• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Послуги з виготовлення технічної документації на об'єкти нерухомого майна

Торги відмінено

197 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 985.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2020 11:43 - 12.09.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: fd9b2a420bf1414e99340701221cf7de
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-31-000915-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
31.08.2020 року Тендерним комітетом Управління комунальної власності ДЕР ЛМР (далі–Замовник) було опубліковано (оголошено) закупівлю UA-2020-08-31-000915-c (далі - закупівля) у PROZORRO: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (71240000-2), (послуги з виготовлення технічної документації на об'єкти нерухомого майна). За результатами аукціону від 17.09.2020 пропозиція ЛКП "Архітектурно-будівельний нагляд" в 80,40 грн була визнана системою найбільш вигідною по ціні, проте відхилена Протоколом Замовника №42 від 21.09.2020 як аномально низька. Протоколом Замовника №43 від 25.09.2020 було визнано переможцем Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради" (далі - Учасник) з його пропозицією в розмірі 90 001,00 грн та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Ретельно вивчивши вимоги законодавства та тендерної документації Замовника по закупівлі, а також подані для участі у закупівлі документи Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради", ми прийшли до висновку про невідповідність його тендерної пропозиції вимогам законодавства та закупівлі в цілому з наступних підстав: 1. Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради" не надало ЖОДНОГО ДОКУМЕНТА, що підтверджувало б його право на надання послуг з технічної інвентаризації нерухомого майна, що є предметом закупівлі. Відповідно до п.2 Розділу І Інструкції про проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, затвердженої Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики від 24.05.2001р. №127 (далі - Інструкція) суб'єкт господарювання, що має право надавати послуги технічної інвентаризації нерухомого майна - це фізична особа - підприємець або юридична особа, у складі якої працюють один або більше відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт із технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність". П.1 Розділу XII Інструкції передбачено, що контроль за якістю виконання робіт з технічної інвентаризації об'єктів здійснюється контролером, призначеним керівником суб'єкта господарювання, який пройшов професійну атестацію та отримав кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна. Додатком №3 до Тендерної Документації передбачено, що учасник зобов’язаний дотримуватись вимог вищевказаної Інструкції. Проте, в супереч встановлених законодавством вимог та вимог Тендерної документації по закупівлі Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради" НЕ подало ані чинного сертифіката працівника, ані свідоцтва про підвищення кваліфікації, ані наказу про прийняття на роботу сертифікованого виконавця, ані копії трудової книжки, що свідчила б про те, що у Учасника є трудові відносини з сертифікованим виконавцем робіт (послуг) з технічної інвентаризації нерухомого майна. Довідка учасника №007 від 09.09.2020, наявність якої передбачена п.2.2. Додатку 4 до Тендерної документації, також не містить будь-якої інформації про сертифікованого виконавця. Тож Учасником не виконано вимог законодавства (положень Інструкції) та тендерної документації ( згідно п.2.ч.1 ст.16 Закону «Про публічні закупівлі»). 2. Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради" не підтвердило наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, як того вимагає п.3 Додатку 4 до Тендерної документації (п.3.ч.1 ст.16 Закону «Про публічні закупівлі»), оскільки в порушення вимог щодо завантаження договорів (їх завірених копій) з усіма додатками та листів-відгуків (на фірмовому бланку із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки) завантажило розрізнені документи що за своєю суттю не є дійсними (наприклад, Додаток №1 (імовірно до Договору №20/інв.) взагалі не містить номеру та дати, що позбавляє можливості його ідентифікації та встановлення приналежності до будь-якого договору та призводить до його юридичної недійсності) або не відповідають вимогам Тендерної документації (єдиний лист-відгук не має печатки контрагента, хоча у договорах і актах печатка використовується, що свідчить про її наявність). Окрім того, підписи контрагентів на аналогічних договорах та актах є візуально різними, хоча ПІБ підписанта зазначене однакове. Відтак, Учасником не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних робіт (послуг) з іншими контрагентами, чим порушено вимоги Тендерної Документації. 3. Всупереч вимогам п.4.3 Додатку 4 до Тендерної документації Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради" не подало завірену копію діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб), оскільки завантажений PDF файл з назвою «14.Статут_25062018» не містить останньої сторінки сканованого з оригіналу документу, де повинні бути підпис та печатка. Окрім того, учасником не подано опис чи довідка з кодом доступу для перевірки установчих документів юридичної особи онлайн на веб-порталі Міністерства юстиції за посиланням (веб-адресою): https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch Відтак документ поданий не в повному обсязі та може не відповідати дійсності, що перевірити за допомогою поданих Учасником даних немає можливості. Додатком 4 Тендерної документації встановлено: «Якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої електронної пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте». Отже, визнання комунального підприємства "Агенція ресурсів Львівської міської ради" переможцем закупівлі є передчасним, необґрунтованим та суперечить чинному законодавству України. Відповідно до п.3 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовника Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації, тому має бути відхилена Замовником. Таким чином, на підставі вищевказаного, керуючись чинним законодавством України про публічні закупівлі та вимогами Тендерної документації, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати Протокол визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю №43 від 25.09.2020, в якому Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради" визначено переможцем закупівлі UA-2020-08-31-000915-c. 2. Визнати пропозицію Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради" такою, що не відповідає вимогам закупівлі UA-2020-08-31-000915-c та відхилити вищевказану пропозицію Учасника. 3. Перейти до кваліфікації наступного учасника з найнижчою ціною пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник