-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 – 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень) ( Послуги по водолазному обстеженню підводних частин опор залізничних мостів )
Послуги по водолазному обстеженню підводних частин опор залізничних мостів , згідно Додатку №4 тендерної документації
Завершена
2 917 145.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 585.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 585.73 UAH
Період оскарження:
28.08.2020 14:55 - 19.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення тендерного комітету з порушенням ККУ
Номер:
19ba7f7bedc947ae96dbe4e62f61f27f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-004052-c.b7
Назва:
Неправомірне рішення тендерного комітету з порушенням ККУ
Вимога:
СКАРГА
Повідомлення
Про обставини, що можуть свідчити про вчинення кримінального злочину
Регіональною філією «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» 11.11.2020 р., на нашу думку, було скоєно злочин який направлений на геноцид корінного народу України, та який містить корупційну складову з боку керівництва Регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця», а саме нецільове використання коштів з бюджету України 2 819 328,00 грн.
Згідно Протоколу Тендерного комітету регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» № 83-8/КВ від 11.11.2020 р. стосовно закупівлі ДК 021-2015 – 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень (Послуги по водолазному обстеженню підводних частин опор залізничних мостів) переможцем було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" (Код ЄДРПОУ 38915313). Ця компанія не відповідає вимогам компаній, які спроможні виконати послуги з технічного обстеження будівель і споруд, не має права їх виконувати, не має достатнього досвіду та не відповідає вимогам Постанови КМУ № 257 від 12.04.2017 р. та Постанови № 374 КМУ від 04.06.2015 р. Також компанія була акцептована не зважаючи на те що вона не відповідала навіть багатьом критеріям тендерної документації від замовника, та Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення прийняли 3 члена з 9 присутніх тендерного комітету, а саме Адамський Д.О., Шепель І.В, Сорокін С.С. проголосувавши ТАК, а решта утримались (специфіка прийняття рішень така, що ПРОТИ члени майже не голосують, тому що треба надати обґрунтування кожному члену окремо). ГОЛОВНА ЕТНОНАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНЦІВ-ОРІЯРУСІВ (ГЕН РУОР) ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ГРОМАДСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ ОРІЯРУСІВ УКРАЇНИ" (ГО "ВГООРУ") направило лист № 15-34 Р від 09.11.2020 р. з зауваженнями по всім учасникам тендера, з переліком причин, які не дають їм права виконувати ці роботи, в. о. директора Носулько Олександру Олександровичу та тендерному комітету регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця», також з тим же змістом було надіслано лист від БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "СУЦВІТТЯ" № 11/1-Н від 09.11.2020 р. У листах були застереження щодо відповідальності за протиправні дії зі сторони посадових осіб, але члени тендерного комітету регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця»: Адамський Д.О., Шепель І.В, Сорокін С.С. та в. о. директора Носулько О. О., на нашу думку, скоїли злочин не зважаючи на все це, члени тендерного комітету регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця»: Адамський Д.О., Шепель І.В, Сорокін С.С. можливо за сприяння в. о. директора Носулько О. О. використали за нецільовим призначенням 2 819 328,00 грн. бюджетних коштів, які можливо було б направити на боротьбу з COVID-19 та зберегти дуже багато життів корінного народу України, також враховуючи те, що обрано до виконання компанію, яка не в змозі надати послуги якісно, так як вона не відповідає переліку критеріїв від Замовника, це з високою вірогідністю може призвести до техногенної катастрофи на багатьох мостах з масовою загибеллю людей, також замовником проігноровано той факт, що мости мають стратегічне значення. За сукупністю наведеного, на нашу думку, це можна класифікувати як підготовку геноциду. Оскільки рішення було прийнято меншістю голосів від присутніх, з урахуванням факту наведених застережень, на нашу думку, можна вважати, що воно було вмотивованим, також першого учасника, з меншим числом зауважень, з майже вдвічі меншою ціною та з достатнім досвідом, було дискваліфіковано.
Оскільки, на нашу думку, потенційно порушується стаття 3 Конституції України: Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, а також статті Кримінального Кодексу України, вимагаємо надати обґрунтовану відповідь по кожному зауваженню наведеному нижче щодо невідповідності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" критеріям тендерної документації, вважаємо що наведені факти, на нашу думку, дають досить достатні підстави для перевірки та можливо до притягнення до кримінальної відповідальності осіб, які вчинили злочин, в зв’язку з цим нами були подані заяви про скоєння злочину до НАБУ, ГПУ та скаргу у Державну аудиторську Службу України. Вимагаємо відмінити закупівлю згідно чинного законодавства України.
Перелік невідповідності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" надало довідку щодо залучення субпідрядків, в якій вказує що залучає в якості субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20% від вартості закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Дайвфрог» з переліком робіт (послуг) до виконання – Обстеження конструкційних підводних частин гідротехнічних споруд. Візуальне обстеження основ, фундаментів (шляхом виконання водолазних робіт), несучих конструкцій, з виявленням дефектів та пошкоджень, їх фіксацією, обміром, визначенням причин.
Для виконання вказаного переліку робіт (послуг) ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Дайвфрог» повинно мати в своєму складі експертів з технічного обстеження будівель і споруд, які повинно було б надати у складі працівників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Дайвфрог», виходячи з наведеної інформації роботи (послуги) - Візуальне обстеження основ, фундаментів (шляхом виконання водолазних робіт), несучих конструкцій, з виявленням дефектів та пошкоджень, їх фіксацією, обміром, визначенням причин не може виконувати вказаний субпідрядник/співвиконавець, а може виконати лише збір необхідних даних, в межах своєї компетенції.
Постанова КМУ № 257 від 12.04.2017 р. та Додаток 4 п. 1.3. ч. 2 «Учасник повинен відповідати всім нормативно-правовим актам України щодо обстеження будівель та споруд.» вашої тендерної документації. Постанова КМУ № 257 від 12.04.2017 р. вимагає наступне:
П. 2. Рішення щодо необхідності проведення обстеження об’єктів приймається їх власниками або управителями.
Проведення обстеження об’єкта забезпечується його власником або управителем шляхом залучення відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт (далі - виконавці).
Інформація про виконавців розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції.
Ця постанова гарантує проведення обстеження об’єктів, згідно усіх чинних будівельних норм кваліфікованими виконавцями, які пройшли перевірку та акредитацію у Держархбудінспекції. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Дайвфрог» не є відповідальними виконавцями таких робіт, оскільки на момент подачі пропозицій інформація про них не розміщена на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції.
Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції п. 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" не надало необхідні документи щодо частини Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
1. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі:
1.1. Довідка на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, надати роз’яснення з детальним поетапним описом надання послуг, що повністю відповідатиме вимогам встановленим цією документацією (не надано роз’яснення з детальним поетапним описом надання послуг, що повністю відповідатиме вимогам встановленим цією документацією);
1.2. Надає довідку в довільній формі, що роботи, послуги повинні бути надані відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016. Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану (не надано довідку в довільній формі, що роботи, послуги будуть надані відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016. Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану).
В Додатку 1 надана форма Тендерної пропозиції учасників, в якій повинно було б вказати 8 послуг згідно Додатка 4 Таблиці технічне завдання. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" не надало Тендерну пропозицію згідно наведеної інформації згідно Додатка 4 Таблиці технічне завдання, таким чином не можливо зрозуміти вартість окремо кожної послуги.
Згідно Додатку 5 Перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівель нормативно-технічній документації та технічним і якісним характеристикам п. 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- водолази 1-2 груп спеціалізації.
- керівник водолазних робіт.
- особа, яка виконує медичне забезпечення водолазних робіт;
- інженер-проектувальник;
- інженер-гідротехнік по спеціальності гідротехнічне будівництво;
Посада ПІБ Загальний стаж роботи, років Досвід роботи на цій посаді, років
Для документального підтвердження інформації, що зазначена в таблиці п.3, учасник повинен надати
копії наступних документів:
- посвідчення водолаза 1-2 груп;
- посвідчення керівника водолазних робіт;
- посвідчення особи, яка виконує медичне забезпечення водолазних робіт.
- кваліфікаційні сертифікати, документи про освіту, особисті книжки водолазів.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" не надало посвідчення особи, яка виконує медичне забезпечення водолазних робіт – Сидорова Максима Юрійовича.
Інженер-гідротехнік вказаний ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" та зазначений, як працівник відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід – Подольська Ірина Сергіївна має освіту інженер-гідротехнік по спеціальності «Гідромеліорація» але відсутній в складі працівників інженер-гідротехнік по спеціальності гідротехнічне будівництво.
Згідно Додатку 2 п. 2.1.5 За результатами аукціону учасник має дозавантажити остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ».
У випадку наявності розбіжності між сумою, яка зафіксована за результатами аукціону і остаточною ціновою пропозицією, яка склалась в результаті перерахування(під час приведення тендерної пропозиції у відповідність з сумою, отриманою за результатами торгів) надати обґрунтоване пояснення.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" не завантажило у встановлені законом строки остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції, не надало обґрунтоване пояснення.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 21.11.2020 21:37
Дата подачі:
21.11.2020 21:37
Вирішення:
Шановний учасник! Згідно ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ви маєте змогу звернутись до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
звернути увагу
Номер:
cc4025a032f440b39085447b3cccd9ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-004052-c.c6
Назва:
звернути увагу
Скарга:
СКАРГА
Шановні члени та голова тендерного комітету регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця», наша компанія хоче звернути вашу увагу на порушення з вашого боку чинного законодавства при замовленні послуг з технічного обстеження будівель і споруд, а саме Постанови КМУ № 257 від 12.04.2017 р. та Додатку 4 п. 1.3. ч. 2 «Учасник повинен відповідати всім нормативно-правовим актам України щодо обстеження будівель та споруд.» вашої тендерної документації. Постанова КМУ № 257 від 12.04.2017 р. вимагає наступне:
П. 2. Рішення щодо необхідності проведення обстеження об’єктів приймається їх власниками або управителями.
Проведення обстеження об’єкта забезпечується його власником або управителем шляхом залучення відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт (далі - виконавці).
Інформація про виконавців розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції.
Ця постанова гарантує проведення обстеження об’єктів, згідно усіх чинних будівельних норм кваліфікованими виконавцями, які пройшли перевірку та акредитацію у Держархбудінспекції. ТОВ "СЛАВТЕХНОЦЕНТР" не є відповідальним виконавцем таких робіт, оскільки на момент подачі пропозицій інформація про нього не розміщена на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції. При дискваліфікації учасників замовником не було акцентовано на цей факт уваги.
Зважаючи на те, що цими мостами відбувається курсування пасажирського транспорту та неякісне виконання робіт може призвести до аварійних ситуацій з загибеллю людей, наша компанія, з метою безпеки, вимагає від замовника додержуватись чинного законодавства України, та звернути увагу на те що відбувається з мостами в усьому світі на протязі останніх років.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 02.11.2020 16:02
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.11.2020 16:11
Скарга
Скасована
Стосовно критеріїв
Номер:
0b14c840d0bc4da0b0e4ead6f6464d03
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-004052-c.c5
Назва:
Стосовно критеріїв
Скарга:
Згідно Тендерної документації Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю п. 6.1 Переможець процедури закупівлі вносить не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору в розмірі 5% вартості договору у формі оригіналу банківської гарантії, що є беззаперечною гарантією для Замовника, але у Додатку 2 вимагається п. 1.4 Для підтвердження наявності фінансової спроможності, надати фінансову звітність за попередній звітній період – квартал або рік, яка не менше або дорівнює очікуваній вартості закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини):
1) для платників податку на додану вартість - копії форм фінансової звітності Ф№1, Ф№2, звіт про рух грошових коштів за попередній період;*
2) для платників єдиного податку – підприємців – копія податкової декларації та доказ її прийняття відповідним органом фіскальної служби.*
* Якщо учасник є суб’єкт створений у поточному році то дані документи, надаються за звітний період створення суб’єкту, ці вимоги говорять про одне й теж, але якщо надається допуск для суб’єктів створених у поточному році, зважаючи на тривалий період пандемії, стає не зрозумілим яким чином такі учасники зможуть надати фінансову звітність за попередній звітній період – квартал або рік, яка не менше або дорівнює очікуваній вартості закупівлі? Згідно ст. 16 ч.3 Закону Про публічні закупівлі: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), чому у тендерній документації зазначається квартал? Мікропідприємства, наприклад, не надають поквартальну звітність.
Просимо внести зміни та визначитися, що саме потрібно для підтвердження фінансової спроможності виконання договору, та внести ясність що до допуску суб’єктів створених у поточному році: або заборонити їм участь згідно критеріїв, або внести зміни щодо критеріїв.
Пов'язані документи:
Учасник
- Стосовно критеріїв.docx 10.09.2020 13:20
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.09.2020 13:27
Вимога
Залишено без розгляду
Проект Договору
Номер:
02a1dd1b18f64dc0949503e1da5f57e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-004052-c.c4
Назва:
Проект Договору
Вимога:
На підставі ст. 61 Конституції України вимагаємо переглянути п.8.3 розділу 8 та розділ 12 Проекту договору Додаток №3 до ТД, та визначити, яку саме фінансову відповідальність несе Виконавець в разі несвоєчасного чи неякісного виконання Договору. Відповідно до ст. 549 ЦК України штрафні санкції і банківська гарантія є одним видом цивільно-правової відповідальності, а тому їх одночасне застосування за те саме порушення (наприклад, порушення строків виконання) свідчить про недотримання імперативних положень, закріплених у ст. 61 Конституції України, щодо заборони подвійної цивільно-правової відповідальності за те саме порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2020 12:11
Вирішення:
Відповідно наданій скарги UA-2020-08-28-004052-с.с4 на умови закупки, де була виставлена вимога щодо перегляду п. 8.3 розділу 8 та розділу 12 проєкту договору Додаток №3 до ТБ, де «Виконавець» посилаючись на ст. 549 ЦК України та ст.61 Конституції України наполягає на перегляді умов Договору про надання послуг, а саме пояснює, що штрафні санкції і банківська гарантія є одним видом цивільно-правової відповідальності, але відповідно ст. 549 ЦК на яку посилається «Виконавець» ця стаття дає поняття неустойки –
1.Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання.
2. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання.
3. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання.
Тим більше, що Рішенням Конституційного суду від 22 вересня 2005 року № 5-рп/2005 було визначено положення (конституційності) ст. 92 Конституції України де зазначено, що із конституційних принципів рівності і справедливості випливає вимога визначеності, ясності і недвозначності правової норми, оскільки інше не може забезпечити її однакове застосування, не виключає необмеженості трактування у правозастосовній практиці і неминуче призводить до сваволі.
А саме, Ухвала ВС/КГС у справі № 917/194/18 від 02 квітня 2019 р. вказує на те, що стягнення штрафу та пені одночасно не є притягненням до подвійної відповідальності та не суперечить ст. 61 Конституції України.
Розділ 12 проєкту Догогвору додаток № 3 до ДТ передбачений ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто Розділ 8 п. 8.3 та розділ 12 проєкту Договору додаток №3 до ДТ, ніяким чином не являється одним видом цивільно-правової відповідальності.
Тому, вважаємо, що сама ця скарга UA-2020-08-28-004052-с.с4 є нікчемна, протиправна, надумана, необ’єктивна та юридично споплюжена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.09.2020 17:00
Вимога
Вирішена
Терміни надання послуг
Номер:
8a078e804da94847a5e0644e25c232e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-004052-c.c3
Назва:
Терміни надання послуг
Вимога:
Просимо надати роз’яснення по термінах надання послуг. В Формі Тендерна пропозиція Додаток 1 ТД «Строк надання послуг – 35 від дати отримання заявки на поставку товару ( або підписання договору, тощо.» п. 4.4 Розділу 1 «Загальні положення» - відсутній, п.9 Оголошення – «Строк надання послуг – 31.12.2020 р.» Звертаємо Вашу увагу, що в зв’язку з можливою необхідністю отримання додаткових дозволів на допуск до об’єктів обстеження, що не залежить від Замовника та Виконавця, та врахування часу на обробку польового матеріалу та оформлення Технічних звітів, 35 днів – не достатньо для якісного надання послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2020 10:34
Вирішення:
Згідно ТД розділу 13. СТРОК (ТЕРМІН) ДІЇ ДОГОВОРУ
п13.2. Строк (термін) дії договору встановлюється сторонами з моменту його підписання до 31.12.2020 року, а в частини виконання обов'язків щодо розрахунків по договору — до закінчення місяця, наступного за місяцем, у якому закінчується строк реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в ЄРПН за операціями із цього Договору.
Стосовно питання “ Строк надання послуг згідно ТД — 35 від дати отримання заявки на поставку товару. Служба ініціатор буде виступати ініціатором внесення змін до цього питання в найкоротший термі і “Строк надання послуг — до кінця дії договору”.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Технічне завдання
Номер:
2664e13fa2ee4c37a76498ef68b91b0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-004052-c.c2
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
Для розрахунку вартості цінової пропозиції, вимагаємо надати повний перелік робіт, які пропонуються до виконання при наданні послуг згідно Додатку №4 до ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2020 10:33
Вирішення:
Шановний учасник! Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Технічне завдання
Номер:
92d1e8deb8a7484595e04be5078909bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-004052-c.a1
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
Вимагаємо надати повний перелік робіт, які передбачені Додатком №4 до ТД, при наданні послуг з ДК 021-2015 – 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень) ( Послуги по водолазному обстеженню підводних частин опор залізничних мостів ), або обґрунтувати аномально завищену очікувану вартість закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2020 12:47
Опис причини скасування:
скасовано
Дата скасування:
31.08.2020 13:31