Закупівля робіт «Реконструкція комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Будівництво спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ»
1. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
2. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає офіційний переклад цього документу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою.
3. Дата та час розкриття тендерних пропозицій - 22-11-2020
Завершена
697 407 837.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 487 039.18 UAH
Період оскарження:28.08.2020 15:25 - 18.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Payment terms???
Номер:05b9081120594602930a5515704cd9a1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-004367-c.b16
Назва:Payment terms???
Вимога:
Dear Customer,
We were surprised by the following terms:
"Замовник не несе відповідальності за затримки з оплатою, що викликані необхідністю виконання вимог органів Державної Казначейської служби, відсутністю коштів на казначейських рахунках чи з вини Казначейства, чи у разі незатвердження бюджетного призначення під цей Договір в майбутніх фінансових періодах."
No one mentally healthy serious contractor will accept such terms. "No money - no honey". If you are not sure of financing - serious contractor can work only against advance payment on each stage, but for surety for all parties - on 100% advance payment. Can you imagine: company will bring staff, machinery, living modules for staff and start construction. It will make 30% of work. And you will say: "Sorry, no more money". Than you shall pay fine for "dead lease" of staff, machinery, lost profit etc. But you want to exclude that by the terms, listed above. But who will accept that?
We kindly ask you to evaluate if you really have financing for this project or it is only expectations, not to say dreams. In such case it would be better not to invite serious Chinese State contractors and not to waste reputation of Ukraine, which is now even without that not on the top level...
In general, often is better and cheaper to demolish old buildings and to construct new ones using maybe only fundaments and utilities networks. In this case our contractor can make this construction as EPC (Engineering, Project, Construction) - turn key. If you would like this way - we will need only land plot, geology, meteorology and Technical Requirements. The rest, from project till turn-key will be made by Chinese including even furniture in office and paper rolls in toilets.
Respectfully,
-----------------------------------
Дорогий клієнт,
Нас здивували такі терміни:
"Замовник не несе відповідальності за затримки з оплатою, що викликані необхідністю виконання вимог органів Державної Казначейської служби, відсутністю коштів на казначейських рахунках чи з вини Казначейства, чи у разі незатвердження бюджетного призначення під цей Договір в майбутніх фінансових періодах."
Жоден психічно здоровий серйозний підрядник не прийме таких умов. "Немає грошей - немає меду". Якщо ви не впевнені у фінансуванні - серйозний підрядник може працювати лише на умовах попередньої оплати на кожному етапі, а для поручительства для всіх сторін - на 100% попередньої оплати. Уявляєте: компанія привезе персонал, техніку, житлові модулі для персоналу та розпочне будівництво. Це дасть 30% роботи. І ви скажете: "Вибачте, грошей більше немає". Тоді ви заплатите штраф за "мертву оренду" персоналу, техніки, втрату прибутку тощо. Але ви хочете виключити це за умовами, перерахованими вище. Але хто це прийме?
Ми просимо вас оцінити, чи справді у вас є фінансування для цього проекту, чи це лише очікування, а не сказати мрії. У такому випадку було б краще не запрошувати серйозних китайських державних підрядників і не марнувати репутацію України, яка зараз навіть без цього не знаходиться на найвищому рівні ...
Загалом, часто зручніше та дешевше зносити старі будівлі та будувати нові, використовуючи, можливо, лише фундаментальні та комунальні мережі. У цьому випадку наш підрядник може зробити це будівництво як EPC (Інжиніринг, Проект, Будівництво) - під ключ. Якщо ви хочете таким чином - нам знадобляться лише земельні ділянки, геологія, метеорологія та технічні вимоги. Решту, від проекту до «під ключ», виготовлять китайці, включаючи навіть меблі в офісі та рулони з паперу в туалетах.
З повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.10.2020 20:01
Вирішення:Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Умови оплати описані в тендерній документації та відповідають законодавству України. 100% попередня оплата етапу робіт суперечить законодавству України, відповідно рекомендуємо оцінити ризики та власні спроможності для недопущення порушень прав сторін.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога НЕ ЗАДОВОЛЕНА.
Good morning, dear potential participant. Terms of payment are described in the tender documentation and comply with the legislation of Ukraine. 100% prepayment of the stage of works contradicts legislation of Ukraine, accordingly, we recommend assessing the risks and capabilities to prevent of the rights of the parties.
Given the above, we believe that the Requirement is NOT SATISFIED.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Originals???
Номер:ade5326b7ffd4ed38eb9bc3eeaac8045
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-004367-c.b15
Назва:Originals???
Вимога:
Dear Customer,
Most probably by typing mistake, you inserted demands for providing originals of various documents like contracts etc. At electronic auction it is technically impossible. We try to persuade big Chinese State-Owned contractor with multi-billion dollars revenue, who performing projects overseas to take part in this bid. They are not much motivated as this project is too small for them. But it is even before they knowing such terms. I afraid that when they read Annex 1 carefully, they will simply send this project to the well known address. So I kindly ask you to change absurd terms of presentation of originals to presentation of copies soonest, on Monday, and we will send your bid requirements to them. It would be appreciated if you extend this bid deadline date reasonably to enable our contractors to study this project properly.
We asked before for drawings and land parcel plot and geology. Your answer was not satisfactory. It is your duty as customer to provide those documents to contractor. Other Ukrainian buyers have no problem with that - this demand is self-understandable. If you would like to have this project be performed with high quality and in short time (I may estimate its finish within less than a year by our contractor instead of scheduled by you 3 years) - you will follow this demand.
Respectfully,
------------------------
Дорогий клієнт,
Швидше за все, набравши помилку, ви вставили вимоги щодо надання оригіналів різних документів, таких як контракти тощо. На електронному аукціоні це технічно неможливо. Ми намагаємось переконати великого китайського підрядника з багатомільярдними доходами, який виконує проекти за кордоном, взяти участь у цій заявці. Вони не дуже мотивовані, оскільки цей проект для них замалий. Але це ще до того, як вони знають такі терміни. Боюся, коли вони уважно прочитають Додаток 1, вони просто надішлють цей проект за відомою адресою. Тож я люб’язно прошу вас змінити абсурдні умови подання оригіналів на представлення копій найближчим часом, у понеділок, і ми надішлемо їм вимоги щодо заявки. Буде вдячно, якщо ви розумно продовжите дату закінчення цього терміну, щоб дати можливість нашим підрядникам вивчити цей проект належним чином.
Раніше ми просили креслення, земельну ділянку та геологію. Ваша відповідь не була задовільною. Ваш обов'язок як замовника надати ці документи підряднику. Інші українські покупці з цим не мають проблем - цей попит зрозумілий самій собі. Якщо ви хочете, щоб цей проект був виконаний якісно і в короткі терміни (я можу оцінити його закінчення менш ніж за рік нашим підрядником замість запланованих вами 3 років) - ви будете слідувати цій вимозі.
З повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.10.2020 19:28
Вирішення:Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Тендерна пропозиція Учасника повинна бути подана з врахуванням вимог тендерної документації, що в свою чергу стосується всіх потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог тендерної документації документи подаються в СКАНОВАНОМУ вигляді, а тому не бачимо проблем в наданні сканованої копії з оригіналу будь-якого документу. Продовження часу подачі тендерних пропозицій можливе при відповідному обґрунтуванні такої необхідності, оскільки термін подачі пропозицій вже переносились.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога НЕ ЗАДОВОЛЕНА.
The Bidder's tender offer must be submitted taking into account the requirements of the tender documentation, which in turn applies to all potential bidders. Please note that according to the requirements of the tender documentation, the documents are submitted in SCANNED form, and therefore we do not see any problems in providing a scanned copy of the original of any document. Extension of the time for submission of tender proposals is possible with the appropriate justification of such a need, as the deadline for submission of proposals has already been postponed. Given the above, we believe that the Requirement is NOT SATISFIED.
Відповідно до ЗУ «Про архітектурну діяльність» наявність кваліфікаційного сертифікату інженера передбачена виключно для виконання проєктних робіт. Враховуючи наявність у Замовника затвердженої проєктної документації на даний об’єкт будівництва, відсутні правові підстави щодо вимоги надання учасниками у складі пропозиції. Просимо внести зміни у документацію в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:25.09.2020 16:34
Вирішення:Згідно вимог тендерної документації ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» із урахуванням змін та доповнень. До складу вартості тендерної пропозиції повинен включити безпосередні та супутні (прямі і загальновиробничі) та інші втрати на будівництво об’єкту, а також прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків і кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, у випадках, передбачених ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, витрати пов’язані з відрядженнями та проживанням працівників переможця, якщо такі будуть, тощо. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці.
Враховуючи зазначене вище, складати та вираховувати вартість тендерної пропозиції з дотриманням всіх вимог повинна людина, яка має відповідні навички та досвід. Отже, наявність інженера-проектувальника на проектування в частині кошторисної документації, що буде виконувати всі необхідні розрахунки вартості будівельних робіт, на нашу думку є необхідним.
Враховуючи зазначене рахуємо недоцільним внесення запропонованих Вами змін та не задовільняти вимогу.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
ISO 9001
Номер:fa28721e4a5f4fe0a94c12dd6292b494
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-004367-c.c13
Назва:ISO 9001
Вимога:
Відповідно до тендерної документації, до вищезазначеної закупівлі Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерної пропозиції скан-копії оригіналу або завіреного
належним чином сертифікату на систему якості ISO 9001.
Слід зазначити, що згідно з наказом національного органу України із сертифікації від 31.12.2015 № 221 в Україні з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
Однак, ці стандарти не є обов’язковими до використання. Так, статтею 23 Закону
України Про стандартизацію; національні стандарти та кодекси усталеної практики
застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Тобто, чинним законодавством не визначена
обов’язковість застосування системи якості ISO 9001.
Таким чином, просимо видалити вимогу щодо наявності ISO 9001.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:25.09.2020 16:32
Вирішення:Доброї пори доби.
ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) зобов'язані застосовувати всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість системи управління якістю та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку (пункт 0.1. Стандарту «Загальні положення»).
ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту.
Відповідно до зазначеного пункту 0.1. Стандарту, потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління.
Слід зауважити, що відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В свою чергу, наприклад, положеннями пункту 7.2 розділу 7 ДСТУ ISO 9001:2015 встановлено вимоги та критерії відповідності компетенції працівників в організаціях. А отже, наявність зазначеного вище сертифіката дає можливість Замовнику обрати переможцем найбільш кваліфікованого учасника, який має ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. Оскільки предметом закупівлі передбачено будівництво спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, вважаємо доцільним залишити вимогу щодо наявності сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015).
Враховуючи зазначене рахуємо недоцільним видалення відповідної вимоги та не задовільнити вимогу.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Аналогічний договір
Номер:a05a4b9465d34132b5cd8685b4c60dea
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-004367-c.c12
Назва:Аналогічний договір
Вимога:
Умовами документації визначено поняття щодо аналогічного договору. Виходячи зі змісту цього поняття, вбачається що принаймні по одному з договорів повинні були виконуватись роботи з будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції зовнішніх інженерних мереж (водопостачання та/або водовідведення та/або каналізації). Ознайомившись з наданими у документації обсягами робіт, роботи що передбачаються до виконання з зовнішніх інженерних мереж (водопостачання, водовідведення, каналізації) складають всього до 0,01% від загального обсягу робіт. Враховуючи, що даний вид робіт не є основним та складає дуже маленький відсоток від загального обсягу, просимо викласти поняття щодо аналогічного договору в наступній редакції: «***** Під аналогічними договорами в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договори відповідно до яких учасником (одним з учасників об’єднання учасників) виконувались роботи з будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції на об’єкті будівництва з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності.
В разі якщо наданий аналогічний договір або наданий акт (-и) (примірна форма КБ-2в) чи довідка (-и) (примірна форма КБ-3) не містить в собі інформацію стосовно класу наслідків (відповідальності) об‘єкта будівництва або категорії складності об’єкта будівництва, Учасником в обов’язковому порядку додатково надається будь-який(і) інший (і) документ(ти), що містить(ять) таку інформацію (допускається без додатків).»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:25.09.2020 16:28
Вирішення:Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. В свою чергу нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений такий кваліфікаційний критерій, як, зокрема, «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог яким чином учасники повинні підтверджувати свою відповідність зазначеному критерію. Такі вимоги встановлює Замовник на власний розсуд з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель.
Поняття «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є дуже обємним і Замовником не обмежено Учасників надавати додаткові документи, які на їх думку є необхідними.
В чинному законодавстві України відсутнє офіційне тлумачення слова «аналогічний». Згідно тлумачних словників слово «аналогічний» це «який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий». Оскільки предметом закупівлі є роботи по об’єкту будівництва, який має свою назву і навряд чи хтось з учасників виконував точно такий самий проект, замовником було прийнято рішення навести в тендерній документації тлумачення, який саме договір буде вважатися аналогічним предмету закупівлі.
В свою чергу замовником було висунуто два критерії до аналогічності:
- по-перше, аналогічним є договір на виконання робіт на об’єкті будівництва з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності – оскільки предмет закупівлі має клас наслідків (відповідальності) СС2 і тому учасники повинні мати досвід робіт саме на таких об’єктах і більших, а не нижчих за класом наслідків (відповідальності)
- по-друге, з метою пересвідчитись у наявності досвіду виконання певних видів робіт було встановлено також вимогу, що в складі робіт по аналогічному договору учасник повинен був виконувати, зокрема роботи з будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції зовнішніх інженерних мереж (водопостачання та/або водовідведення та/або каналізації) та роботи з благоустрою, озелененню території.
Додатково зазначимо, що необхідність у принаймні по одному з договорів виконання робіт з будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції зовнішніх інженерних мереж (водопостачання та/або водовідведення та/або каналізації) зумовлене тим, що після завершення будівництва спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, одним з важливих буде підключення до існуючих мереж державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» в т.ч. водопостачання/водовідведення/ каналізації та введення в експлуатацію і тому наявність досвіду з виконання робіт по зовнішнім інженерним мережам (водопостачання та/або водовідведення та/або каналізації) є дуже важливим.
Враховуючи зазначене рахуємо недоцільним внесення запропонованих Вами змін та не задовільняти вимогу.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
щодо вимоги п. 3 Додатку 5 до тендерної документації
Номер:819f5b6496cb491da953e46c58198add
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-004367-c.c11
Назва:щодо вимоги п. 3 Додатку 5 до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, просимо видалити вимогу п. 3 Додатку 5 до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.09.2020 13:13
Вирішення:Доброї пори шановний потенційний Учасник. Наявність ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) передбачена нормами п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Погоджуємося, що з 18.03.2020 року видача НОВИХ ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою. При цьому питання про зупинення, відновлення дії та анулювання існуючих ліцензій тепер віднесено до повноважень Мінрегіону. Зазначимо, що протягом перехідного періоду ліцензії та сертифікати діятимуть одночасно, а отже наша вимога цілком законна.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога НЕЗАДОВОЛЕНА.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
«Відвідування об'єкта»
Номер:4abc3e4ff1a94890b7e39c33322f24d4
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-004367-c.c10
Назва:«Відвідування об'єкта»
Вимога:
Вимога документації, а саме: «Учасник зобов’язаний перед подачею тендерної пропозиції має відвідати та оглянути об'єкт де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічних вимог тендерної документації. Для підтвердження відвідування та огляду об'єкту учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника».
Відповідно до норм Закону процедура закупівлі здійснюється через електронну систему закупівель. Встановлена Замовником вимога штучно звужує коло потенційних учасників, призводить до їх дискримінації та зобов’язує обов’язково прибути на об’єкт будівництва з метою відвідати та оглянути. Навіщо учасникам відвідувати та оглядати??? Ваш обов’язок надати всю необхідну інформацію щодо обсягів робіт згідно технічних вимог та стосовно предмета закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель . Чи можливо Вам дуже цікаво знати до розкриття пропозицій хто буде приймати участь у закупівлі??
Таким чином, враховуючи принципи закупівель закріплені у статті 5 Закону вимагаємо внести зміни у тендерну документацію шляхом видалення дискримінаційної вимоги щодо «Відвідування об'єкта».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.09.2020 12:06
Вирішення:Вимога тендерної документації щодо відвідування об’єкта, а саме те, що Учасник зобов’язаний перед подачею тендерної пропозиції має відвідати та оглянути об'єкт де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічних вимог тендерної документації, передбачена для надання можливості учасникам ознайомитись з об’єктом будівництва (оцінити свої можливості та оцінити для себе весь обсяг робіт, врахувати необхідну кількість обладнання, машин і механізмів, людських ресурсів), отримати при необхідності інформацію для підготовки тендерної пропозиції. Звертаємо Вашу Увагу на ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Водночас для замовника є незрозумілим, як можна об’єктивно оцінити вартість своєї тендерної пропозиції не оглянувши місця та умов де будуть виконуватися роботи.
Також просимо пояснити та при можливості надати аргументи які підтверджують що «Встановлена Замовником вимога штучно звужує коло потенційних учасників, призводить до їх дискримінації» та яким чином Ви це встановили, оскільки дана вимога стосується усіх потенційних учасників.
Для розуміння Вами самого процесу повідомляємо, що хто буде приймати участь у закупівлі буде відомо тільки після проведення передкваліфікації.
Крім того повідомляємо, що Ваші роздуми/здогадки/бачення, коментувати не доцільно.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога НЕЗАДОВОЛЕНА.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
підстава для відхилення «пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації»
Номер:af46c48161b543edaa49a758fd31aff9
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-004367-c.c9
Назва:підстава для відхилення «пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації»
Вимога:
Відповідно до вимог пункту 6.3. Розділу 3 тендерної документації «Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам цієї тендерної документації (Додаток №2 до цієї тендерної документації) відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
Звертаємо увагу Замовника, що у Законі вже відсутня така підстава для відхилення пропозиції «пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації». Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.09.2020 11:38
Вирішення:Доброї пори доби, шановний потенційний Учасник. Дякуємо за відповідну аргументацію та додатково повідомляємо, що п. 6.3. Розілу 3 тендерної документації є узагальненим від абз. 1 ч.2 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;». Але, для спрощеного розуміння потенційними учасниками тендерної документації формулювання було залишено в старій редакції і це ніяким чином не впливає на відповідність тендерної документації нормам Закону, оскільки підстави для відхилення тендерних пропозицій чітко прописані пункті 3 розділу 5 тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога НЕЗАДОВОЛЕНА.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Drawings
Номер:6ccd703ff32643d888e251e9f3750080
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-004367-c.b8
Назва:Drawings
Вимога:
Dear Buyer,
Our contractor preliminary analyzed this project, but asking for drawings and site plan. Please provide.
Thank you.
---------------------
Шановний покупце,
Наш підрядник попередньо проаналізував цей проект, але попросив креслення та план ділянки. Будь ласка, надайте.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:23.09.2020 16:43
Вирішення:Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Відповідно до п.п. 2.5 Розділу 5 тендерної документації та розділу ІV додатку 2 до тендерної документації Учасникам пропонується у разі необхідності звернутися за адресою замовника для отримання проекту та іншої технічної документації для більш якісної підготовки тендерних пропозицій. Витрати, пов’язані з копіюванням проекту та іншої технічної документації, мають бути компенсовані за рахунок власних коштів Учасників.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога ЗАДОВОЛЕНА.
Good morning, dear potential participant. In accordance with p.p. 2.5 Section 5 of the tender documentation and section IV of Annex 2 to the tender documentation Participants are invited, if necessary, to contact the customer to obtain the project and other technical documentation for better preparation of tender proposals. Costs related to copying the project and other technical documentation must be reimbursed at the expense of the Participants.
Given the above, we believe that the Requirement is SATISFIED.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
Requests
Номер:d544e37684f344aa8a2a32a525118ab5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-28-004367-c.a7
Назва:Requests
Вимога:
Dear Buyer,
1. We just received and translated your TD. We will send it now to our China contractor. Tomorrow will be 18th. So less than 10 days will be left. I believe it is not enough for understanding, calculation, making offer, opening bid bond and arranging all documents. I do not want to refer to Law, but you must provide minimum 15, maximum 30 days. Documents must be initially published in workable condition. So we kindly ask you to extend AT LEAST for 10 more days.
2. On short review of your TD it is not clear either it is new construction or reconstruction. If it is reconstruction - must be provided detailed report on condition of existing constructions. Often is easier to demolish all and build new. Do you have ready project, which our contractor shall follow or he shall issue own project? You provided list of hundreds items till the last nail or bolt. Is it provided by buyer and from contractor required only work/montage, or supplies are also included?
In general, our contractor is doing EPC (Engineering-Project-Constructing) turn-key projects. Maybe it would be more reasonable to issue Technical Requirements and they will make project, come with materials and machinery and construct all in half-year instead of planned by you 3 years? We can send a clip, showing how they are working, but it is 191 MB. Only we can say that they built Dubai Tower, Kauma Hydro-power Project, Stadium in US Pacific, Pakistan Karachi Plant Project and many others.
Best regards,
-----------------------------------
Шановний покупце,
1. Ми щойно отримали та переклали ваш TD. Зараз ми надішлемо його нашому підряднику з Китаю. Завтра буде 18-го. Тож залишиться менше 10 днів. Я вважаю, що цього недостатньо для розуміння, розрахунку, надання пропозиції, відкриття облігацій заявок та оформлення всіх документів. Я не хочу посилатися на закон, але ви повинні надати мінімум 15, максимум 30 днів. Документи повинні бути опубліковані спочатку у робочому стані. Тож ми просимо вас продовжити МІНІМАЛЬНО ще на 10 днів.
2. Під час короткого огляду вашого ТД не зрозуміло, чи це нове будівництво чи реконструкція. Якщо це реконструкція - повинен бути наданий детальний звіт про стан існуючих споруд. Часто простіше все знести і побудувати нове. Чи є у вас готовий проект, за яким дотримуватиметься наш підрядник, або він видасть власний проект? Ви надали перелік сотень предметів до останнього цвяха або болта. Це надається покупцем, а від підрядника потрібні лише роботи / монтаж, або також включені матеріали?
Загалом, наш підрядник виконує EPC (Engineering-Project-Constructing) під ключ. Можливо, було б більш розумно оформити Технічні вимоги, і вони складуть проект, поставлять матеріали та техніку та побудують все за півроку, а не заплановані вами 3 роки? Ми можемо надіслати кліп, який показує, як вони працюють, але це 191 МБ. Тільки ми можемо сказати, що вони збудували вежу Дубая, гідроенергетичний проект Каума, стадіон у Тихоокеанському регіоні, проект пакистанського заводу Карачі та багато інших.
З найкращими побажаннями,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.09.2020 16:27
Вирішення:Доброї пори доби, шановний потенційний учасник.
1. Щодо продовження терміну «для розуміння, розрахунку, надання пропозиції, відкриття облігацій заявок та оформлення всіх документів» то як виключення, термін подачі пропозицій буде продовжено. Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію та оголошення.
2. Для спрощення Вашого орієнтування повідомляємо, що спланована закупівля робіт на «….Будівництво спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ». Проектно-кошторисна документація розроблена в дві стадії - «П» (проект) та «РД» (робоча документація), стадія «П» пройшла комплексну експертизу, стадія «РД» пройшла експертизу кошторисної частини проектної документації. Закупівля проводиться на виконання робіт в цілому (включно з матеріалами). Технічні вимоги в тендерній документації відповідають проектно-кошторисній документації, на яку є відповідні експертизи, відповідно внесення будь-яких змін не є коректним, щодо Ваших роздумів. Ви маєте право та можливість приймати участь в даній закупівлі, як і будь хто інший.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога ЗАДОВОЛЕНА.
Hello, dear potential participant.
1. Regarding the extension of the term "for understanding, calculation, making offer,
opening bid bond and arranging all documents", like exception, the deadline of submission proposals will be extended. So, in the tender documentation and announcements will be made appropriate changes.
2. To simplify your orientation, we would like to inform you, that the planned purchase of works is on "…Construction of a specialized swimming complex of the Olympic class, at the address: 03131, Capital highway, 19, Kyiv". Design and estimate documentation was developed in two stages - "P" (project) and "RD" (working documentation), stage "P" passed a complex expertise, stage "RD" passed the examination of the estimate part of the project documentation. Procurement is carried out for the performance of works in general (including materials). The technical requirements in the tender documentation correspond to the design and estimate documentation, for which there are relevant examinations, accordingly, making any changes is not correct for your thoughts. You have the right and opportunity to participate in this purchase, like anyone else.
Considering the above, we consider that the Requirement is SATISFIED.