• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (Стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти + Стілець учнівський з регулюванням висоти у кількості).

Стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти у кількості 1166 штук. Стілець учнівський з регулюванням висоти у кількості 1166 штук. Всього: 2332 штук (1166 комплектів) мова, якою подаються тендерні пропозиції-українська

Завершена

1 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2020 16:20 - 12.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Заперечення щодо відхилення пропозиції

Номер: 9f8a084f0ede47b3b127aecc7530530f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-005146-b.a2
Назва: Заперечення щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Замовник протоколом №330 від 21.09.2020 р. відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІДЗ «Редукціон» з наступних підстав: 1. Підстави відхилення Замовника: У сертифікаті відповідності не містився ДСТУ EN 527-2:2007; Спростування твердження Замовника по першій підставі: Замовник у Додатку №3 до тендерної документації зазначив обов'язкові вимоги до умов закупівлі: « Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції дійсні на весь термін поставки товару оригінали або копії: 2.1. Сертифікатів відповідності на товар: згідно з ДСТУ 4414:2005, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ EN 527-2:2007, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, ГОСТ 22361-95.» Звертаємо увагу замовника на те, що згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтверджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Наказом МОН № 143 від 07.02.2020 Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи затверджені Вимоги до меблів, які визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». У тендерній документації у п.3 ч. 2 Інша інформація Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, зазначено що: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції». Також хочемо зазначити, що вимога сертифікату відповідності згідно зокрема ДСТУ EN 527-2:2007 не відповідає вимогам до предмету закупівлі : ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (Стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти + Стілець учнівський з регулюванням висоти у кількості). У стандарті ДСТУ EN 527-2:2007 Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи. Частина 2. Вимоги механічної безпеки (EN 527-2:2002, IDT) – стосуються тільки робочих столів, а не парт. У іншій частині цього стандарту - ДСТУ ЕN 527-3:2008 Мебель для административных помещений. Столы рабочие и парты. Часть 3. Методы испытаний для определения устойчивости и механической прочности конструкции (ЕN 527-3:2003, IDТ) – зазначені парти. Учасник ТОВ ІДЗ Редукціон надав сертифікат відповідності зі стандартом ДСТУ ЕN 527-3, - який безпосередньо стосується парт, а не робочих столів у адміністративних приміщеннях. У зв’язку з тим, що вимога надання сертифікату відповідності не відповідає чинному законодавству України щодо сертифікації меблів, не відповідає Наказу МОН №143, вимога надання стандарту для адміністративних приміщень не стосується учбових закладів – шкіл до яких планувалося постачати учнівські столи та стільці (Таблиця №1), вважаємо що Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ « ІДЗ «Редукціон» в цій частині. ТАБЛИЦЯ №1 Перелік загальноосвітніх шкіл підпорядкованих відділу освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області, до яких здійснюється постачання товару та кількість комплектів (Додаток №3 до тендерної документації): Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 м.Сєвєродонецька Луганської області НВК «Гармонія» Сєвєродонецький навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету «Києво- Могилянська академія» Сєвєродонецької міської ради Луганської обласі Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №7 м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 м.Сєвєродонецька Луганської області Ліцей № 1 м.Сєвєродонецьк Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17 з поглибленим вивченням іноземних мов м.Сєвєродонецька Луганської області Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 м.Сєвєродонецька Луганської області Борівський навчально-виховний комплекс (загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад ясла-садок) Сєвєродонецької міської ради Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 м.Сєвєродонецька Луганської області 2. Підстави відхилення Замовника: У частині опису стола учнівського відсутня конкретна характеристика стосовно труби, з якої буде виготовлено стіл (кругла або квадратна). Спростування твердження Замовника по другій підставі: У дотатку №3 до №3 до тендерної документації реквізит таблиці «Технічні характеристики» : «Каркас: труба кругла або квадратна діаметром 25мм и 32мм або 20х20 мм та 25х25мм відповідно. Стінка 1,2мм.». Хочемо звернути увагу Замовника на те що «труба кругла або квадратна» - технічні характеристики, а не вимоги – як зазначив Замовник у протоколі №330 від 21.09.2020 р. про відхилення нашого товариства. Не було вимоги обов’язково визначитися з якої труби буде виготовлено столи учнівські, і коли це робити постачальнику. У зв’язку з тривалим часом проведення закупівлі, не буде відомо яка вартість труб круглої чи квадратної на день закупівлі матеріалів. Тому надано право учаснику самому визначитися з матеріалами з яких буде виготовлено учнівські столи. Тому ми вважаємо, що ця підстава відхилення за формою труби є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства, адже вимоги тендерної документації не були порушені. У зв’язку з тим що у частині першій та другій не має порушення з боку учасника ТОВ «ІДЗ «Редукціон» просимо скасувати рішення тендерного комітету затвердженого протоколом №330 від 21.09.2020 р., та визнати нас переможцями.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до Додатоку №3 тендерної документації передбачено надання сертифікатів відповідності на товар: згідно з ДСТУ 4414:2005, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ EN 527-2:2007, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, ГОСТ 22361-95. Вимоги до тендерної документації встановлені відповідно ст.22 ч.2 п.п.3 та 4 Закону України "Про публічні закупівлі" та стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти (прийняли) участь у даній закупівлі. Крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає, для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку, отримання сертифікатів ДСТУ EN 527-2:2007. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі вимоги щодо механічної безпеки саме готових меблевих виробів. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно п. 2.1 Додатку №3 тендерної документації, а саме сертифікату ДСТУ EN 527-2:2007 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Вами не надане підтвердження відповідності меблів запропонованих до закупівлі ДСТУ EN 527-2:2007 Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи. Частина 2. Вимоги механічної безпеки (Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики, наказом від 30 березня 2007 року №71 затверджено національний стандарт України Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи. Частина 2. Вимоги механічної безпеки (EN 527-2:2002, IDT), з наданням йому чинності з 1 січня 2009 року. У відповідності до змісту ДСТУ EN 527-2:2007 цей стандарт установлює вимоги щодо механічної безпеки саме готових меблевих виробів, якими є робочі столи для адміністративних приміщень. Розділом третім цього нормативного документу чітко визначено загальні конструктивні вимоги до столів - а саме вимоги до розміщення та з'єднання їх опорних елементів, країв та крайок робочої поверхні столів, форми ручок, ніжок столів та профілів, що є прямим підтвердженням вимог стандарту саме до характеристик товару). ДСТУ EN 527-3:2008 Меблі для адміністративних приміщень. Столи робочі та парти. Частина 3. Методи випробування Разом з тим, Вами було надано сертифікат для визначення стійкості та механічної міцності конструкцій (EN 527-3:2003, IDT). Підприємствам, організаціям та установам заборонено прописувати цей ДСТУ методики проведення випробування в сертифікаті відповідності, так як вони не підтверджують характеристики товару, а лише встановлюють порядок дій лабораторії. Оскільки головним інструментом забезпечення якості товарів, що закуповуються замовником, є відповідність нормативним документам, які чітко регламентують технічні вимоги щодо безпеки конструкції та стійкості столів, вимога щодо надання учасниками копії сертифікату ДСТУ EN 527-2:2007 є обов’язковою та повністю відповідає пункту 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Крім того, Додатком №3 до тендерної документації передбачена вимога до технічної характеристики столів, а саме: Каркас: труба кругла або квадратна діаметром 25мм и 32мм або 20х20 мм та 25х25мм відповідно. Стінка 1,2мм. Вами не підтверджені якісні характеристики предмету закупівлі. Учасник у Додатоку №3 «Технічні характеристики» до тендерної пропозиції повинен вказувати (надавати) конкретні дані, що до технічних параметрів предмету закупівлі, який планується до поставки. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимоги, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволені його вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

технічні характеристики

Номер: 06f36623c7114e9bbaceea45e031fc97
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-005146-b.c1
Назва: технічні характеристики
Вимога:
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів. ISO
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вимоги до тендерної документації встановлені Замовником відповідно ст.22 ч.2 п.п.3 та 4 Закону України "Про публічні закупівлі".Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів ISO відповідно до діючих державних стандартів.Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Сертифікат ISO 14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства та для впевненості, що комп'ютерне обладнання буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам. Таким чином, стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до п. 9.6 Додатку №1 тендерної документації, а саме сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог Скаржника, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволені його вимог.
Статус вимоги: Відхилено