Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 221+000 - км 221+300 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ), Миколаївська область
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
27 798 294.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 138 991.47 UAH
Період оскарження:28.08.2020 19:38 - 28.09.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:d040c61160224662a8e877b9fdfb2190
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-002110-a.c1
Назва:СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
28 серпня 2020 року Замовником Службою доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 221+000 - км 221+300 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ), Миколаївська область» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-28-002110-a).
ФОП Арутюнян Ашот Леонович є потенційним постачальником послуг у даній процедурі закупівлі, саме тому нами було прийнято рішення подати свою тендерну пропозицію.
Однак, детально проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було виявлено наявність невідповідності вимог тендерної документації Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вищевикладене аргументуємо наступним:
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено:
Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника.
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 833 967,72 грн. (вісімсот тридцять три тисячі дев`ятсот шістдесят сім гривень 72 копійки).
При цьому, частиною 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено:
Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до Оголошення про проведення оскаржуваної процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 221+000 - км 221+300 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ), Миколаївська область» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-31-006129-с):
- предмет закупівлі – послуги (саме тому має бути застосована ставка 3% до розміру забезпечення);
- очікувана вартість предмета закупівлі - 27 798 294,00 грн;
- розмір забезпечення тендерної пропозиції - 833 967,72 грн
Згідно вимог Закону, розмір забезпечення тендерної пропозиції може складати не більше 3% від 27 798 294,00 грн, а саме 833 948,82 грн. Однак, розмір забезпечення тендерної пропозиції, визначений Замовником в тендерній документації та Оголошенні про проведення процедури відкритих торгів перевищує гранично допустимі межі, визначені Законом.
Таким чином, вимога Замовника про визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції є порушенням Закону, а отже Замовник зобов'язаний внести зміни в тендерну документацію та зазначити розмір забезпечення тендерної пропозиції, що відповідав би вимогам Закону.
Перевищення розміру забезпечення тендерної пропозиції, встановленого Замовником було визначено як порушення Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, згідно рішення АМКУ від 28.01.2020 № 1733 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-19-000033-a):
Враховуючи вищевикладене розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі є більшим ніж 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Додаткові обґрунтування порушення прав Скаржника:
Невідповідність тендерної документації вимогам Закону може стати підставою для проведення моніторингу згідно статті 8 Закону.
Звертаємо увагу, що відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 8 Закону Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Таким чином, у разі, якщо після кінцевого строку подання тендерних пропозиції або на етапі укладення договору органами державного фінансового контролю, що уповноважені на проведення моніторингу, буде виявлено невідповідності тендерної документації вимогам Закону, Замовник буде вимушений відмінити процедуру закупівлі на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. (пункт 2 частина 1 статті 32 Закону).
Зазначені обставини можуть стати порушенням наших майнових прав в частині втрати грошових коштів на підготовку та подання тендерної пропозиції.
Окрім того, відміна процедури закупівлі через зазначені обставини може слугувати підставою не отримання нами прибутку (упущена вигода).
Керуючись статтею 5, частиною 5 статті 17, пунктом 2 частини 2 статті 22 та статтею 18 Закону Україні «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення, допущені Замовником Службою автомобільних доріг у Миколаївській області в процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг «Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 221+000 - км 221+300 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ), Миколаївська область» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-28-002110-a).
2. Зобов’язати Замовника Службу автомобільних доріг у Миколаївській області внести зміни до тендерної документації на закупівлю послуг «Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 221+000 - км 221+300 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ), Миколаївська область» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-28-002110-a).
Вирішення:Згідно п.2 Додатку 1 тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником встановлена вимога від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону, а саме: «2.1. ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД» із зазначенням П.І.Б. працівника; посади, розряду (за наявності); освіти, найменування навчального закладу, спеціальності; загального стажу роботи за спеціальністю (років).
Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами:
сканкопіями наказів про призначення на посаду, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного інженера, який зазначений учасником у Довідці).
У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, учасник в складі тендерної пропозиції надає повний перелік інформацій та документів, які вимагаються пунктом 2 цього додатку на всі потужності, що залучаються, по кожному субпідряднику/співвиконавцю».
Отже, Учасник повинен був документально підтвердити наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, документами на тих працівників, що вказані у довідці.
Листом № 648 від 02.10.2020р. ТОВ «Віннком Україна» повідомляє про субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме про ТОВ «АВАКС ПРОФ», ЄДРПОУ 37306789. Адже вимоги п.2 Додатку 1 тендерної документації стосується ТОВ «АВАКС ПРОФ», ЄДРПОУ 37306789. Згідно довідки ТОВ «АВАКС ПРОФ» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (№30/2 від 30.09.2020р.) за №7 значиться інформація про працівника Крупніцький Ігор Ярославович на посаді майстра, що має неповну вищу освіту за спеціальністю «Газове господарство» та загальний стаж роботи за спеціальністю 20 років. Це значить, що на момент надання документів пропозиції станом на 30.09.2020р. Учасник повідомляє про працівника, який має стаж роботи 20 років за спеціальністю «Газове господарство» на посаді майстра. Водночас Учасник надає копію Наказу (розпорядження) про переведення на іншу посаду №63 від 10.02.2020р., що свідчить про недостовірність інформації. Наказ (розпорядження) про переведення на іншу посаду №63 від 10.02.2020р. підписаний керівником ТОВ «АВАКС ПРОФ», який відповідає за вчинені дії та достовірність інформації. Довідка ТОВ «АВАКС ПРОФ» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (№30/2 від 30.09.2020р.), що надається у складі тендерної пропозиції, також засвідчена керівником ТОВ «АВАКС ПРОФ», який в межах своїх повноважень несе відповідальність. Вищезазначені документи не є такими, що несуть в собі правдиву інформацію, що свідчить про недостовірність інформації. Крім того, назва посади працівника Крупніцького Ігоря Ярославовича згідно наказу «Заступник начальника виробництва» не відповідає вимогам чинного законодавства, а саме згідно довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (розділи 1, 3, 4), затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України N 249 від 13.10.1999р., вказана посада відноситься до категорії «Керівники», до кваліфікаційнійних вимог якої відноситься наявність повної або базової вищої освіти відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр). Одже, ТОВ «АВАКС ПРОФ» документально не підтвердив працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід, що є порушенням вимоги п.2 Додатку 1 тендерної документації.
Пропозиція Учасника ТОВ «Віннком Україна» відхилена на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». До того ж Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:53ff6a02dbad4ffc8dad737c55096b52
Пов'язана прекваліфікація:Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс"
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-002110-a.c2
Назва:Вимога
Вимога:
ТОВ «Кіровограддорсервіс», ознайомився із протоколом розгляду тендерних пропозиції, яким було відхилено нашу тендерну пропозицію. Вважаємо незаконним відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс» з наступних підстав:
1.Щодо не відповідності забезпечення тендерної пропозиції умовам тендерної документації:
Протоколом розгляду тендерних пропозиції визначено: Замовником вимагалося, щоб в тексті гарантії обов’язково повинно було бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Однак, в наданій учасником Банківській гарантії №9164-20 від 01.10.2020 року зазначено зобов’язання Банка-гаранта сплатити суму гарантійного забезпечення протягом 5-ти банківських днів після дня отримання оригіналу належно оформленої першої письмової вимоги Бенефіціара. Вказане свідчить про зазначення в тексті Банківської гарантії №9164-20 від 01.10.2020року іншого строку, ніж вимагалося Замовником в Тендерній документації, що не відповідає умовам тендерної документації (умови, визначені п.2 розділу ІІІ тендерної документації).
Пункт 2 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу про те, що в тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
На виконання зазначеної вимоги тендерної документації у складі пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс» була надана банківська гарантія №9164-20 від 01 жовтня 2020 року, яка містить наступне:
«На цій підставі ми, наступним беремо на себе безвідкличні та безумовні зобов’язання сплатити Вам повну суму, що складає 833 948,82 грн. (вісімсот тридцять три тисячі дев`ятсот сорок вісім гривень 82 копійки), код валюти платежу – 980, єдиним платежем протягом п`яти банківських днів після дня отримання оригіналу Вашої належно оформленої першої письмової вимоги без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов…».
Аналіз зазначеного, свідчить, що в наданій ТОВ «Кіровограддорсервіс» банківській гарантійчітко зазначено про «зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов».
Твердження Замовника про зазначення іншого строку, ніж вимагалося Замовником в тендерній документації є видуманим. Як і вимагав Замовник, в банківській гарантії ТОВ «Кіровограддорсервіс» зазначено про обов’язок банку-гаранта сплатити гарантійну суму протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара.
Вважаємо, що Замовник абсолютно безпідставно та незаконно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Кіровограддорсервіс» із наведеної вище підстави.
2. Щодо відсутності 2 сторінки Статуту ТОВ «Кіровограддорсервіс»
У протоколі розгляду тендерних пропозицій визначено, що учасник не надав установчий документ (статут, положення тощо), для підтвердження повноваження уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції - у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня друга сторінка Статуту та вважається таким, що не наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, що не відповідає умовам тендерної документації (п.1.5 розділу 3 тендерної документації).
Згідно пункту 1 Додатку 4 тендерної документації Учасник має надати у складі тендерної пропозиції наступні документи(для учасників – юридичних осіб):
1.1.Статут або інший установчий документа (із змінами у разі наявності) (для юридичних осіб). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його тендерної пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту).
Повідомляємо, що Статут ТОВ «Кіровограддорсервіс» не містить відмітки державного реєстратора. Саме тому у складі тендерної пропозиції була надана довідка в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (файл «Довідка про код доступу.pdf»).
Враховуючи вимогу пункту 1 Додатку 4 тендерної документації, а також надання зазначеної довідки із кодом доступу у складі пропозиції, а також те, що інформація дійсно доступна на веб-порталі Міністерства юстиції, ми взагалі мали право не подавати Статут у складі нашої тендерної пропозиції.
Оскільки вимога про надання Статуту Учасника відсутня у тендерній документації, Замовник взагалі не прав на відхилення нашої тендерної пропозиції через невідповідність Статату. Окрім того, всі сторінки Статуту ТОВ «Кіровограддорсервіс» доступні на веб-порталі Міністерства юстиції за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (код доступу – 41493354408), про що Замовнику було чітко відомо.
Також звертаємо увагу, що при наявності невідповідності в документах, поданих на підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції (в даному випадку – Статуту), Замовник був зобов’язаний розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунити зазначене порушення в порядку частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналіз викладеного свідчить про явну незаконність прийнятого Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс».
Просимо Вас скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозиції від 09 жовтня 2020 року.
У разі не скасування Вами зазначеного рішення ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом наших прав в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішення:1. Щодо не відповідності забезпечення тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Окремі положення наданої учасником Банківської гарантії №9964-20 від 01.10.2020 року не відповідають вимогам Тендерної документації, а саме:
- Замовником вимагалося, щоб в тексті гарантії обов’язково повинно було бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Однак, в наданій учасником Банківській гарантії №9964-20 від 01.10.2020 року зазначено зобов’язання Банка-гаранта сплатити суму гарантійного забезпечення протягом 5-ти банківських днів після дня отримання оригіналу належно оформленої першої письмової вимоги Бенефіціара.
Вказане свідчить про зазначення в тексті Банківської гарантії №9964-20 від 01.10.2020 року іншого строку, ніж вимагалося Замовником в Тендерній документації;
- Замовником вимагалося щоб в тексті гарантії обов’язково повинно було бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Однак, в наданій учасником Банківській гарантії №9964-20 від 01.10.2020 року зазначено зобов’язання Банка-гаранта сплатити суму гарантійного забезпечення протягом 5-ти банківських днів після дня отримання оригіналу належно оформленої першої письмової вимоги Бенефіціара.
Вказане формулювання не відповідає вимогам Тендерної документації та передбачає собою необхідність подання Замовником інших (других, третіх і т.п.) вимог для досягнення цілей цієї гарантій – отримання забезпечення тендерної пропозиції учасника у разі настання гарантійного випадку.
Таким чином, окремі положення наданої учасником Банківської гарантії №9964-20 від 01.10.2020 року не відповідають вимогам Тендерної документації та створюють ризик для виникнення неможливості стягнення суми гарантійного забезпечення у разі настання гарантійного випадку на умовах, які мають відповідати вимогам Тендерної документації.
В Протоколі від № 4/146/2020 від 09 жовтня 2020р. щодо прийняття рішення уповноваженої особи зазначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограддорсервіс» встановлено як одна з підстав відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
2. Щодо відсутності 2 сторінки Статуту ТОВ «Кіровограддорсервіс».
Згідно вимогам тендерної документації, зокрема п. 1.5 розділу 3, повноваження уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції процедури закупівлі підтверджується:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) та установчий документ (статут, положення тощо);
В розумінні тендерної документації підтвердженням права підпису тендерної пропозиції Учасник, окрім розпорядчого документу про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо), надає установчий документ (статут, положення тощо).
Відповідно до нормативно-правових актів України, статут - це установчий документ, на основі якого діє підприємство.
В Протоколі від № 4/146/2020 від 09 жовтня 2020р. щодо прийняття рішення уповноваженої особи зазначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограддорсервіс» встановлено як одна з підстав відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі":
- п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства), а саме:
учасник не надав установчий документ (статут, положення тощо), для підтвердження повноваження уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції - у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня друга сторінка Статуту та вважається таким, що не наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, що не відповідає умовам тендерної документації (п.1.5 розділу 3 тендерної документації,)