• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Підготовка та затвердження планів моніторингу викидів парникових газів, підготовка звітності викидів ПГ

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов Тендерної документації.

Завершена

5 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 200.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2020 10:42 - 23.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Безпідставне відхилення пропозиції

Номер: b7c29556162749a9a70254a59430b167
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-000639-b.a2
Назва: Безпідставне відхилення пропозиції
Вимога:
ТОВ «ЕФЕКТИВНЕ МАЙБУТНЄ» розглянуло ПРОТОКОЛ №1666 засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 19.10.2020р. та повідомляє наступне: - В Тендерній документації не передбачено чіткого переліку документів який необхідно надати Учасником у разі необхідності обґрунтування учасником своєї пропозиції у разі визнання її аномально низькою ціною (далі АНЦ). У зв’язку із тим, що зазначені у предметі закупівлі на території України ще не надавались, підвести розрахунок вартості під певний ДБН, або інші затверджені стандартизовані розрахунки неможливо. На підтвердження своєї ціни Наша компанія надала загальний Розрахунок вартості, який включає всі необхідні витрати пов’язані із наданням послуг зазначених у Технічній специфікації. - Наша компанія є платником Єдиного податку на прибуток за ставкою 5%, що за законодавством України не передбачає сплату ПДВ. Тому ТОВ «ЕФЕКТИВНЕ МАЙБУТНЄ» не є платником ПДВ і не вказувало його в своїх розрахунках. - Згідно з п. 5.2. Технічної Специфікації: «5.2. Виконавець послуг повинен скласти та надати Замовнику оновлений кошторис вартості послуг відповідно до оновленої цінової пропозиції з урахуванням всіх вимог, зазначених в п.5.1.». У зв’язку з тим, що на етапі обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «ЕФЕКТИВНЕ МАЙБУТНЄ» не був визнаний навіть «Переможцем», тому на етапі обґрунтування АНЦ розрахунок з урахуванням всіх вимог, зазначених в п.5.1 не надавався. Тим більше, що формулювання Виконавець застосовується до підписанта Договору надання послуг. - З огляду на перебіг аукціону початкова цінова пропозиція ТОВ «ЕФЕКТИВНЕ МАЙБУТНЄ» знизилась з 3 900 000,00 грн. до 2 826 001,00грн. (або на 27,54%), у той час ,як наш конкурент ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" провалив ціну з 5 520 000,00грн. до 2 826 000,00грн., що загалом склало 48,8%. Як пояснити тоді економію такого зниження ??? Вимагаємо анулювання Протоколу №1666 засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 19.10.2020р. та визнання ТОВ «ЕФЕКТИВНЕ МАЙБУТНЄ» переможцем за процедурою UA-2020-08-28-000639-b.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад. По-перше. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) ч. 14 ст. 29 «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.» Тобто, Законом не передбачені документи і вимоги щодо обґрунтування АНЦ. В листі від 16.10.2020р. №10-183 ТОВ «Ефективне майбутнє», який є Обґрунтуванням АНЦ, Учасник не надав належного відповідного обґрунтування. Не надано порівняльної інформації по економічним показникам, які б відображали, яким чином та за рахунок чого можливе зменшення ціни та надання послуг за зменшеною вартістю. Крім того, в Розрахунку вартості, наданому зазначеним вище листом, відсутня етапність надання послуг та інформація про відповідну кількість фахівців, задіяних для поетапного виконання послуг. При цьому, в Кошторисі вартості послуг, наданому листом від 17.09.2020 за № 09-176/7, також не надана інформація про кількість залучених працівників та витрати на оплату праці на кожному з етапів надання послуг, яка є важливою та вагомою складовою частиною вартості надання послуг. З огляду на те, що розглянуті Розрахунок вартості та Кошторис вартості послуг, надані ТОВ «Ефективне майбутнє», мають кардинально різну структуру, дані документи не дають можливості оцінити легітимність зниження вартості послуг без зниження якості їх виконання з дотриманням необхідних термінів. Отже, ані наданий Кошторис ані Розрахунок вартості послуг ТОВ «Ефективне майбутнє» не відповідають в повному обсязі вимогам п. 5.1 Технічної специфікації Додатку 4 до тендерної документації. По-друге. Відповідно п.3 ч.1 ст.1 Закону «аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)» Тобто фінальна цінова пропозиція ТОВ «ЕФЕКТИВНЕ МАЙБУТНЄ» на 49% більше початкової цінової пропозиції ТОВ «НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР», а фінальна цінова пропозиція ТОВ «НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР» на 28% більше початкової цінової пропозиції ТОВ «ЕФЕКТИВНЕ МАЙБУТНЄ». Замовник не несе відповідальності за будь-які дії, вчинені/невчинені учасниками під час участі в процедурах закупівлі на будь-якому етапі їх проведення, у тому числі за формування вартості цінової пропозиції та її дисконту. Виходячи з викладеного вище Обґрунтування аномально низької ціни та кошторисні документи, надані Учасником ТОВ «Ефективне майбутнє», не мають належного обґрунтування, оскільки не відображають вимог зазначених в Технічній специфікації та підтвердження спроможності за наданою аномально низькою ціною вчасно та якісно надати відповідні послуги. Замовник вважає, що ним дотримано усіх норм Закону та відсутні підстави для скасування прийнятого рішення щодо відхилення пропозиції учасника торгів ТОВ «Ефективне майбутнє» за закупівлею ДК 021:2015: 90740000-6 Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення (Підготовка та затвердження планів моніторингу викидів парникових газів, підготовка звітності викидів ПГ).
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

п. 3 Додатку 2 Тендерної Документації суперечить нормативній законодавчій базі України.

Номер: 2a42c64977124aedacff0f567b557de3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-000639-b.b1
Назва: п. 3 Додатку 2 Тендерної Документації суперечить нормативній законодавчій базі України.
Скарга:
п.3 Додатку №2 тендерної документації (зі змінами), що затверджена на засідання Тендерного комітету (протокол № 1517 від «03» вересня 2020 року): «Кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: Документально підтверджену інформацію про відповідність досвіду виконання аналогічних договорів за Формою 3. Довідка повинна містити інформацію про виконання аналогічних видів надання послуг/виконання робіт (копії договорів, підтвердних документів, які дають змогу Замовнику упевнитися, що наданий договір виконувався, листи-відгуки від колишніх замовників Учасника закупівлі. Документи повинні підтверджувати виконання не менше одного аналогічного договору. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору.» Надання послуг за предметом закупівлі «Підготовка та затвердження планів моніторингу викидів парникових газів, підготовка звітності викидів ПГ» здійснюється на підставі вимог Закону України № 377-ІХ «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» прийнято Верховною Радою України 12 грудня 2019 року. Відповідно до пункту 1 статті 20, Закон набирає чинності 26 березня 2020 року та вводиться в дію з 1 січня 2021 року. Відповідно до пунктів 4-6 статті 20, до 26 вересня 2020 року: «Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом: привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень цього Закону; забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом». Станом на 14.09.2020 р. проекти Постанов КМУ «Про затвердження переліку видів діяльності, на які поширюються моніторинг, звітність та верифікація викидів парникових газів, і особливостей його застосування», «Про затвердження порядку здійснення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів» та «Про затвердження порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів» не прийнято. Таким чином, нормативна база для підготовки та затвердження планів моніторингу викидів парникових газів, а також підготовки звітності викидів ПГ не сформована і, відповідно, надання документального підтвердження виконання аналогічних договорів є неможливим. На підставі зазначеного ВИМАГАЄМО Організатору закупівлі внести зміни до тендерної документації та видалити п. 3 Додатку 2, який суперечить нормативній законодавчій базі України.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 23.09.2020 00:01
Автор: ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС, Козел Андрій 0444942148 A.KOZEL@SECGROUP.COM.UA http://eco.kiev.ua