• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція

Завершена

21 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 215.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2017 11:06 - 08.02.2017 14:00
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 3e5f532103e0415fbbc53e743b7e3003
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-03-000446-b.c3
Назва: Вимога
Скарга:
В процесі редукціону наша пропозиція була економічно найвигідніша, але Замовник відхилив її, аргументувавши своє рішення тим, що, начебто, вона не відповідає вимогам Замовника, а яким- не вказав. Вся запропонована нами продукція є повним еквівалентом за такими показниками, як групи діючих речовин, сфера застосування, режими використання, спектр антимікробної активності, клас безпеки, фасування. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду - акцептувати її, в іншому випадку будемо змушені звернутися з відповідною заявою до контролюючих органів та представників Громадського контролю.
Пов'язані документи: Замовник reviewers
Вирішення: У відповідь на вимогу TOB BIK-XXI ВІК, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби) (надалі - Процедура закупівлі, а також Закупівля), повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі - Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Також слід зазначити, що вся заявлена продукція не виготовляється «певним» тобто одним виро
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.02.2017 20:49
Задовільнена: Ні
Автор: ООО "ВІК-ХХІ ВІК", Фаина Марковна Иоффе +38044-393-42-45 vik-xxi-vek@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: c46405f97a0e4e90a322547849cde880
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-03-000446-b.b2
Назва: Вимога
Скарга:
Шановний Замовнику! Прописуючи назву виробника в медико-технічному завданні Ви грубо порушуєте положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання до предмету закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінації до учасників. Ви же обмежуєте подання пропозиції тільки певних виробників. Ви їх лобіюєте? Це вже привід для звернення до контролюючих органів. Далі, згідно Наказу №2092 Міністерства Економічного Розвитку і Торгівлі України ви повинні проводити цю закупівлю за показником четвертої цифри, а не п"ятої. Далі, засоби Делатест, Перекис Водню не зареєстровані в Україні як дезінфікуючі засоби, тому не можуть бути придбані разом з дезінфікуючими засобами під одним кодом. Вимагаємо прибрати всі дискримінаційні пункти та привести документацію до виду згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Відповідь на вимогу Шановний Учаснику! Під час здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 та 3 ч, 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник у разі проведення відбору постачальника із використанням електронної системи закупівель, застосовує Порядок здійснення допорогових закупівель (далі- Порядок), затверджений Наказом №35 від 13.04.2016 ДП "Зовнішторгвидав". В п. 6.4. Порядку зазначено, що "у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників" Тоб-то Замовник в цій ситуації може поступати на свій розсуд. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашої установи, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персонала наша установа закуповує саме ті найменування дезінфекційних засобів, які вказані в інформації під час оголошення Закупівлі. Ми змінили в закупівлі код закупки (вказали) за четвертим знаком класифікатора ДК 021-2015, а також видалили з закупівлі «перекись водню 32,5%» та «делатест», які не зареєстровані в Україні як дезінфекційні засоби.
Статус вимоги: Задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.02.2017 18:43
Задовільнена: Ні
Автор: ООО "ВІК-ХХІ ВІК", Фаина Марковна Иоффе +38044-393-42-45 vik-xxi-vek@ukr.net
Вимога
Відхилено

щодо обмеження кола учасників торгів

Номер: 7c517b24a533439c89b0acd2dce69c49
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-03-000446-b.c1
Назва: щодо обмеження кола учасників торгів
Вимога:
Шановний Замовнику правом і обов'язком представників державної установи, яка функціонує за кошти платників податків є проведення торгів з дотриманням усіх принципів, визначених Законом України. Оголошена закупівля підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі» абзац 3 частини 1 ст. 2 Закону "..Під час здійснення закупівлі товарів...замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом ..." «Стаття 3. Принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Наказ ДП « Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р п.1.1., розроблений на підставі Закону "Про публічні закупівлі"і в положеннях щодо принципів проведення закупівель за державні кошти повторює ЗУ. Водночас, у згаданому наказі №35 написано, що «Замовник може вказати які саме еквіваленти прийматимуться», але в документі жодним чином не надано право Замовнику обмежувати коло учасників указуючи в тендерній документації «Аналогів не пропонувати»!. Прописування вимог до еквівалентів дає можливість чітко розуміти учасникам ринку які ж конкретно якісні характеристики товару необхідні Замовнику із огляду на діяльність підприємства/установи і враховувати їх при формуванні пропозицій із товарами з ідентичними або більш якісними характеристиками. Замовник може прописати в документації вимоги до еквівалентів, а може і не прописувати, але не допускати до участі у торгах пропозиції з еквівалентами - порушення принципів проведення закупівель за державні кошти. Замовник не обґрунтовує чому саме він не допускає до участі і в подальшому до розгляду пропозиції із еквівалентами/аналогами. Дезінфекційні засоби - це дійсно достатньо специфічна продукція, але у неї є свої значущі для застосування характеристики, які важливі для проведення дезінфекції в закладах, де вимагається дотримання заходів інфекційної безпеки, в т.ч. в закладах охорони здоров’я. І що Замовник не може сформулювати такі характеристики до необхідного йому дезінфекційного засобу? Такими характеристиками є спектр протимікробної дії, об’єкти, для яких планується застосовувати дезінфекційний засіб, агрегатний стан (рідина, порошок, гель, гранули тощо), умови приготування і використання робочих розчинів, токсикологічні характеристики засобу, еколого-гігієнічні характеристики, режими, які необхідно застосувати в цьому конкретному закладі із огляду на його функціонування, конкретизувати групу деззасобу, його підгрупу, наявність чи навпаки відсутність у складі миючих добавок тощо. Тим більше, що такі характеристики досить детально викладені в розроблених і затверджених на кожний конкретний засіб Методичних вказівках щодо застосування. В даних торгах Замовник частково такі характеристики виклав, але тут же серед цих характеристик прописав пункти, які виключають пропозиції інших засобів. Тому в діях Замовника просліджується мета штучного обмеження кола учасників закупівлі тільки продавцями засобів певних виробників. Про яке конкурентне середовище може йти навіть мова? Обмежуючи коло учасників забороною пропонувати еквіваленти/аналоги, навіть якщо вони можуть бути з кращими значущими для застосування характеристиками і можливо в результаті аукціону дешевшими, цим самим Замовник уже зупинився на закупівлі деззасобів визначених виробників. Таким чином Замовник порушує не один-два, а всі принципи проведення закупівель Враховуючи викладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, допустити до участі у торгах учасників з еквівалентними/аналогічними пропозиціями, виключити із медико-технічних вимог пункти, які посилаються на конкретно визначеного виробника, конкретну конфігурацію складу деззасобів (мається на увазі конкретну % складову активно-діючих речовин, та конкретні ТУ(адже вони знову ж таки належать тільки конкретним виробникам), провести торги із дотриманням усіх принципів закупівель за державні кошти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу Шановний Учаснику! Під час здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 та 3 ч, 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник у разі проведення відбору постачальника із використанням електронної системи закупівель, застосовує Порядок здійснення допорогових закупівель (далі- Порядок), затверджений Наказом №35 від 13.04.2016 ДП "Зовнішторгвидав". В п. 6.4. Порядку зазначено, що "у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників" Тоб-то Замовник в цій ситуації може поступати на свій розсуд. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашої установи, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персонала наша установа закуповує саме ті найменування дезінфекційних засобів, які вказані в інформації під час оголошення Закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено