• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки для дорослих

Торги відмінено

863 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 638.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2020 13:12 - 12.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

неправомірне відхилення ТОВ "Компанія "Євро Технології"

Номер: bd64fb9ec9f340229f3d387f9ed882e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-002571-b.b6
Назва: неправомірне відхилення ТОВ "Компанія "Євро Технології"
Скарга:
СКАРГА Комунальним закладом «Дніпропетровський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» (далі — Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-08-28-002571-b про закупівлю Засобів для догляду за малюками (Підгузки для дорослих). Надана пропозиція Скаржника ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» відповідно до результатів проведеного аукціону є найбільш економічно вигідною. Водночас, Замовник, відповідно до Протоколу № 52 від 26.10.2020 року, безпідставно відхилив пропозицію, як таку, що «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим умовам предмету закупівлі». Крім того, Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення переможця УА ТОВ "ЄВРОМІКС"ІІ" (протокол № 53 від 02.11.2020 р.). Ми не можемо погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон,) що і стало підставою для звернення з цією Скаргою до органу оскарження. І. Стосовно підстав неправомірного відхилення ТОВ "Компанія "Євро Технології" повідомляємо наступне: 1.Щодо фотографічного зображення упаковки товару. Документацією передбачено (п.7 додаток 2 ТД) : «7. Уся запропонована продукція повинна мати відповідну інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою. Задля підтвердження цього у складі пропозиції потрібно надати розбірливі фотографічні зображення запропонованої продукції (що буде підтверджувати факт відповідності товару) щодо нанесення повної інформації про товар (з усіх шести сторін упаковки) у форматі jpeg». На виконання цієї вимоги у складі своєї Пропозиції у встановлений час ТОВ "Компанія "Євро Технології" надало завантажені в систему файли: «Підгузники-для-дорослих-EVA-premium-hospital-maxi-dry-night-XL.jpg Підгузники-для-дорослих-EVA-premium-hospital-maxi-dry-night-L.jpg Підгузки-для-дорослих-EVA-optima-maxi-night_XL.jpg Підгузки-для-дорослих-EVA-optima-maxi-night_M.jpg Підгузки-для-дорослих-EVA-optima-maxi-night_L.jpg Підгузки-для-дорослих-EVA-optima-hospital-super-plus_M.jpg Підгузки-для-дорослих-EVA-optima-hospital-super-plus_L.jpg Урологічні-прокладки-EVA-premium-hospital_super_2200ml.jpg Урологічні-прокладки-EVA-premium-hospital_super_700ml.jpg Урологічні-прокладки-EVA-premium-hospital_super.jpg» Надані фото, у відповідності до ТД, містять повну інформацію про товар з належним рівнем зображення, доступні до перегляду та підтверджують факт відповідності товару вимогам Замовника. Додатково, акцентуємо Вашу увагу, що Скаржник у складі пропозиції, крім того, надав 2 документи, в яких підтверджено, відповідність пропозиції вимогам Замовника до предмету закупівлі. Так, документ «Довідка про відповідність технічним, якісним та іншим вимогам» (файл «Довідка про відповідність технічним.pdf») містить підтвердження що «уся запропонована продукція має відповідну інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. Задля підтвердження цього у складі пропозиції надаємо розбірливі фотографічні зображення запропонованої продукції (що буде підтверджувати факт відповідності товару) щодо нанесення повної інформації про товар (з усіх шести сторін упаковки) у форматі jpeg». А також, документ «Тендерна пропозиція» (файл «Тендерна пропозиція.pdf») містить згоду з усіма положеннями документації та погодження виконання усіх умов і вимог, передбачених цією документацією. Враховуючи вищезазначене, Замовник неправомірно прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "Євро Технології" в цій частині. 2.Щодо проведення моніторингу Замовником технічної документації. Відповідно до п. 4 Розділу V Тендерної документації та ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачені чіткі підстави для Відхилення тендерних пропозицій. Водночас, як випливає з рішення Замовника про відхилення Тендерної пропозиції, пропозиція з найбільш вигідною ціною ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» прийнята поза межами зазначених вище вимог і відхилена безпідставно, оскільки відхилення ґрунтується виключно на припущеннях, без доведення факту порушення учасником закупівлі вимог ТД або Закону. II.Щодо невідповідності пропозиції УА ТОВ "ЄВРОМІКС"ІІ"вимогам ТД. Відповідно до п. 4.17 Додатку 3 Тендерної документації, на учасника закупівлі покладається обов’язок надати «Інструкцію на товар на фірмовому бланку виробника». Водночас, УА ТОВ "ЄВРОМІКС"ІІ", в порушення п. 4.17 Додатку 3 Тендерної документації, надало інструкцію на бланку уповноваженої особи, замість бланку виробника, чим не виконало вимоги Замовника і що є підставою для відхилення пропозиції Замовником, що фактично зроблено не було. Враховуючи зазначене, можна дійти висновку, що дії Замовника чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій. Так, відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак, Замовник, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Компанія "Євро Технології" з найнижчою ціною, абсолютно не врахував принципи передбачені Законом. Зокрема Замовником не було додержано принципів: об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них; принципу максимальної економії та ефективності при оцінці тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "Євро Технології" з найнижчою ціною, оскільки пропозиція останнього немає порушень та невідповідності вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. Прийняття Замовником неправомірних рішень може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність його дій при розгляді тендерних пропозицій ТОВ "Компанія "Євро Технології" (з найнижчою ціною) та пропозиції УА ТОВ "ЄВРОМІКС"ІІ". Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, що оформлене в вигляді Протоколу № 52 від 26.10.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» та рішення про визначення переможця УА ТОВ "ЄВРОМІКС"ІІ" згідно протоколу № 53 від 02.11.2020 р.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.11.2020 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.11.2020 00:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.11.2020 20:41
Дата виконання рішення Замовником: 23.11.2020 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" та рішення про визначення переможцем УА ТОВ "ЄВРОМІКС" ІІ скасовані.
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Бурова Оксана Володимирівна +380961815819 EvrotechCo@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимоги під конкретного виробника

Номер: 3ed81262c494458283beb1eb5356d9db
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-002571-b.a5
Назва: Вимоги під конкретного виробника
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У Ваших «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», товар Підгузники для дорослих розмір М (максимальне поглинання), Поглинальна здатність не менше 3700 мл (ISO); «Поясні підгузники для дорослих розмір L (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 3600 мл (ISO);» та «Поясні підгузники для дорослих розмір XL (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 4200 мл (ISO);» представлені в асортименті (і тільки на торгах) однієї торгової марки – Tena! Цей товар не доступний для продажу в роздріб і пропонується на торгах тільки представниками вказаної вище торгової марки. А це точно являється дискримінацією учасників Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»! Таким чином Ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»! Проаналізувавши ваші попередні закупівлі підгузків, виявилось, що вони всі прописані під представника Тени. При цьому або беруть участь в закупівлі два учасника від Тени, або Замовник дискваліфікує представників других торгових марок. Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Тена брати участь в закупівлі, а конкретно: 1. Або виділити товар Підгузники для дорослих розмір М (максимальне поглинання), Поглинальна здатність не менше 3700 мл (ISO); «Поясні підгузники для дорослих розмір L (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 3600 мл (ISO);» та «Поясні підгузники для дорослих розмір XL (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 4200 мл (ISO);» в ОКРЕМИЙ ЛОТ. 2. Або зменшити поглинання до «Поясні підгузники для дорослих розмір L (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 2600 мл (ISO);» та «Поясні підгузники для дорослих розмір XL (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 2900 мл (ISO);» Чи Замовник вважає, що в супереч ЗУ «Про публічні закупівлі», можна виписувати вимоги під любимого постачальника?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нами розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення торгів регламентовано Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708. Відповідно до зазначеного Наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. У своєму листі № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017 р. Мінекономрозвитку також зазначило, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Отже, за нормами діючого законодавства, замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, діюче законодавство не зобов’язує, а залишає за замовником право вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) - право здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що з піднятих Вами питань вже відбувався розгляд скарги №UA-2020-08-28-002571-b.b3 в Антимонопольному комітеті Україні. Згідно рішення АМКУ № 18086-р/пк-пз від 25.09.2020 замовник не зобов’язаний поділяти продукцію на лоти. Також, під час розгляду скарги Антимонопольним комітетом України, замовником надавалася порівняльна таблиця до предмету закупівлі, в який замовником наведено інші торгові марки окрім Тени. Зазначене рішення Антимонопольного комітету України та інші документи, які подавалися замовником під час розгляду скарги, наявні у відкритому доступі. Пропонуємо Вам більш уважніше та більш повніше вивчати документацію з предмету закупівлі перш ніж писати про наявність дискримінаційних вимог. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що оскільки умови закупівлі не порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а положення тендерної документації не встановлюють дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренції та не звужують коло потенційних учасників, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні Вимоги під конкретного виробника

Номер: 05a52a12239e4c3287b5b23fb70372db
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-002571-b.a4
Назва: Дискримінаційні Вимоги під конкретного виробника
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У Ваших «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», товар «Урологічні прокладки (вкладки) (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 2100 мл (ISO)» представлені в асортименті (і тільки на торгах) однієї торгової марки – Tena, а конкретно tena comfort super!!! Цей товар не доступний для продажу в роздріб і пропонується на торгах тільки представниками вказаної вище торгової марки. А це точно являється дискримінацією учасників Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»! А так як цей товар поставляється ексклюзивно одним імпортером і наразі маємо Вашу вимогу «З метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, своєчасного постачання в кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає замовник – оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого виробником представника, дистриб'ютора, повноваження якого поширюються на територію України, з наданням копій документів, якими підтверджуються їх повноваження) щодо можливості поставки товару учасником, який є предметом закупівлі, із зазначенням повної назви учасника, повної назви Замовника, найменування предмету закупівлі згідно з оголошенням, номеру оголошення про проведення процедури закупівлі, найменування товару та його кількості», маємо одного імпортера, повноваження якого поширюються на територію України, який може вирішити, хто буде поставляти товар на торги? Таким чином Ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»! Проаналізувавши ваші попередні закупівлі підгузків, виявилось, що вони всі прописані під представника Тени. При цьому або беруть участь в закупівлі два учасника від Тени, або Замовник дискваліфікує представників других торгових марок. Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Тена брати участь в закупівлі, а конкретно: 1. Або виділити товар «Урологічні прокладки (вкладки) (велике поглинання)» в ОКРЕМИЙ ЛОТ. 2. Або видалити «Урологічні прокладки (вкладки) (велике поглинання)» Дякуємо. 3. Або напишіть хоч одну торгову марку, крім Тени, яка представлена в Україні з аналогом? Виходить, що Замовник прописує вимоги під представника конкретної торгової марки!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нами розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення торгів регламентовано Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708. Відповідно до зазначеного Наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. У своєму листі № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017 р. Мінекономрозвитку також зазначило, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Отже, за нормами діючого законодавства, замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, діюче законодавство не зобов’язує, а залишає за замовником право вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) - право здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що з піднятих Вами питань вже відбувався розгляд скарги №UA-2020-08-28-002571-b.b3 в Антимонопольному комітеті Україні. Згідно рішення АМКУ № 18086-р/пк-пз від 25.09.2020 замовник не зобов’язаний поділяти продукцію на лоти. Також, під час розгляду скарги Антимонопольним комітетом України, замовником надавалася порівняльна таблиця до предмету закупівлі, в який замовником наведено інші торгові марки окрім Тени. Зазначене рішення Антимонопольного комітету України та інші документи, які подавалися замовником під час розгляду скарги, наявні у відкритому доступі. Пропонуємо Вам більш уважніше та більш повніше вивчати документацію з предмету закупівлі перш ніж писати про наявність дискримінаційних вимог. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що оскільки умови закупівлі не порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а положення тендерної документації не встановлюють дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренції та не звужують коло потенційних учасників, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

дискриминаційні вимоги

Номер: c7daa3a47d93420d8ef730aab911c672
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-002571-b.b3
Назва: дискриминаційні вимоги
Скарга:
1.Щодо виконання аналогічного договору з бюджетною установою. В таблиці 1 додатку 3 ТД замовник встановив дискримінаційну вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме надання інформації про раніше виконаний договір на поставку предмету закупівлі до бюджетної установи та копію аналогічного виконаного договору з бюджетною установою. Вимога щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору саме з бюджетною установою є дискримінаційною, і тому, просимо зобов’язати замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині шляхом видалення цієї вимоги. Замовник в додатку 2 до тендерної документації встановлює технічні вимоги щодо 10 видів засобів особистої гігієни (7 типів підгузників і 3 види урологічних прокладок). Наша Компанія, як потенційний учасник процедури, уважно ознайомилася с технічними вимогами щодо підгузників та урологічних прокладок. Це абсолютно різні товари за технічними характеристиками і не всі виробники можуть запропонувати відразу всі їх види Просимо усунути дискримінаційні вимоги у тендерній документації в шляхом внесення змін до ТД .
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.09.2020 21:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2020 20:41
Дата виконання рішення Замовником: 05.10.2020 17:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Автор: ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Кісіль Ольга Вікторівна +380992068628 moezdorovya2020@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2468f0a43c274e859f0dc20cfe11068d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-002571-b.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У Ваших «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», товар «Урологічні прокладки (вкладки) (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 2100 мл (ISO)» представлені в асортименті (і тільки на торгах) однієї торгової марки – Tena, а конкретно tena comfort super!!! Цей товар не доступний для продажу в роздріб і пропонується на торгах тільки представниками вказаної вище торгової марки. А це точно являється дискримінацією учасників Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»! А так як цей товар поставляється ексклюзивно одним імпортером і наразі маємо Вашу вимогу «З метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, своєчасного постачання в кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає замовник – оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого виробником представника, дистриб'ютора, повноваження якого поширюються на територію України, з наданням копій документів, якими підтверджуються їх повноваження) щодо можливості поставки товару учасником, який є предметом закупівлі, із зазначенням повної назви учасника, повної назви Замовника, найменування предмету закупівлі згідно з оголошенням, номеру оголошення про проведення процедури закупівлі, найменування товару та його кількості», маємо одного імпортера, повноваження якого поширюються на територію України, який може вирішити, хто буде поставляти товар на торги? Таким чином Ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»! Проаналізувавши ваші попередні закупівлі підгузків, виявилось, що вони всі прописані під представника Тени. При цьому або беруть участь в закупівлі два учасника від Тени, або Замовник дискваліфікує представників других торгових марок. Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Тена брати участь в закупівлі, а конкретно: 1. Або виділити товар «Урологічні прокладки (вкладки) (велике поглинання)» в ОКРЕМИЙ ЛОТ. 2. Або видалити «Урологічні прокладки (вкладки) (велике поглинання)» Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу хочемо повідомити наступне. Наш комунальний заклад у своїй діяльності керується виключно нормами діючого законодавства і не порушує жодних регламентуючих діяльність нашого комунального закладу настанов. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що ми не встановлювали дискримінаційних вимог щодо закупівлі UA-2020-08-28-002571-b, бо за вказаними характеристиками на ринку України представлено продукцію декількома виробниками аналогічної продукції. Звертаємо Вашу увагу на те, що учасники можуть пропонувати товари будь-якого виробника, технічні характеристики яких відповідають вимогам Замовника до предмету закупівлі. Стосовно розділення на лоти, то предмет даної закупівлі визначено відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Даний Порядок передбачає право (а не обов’язок) Замовника на виокремлення окремих частин предмету закупівлі (лотів). Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі сформовані з урахуванням різних потреб конкретних підопічних нашого закладу та залежать від їх діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких урологічних прокладках (вкладках), які відповідають необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, які встановлені вимогами тендерної документації. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення Вашої вимоги, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі ст.3, ст.5, ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та принципів здійснення публічних закупівель, згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги

Номер: 09e90beefe924b22a1a4fb7794aca5c1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-002571-b.b1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У Ваших «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», товар «Поясні підгузники для дорослих розмір L (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 3600 мл (ISO);» та «Поясні підгузники для дорослих розмір XL (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 4200 мл (ISO);» представлені в асортименті (і тільки на торгах) однієї торгової марки – Tena! Цей товар не доступний для продажу в роздріб і пропонується на торгах тільки представниками вказаної вище торгової марки. А це точно являється дискримінацією учасників Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»! Таким чином Ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»! Проаналізувавши ваші попередні закупівлі підгузків, виявилось, що вони всі прописані під представника Тени. При цьому або беруть участь в закупівлі два учасника від Тени, або Замовник дискваліфікує представників других торгових марок. Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Тена брати участь в закупівлі, а конкретно: 1. Або виділити товар «Поясні підгузники для дорослих розмір L (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 3600 мл (ISO);» та «Поясні підгузники для дорослих розмір XL (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 4200 мл (ISO);» в ОКРЕМИЙ ЛОТ. 2. Або зменшити поглинання до «Поясні підгузники для дорослих розмір L (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 2600 мл (ISO);» та «Поясні підгузники для дорослих розмір XL (велике поглинання) Поглинальна здатність не менше 2900 мл (ISO);» Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу хочемо повідомити наступне. Наш комунальний заклад у своїй діяльності керується виключно нормами діючого законодавства і не порушує жодних регламентуючих діяльність нашого комунального закладу настанов. Стосовно розділення на лоти, то предмет даної закупівлі визначено відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Даний Порядок передбачає право (а не обов’язок) Замовника на виокремлення окремих частин предмету закупівлі (лотів). Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі сформовані з урахуванням різних потреб конкретних підопічних нашого закладу та залежать від їх діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких підгузках та прокладках, які відповідають необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, які встановлені вимогами тендерної документації. Окремо звертаємо Вашу увагу на той факт, що ми не встановлювали дискримінаційних вимог щодо закупівлі UA-2020-08-28-002571-b, бо за вказаними характеристиками на ринку України представлено продукцію декількома виробниками аналогічної продукції. Звертаємо Вашу увагу на те, що учасники можуть пропонувати товари будь-якого виробника, технічні характеристики яких відповідають вимогам Замовника до предмету закупівлі. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення Вашої вимоги, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі ст.3, ст.5, ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та принципів здійснення публічних закупівель, згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

на рішення Замовника про відміну торгів

Номер: 6c273d94874f4a3fb1045d8265d86dfe
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-002571-b.b7
Назва: на рішення Замовника про відміну торгів
Скарга:
Комунальним закладом «Дніпропетровський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» (далі — Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-08-28-002571-b Підгузки для дорослих Засоби для догляду за малюками код ДК 021:2015 – 33750000-2 Надана пропозиція Скаржника ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» відповідно до результатів проведеного аукціону є найбільш економічно вигідною, але, адміністрація пансіонату спочатку відхиляє її, а після прийняття рішення АМКУ на нашу користь, взагалі замість того, щоб визнати нас переможцем та перейти до процедури укладення договору відміняє торги. Виходячи зі змісту опублікованого протоколу засідання тендерного комітету від 30.11.2020 №70, підставою відміни торгів є неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, не достатньо конкретизовані основні положення і вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі в тендерній документації, і це призвело до розбіжностей їх тлумачення учасниками торгів. Замовник визначив причину відміни торгів - «не достатньо конкретизовані основні положення і вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі в тендерній документації, і це призвело до розбіжностей їх тлумачення учасниками торгів.», це ніяким чином не можна тлумачити як «порушення законодавства у сфері публічних закупівель». Звертаємо увагу, що під час закупівлі для правильного тлумачення будь-яких вимог тендерної документації у всіх фізичних/юридичних осіб є період уточнень, в якому вони мали право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями, якщо їм було щось не зрозуміло. На електронному майданчику видно, що усі бажаючи, кому щось було не зрозуміло, до цієї закупівлі надсилали питання, вимоги, а також була скарга на оскарження вимог тендерної документації. Отже, закупівлі замовник не конкретизував і документально не підтвердив, які саме вимоги до технічних характеристик було не зрозуміло учасникам. Ми не можемо погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон,) що і стало підставою для звернення з цією Скаргою до органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду; 2.Встановити порушення процедури закупівлі та прийняти рішення про зобов’язання замовника скасувати рішення про відміну торгів (протокол від 30.11.2020 №70) .
Дата розгляду скарги: 14.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.12.2020 21:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.12.2020 22:19
Дата виконання рішення Замовником: 24.12.2020 15:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасування рішення про відміну процедури закупівлі
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Бурова Оксана Володимирівна +380961815819 EvrotechCo@gmail.com