-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
42120000-6 Насоси та компресори (модульні заправки з обладнанням) (власні кошти)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Торги відмінено
3 599 995.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 999.95 UAH
мін. крок: 1% або 35 999.95 UAH
Період оскарження:
28.08.2020 10:46 - 30.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії, рішення замовника
Номер:
68b15c6a6ed7440781f05051bf4a8a91
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-000686-b.c5
Назва:
Скарга на дії, рішення замовника
Скарга:
Зміст скарги в доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника _20201123_0001.pdf 23.11.2020 13:17
- рішення від 25.11.2020№21843+лист замовнику.pdf 25.11.2020 18:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2020 №22520.pdf 07.12.2020 15:21
- рішення від 04.12.2020№22520.pdf 09.12.2020 22:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2020 13:42
Дата розгляду скарги:
04.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2020 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.12.2020 22:01
Дата виконання рішення Замовником:
10.12.2020 15:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ № 22520-р/пк-пз від 04.12.2020 р. тендерним комітетом скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КРАПТ" (протокол № 576/6 від 10.12.2020), та скасовано рішення щодо визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ЄВРОМАСТИЛА" (протокол № 576/7 від 10.12.2020).
Скарга
Скасована
Скарга на дії, рішення замовника
Номер:
c0a5558f6d274d2db46f5a1c6de6f065
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-000686-b.c4
Назва:
Скарга на дії, рішення замовника
Скарга:
Зміст скарги в прикріпленому додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника _20201123_0001.pdf 23.11.2020 12:55
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
23.11.2020 13:22
Вимога
Є відповідь
Про скасуваня рішення про дискваліфікацію Учасника
Номер:
98f566ce0b7a4b0694c214b55ba680fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-000686-b.c3
Назва:
Про скасуваня рішення про дискваліфікацію Учасника
Вимога:
Шановний замовнику!
В оприлюдненій Тендерній документації про проведення закупівлі Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо увагу Замовника, відповідно до вимог викладених у тендерній документації, яка затверджена протоколом від «26» серпня 2020 року № 534, п.6 розділу ІІІ (стор.8)….. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 5.
Додатком 5, який має назву Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі- вимагалось подання довідки в табличній або в довільній формі з описом предмета(тів) закупівлі, що буде постачати учасник та їх відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 1), з зазначенням: - назви та марки предмету(тів) закупівлі (товару); - детального опису основних технічних характеристик предмету(тів) закупівлі; - виробника предмету(тів) закупівлі (товару); - стандартів, яким відповідає(ють) предмет(и) закупівлі (ТУ, або ТУ У, або ГОСТів, або ДСТУ, або ТЗ, або найменування креслень тощо); - гарантійних термінів експлуатації предмету(тів) закупівлі.
Додаток 1 містить вимогу Замовника до обладнання: Гарантійний термін, міс 24 – на металоконструкції, 12 місяців – інші комплектуючі
На кожен вид продукції вимагалось надати зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонований до постачання (сертифікат/паспорт якості, паспорт, інструкція з експлуатації).
Отже, на підтвердження гарантійних зобов’язань - гарантійних термінів експлуатації предмету(тів) закупівлі Замовником вимагалось лише подання довідки в якій серед інших технічних характеристик, Учасник повинен зазначити, в тому числі гарантійний термін експлуатації.
17.11.2020 Замовник опублікував у системі Прозорро - ПРОТОКОЛ № 576/2 від 12 листопада 2020 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю 42120000-6 Насоси та компресори (модульні заправки з обладнанням), згідно з яким підставою для відхилення нашої пропозиції вказало: Пропозиція учасника ТОВ "КРАПТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: …. згідно наданих учасником документів на підтвердження відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі - відсутня підтверджена інформація щодо надання гарантійних термінів експлуатації предмету закупівлі (товарів).….
Вважаємо відхилення необґрунтованим та незаконним. По- перше, в порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» ст.32 п.2 в рішенні не вказано яка саме підтверджена інформація вимагалася замовником та була відсутня у складі конкурсної пропозиції ТОВ КРАПТ,в рішенні відсутнє посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, не зазначено, у чому саме полягає така невідповідність.
По друге- у складі пропозиції учасника наявні всі необхідні документи, в тому числі і підтвердження гарантійних зобов’язань.
Так у складі пропозиції наявний документ №203 від 20.09.2020 р. має назву «Довідка про предмет закупівлі» де учасником, як виробником даної продукції, чітко зазначено всі необхідні технічні характеристики запропонованого Замовнику товару, з наведенням всіх необхідних даних, як того вимагав Замовник (в додатку 5), в тому числі Гарантійний термін експлуатації - 24 – на металоконструкції, 12 місяців- інші комплектуючі- що чітко відповідає вимогам замовника.
Також Довідка про предмет закупівлі, що пропонується учасником, містить чіткі зобов’язання ТОВ «КРАПТ», як того вимагав Замовник, що Постачальник гарантує якість та надійність товару, що постачається, протягом терміну, який передбачено технічними умовами та стандартами на даний товар, але не менше ніж 12 місяців з дня введення в експлуатацію.
Крім того, в зразках документів виробника. що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання також наявна інформація щодо гарантійних зобов’язань, терміни чітко визначені, як того вимагалось Замовником. Така інформація наявна в зразку Сертифіката якості, зразку Акта про результати випробувань - 24 – на металоконструкції, 12 місяців- інші комплектуючі.
Також, у складі пропозиції наявний Лист- згода з умовами тендерної документації №205 від 20 вересня 2020 р. де також, безумовно і беззастережно ТОВ «КРАПТ», як учасником торгів засвідчено свою згоду з усіма положеннями тендерної документації та надано безумовне погодження на виконання всіх вимог, передбачених тендерною документацією.
Отже, наша пропозиція відхилена Замовником безпідставно, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону, зокрема, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо: - скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ «КРАПТ» (Протокол 576/2 від 12 листопада 2020 р.)- повернути Учасника ТОВ «КРАПТ» на кваліфікацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Документи до вимоги 20.11.20_20201120_0001.pdf 20.11.2020 19:12
Дата подачі:
20.11.2020 19:12
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Рішення тендерного комітету залишається без змін
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога ТОВ "ПЕТРОЛАЙН"
Номер:
d0edb5beb58a41839f2c1a3d87d52940
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-000686-b.c2
Назва:
Вимога ТОВ "ПЕТРОЛАЙН"
Вимога:
Вимога про надання можливісті дозавантажити документи до тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Петролайн.jpg 30.10.2020 16:10
- ТУ резервуари.jpg 30.10.2020 16:10
- ТУ Модуль.jpg 30.10.2020 16:10
- ТУ модулі.jpg 30.10.2020 16:10
- Паспорт РГН-1-1-3_зразок.pdf 30.10.2020 16:10
- ПЗМ 3 м3 - зразок.pdf 30.10.2020 16:10
Дата подачі:
30.10.2020 16:10
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу від 29.10.2020 р. № 29.10.20/2 повідомляємо наступне.
Згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання, не відносяться до зазначених у Законі документів, Замовник не має підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
dac315bf673d4de6a84aaf61482017c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-000686-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Доброго дня Шановний Тендерний комітет.
Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.4 ст.5 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Регіональна філія «Південно-Західна Залізниця» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-28-000686-b) Насоси та компресори (модульні заправки з обладнанням) код за ДК 021-2015-42120000-6.
Просимо розширити коло потенційних учасників та внести зміни у Додаток №1, а саме в інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики Заправного модуля, а саме Похибка, % +/- 0,25 на +/-0,50. Так як відповідно до чинного законодавства дана вимога суперечить положенням
ДСТУ OIML R 117-1:2014 які регламентують виготовлення і використання ПРК в Україні для відпуску
палива в транспортні засоби з класом точності 0,5 п.2.4 таблиця1 стор. 20,
Таблица 1
Класс Тип измерительной системы
0,3 - Измерительные системы на трубопроводе (см. п. 5.7)
(за исключением того, что установлено для классов точности 1,0 и 1,5)
0,5 - Все измерительные системы (если не указаны в другом месте этой таблицы), а
именно:
- топливораздаточные устройства для автомобилей (отличные от раздаточных устройств сжиженного газа LPG) (см. п. 5.1, 5.9 и 5.10)
- измерительные системы на автомобильных цистернах для жидкостей с низкой вязкостью (см. п.5.2)
- измерительные системы для разгрузки судовых резервуаров, железнодорожных и автомобильных цистерн (см. п. 5.3)
- измерительные системы для молока, пива и других пенообразующих жидкостей (см. п. 5.6)
- измерительные системы для загрузки судов (см. п.5.7)
- измерительные системы для дозаправки самолетов (см. п.5.8)
1,0 - Измерительные системы для сжиженных газов под давлением при температуре равной или выше - 10 0С (см. п. 5.4)
- устройства для заправки сжиженным нефтяным газом (LPG) для заправки автомобилей (см. п. 5.5)
- измерительные системы:
* используемые для жидкостей, динамическая вязкость которых выше, чем 1000 мПа •с
или
* максимальный объемный расход не выше чем 20 кг/ч
1,5 - Измерительные системы для сжиженной двуокиси углерода (см. 5.4.9)
- Измерительные системы (отличные от раздаточных устройств сжиженного газа - LPG) для сжиженных газов под давлением, измеряемых при температуре ниже - 10 0С (см. п.5.4)
та відповідають новій постанові згідно Додатку №2, розділу «Процедурі оцінки відповідності. Модуль В(перевірка типу)» до Технічного регламенту засобів вимірювання техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів №163 від 24 лютого 2016 року – Паливо-роздавальні колонки мають відповідати похибці,% -/+ 0,50.
Тому просимо Вас внести зміни до Додатку 1 та Додатку 5 пункт 2.2.
Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2020 17:27
Вирішення:
Доброго дня. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено