Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 232+000 – км 232+400 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв, Миколаївська область
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
14 093 424.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 467.12 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:13.10.2020 18:16
Дата розгляду скарги:27.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:16.10.2020 20:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:30.10.2020 23:52
Дата виконання рішення Замовником:04.11.2020 15:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20039-р/пк-пз від 27.10.2020 і скасувати рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю Віннком Україна
Задовільнена:Так
Автор:ТОВ Віннком Україна, Віннком Україна +380445949824 dzo@winncom.com.ua https://winncom.com.ua/
resolved
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:3dc01ac89f7a4d16ba77d3becad75fdd
Пов'язана прекваліфікація:ТОВ Віннком Україна
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-005935-b.a2
Назва:Вимога
Вимога:
Вимога щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Закупівлі – ТОВ «Віннком Україна»
Вирішення:Згідно п.2 Додатку 1 тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником встановлена вимога від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону, а саме: «2.1. ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД» із зазначенням П.І.Б. працівника; посади, розряду (за наявності); освіти, найменування навчального закладу, спеціальності; загального стажу роботи за спеціальністю (років).
Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами:
сканкопіями наказів про призначення на посаду, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного інженера, який зазначений учасником у Довідці).
У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, учасник в складі тендерної пропозиції надає повний перелік інформацій та документів, які вимагаються пунктом 2 цього додатку на всі потужності, що залучаються, по кожному субпідряднику/співвиконавцю».
Отже, Учасник повинен був документально підтвердити наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, документами на тих працівників, що вказані у довідці.
Листом № 601від 28.09.2020р. ТОВ «Віннком Україна» повідомляє про субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме про ТОВ «АВАКС ПРОФ», ЄДРПОУ 37306789. Адже вимоги п.2 Додатку 1 тендерної документації стосується ТОВ «АВАКС ПРОФ», ЄДРПОУ 37306789. Згідно довідки ТОВ «АВАКС ПРОФ» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (№24/2 від 24.09.2020р.) за №7 значиться інформація про працівника Крупніцький Ігор Ярославович на посаді майстра, що має неповну вищу освіту за спеціальністю «Газове господарство» та загальний стаж роботи за спеціальністю 20 років. Це значить, що на момент надання документів пропозиції станом на 28.09.2020р. Учасник повідомляє про працівника, який має стаж роботи 20 років за спеціальністю «Газове господарство» на посаді майстра. Водночас Учасник надає копію Наказу (розпорядження) про переведення на іншу посаду №63 від 10.02.2020р., що свідчить про недостовірність інформації. Наказ (розпорядження) про переведення на іншу посаду №63 від 10.02.2020р. підписаний керівником ТОВ «АВАКС ПРОФ», який відповідає за вчинені дії та достовірність інформації. Довідка ТОВ «АВАКС ПРОФ» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (№24/2 від 24.09.2020р.), що надається у складі тендерної пропозиції, також засвідчена керівником ТОВ «АВАКС ПРОФ», який в межах своїх повноважень несе відповідальність. Вищезазначені документи не є такими, що несуть в собі правдиву інформацію, що свідчить про недостовірність інформації. Крім того, назва посади працівника Крупніцького Ігоря Ярославовича згідно наказу «Заступник начальника виробництва» не відповідає вимогам чинного законодавства, а саме згідно довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (розділи 1, 3, 4), затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України N 249 від 13.10.1999р., вказана посада відноситься до категорії «Керівники», до кваліфікаційнійних вимог якої відноситься наявність повної або базової вищої освіти відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр). Одже, ТОВ «АВАКС ПРОФ» документально не підтвердив працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід, що є порушенням вимоги п.2 Додатку 1 тендерної документації.
Пропозиція Учасника ТОВ «Віннком Україна» відхилена на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». До того ж Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:f031485f0a87409cb301a16dd5843702
Пов'язана прекваліфікація:Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс"
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-005935-b.c1
Назва:Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику,
ТОВ «Кіровограддорсервіс», ознайомився із протоколом розгляду тендерних пропозиції, яким було відхилено нашу тендерну пропозицію. Вважаємо незаконним відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс» з наступних підстав:
1.Щодо не відповідності забезпечення тендерної пропозиції умовам тендерної документації:
Протоколом розгляду тендерних пропозиції визначено: Замовником вимагалося, щоб в тексті гарантії обов’язково повинно було бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Однак, в наданій учасником Банківській гарантії №9017-20 від 25.09.2020 року зазначено зобов’язання Банка-гаранта сплатити суму гарантійного забезпечення протягом 5-ти банківських днів після дня отримання оригіналу належно оформленої першої письмової вимоги Бенефіціара. Вказане свідчить про зазначення в тексті Банківської гарантії №9017-20 від 25.09.2020 року іншого строку, ніж вимагалося Замовником в Тендерній документації, що не відповідає умовам тендерної документації (умови, визначені п.2 розділу ІІІ тендерної документації).
Пункт 2 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу про те, що в тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
На виконання зазначеної вимоги тендерної документації у складі пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс» була надана банківська гарантія №9017-20 від 25 вересня 2020 року, яка містить наступне:
«На цій підставі ми, наступним беремо на себе безвідкличні та безумовні зобов’язання сплатити Вам повну суму, що складає 422 802,72 грн. (чотириста двадцять дві тисячі вісімсот дві гривні 72 копійки), код валюти платежу – 980, єдиним платежем протягом п`яти банківських днів після дня отримання оригіналу Вашої належно оформленої першої письмової вимоги без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов…».
Аналіз зазначеного, свідчить, що в наданій ТОВ «Кіровограддорсервіс» банківській гарантійчітко зазначено про «зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов».
Твердження Замовника про зазначення іншого строку, ніж вимагалося Замовником в тендерній документації є видуманим. Як і вимагав Замовник, в банківській гарантії ТОВ «Кіровограддорсервіс» зазначено про обов’язок банку-гаранта сплатити гарантійну суму протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара.
Вважаємо, що Замовник абсолютно безпідставно та незаконно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Кіровограддорсервіс» із наведеної вище підстави.
2. Щодо відсутності 2 сторінки Статуту ТОВ «Кіровограддорсервіс»
У протоколі розгляду тендерних пропозицій визначено, що учасник не надав установчий документ (статут, положення тощо), для підтвердження повноваження уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції - у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня друга сторінка Статуту та вважається таким, що не наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, що не відповідає умовам тендерної документації (п.1.5 розділу 3 тендерної документації).
Згідно пункту 1 Додатку 4 тендерної документації Учасник має надати у складі тендерної пропозиції наступні документи(для учасників – юридичних осіб):
1.1.Статут або інший установчий документа (із змінами у разі наявності) (для юридичних осіб). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його тендерної пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту).
Повідомляємо, що Статут ТОВ «Кіровограддорсервіс» не містить відмітки державного реєстратора. Саме тому у складі тендерної пропозиції була надана довідка в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (стор. 8 файл «Гарантійні листи та довідки.pdf»).
Враховуючи вимогу пункту 1 Додатку 4 тендерної документації, а також надання зазначеної довідки із кодом доступу у складі пропозиції, а також те, що інформація дійсно доступна на веб-порталі Міністерства юстиції, ми взагалі мали право не подавати Статут у складі нашої тендерної пропозиції.
Оскільки вимога про надання Статуту Учасника відсутня у тендерній документації, Замовник взагалі не прав на відхилення нашої тендерної пропозиції через невідповідність Статату. Окрім того, всі сторінки Статуту ТОВ «Кіровограддорсервіс» доступні на веб-порталі Міністерства юстиції за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (код доступу – 41493354408), про що Замовнику було чітко відомо.
Також звертаємо увагу, що при наявності невідповідності в документах, поданих на підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції (в даному випадку – Статуту), Замовник був зобов’язаний розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунити зазначене порушення в порядку частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналіз викладеного свідчить про явну незаконність прийнятого Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс».
Просимо Вас скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозиції від 08 жовтня 2020 року.
У разі не скасування Вами зазначеного рішення ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом наших прав в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішення:1.Щодо не відповідності забезпечення тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Окремі положення наданої учасником Банківської гарантії №9017-20 від 25.09.2020 року не відповідають вимогам Тендерної документації, а саме:
- Замовником вимагалося, щоб в тексті гарантії обов’язково повинно було бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Однак, в наданій учасником Банківській гарантії №9017-20 від 25.09.2020 року зазначено зобов’язання Банка-гаранта сплатити суму гарантійного забезпечення протягом 5-ти банківських днів після дня отримання оригіналу належно оформленої першої письмової вимоги Бенефіціара.
Вказане свідчить про зазначення в тексті Банківської гарантії №9017-20 від 25.09.2020 року іншого строку, ніж вимагалося Замовником в Тендерній документації;
- Замовником вимагалося щоб в тексті гарантії обов’язково повинно було бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Однак, в наданій учасником Банківській гарантії №9017-20 від 25.09.2020 року зазначено зобов’язання Банка-гаранта сплатити суму гарантійного забезпечення протягом 5-ти банківських днів після дня отримання оригіналу належно оформленої першої письмової вимоги Бенефіціара.
Вказане формулювання не відповідає вимогам Тендерної документації та передбачає собою необхідність подання Замовником інших (других, третіх і т.п.) вимог для досягнення цілей цієї гарантій – отримання забезпечення тендерної пропозиції учасника у разі настання гарантійного випадку.
Таким чином, окремі положення наданої учасником Банківської гарантії №9017-20 від 25.09.2020 року не відповідають вимогам Тендерної документації та створюють ризик для виникнення неможливості стягнення суми гарантійного забезпечення у разі настання гарантійного випадку на умовах, які мають відповідати вимогам Тендерної документації.
В Протоколі від № 3/144/2020 від 08 жовтня 2020р. щодо прийняття рішення уповноваженої особи зазначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограддорсервіс» встановлено як одна з підстав відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
2. Щодо відсутності 2 сторінки Статуту ТОВ «Кіровограддорсервіс».
Згідно вимогам тендерної документації, зокрема п. 1.5 розділу 3, повноваження уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції процедури закупівлі підтверджується:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) та установчий документ (статут, положення тощо);
В розумінні тендерної документації підтвердженням права підпису тендерної пропозиції Учасник, окрім розпорядчого документу про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо), надає установчий документ (статут, положення тощо).
Відповідно до нормативно-правових актів України, статут - це установчий документ, на основі якого діє підприємство.
В Протоколі від № 3/144/2020 від 08 жовтня 2020р. щодо прийняття рішення уповноваженої особи зазначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограддорсервіс» встановлено як одна з підстав відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі":
- п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства), а саме:
учасник не надав установчий документ (статут, положення тощо), для підтвердження повноваження уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції - у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня друга сторінка Статуту та вважається таким, що не наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, що не відповідає умовам тендерної документації (п.1.5 розділу 3 тендерної документації,)