-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля марки АМ 13-25 ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Завершена
196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
Період оскарження:
28.08.2020 09:56 - 03.09.2020 12:00
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення дискримінаційних вимоги тендерної документації.
Номер:
a6f0e7a30dca4270a4418218101c9295
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001221-c.b4
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних вимоги тендерної документації.
Вимога:
Ознайомившись із тендерною документацією встановлено, що умови Документації порушують вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закон) та наше право на участь у процедурі закупівлі, виходячи з наступного: І. Додатком 1 тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «На підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля учасник надає копію висновку СЕЕ на вугілля кам’яне марки АМ 13-25, завірену виробником пропонованого вугілля, а також довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника щодо сортування та зберігання вугільної продукції (вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання) щодо виконання Закони України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059- VІІІ від 23.05.2017 року."
Відповідно до інформації листом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.06.2015 №2/35-2062 повідомлялося, що "на території підконтрольній українській владі вугілля антрацитової групи не видобувається. Родовища вугілля, зокрема марки А (антрацит) розташовані у частині Луганської та Донецької областей, яка контролюється незаконними збройними формуваннями. Відповідно до чинного законодавства України - на тимчасово окупованій території забороняється діяльність, що підлягає дерегулюванню (ліцензування, отримання дозвільних документів, сертифікація та інша) господарська діяльність, ввезення та або вивезення відповідних товарів, організація залізничних, автомобільних, морських, річкових, поромних, повітряних сполучень. Заборонено також користування державними ресурсами, в тому числі природними, фінансовими і кредитними, заборонено здійснення грошових переказів, а також фінансування або інше сприяння вище переліченої діяльності. Указом Президента України №62/2017 від 15.03.2017 введено в дію Рішення ради національної безпеки і оборони України від 15.03.2017 "Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України", яким заборонено переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей.
Таким чином на території України відсутні виробники вугілля марки А. З огляду на вказане, відповідна вимога за тендерною документацією підлягає виключенню як незаконна та дискримінаційна.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 28.pdf 03.09.2020 11:57
Дата подачі:
02.09.2020 13:03
Вирішення:
Замовник вирішив задовольнити вимогу, опубліковану через авторизований електронний майданчик та видалити з Оголошення вимогу На підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля учасник надає копію висновку СЕЕ на вугілля кам’яне марки АМ 13-25, завірену виробником пропонованого вугілля, а також довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника щодо сортування та зберігання вугільної продукції (вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання) щодо виконання Закони України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059- VІІІ від 23.05.2017 року."
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення дискримінаційних вимоги тендерної документації.
Номер:
75d91245098d406ea372bf9f90963b02
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001221-c.b3
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних вимоги тендерної документації.
Вимога:
Ознайомившись із тендерною документацією встановлено, що умови Документації порушують вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закон) та наше право на участь у процедурі закупівлі, виходячи з наступного: І. Додатком 1 тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «Учасник повинен використовувати систему управління якістю та систему екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71). Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 14001:2015, виданого на ім’я учасника, що засвідчують використання учасником системи управління якості та системи екологічного управління, які видані учаснику стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71)». Зазначена у вказаній редакції вимога містить додаткові зобов’язання до учасника закупівлі, які не передбачені законодавством як обов’язкові для здійснення господарської діяльності із реалізації твердого палива.
Вказаний Сертифікат ISO 14001:2015 не передбачений чинним законодавством як обов’язковий для суб’єктів господарювання при постачанні твердого палива, в тому числі вугілля. Більш того, отримання вказаного документу є дороговартісним та не швидким у отриманні. В будь-якому випадку отримати Сертифікат ISO 14001:2015 за 15 днів, що передбачено як строк для подання пропозицій будь-якому учаснику неможливо. Вказана вимога обмежує участь у закупівлі тих учасників, які заздалегідь не отримали вказаний документ. Це в свою чергу наштовхує на думку про можливе зловживання Замовника та порушення принципів здійснення закупівель, за якими усі учасники повинні бути в рівних умовах. При цьому вимоги Замовника до учасника вчинити дії, які не є обов’язковими згідно законодавства в частині оформленні запитуваного сертифікату ISO 14001:2015 не лежать правовій площині, а отже є незаконними. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині формування для них додаткових вимог. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості». В порушення Конституції України Замовник встановлює вимогу вчинити дії, які держава не вважає обов’язковими. З огляду на вказане, відповідна вимога за тендерною документацією підлягає виключенню як незаконна та дискримінаційна.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 27.pdf 02.09.2020 11:51
Дата подачі:
02.09.2020 11:11
Вирішення:
Замовник прийняв рішення задовольнити вимогу, опубліковану через авторизований електронний майданчик та видалити з Оголошення вимогу про надання Учасником копії діючого сертифікату ISO 14001:2015, виданого на ім’я учасника, що засвідчують використання учасником системи управління якості та системи екологічного управління, які видані учаснику стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення незаконних вимог тендерної документації.
Номер:
063a339fd1904bcd828cb20f0356d92a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001221-c.b2
Назва:
Вимога про усунення незаконних вимог тендерної документації.
Вимога:
Замовником встановлено незаконну вимогу щодо подання копії дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період постачання щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Учасник, що не є виробником вугілля не зобов’язаний надавати чи отримувати жодних дозволів, які не передбачені нормами чинного законодавства України, окрім того суб’єкти, що здійснюють діяльність щодо виробництва вугілля жодним чином не зобов’язані надавати дані дозволи будь-кому, окрім органів державної влади в межах їхніх владних повноважень. Оскільки наша діяльність з продажу твердого палива не вимагає таких дозволів, вимагаємо усунути дані вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 25.pdf 31.08.2020 15:42
Дата подачі:
28.08.2020 16:21
Вирішення:
Ознайомившись зі змістом вимоги, Замовник вирішив видалити з переліку документів, витребуваних від Учасників копію дозволу, Виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) на суб'єкта господарювання, продукція якого пропонується Учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період постачання щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення дискримінаційних вимоги тендерної документації.
Номер:
796b53bc67d84499b29f3d2b53e7b139
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001221-c.b1
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних вимоги тендерної документації.
Вимога:
Ознайомившись із тендерною документацією встановлено, що умови Документації порушують вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закон) та наше право на участь у процедурі закупівлі, виходячи з наступного:
І. Додатком 1 тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників:
«Додатково учасники повинні надати Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності учасника відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі.».
Зазначена у вказаній редакції вимога містить додаткові зобов’язання до учасника закупівлі, які не передбачені законодавством як обов’язкові для здійснення господарської діяльності із реалізації твердого палива.
Вказаний Сертифікат ISO 9001:2015 не передбачений чинним законодавством як обов’язковий для суб’єктів господарювання при постачанні твердого палива, в тому числі паливних гранул (пелети) з деревини. Більш того, отримання вказаного документу є дороговартісним та не швидким у отриманні. В будь-якому випадку отримати Сертифікат ISO 9001:2015 за 15 днів, що передбачено як строк для подання пропозицій будь-якому учаснику неможливо. Вказана вимога обмежує участь у закупівлі тих учасників, які заздалегідь не отримали вказаний документ. Це в свою чергу наштовхує на думку про можливе зловживання Замовника та порушення принципів здійснення закупівель, за якими усі учасники повинні бути в рівних умовах.
При цьому вимоги Замовника до учасника вчинити дії, які не є обов’язковими згідно законодавства в частині оформленні запитуваного сертифікату ISO 9001:2015 не лежать правовій площині, а отже є незаконними. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не
суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині формування для них додаткових вимог. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості».
В порушення Конституції України Замовник встановлює вимогу вчинити дії, які держава не вважає обов’язковими.
З огляду на вказане, відповідна вимога за тендерною документацією підлягає виключенню як незаконна та дискримінаційна.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 24.pdf 31.08.2020 15:39
Дата подачі:
28.08.2020 16:04
Вирішення:
Ознайомившись зі змістом вимоги , Замовник вирішив задовольнити вимогу і виключити зі складу Оголошення вимогу про надання Сертифікату ISO 9001:2015
Статус вимоги:
Задоволено