-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33140000-3–«Медичні матеріали» (34924- Набір для цистостомії, р.12; 47796-Комплект для черезшкірної нефростомії, р. 10; 32031-Стент уретеральний, р. 4,8; 14297-Катетер для сечоводу, р. 4; 14297-Катетер для сечоводу, р. 5; 45603-Катетер урологічний типу Фолея, р. 22; 45603-Катетер урологічний типу Фолея, р. 24; 35645-Екстрактор каменів р. 4, 6 ниток; 35645-Екстрактор каменів р. 4, 5 ниток; 35404-Трахеостомічна трубка, р. 7,5; 35404-Трахеостомічна трубка, р. 8,0; 47178-Рукавички ортопедичні стерильні латексні неприпудрені р.7.0; 47178-Рукавички ортопедичні стерильні латексні неприпудрені р.7.5; 35531-Покриття для артроскопії з мішечком для збору рідини, 320x220 см; 35531-Покриття операційне 160 см х 200 см, стерильне, матеріал СМС, щільність 35 г/м2; 35531-Покриття операційне стерильне 80смх60см, матеріал СМС-35 г/м²; 34831-Халат хірургічний,стандартний, стерильний, р. L; 47783-Антимікробна хірургічна плівка, 56см х45см)
Завершена
1 870 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 350.00 UAH
Період оскарження:
31.08.2020 15:41 - 12.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Номер:
245a619aa0cf4574b78c8e0a83834551
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-31-004350-b.b1
Назва:
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику!
Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання.
Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Отже, просимо виділити пункти предмету закупівлі №1 (Набір для цистостомії, р.12) , №2 (Комплект для черезшкірної нефростомії, р. 10 ), №3 (Стент уретеральний, р. 4,8 ), №9 (Екстрактор каменів р. 4, 5 ниток в окремий ЛОТ, та внести зміни у медико-технічні вимоги .
Об’єднання усіх позицій в один єдиний лот може бути розцінене як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, ЕКОНОМІЇ бюджетних коштів.
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи:
Учасник
- МТВ зі змінами.docx 02.09.2020 13:59
Дата подачі:
02.09.2020 13:59
Вирішення:
Доброго дня! Тендерним комітетом КНП «МЛШМД» МРМК було розглянуто вашу вимогу по закупівлі у Рrozorro за № UA-2020-08-31-004350-b та вирішено надати відповідь наступного змісту.
Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі товарів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти) за своєю специфікою. На думку тендерного комітету закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за кошти НСЗУ (інше джерело фінансування), а також може зменшити ризики необгрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. З Закону України
«Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено