• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

підгузки для дорослих

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 500.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2020 10:16 - 02.09.2020 16:00
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги

Номер: 1193b5e4a2e1493b82be8cda57a5b45f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-000385-a.c1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У Ваших «Вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі», «охват талії» в сантиметрах відповідають тільки підгузки однієї торгової марки – Molicare! А це точно являється дискримінацією учасників Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»! Таким чином Ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»! Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Molicare взяти участь в закупівлі, а конкретно: «охват талії» в сантиметрах! Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до п.3 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст.10 цього Закону обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Підгузок – це вид функціональної нижньої (спідньої) білизни, який застосовується як гігієнічний засіб. Як і будь-яка інша спідня білизна, підгузок обирається відповідно до розміру та особливостей особи, для якої вони призначаються. Для належної життєдіяльності підопічних будинку-інтернату та з метою недопущення виникненню дискомфорту у осіб, котрі будуть користуватись підгузками, та/або погіршення стану здоров’я внаслідок такого дискомфорту, замовник має право вказати необхідні характеристики предмету закупівлі. Відповідно до своїх потреб, у разі, якщо найбільший охват талії у мешканця інтернату, якому за станом здоров’я потрібен підгузок, становить 150 см, замовник не зобов’язаний зазначати такі параметри як 160 см, 170 см та ін., оскільки вони не відповідають дійсності. Згідно Положення про уповноважену особу Комунальної установи Безмятеженський психоневрологічний інтернат та відповідно до ч.11 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» для підготовки тендерної документації та/або оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі уповноважена особа може залучати інших працівників замовника. Оскільки підгузки для дорослих є гігієнічними та/або медичними виробами для складання вимог до даного предмету закупівлі (зокрема визначення фактичних параметрів осіб, для яких призначено підгузки, визначення необхідної поглинальної здатності тощо) уповноваженою особою було залучено сестру медичну старшу, яка володіє даними стосовно переліку пацієнтів, яким за станом здоров’я потрібні підгузки. Тому, у вимогах до предмету закупівлі було додатково у дужках зазначено усереднений охват талії в сантиметрах з врахуванням фактичних розмірів осіб чоловічої статі, яким призначено дані підгузки (без урахування параметрів розмірів будь-яких виробників підгузків). Згідно з фактичними обхватами талії їх було розподілено за розмірами S, M та L (відповідно до загальноприйнятого визначення: розмір S – small – маленький, M – medium – середній, L – large – великий). Кожен виробник нижньої (спідньої) білизни, в тому числі й функціональної - підгузків, виготовляє продукцію за власними лекалами та моделями і може використовувати дещо різні таблиці розмірів, відхилення в яких може складати від міліметру до декількох сантиметрів. Саме тому, з урахуванням можливості таких відхилень та з метою недискримінації учасників закупівлі, в своєму оголошенні замовником було зазначено розміри потрібних установі підгузків: S, M та L. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно змісту оголошення та/або вимог до предмету закупівлі замовником не зазначено жодних вимог стосовно надання/не надання учасниками еквіваленту (аналогу) продукції, зокрема по відповідності до обхватів талії. Основною характеристикою розмірів, потрібних установі підгузків, є відповідність їх кількості розмірам: S, M та L. Пунктом 1 розділу ІІІ Вимог до предмету закупівлі передбачено, що пропозиція учасника повинна містити інформаційну довідку про відповідність продукції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі. В даній довідці при зазначенні необхідних замовнику розмірів S, M та L учасник має право вказати запропоновані ним параметри обхватів талії в межах даних розмірів (S, M, L). Еквівалент (аналог) – продукт або товар, який є рівнозначним, рівноцінним іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Окрім того, замовником у оголошенні про проведення спрощеної процедури та прикріплених до нього документах не міститься посилань на будь-яку конкретну торгівельну марку та/або виробника підгузків для дорослих. При складанні оголошення про спрощену закупівлю, вимог до предмета закупівлі та проекту договору про закупівлю замовником враховувались виключно потреби пацієнтів та не використовувались параметри жодних конкретних торгівельних марок та/або виробників підгузків для дорослих. З огляду на вищезазначене, повідомляємо Вам, що замовник в жодному випадку не дискримінує учасників закупівлі, а лише користується своїм правом у визначенні/придбанні необхідних йому товарів, робіт чи послуг з метою надання мешканцям інтернату медичних, санітарно-гігієнічних та побутових послуг належної якості, з урахуванням потреб кожного пацієнта та їх стану здоров’я. Умови оголошення про спрощену закупівлю, вимог до предмету закупівлі та проект договору про закупівлю складені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням потреб замовника, відповідно до п.3 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так