• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Електророзподільні кабелі

Електророзподільні кабелі

Завершена

348 203.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 482.04 UAH
Період оскарження: 31.08.2020 11:46 - 07.09.2020 16:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 11a16045205c48038f0b8bd72a452c7e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-001652-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника на те, що єдиним виробником кабелю АСБл в Україні є ПАТ «Завод «Південкабель». Наявність цієї марки кабелю в загальному переліку товарів є дискримінаційним та звужує конкуренцію, адже участь в закупівлі зможе взяти лише той учасник, який має дилерські відносини з ПАТ «Завод «Південкабель». Такі дії Замовника призводять до штучного обмеження конкуренції на торгах та усунення від участі потенційних учасників закупівлі. З метою постачання усього предмету закупівлі згідно Тендерної документації, учасник має набути безпосередні контакти виключно з вказаним виробником. Ми неоднарозово звертались до ПАТ «Завод «Південкабель» щодо отримання дилерських повноважень, але жодного разу не отримали відповідь. Об'єднання всіх позицій в один лот звужує коло потенційних учасників, які мають можливість поставити більшу частину товару та мають безпосередні договори з іншими виробниками продукції та є дискримінаційною до нашого підприємства. Вимагаємо усунути порушення та дискримінаційні, незаконні вимоги зазначені вище, шляхом внесення змін до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України, а саме виділити в окремий Лот Кабель високовольтний АСБл. Також зауважуємо що АМКУ були вже розглянуті аналогічні скарги, та прийняті рішення на усунення дискрімінаційних вимог (рішення додаються).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Порядок визначення предмету закупівлі регламентується Наказом МЕРТУ №708 від 15.04.2020 року. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасником дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник приймає рішення про проведення закупівлі за лотами, опираючись на економічну чи технічну доцільність. Однак, поділ предмета закупівлі на лоти в межах однієї закупівлі є правом, а не обовязком і відповідно до ч.5 розділу І "Порядку визначення предмета закупівлі" замовник може визначати окремі частини закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифри ЄЗС, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або наданням послуг. В Законі та Порядку начого не вказано, що предмент закупівлі повинен бути поділений за лотами за виробником. Також хочу зауважити, що до спрощеної закупівлі, предметом закупівлі "Електророзподільні кабеля" учасник міг запропонувати "еквівалент" предмету закупівлі (ч.4 ст 14 Закону) Предмет закупівлі ділитися на лоти не буде, так як, на ринку є декілька постачальників продукції зазначеної у технічному завданні в повному обємі.
Статус вимоги: Відхилено