змінами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207)» та про зобов’язання ними як роботодавцями подати декларацію на виконання робіт відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 зі змінами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) у встановлений законодавством строк (не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки). Аналогічної позиції дотримується у своїй практиці і Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель), у своєму Рішенні №16704-р/пк-пз від 04.09.2020 по закупівлі UA-2020-06-12-000327-a, у якому, зокрема, Скаржник скаржився на те, що «Тендерною документацією Замовника від учасників вимагалося надання у складі пропозиції - дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, однак учасником переможцем таких документів надано не було, Скаржник просив скасувати рішення про визначення переможця такого учасника», Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у своєму Рішенні вказала, що – «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, у відповідності до переліку робіт, що передбачає отримання даної декларації згідно Додатку 6 "Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року №1107 "Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки"(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3березня 2020 № 207) отримується безпосередньо на об'єкт будівництва у відповідності до порядку передбаченого п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки -не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки. Враховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». Відповідно до пункту – 7.2. ТВ до ТД Замовником зазначалося, що «для проведення робіт можуть бути залучені субпідрядні організації, що відповідають вимогам даних технічних вимог. Відповідальність за виконання робіт субпідрядною організацією несе Учасник», а також вимагалася довідка із зазначенням переліку субпідрядних організацій та перелік видів робіт, які ними будуть виконуватися та згода субпідрядників на виконання будівельних робіт, повідомляємо, що учасником ТОВ «Компанія Барбакан» були повністю дотримані вимоги, що встановлені пунктом 7.2. ТВ до ТД, оскільки лист-довідка про залучення субпідрядних організацій, яка складена у відповідності до вимог Тендерної документації Замовника – була надана у складі пропозиції Учасника ТОВ «Компанія Барбакан», а також були надані у складі пропозиції листи-згоди субпідрядників щодо погодження ними участі у виконанні робіт. Додатково повідомляємо, що Замовник не може вимагати дотримання одним учасником та одночасно його субпідрядниками/субпідрядником – усіх Вимог тендерної документації, а саме – наявності кваліфікаційних критерії, наявності усіх дозвільних документів, стосовно виконання певного роду робіт, оскільки це суперечить чинному законодавству України та є дискримінаційними вимогами Замовника. Відповідно до ч.4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, ч. 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, така підстава відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» є неправомірною та незаконною. Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан», відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)». На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія Барбакан» стосовно даної закупівлі робіт та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)». Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до наданого в складі Вашої пропозиції документу «Інформація про субпідрядників згідно пункту 7 Розділу ІІІ тендерної документації, яких ТОВ «Компанія Барбакан» планує залучати до виконання робіт» субпідрядник ТОВ «Острогтрансбуд» виконуватиме роботи підвищеної небезпеки. Згідно пункту 7 Розділу ІІІ тендерної документації «При залученні суб'єктів господарювання (не залежно від об’єму виконання ним(-и) робіт), яких учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядників, до пакету тендерної пропозиції потрібно додати наступні документи субпідрядників, зокрема документу, відповідного дозволу або ліцензії (експортні та імпортні) на провадження певного виду господарської діяльності, згідно вимог передбачених для Учасника в пункті 1 розділу ІІІ ТД), в межах об’єму виконання ними робіт. Вимога щодо надання в складі пропозиції Дозвілу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які будуть застосовуватись при виконанні будівельних робіт, на протязі строку подання пропозицій не оскаржувалася і не було задано жодного запитання. Тому всі Учасники, що планують приймати участь у закупівлі повинні дотримуватись тих вимог, що встановлені тендерною документацією. Оскільки у складі пропозиції відсутній вищезазначений дозвіл або декларація на субпідрядника ТОВ «Острогтрансбуд» Замовником правомірно відхилено пропозицію Учасника.
Статус вимоги: Відхилено