• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 68 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 8 000.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.

Торги не відбулися

1 600 165.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.83 UAH
Період оскарження: 31.08.2020 12:50 - 12.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-31-000760-a) ″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 68 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи)

Номер: 83bf51615e144e7da18d95a398c17d7d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-000760-a.c3
Назва: СКАРГА на проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-31-000760-a) ″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 68 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи)
Скарга:
Антимонопольний комітет України Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" _____________________________________ 79049, м. Львів, пр. Червоної калини, 68 код ЄДРПОУ 23970286 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АРМ-ЕКО» _______________________________________ 35364, Рівненська область, Рівненський район, с. Грушвиця Друга, вул. Центральна, 37Г, кв. 1 код ЄДРПОУ 33001226 СКАРГА на проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-31-000760-a) ″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 68 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи) КНП "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" було проведено закупівлі у формі відритих торгів (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-08-31-000760-a) згідно з предметом закупівлі ″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 68 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи). ТОВ “АРМ-ЕКО” прийняло участь у вище згаданих відкритих торгах шляхом подачі своєї пропозиції через електронну систему закупівель. Рішенням тендерного комітету КНП "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА", оформленого протоколом № 8 від 09.10.2020 р., переможцем відкритих торгів було визнано ФОП Дмитрук Андрій Ігорович та повідомлено про намір укласти з ним договір. ТОВ "АРМ-ЕКО" не погоджується з результатами закупівлі та вважає що рішення щодо визначення переможцем ФОП Дмитрука Андрія Ігоровича не відповідає умовам тендерної документації ″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 68 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи) та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" із наступних підстав: По-перше, пунктом 2 розділу ІІІ Тендерної документації “Забезпечення тендерної пропозиції” передбачена вимога надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. ФОП Дмитрук А.І. завантажив в складі своєї тендерної пропозиції файл “Банківська гарантія з додатками”, який при його відкритті містить назву “200803_Dover_zaveren_na_bumage_Kovalenko_5669_k_o.pdf”. За результатом перевірки файлу “Банківська гарантія з додатками” на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify видає результат “Файл має невірний формат”. Крім того, розділі XIII Банківської гарантії № G0920/3093 від 15.09.2020 р., яка наявна в файлі “Банківська гарантія з додатками”, зазначено, що достовірність та цілісність кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої цифрової печатки можна перевірити на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc. За результатом перевірки файлу “Банківська гарантія з додатками” на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc видає результат “Документ не підписаний”. Таким чином надана ФОП Дмитруком А.І. електронна банківська гарантія не придатна для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify, а на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc значиться така, що не підписана, а тому оформлена не у відповідності з пунктом 2 розділу ІІІ Тендерної документації. Отже, відповідно до підпункту 4 частини 1 пункту 4.1. Розділу V Тендерної документації “Оцінка тендерної пропозиції” та підпункту 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиції ФОП Дмитрука А.І. повинна була бути відхилена. По-друге, пунктом 3.4. Розділу V Тендерної документації “Оцінка тендерної пропозиції” зазначено, що договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Однак, ФОП Дмитрук А.І. завантажив складі своєї тендерної пропозиції файл “Кошторис з додатками”, де в Договірній ціні вказав вид договірної ціни — динамічна. Таким чином тендерна документації не відповідає вимогам, встановлених пунктом 3.4. Розділу V Тендерної документації “Оцінка тендерної пропозиції”. Отже, відповідно до підпункту 1 частини 2 пункту 4.1. Розділу V Тендерної документації “Оцінка тендерної пропозиції” та підпункту 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиції ФОП Дмитрука А.І. повинна була бути відхилена. По-третє, таблицею 1 додатку № 1 до тендерної документації “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника” визначено документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 1.1. вище згаданої Таблиці 1 передбачено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надається довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість спеціального обладнання, приладів та інструменту, необхідних для проведення робіт і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). ФОП Дмитрук А.І. в складі своєї тендерної пропозиції надав файл “Довідка про наявність спеціального обладнання”, в якому наявна Довідка про наявність спеціального обладнання, приладів, інструменту від 14.09.2020. Згідно вище згаданої довідки випливає, що ФОП Дмитрук А.І. вказав про наявність у нього всього 12 власних позицій спеціального обладнання, приладів та інструменту, необхідних для проведення робіт і механізмів, які передбачається використовувати для виконання робіт. В довідці відсутня інформація про будь-яке інше спеціальне обладнання, прилади та інструменти, необхідні для проведення робіт і механізми, які передбачається використовувати для виконання робіт. Також в довідці не вказано, що ФОП Дмитрук А.І. при виконанні робіт буде орендувати (чи брати у користування, чи отримувати послуги будь-якими обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Однак, ФОП Дмитрук А.І. завантажив складі своєї тендерної пропозиції файл “Кошторис з додатками”, де в “Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 ремонті роботи”, “Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-5 електротехнічні рішення”, де під час виконання робіт передбачив застосування спеціального обладнання, приладів, інструменту та механізмів, які відсутні в наданій ним Довідці про наявність спеціального обладнання, приладів, інструменту від 14.09.2020, а саме: - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; - навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; - навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т; - підіймачі щоглові будівельні ,вантажопідйомність 0,5 т.; - навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомністю 2 т.; - агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А; - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м3/хв; - розчинозмішувачі пересувні, місткість 65 л; - молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; - бадді, місткість 2 м3; - вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного; - апарат для газового зварювання і різання; - вібратори поверхневі; - машини мозаїчно-шліфувальні; - перфоратор пневматичний; - автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т; - установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм; - пістолет монтажний; Слід зауважити, що ФОП Дмитрук А.І. в складі своєї тендерної пропозиції надав файл “Про незалучення субпідрядника”, в якому наявна Інформація про незалучення субпідрядних організацій від 14.09.2020. та з якої випливає, що ФОП Дмитрук А.І. не буде залучати до виконання робіт субпідрядні організації. Така довідка відповідно до п.8.1 Розділу ІІІ Тендерної документації “Забезпечення тендерної пропозиції” подається також в разі залучення субпідрядників в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином ФОП Дмитрук А.І. не підтвердив відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям таким як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зазначених ним робіт. Отже, відповідно до підпункту 1 частини 1 пункту 4.1. Розділу V Тендерної документації “Оцінка тендерної пропозиції” та підпункту 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиції ФОП Дмитрука А.І. повинна була бути відхилена. По-четверте, таблицею 3 додатку № 1 до тендерної документації “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника” визначено перелік інших документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Пунктом 7.1. вище згаданої Таблиці 3 передбачено, що для підтвердження правомірності здійснення відповідного виду діяльності надається інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) ліцензії учасника на здійснення господарської діяльності у будівництві згідно видів робіт відповідно до технічного завдання (зокрема монтаж, пусконалагоджувальні роботи щодо обладнання, яке передбачається встановити) та (у випадку наявності) субпідрядної організації. Дана інформація може подаватися або у формі безпосередньо ліцензії з додатками, або посилання на офіційний інтернет-ресур, де можна перевірити в електронному вигляді наявність/відсутність ліцензії. Також подається гарантійний лист від імені учасника про те, що він гарантує та забезпечить наявність чинної ліцензії протягом усього терміну виконання робіт. ФОП Дмитрук А.І. в складі своєї тендерної пропозиції надав файл “Ліцензія ФОП Дмитрук”, в якому наявна ліцензія від 22.09.2017 р. реєстраційний запис 2013042125 та додатком до ліцензії з переліком видів робіт, які має право здійснювати ФОП Дмитрук А.І. Таблицею 2 Додатку — 4 до Тендерної документації “Технічна специфікація” встановлені вимоги до виконання робіт, документації та гарантії. Так, згідно підпункту 8, 10 пункту 1 Таблиці 2 Додатку — 4 до Тендерної документації “Технічна специфікація” та згідно переліку видів та обсягу робіт Таблиці 2 Додатку — 4 до Тендерної документації “Технічна специфікація”, передбачалося виконання робіт з монтажу і пусконалагоджувальних робіт систем вентиляції та кондиціонування повітря (код 2.01.03 та 1.13.03), монтаж засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж (код 2.01.07), які на дату видачі ліцензії були зазначені в Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256. Таким чином у наданій ФОП Дмитрук А.І. відсутні весь перелік роботи, які необхідно було виконати відповідно до вимог Таблиці 2 Додатку — 4 до Тендерної документації “Технічна специфікація”. Слід зауважити, що ФОП Дмитрук А.І. в складі своєї тендерної пропозиції надав файл “Про незалучення субпідрядника”, в якому наявна Інформація про незалучення субпідрядних організацій від 14.09.2020. та з якої випливає, що ФОП Дмитрук А.І. не буде залучати до виконання робіт субпідрядні організації. Така довідка відповідно до п.8.1 Розділу ІІІ Тендерної документації “Забезпечення тендерної пропозиції” подається також в разі залучення субпідрядників в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином ФОП Дмитрук А.І. не підтвердив відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям таким як підтвердження правомірності здійснення відповідного виду діяльності. Отже, відповідно до підпункту 1 частини 1 пункту 4.1. Розділу V Тендерної документації “Оцінка тендерної пропозиції” та підпункту 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиції ФОП Дмитрука А.І. повинна була бути відхилена. По-п’яте, таблицею 3 додатку № 1 до тендерної документації “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника” визначено перелік інших документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Пунктом 7.2. вище згаданої Таблиці 3 передбачено, що для підтвердження правомірності здійснення відповідного виду діяльності надається декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці / або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (подається згідно Додатку 4 Тендерної документації та на ті види робіт, для виконання яких, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», є обов’язковим наявність такої Декларації / чи Дозволу)(обов’язкова наявність дозволу / чи декларації, що підтверджує право виконувати спеціальні роботи (в тому числі, роботи щодо монтажу, демонтажу, налагодження, ремонт та технічне обслуговування ліфтів). У разі, якщо для робіт по даному тендеру не потрібно наявності в учасника декларації/чи дозволу — тоді учасник надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документа. ФОП Дмитрук А.І. в складі своєї тендерної пропозиції надав файл “Дозвіл”, в якому наявний дозвіл № 517.14.46 від 24.06.2014 р. яким ФОП Дмитруку А.І. дозволено виконувати монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: ліфти, та зварювальні (електрозварювальні) роботи. Однак, згідно переліку видів та обсягу робіт Таблиці 2 Додатку — 4 до Тендерної документації “Технічна специфікація”, передбачалося виконання демонтажних робіт та монтажних робіт у шахті висотою 29 м. Пунктом 3 додатку 6 Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою кабінету міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107, передбачено, що для виконання робіт на висоті понад 1,3 метра необхідно мати зареєстровану декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином виконання робіт, які є предметом закупівлі, передбачало їх виконання на висоті 29 м, а тому для виконання таких робіт необхідно було мати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або зареєстровану декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Дозвіл № 517.14.46 від 24.06.2014 р. не надає право виконувати ФОП Дмитруку А.І. роботи на висоті понад 1,3 метра. ФОП Дмитрук А.І. не надав зареєстровану декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, або лист-пояснення щодо ненадання такого документа. Слід зауважити, що ФОП Дмитрук А.І. в складі своєї тендерної пропозиції надав файл “Про незалучення субпідрядника”, в якому наявна Інформація про незалучення субпідрядних організацій від 14.09.2020. та з якої випливає, що ФОП Дмитрук А.І. не буде залучати до виконання робіт субпідрядні організації. Така довідка відповідно до п.8.1 Розділу ІІІ Тендерної документації “Забезпечення тендерної пропозиції” подається також в разі залучення субпідрядників в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином ФОП Дмитрук А.І. не підтвердив відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям таким як підтвердження правомірності здійснення відповідного виду діяльності. Отже, відповідно до підпункту 1 частини 1 пункту 4.1. Розділу V Тендерної документації “Оцінка тендерної пропозиції” та підпункту 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиції ФОП Дмитрука А.І. повинна була бути відхилена. Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище викладене вважаємо, що рішення тендерного комітету КНП "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА", оформленого протоколом № 8 від 09.10.2020 р., яким переможцем відкритих торгів було визнано ФОП Дмитрука Андрія Ігоровича та повідомлено про намір укласти з ним договір, прийняте з порушенням вимог Тендерної документації та Закону України “Про публічні закупівлі”. Оскільки тендерна пропозиція ФОП Дмитрука Андрія Ігоровича повинна була бути відхилена, а тендерна пропозиція ТОВ “АРМ-ЕКО” залишається чинною, то порушується законний інтерес ТОВ “АРМ-ЕКО” на розгляд його тендерної пропозиції, визнання його переможцем відкритих торгів та укладення з ним договору. На підставі вище викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" скасувати рішення тендерного комітету, оформленого протоколом № 8 від 09.10.2020 р. про визнання переможцем відкритих торгів Фізичну особу - підприємця Дмитрука Андрія Ігоровича по предмету закупівлі ″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 68 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-31-000760-a, та скасувати повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем торгів Фізичною особою - підприємцем Дмитруком Андрієм Ігоровичем. Додаток: 1. Результат перевірки файлу “Банківська гарантія з додатками” на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. 2. Результат перевірки файлу “Банківська гарантія з додатками” на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc. 19 жовтня 2020 року Директор ТОВ «АРМ-ЕКО» А.А. Єдін
Дата розгляду скарги: 30.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.10.2020 19:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.11.2020 21:34
Дата виконання рішення Замовником: 27.11.2020 15:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення No 21140-р/пк-пз від 13.11.2020 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, тендерний комітет скасував рішення про визначення ФО-П Дмитрук Андрій Ігорович переможцем процедури закупівлі — ″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 68(з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи).
Автор: ТОВ АРМ-ЕКО, Єдін Андрій Анатолійович +380362631947 arm-eko@ukr.net http://www.arm-eko.ua
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення замовника закупівлі про визначення переможця відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір з учасником, пропозиція якого не відповідає тендерній документації.

Номер: d06f17bdb1544185957f39bf6cbc1db0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-000760-a.c2
Назва: Оскарження рішення замовника закупівлі про визначення переможця відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір з учасником, пропозиція якого не відповідає тендерній документації.
Вимога:
Голові тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "4-а міська поліклініка м. Львова" Місюрі О. Б. Повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю "АРМ-ЕКО" прийняло участь в відкритих торгах № UA-2020-08-31-000760-a згідно з предметом закупівлі ″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 68 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи). За результатами закупівлі рішенням тендерного комітету, що оформлене протоколом № 8 від 09 жовтня 2020, визначено переможцем відкритих торгів учасника торгів - Фізичну особу - підприємця Дмитрука Андрія Ігоровича. ТОВ "АРМ-ЕКО" не погоджується з результатами закупівлі та вважає що рішення щодо визначення переможцем ФОП Дмитрука А. І. прийняте з порушеннями, свідчить про дискримінацію інших учасників, недотримання принципів здійснення публічних закупівель та власне здійснено необ'єктивне та упереджене визначення переможця. Рішення не відповідає умовам тендерної документації ″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 68 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи) та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" із наступних підстав: 1. Згідно пункту 2, розділу ІІІ, тендерної документації, Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. В тому числі вказано що файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинні бути придатні для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Учасник Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович (надалі Учасник) подав файл "Банківська гарантія з додатками". Однак під час перевірки за посиланням http://czo.gov.ua/verify система дає відповідь "Файл має невірний формат". В банківській гарантії також вказано: XIII. Достовірність та цілісність кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої цифрової печатки можна перевірити на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc. При перевірці достовірності та цілісності кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої цифрової печатки за посиланням https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc система дає відповідь "Документ не підписаний". Відповідно учасник порушив пункт 2, розділу ІІІ, тендерної документації. 2. п.1.1. таблиці 1, Додатку 1 до тендерної документації вказано "Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість спеціального обладнання, приладів та інструменту, необхідних для проведення робіт і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо)." Учасник Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович надав Довідку про наявність спеціального обладнання, приладів, інструменту від 14.09.2020 в якій вказав наявність всього 12 позицій механізмів та обладнання та машин. Однак, згідно кошторисної документації наданої Учасником, під час виконання робіт передбачається застосовувати інші машини, механізми інструменти, які відсутні в наданій учасником Довідці від 14.09.2020, а саме: - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; - навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; - навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т; - підіймачі щоглові будівельні ,вантажопідйомність 0,5 т.; - навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомністю 2 т.; - агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А; - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м3/хв; - розчинозмішувачі пересувні, місткість 65 л; - молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; - бадді, місткість 2 м3; - вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного; - апарат для газового зварювання і різання; - вібратори поверхневі; - машини мозаїчно-шліфувальні; - перфоратор пневматичний; - автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т; - установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм; - пістолет монтажний; Також в Інформації про незалучення субпідрядних організацій від 14 вересня 2020 року Учасник вказав, що не буде залучати до виконання робіт субпідрядні організації (вказана довідка відповідно до п.8.1, Розділу ІІІ тендерної документації, подається також в разі залучення субпідрядників в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Відповідно Учасник передбачає використовувати певні машини, обладнання і механізми, які в нього відсутні, але які він не планує орендувати. 3. Згідно п.3.4, Розділ V Тендерної документації; також згідно п.2 Особливі умови, Додатку 4 Технічна специфікація; також згідно п. 3.1 проекту Договору про закупівлю тендерної документації вказано що Договірна ціна є тверда. Учасник Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович надав кошторисну документації де в Договірній ціні вказав Вид договірної ціни - динамічна. Відповідно Договірна ціна учасника не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Згідно п.7.1 Таблиці 3, Додатку № 1 тендерної документації вимагалось надати ліцензію учасника на здійснення господарської діяльності у будівництві згідно видів робіт відповідно до технічного завдання. Згідно Додатку 4 Технічна специфікація тендерної документації передбачено виконання ряду робіт, які підлягають ліцензуванню та які відсутні в учасника ФОП Дмитрука А. І. Згідно Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 в учасника ФОП Дмитрука А. І. згідно додатку до ліцензії відсутні роботи, які підлягають ліцензуванню та передбачено виконувати, а саме влаштування диспетчеризації ліфта та вентиляції і кондиціонування. Згідно діючого Переліку це наступні роботи: 1.13.03 - виконання пусконалагоджувальних робіт систем вентиляції та кондиціонування повітря; 2.01.03 - монтаж систем вентиляції та кондиціонування повітря; 2.01.07 - монтаж засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж; Відповідно Учасником передбачено виконання ліцензійних робіт, які відсутні в його ліцензії, а також Учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців для виконання робіт, що підлягають ліцензуванню. 5. Згідно п.7.2 Таблиці 3, Додатку № 1 тендерної документації вимагалось надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника, або дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (подається згідно Додатку 4 Тендерної документації та на ті види робіт, для виконання яких, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки) Згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 та згідно згідно Додатку 4 Тендерної документації під час виконання робіт що становлять предмет закупівлі будуть виконуватися роботи що виконуються на висоті понад 1,3 м. однак, учасник ФОП Дмитрук А. І. не надав відповідний дозвіл/декларацію, а також не надав лист пояснення, щодо ненадання вказаного документу. Відповідно Учасником планується виконувати роботи підвищеної небезпеки, на виконання яких в Учасника відсутній дозвіл/декларація. 6. Згідно тендерної документації вказано учасникам надати звіт 1-ДФ за 2-й квартал 2020 року, паспорт та ідентифікаційний код, учасник ФОП Дмитрук А. І. надав паспорт та код, але вказав їх в електронній системі конфіденційними документами, відповідно вони не відкриваються, а також надав звіт 1-ДФ за 1 квартал 2020 року. 08.10.2020 Замовник опублікував Вимогу про усунення невідповідностей, де між іншим вказав надати звіт 1-ДФ за 2 квартал 2020 року, паспорт та ідентифікаційний код. Згідно п.16, ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" вказано що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В переліку кваліфікаційних критеріїв, що вказані в статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутні такі критерії як звіт 1-ДФ, паспорт та ідентифікаційний код. Відповідно Замовник не мав права надавати учаснику вимогу про надання нового звіту 1-ДФ, паспорту та ідентифікаційного коду. На основі виявленої значної кількості неприпустимих порушень та невідповідностей, вважаємо рішення тендерного комітету КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″, таким, що не відповідає принципам здійснення публічних закупівель, необ'єктивним, упередженим та протиправним і пропозиція учасника Фізичної особи - підприємця Дмитрука Андрія Ігоровича підлягає відхиленню. На основі вищевикладеного вимагаємо: 1.Скасувати рішення тендерного комітету, оформлене протоколом № 8 від 09 жовтня 2020 року, де визначено переможцем відкритих торгів № UA-2020-08-31-000760-a згідно з предметом закупівлі ″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 68 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи) учасника торгів - Фізичну особу - підприємця Дмитрука Андрія Ігоровича. 2.Скасувати рішення тендерного комітету, оформлене протоколом № 8 від 09 жовтня 2020 року, про намір укладення договору про закупівлю з Фізичною особою - підприємцем Дмитруком Андрієм Ігоровичем. У випадку незадоволення нашої вимоги відповідно ст.18 Закону з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник відкритих торгів ТОВ "АРМ-ЕКО" звернеться до органу оскарження. Директор Єдін А. А.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику. Ваша вимога врахована та тендерна пропозиція ФО-П Дмитрук А.І. буде повторно розглянута
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів

Номер: 000bff17df9a448597ae43ef3a7d193c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-000760-a.a1
Назва: Невідповідність вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів
Вимога:
Повідомляємо, що в тендерній документації немає жодної згадки щодо відповідності нового ліфта Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017, в якому вказано: п. 2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на нові ліфти, що введені в обіг після набрання ним чинності, які постійно обслуговують будівлі та споруди та призначені для перевезення: людей; людей і вантажів; тільки вантажів, якщо пристрій для перевезення є доступним, тобто людина може безперешкодно заходити до нього, і обладнаним засобами керування, розташованими всередині пристрою для перевезення або в межах досягання людини, яка перебуває всередині пристрою для перевезення. п.9. Ліфти, на які поширюється дія цього Технічного регламенту, можуть бути введені в обіг і експлуатацію за умови їх відповідності вимогам цього Технічного регламенту, належного монтажу, технічного обслуговування та використання за призначенням. Тому вимагаємо замовника Закупівлі внести зміни в тендерну документацію вказавши, що учасники повинні надати сертифікати/декларації/рішення щодо відповідності пропонованого ліфта вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! З приводу вашої вимоги, що зареєстрована в електронній системі 01.09.2020 р., вважаємо за необхідне повідомити наступне: 1. В тендерній документації вимоги щодо подачі документів сформульовані коректно. Зокрема в Технічному завданні неодноразово вказано про відповідальність Учасника за одержання будь-яких , необхідних ліцензій, дозволів, сертифікатів (в т.ч. якості та відповідності) на обладнання та матеріали, що використовуються (п.3.3. Розділу V, п. 6.1.1., п. 6.4.17. Проєкту Договору (Додаток 3) та у Додатку 4 Тендерної документації,). 2. В Таблиці 2. Додатку 4 Тендерної документації «Вимоги до виконання робіт, документації та гарантії», зокрема у п. 3 зазначено, що всі необхідні документи, в т.ч. сертифікати тощо подаються після виконання робіт. 3. Хоча в тендерній документації не конкретизовано щодо відповідності ліфта "Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» ( Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017"), проте це й так зрозуміло, оскільки сертифікація ліфтів в Україні чи іншій державі відбувається на предмет відповідності тому самому Технічному регламенту, нормам EN та ПББЕЛ. Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що відсутня потреба у внесенні змін до тендерної документації. Відповідно ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.09.2020 00:04