-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот 1 - кондиціонер (місце поставки: 01135, м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 24) ; Лот 2- кондиціонери (місце поставки: 04053, м.Київ, вул. Володимира Винниченка,5)
Код за ДК 021:2015: 39710000-2 – Електричні побутові прилади. Кількість товару: 7 шт. (ЛОТ 1 – 1 (одна) шт.; ЛОТ 2 – 6 (шість) шт.). 1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ЛОТ 1, ЛОТ 2) - Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Вимоги до кваліфікації Учасників, спосіб їх підтвердження та інша інформація - Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Цінові пропозиції (ЛОТ 1, ЛОТ 2) - Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4. Проєкти договорів (ЛОТ 1, ЛОТ 2) - Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Завершена
173 970.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 315.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 315.50 UAH
Період оскарження:
28.08.2020 11:58 - 02.09.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Скасування протоколу №140 від 10 вересня 2020 року
Номер:
fac1a429956c46118d7a99b1e7f49f48
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-002594-c.c1
Назва:
Скасування протоколу №140 від 10 вересня 2020 року
Вимога:
Нами, Товариством з обмеженою відповідальністю «Технології та інновації в будівництвах» (далі ТОВ «Технології та інновації в будівництвах») взято участь у закупівлі «ЛОТ 1: кондиціонер, місце поставки: 01135, м. Київ, вул. В’ячеслава Чорновола, 24, а саме: кондиціонер MITSUBISHI ELECTRIC MS-GF50VA/MU-GF50VA (укомплектований низькотемпературним комплектом) – 1 шт., код за ДК 021:2015: 39717200-3 – кондиціонери» (далі «спрощена закупівля за лотом 1»). У результаті аукціону, що відбувся 09 вересня 2020 року, ТОВ «Технології та інновації в будівництвах» запропонувало найбільш економічно вигідну пропозицію. У той же час, замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Технології та інновації в будівництвах» через ненадання учасником забезпечення пропозиції на вимогу замовника відповідно до п.2 част.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». У додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за лотом 1 «Вимоги до кваліфікації Учасників, спосіб їх підтвердження та інша інформація» замовником вимагалася копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності), що містить відомості, актуальні на дату подання пропозиції.
Учасник, ТОВ «Технології та інновації в будівництвах», надав у складі пропозиції копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиного державного реєстру) відповідно до вимог подачі документів в електронному (сканованому) вигляді із накладанням Електронного Цифрового Підпису (ЕЦП).
У той же час у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі за лотом 1 у частині «Інша інформація» п. 5 вказано, що зазначення неповного переліку інформації в певному документі, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі (документах), що наданий у складі пропозиції Учасника не призведе до відхилення його пропозиції.
Згідно статті 2 Закону відносини, що виникають у сфері державної реєстрації, регулюються Конституцією України, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закону) та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону. Згідно п.1 статті 1 Закону випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) є документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію, а витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Тобто відповідно до статей 1, 11 та 25 Закону, а також наказу Міністерства юстиції України № 1657/5 від 10.06.2016 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», виписка – це результат державної реєстраційної дії, але не будь-якої іншої, її видають у випадках, коли відбувається зміна до відомостей Єдиного державного реєстру, наприклад, при зміні керівника юридичної особи, видів економічної діяльності, частки статутного капіталу, місцезнаходження чи місця реєстрації тощо. Юридичні особи зобов’язані підтримувати інформацію в актуальному стані, оновлювати її та повідомляти державного реєстратора про зміни протягом 30 робочих днів з дня їх виникнення, та подавати державному реєстратору документи, що підтверджують ці зміни.
Виходячи із зазначеного вище, документ, який може замінити виписку, тобто містить відомості, актуальні на даний час, є витягом. Згідно роз’яснень у листі Мінюсту від 02.03.2016р. №6887/3097-0-33-16/8 зазначається, що «витяг є формою надання інформації з Єдиного державного реєстру на визначений час, чинними нормативними актами не встановлено терміну дії зазначеного витягу», тобто витяг діє безстроково, однак містить інформацію, що актуальна виключно на момент його формування. У той же час ґрунтуючись на вказаних вище нормативних документах, виписка містить інформацію, яка є актуальною від часу її формування та видачі до моменту внесення змін до відомостей Єдиного державного реєстру. ТОВ «Технології та інновації в будівництвах» вважає, що інформація не надана у копії витягу повністю відображена в іншому документі - копії виписки, що надана у складі пропозиції учасника - ТОВ «Технології та інновації в будівництвах».
Ураховуючи зазначене вище, вважаємо, що рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Технології та інновації в будівництвах» для спрощеної закупівлі за лотом 1 є безпідставним. Тому, ТОВ «Технології та інновації в будівництвах» просить скасувати протокол №140 від 10 вересня 2020 року про прийняття рішення уповноваженою особою Українського центру оцінювання якості освіти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2020 10:57
Вирішення:
Доброго дня шановний Учасник спрощеної закупівлі.
Інформую про те, що Ваша вимога щодо скасування протоколу уповноваженої особи Українського центру оцінювання якості освіти від 10 вересня 2020 року № 140 (далі – Протокол) не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Зокрема, статтею 14 Закону врегульовано процедуру проведення спрощених закупівель.
Частиною третьою статті 14 Закону встановлено вимоги до змісту оголошення про спрощену закупівлю, в тому числі замовникові надано право зазначати іншу інформацію (не передбачену пунктами 1-13 цієї частини), якщо така інформація не місить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (положення частини п’ятої статті 14 Закону).
Слід зазначити, що згідно частини першої статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата.
При цьому, відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді, зокрема витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату.
Таким чином з огляду на загальнодоступність процедури отримання витягів з Єдиного державного реєстру, вимога щодо надання учасниками спрощеної закупівлі витягу з Єдиного державного реєстру, може бути вказана в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, як одна з вимог до кваліфікації кандидатів.
Щодо змісту пункту 5 блоку «Інша інформація» додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації Учасників, спосіб їх підтвердження та інша інформація» повідомляю про таке.
Відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі не відбувається у разі зазначення неповного переліку інформації в певному документі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі (документах), що наданий у складі пропозиції, однак документ, подання якого було передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: витяг з Єдиного державного реєстру, не подано взагалі.
Тобто, положення пункту 5 блоку «Інша інформація» додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації Учасників, спосіб їх підтвердження та інша інформація» стосуються переліку інформації, що міститься в документі, але не можуть бути застосовані, якщо учасником спрощеної закупівлі не подано один чи декілька з документів, необхідних для кваліфікації такого учасника.
Враховуючи вищезазначене, рішення про відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Технології та інновації в будівництвах» (ідентифікаційний код юридичної особи 42772782) (далі – ТОВ «Технології та інновації в будівництвах») є правомірним.
Додатково повідомляю, що пункт 1 основної частини Протоколу, містить описку, яка полягає в некоректному зазначенні посилання на норму Закону, на підставі якої прийнято рішення про відхилення пропозиції.
Так, у вступній частині Протоколу та інформації, вказаній шляхом заповнення полів електронної системи закупівель, зазначено, що пропозицію ТОВ «Технології та інновації в будівництвах» відхилено у зв’язку з невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Така підстава для відхилення передбачена пунктом 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, а не пунктом 2 частини тринадцятої статті 14 Закону як це вказано в Протоколі.
З повагою, уповноважена особа із проведення спрощених закупівель Українського центру оцінювання якості освіти.
Статус вимоги:
Відхилено