• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за кодом CPV ДК 021:2015 – 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: за кодом CPV ДК 021:2015 – 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи 5.1. Конкретна назва предмету закупівлі: Стіл прямий викладача 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл викладача з чотирма шухлядами та хромованою опорою 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий 1400*500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий 800*500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий 1300*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стіл викладача з тумбою з верхньою відкритою полицею та трьома шухлядами 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Парта учнівська двомісна 1200*500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл викладача з тумбою з чотирма шухлядами 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стелаж 350*350*1200 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи), Стіл овальний 3000*1500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий з тумбою з чотирма шухлядами, нішею для системного блоку та висувною полицею для клавіатури 1400*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Шафа з двома полицями: верхньою відкритою та нижньою - закритою двома дверцятами 800*350*1200 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи), Шафа для документів 800*400*1800 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи), Шафа для документів 600*400*2070 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом CPV ДК 021:2015 – 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 356 штук 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035. 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 847 476.00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.09.2020 р. 18-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.

Завершена

847 476.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 237.38 UAH
Період оскарження: 28.08.2020 15:39 - 10.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо ДСТУ ГОСТ EN 527-2:2007

Номер: 5750abaad8b243a58a44cfaceb2b523e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-004482-c.b1
Назва: Вимога щодо ДСТУ ГОСТ EN 527-2:2007
Вимога:
Шановний Замовнику, тендерною документацією встановлена наступна вимога: надати оригінали або копії: "Сертифікатів відповідності на товар: згідно з ДСТУ ГОСТ 4414:2005, ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ EN 527-2:2007." Проте підприємствам, організаціям та установам заборонено прописувати ДСТУ, ГОСТ методики проведення випробування в сертифікаті відповідності, так як вони не підтверджують характеристики товару, а лише встановлюють порядок дій лабораторії. Тому вимагаємо виключити вимогу надання сертифікату відповідності з товаром який буде відповідати ДСТУ ГОСТ EN 527-2:2007 так як це методики проведення випробування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо Вам, що Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики, наказом від 30 березня 2007 року №71 затверджено національний стандарт України ДСТУ EN 527-2:2007 Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи. Частина 2. Вимоги механічної безпеки (EN 527-2:2002, IDT), з наданням йому чинності з 1 січня 2009 року. У відповідності до змісту ДСТУ EN 527-2:2007 цей стандарт установлює вимоги щодо механічної безпеки саме готових меблевих виробів, якими є робочі столи для адміністративних приміщень, а не "є методикою проведення випробування", як стверджує учасник за текстом вимоги. Розділом третім цього нормативного документу чітко визначено загальні конструктивні вимоги до столів - а саме вимоги до розміщення та з'єднання їх опорних елементів, країв та крайок робочої поверхні столів, форми ручок, ніжок столів та профілів, що є прямим підтвердженням вимог стандарту саме до характеристик товару. Оскільки головним інструментом забезпечення якості товарів, що закуповуються замовником, є відповідність нормативним документам, які чітко регламентують технічні вимоги щодо безпеки конструкції та стійкості столів, вимога щодо надання учасниками копії сертифікату ДСТУ EN 527-2:2007 є цілковито обґрунтованою та повністю відповідає пункту четвертому частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 року.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.09.2020 18:00