-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м.Кривий Ріг, вул..Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Завершена
5 079 005.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 790.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 790.00 UAH
Період оскарження:
29.08.2020 07:42 - 10.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання повідомлення "про усунення виявлених недоліків"
Номер:
7fd9f9e2fdab4e1190016d22d1cee468
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-29-000029-b.a3
Назва:
Вимога про надання повідомлення "про усунення виявлених недоліків"
Вимога:
Згідно вимог ч.9 ст. 26 ч.16 ст.29 Закону та умов п.3.3 тендерної документації Замовник КП "Криворізький ОД" ДОР" повинен був подати повідомлення про усунення виявлених недоліків по тендерній закупівлі UA-2020-08-29-000029-b «Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м.Кривий Ріг, вул..Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») ПП «Поларіс-КР (код ЄДРПОУ 42838392), директор Леміш М.І.
Відповідно до Документації Пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися, зокрема, з документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Додаток 3 Документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, зокрема, перелік інших документів, відповідно до пункту 1 “Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції” якого учасник має надати, зокрема, скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу.
Так як статут відноситься до документів які підтверджують повноваження та право підпису, відповідно Замовник перед відхиленням пропозиції, згідно закону повинен був зазначити дану невідповідність та надати 24 години на виправлення даної на його помилки, відхиляти нашу пропозицію було незаконним відповідно до пункту 9 статті 26. Можливості на виправлення невідповідностей Замовник не надав, чим порушив пункт 9 статті 26 Закону.
Аналогічне рішення антимонопольного комітету:
Відсутність статуту у складі тендерної пропозиції – чи підстава для відхилення?
Опубліковано: | Дата: 28.06.2020 Час: 11:00 | Розділи: Практика закупівель, Журнали за 2020 рік, Тендерна документація закупівель, Журнали, 24 години, Спецвипуск за червень, Поради учасникам закупівель, Практика оскарження закупівель
Рішення від 18.06.2020 року № 12130, оголошення № UA-2020-04-30-000829-c
Вимога тендерної документації:
Відповідно до пункту 1.1 розділу 3 Документації Пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися, зокрема, з документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Додаток 1 Документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, зокрема, перелік інших документів, відповідно до пункту 1 “Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції” якого учасник має надати, зокрема, скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи.
Підстава для відхилення:
“Відповідно до умов п.1.2. ч. І розділу 3 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. На дану вимогу учасник надав лише опис документів. Сканована з оригіналу копія Статуту – відсутня.
Позиція скаржника:
Скаржник зазначає, що даний пункт (статут) відноситься до документів які підтверджують повноваження та право підпису, відповідно Замовник перед відхиленням пропозиції, згідно закону повинен був зазначити дану невідповідність та надати 24 години на виправлення даної на його помилки, відхиляти нашу пропозицію було незаконним відповідно до пункту 9 статті 26. Можливості на виправлення невідповідностей Замовник не надав, чим порушив пункт 9 статті 26 Закону.
Позиція замовника:
Замовник зазначає, що Законом дозволяється виправляти помилки відносно кваліфікаційного критерію, то в частин шістнадцятій статті 29 вказано “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією”. Тобто мова йде про документи та інформацію яку було подано. Також абзац 2 цієї частини говорить “Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, тобто не йдеться про те що в повідомленні можна вимагати дозавантаження ненаданих документів. А в останньому абзаці сказано “Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції…. “.
Позиція органу оскарження:
У складі Пропозиції Скаржника відсутній статут із змінами (в разі їх наявності) або інший установчий документ, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції Скаржника. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2020 10:17
Вирішення:
На вимогу від 22.09.2020 UA-2020-08-29-000029-b.a3 пояснюємо наступне.
У Додатку 3 до Тендерної документації закупівлі UA-2020-08-29-000029-b «Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») «Перелік документів, що обов’язково подаються Учасниками на підтвердження кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника» пунктом 5 вимагаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) Учасника на підписання документів пропозиції та договору)).
Пунктом 6 цього ж додатку Статут вимагається як окремий установчий документ, а саме: « Статут із змінами (в разі їх наявності) або інший установчий документ (документ повинен бути наданий в повному обсязі, а не окремі його сторінки) осіб (у разі, якщо юридична особа здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту) – для юридичних; копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду - для фізичних осіб.».
Таким чином, відповідно до Тендерної документації закупівлі UA-2020-08-29-000029-b «Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») Статут не відноситься до документів які надаються на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю і не може бути виправленим по статті 29 пункт 16 Закону.
Наведений у Вимозі приклад оголошення № UA-2020-04-30-000829-c тендерний комітет не зoбов'язаний розглядати.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про відхилення ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ"
Номер:
92b9deea574444c393496b5ffe203108
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-29-000029-b.a2
Назва:
Вимога про відхилення ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ"
Вимога:
Станом на 21.09.2020р. Вами проводиться розгляд пропозиції ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ". В даного підприємства у наданій на тендер документації відсутній Витяг З ЄДР;
- З наданих документів випливає «двоякість» про Учасників: Статут за 2018р. ( Нова редакція чи Додатки про зміни наданого Статуту у тендерній пропозиції відсутні) має дані про одного Учасника – Проноза Вадим Валерійович , а Протокол Учасників № 4 від 01.03.2019 р. - про двох: Проноза В.В. та Воробйова М.Г. З наданих документів інформація про Учасника Воробйову М.Г. у ЄДР відсутня, а статут має недостовірні дані, бо затверджений даним протоколом.
-Крім того, основним кваліфікаційним критерієм є підтвердження фінансової спроможності підприємства. З наданої звітності ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" випливає його збитковість. Оскільки, протягом 3-х років підприємство декларує збитки, а отже, не фінансово-спроможнє.
Тобто, пропозиція містить підстави для відхилення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2020 13:11
Вирішення:
Скан витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завантажено електронну систему у папці з назвою «19 Витяг з Єдиного державного реєстру.pdf», вимога є безпідставною.
Зазначення на титульному аркуші вказаного Статуту ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" ( нова редакція) який затверджено протоколом загальних зборів учасників ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" від 04.03.2019 р. напису «Кривий Ріг – 2018 рік» у нижній частині аркушу тендерним комітетом визнана як технічна описка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 2.1. Тендерної документації «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій». Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Отже, допущення вказаної технічної описки в Статуті ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції
Щодо «двоякості» поданих даних про Учасників, а саме зазначення в Статуті за 2018р. даних про одного Учасника – Проноза Вадим Валерійович, а в Протоколі Учасників № 4 від 01.03.2019 р. - про двох: Проноза В.В. та Воробйова М.Г., та відсутності у ЄДР інформації про Учасника Воробйову М.Г, що нібито свідчить про те, що Статут містить недостовірні дані, бо затверджений даним протоколом.
Станом на 11.09.20 ( на момент участі у закупівлі) в Єдиному державному реєстрі власником ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" є Проноза В. В., про що зазначено і в Статуті, який затверджено у новій редакції протоколом від 04.05.2019р. загальних зборів учасників ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ". Протоколом від 01.03.2019 року призначено Недолугу І.М. директором Товариства. З протоколу від 01.03.2019 р. видно , що на той момент у ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" було два власника, а саме: Воробйова М, Г. та Проноза В. В.. Відомості про зміни, які відбулись у Учасників Товариства з 01.03.2019 р. по 04.03.2019 р. не вимагались Тендерною документацією. Таким чином, підстав для відхилення тендерної пропозиції в цій частині не має.
У вимозі зазначено: - Крім того, основним кваліфікаційним критерієм є підтвердження фінансової спроможності підприємства. З наданої звітності ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" випливає його збитковість. Оскільки, протягом 3-х років підприємство декларує збитки, а отже, не фінансово-спроможнє. Тобто, пропозиція містить підстави для відхилення.
У п.5.1. Тендерної документації зазначено:
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного в додатку 3 даної документації
Учасником ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" у складі завантажених в електрону систему документів, в папці «6 Фінансовий звіт та Баланс за 2018 2019 Ій півр 2020рр.pdf» надано інформацію щодо кваліфікаційного критерію визначеного п.п.4 п.5.1 Тендерної документації, а саме наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Підстав для відхилення, зазначених у ст 31 Закону України « Про публічні закупівлі», не має.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання повідомлення "про усунення виявлених недоліків"
Номер:
00a7ec9245f841dcaba9aebe69c3c0c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-29-000029-b.a1
Назва:
Вимога про надання повідомлення "про усунення виявлених недоліків"
Вимога:
Згідно вимог ч.9 ст. 26 ч.16 ст.29 Закону та умов п.3.3 тендерної документації Замовник КП "Криворізький ОД" ДОР" повинен був подати повідомлення про усунення виявлених недоліків по тендерній закупівлі UA-2020-08-29-000029-b «Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м.Кривий Ріг, вул..Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») ПП «Поларіс-КР (код ЄДРПОУ 42838392), директор Леміш М.І.
Повідомлення про усунення невідповідностей мало містити таку інформацію:
- перелік виявлених невідповідностей;
- посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
- перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей
Постачальник має завантажити уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Оскільки, єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%), а Закупівля проводяться за бюджетні кошти, яка повинна здійснюється за такими принципами: максимальна економія та ефективність, то Замовник повинен прикласти максимум зусиль для збереження бюджетних коштів і неупереджено відноситись до тендерних пропозицій.
Тому, вимагаємо анулювати протокол засідання тендерного комітету № Т36/2 від 18.09.2020р. і на виконання ч.16 ст.29 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII направити ПП «Поларіс-КР» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Ігнорування вимог учасника стане вагомим аргументом для оскарження в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2020 17:31
Вирішення:
Відповідно до ч.9 ст.26 ч.16 ст.29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Виправлення інших невідповідностей не передбачено Законом.
У складі тендерної пропозиції приватним підприємством «Поларіс-КР», не надано документи, що вимагаються у пункті 6 додатку 3 тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція приватного підприємства «Поларіс-КР» не відповідає вимогам документації і на підставі підпункту 2) пункту 1 статті 31 Закону відхилена, як така, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не може бути виправленою.
Виходячи з вищенаведеного вважаємо, що вимога ПП «Поларіс-КР» анулювати протокол засідання тендерного комітету № Т36/2 від 18.09.2020р. є безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено