• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7" ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)

Торги відмінено

577 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 886.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2020 07:39 - 09.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ комунального закладу освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради

Номер: cc80f35a366445dd9629277df7197ea9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-000041-c.a2
Назва: CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ комунального закладу освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
Скарга:
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c. Предмет закупівлі: «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт). Рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.08.2020 р. затверджено Тендерну документацію Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – Тендерна документація). «14» вересня 2020 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три учасники: 1. ТОВ «АРАМАНТ» (далі – Учасник-1/ Скаржник) – сума пропозиції 553 999,00 грн. з ПДВ. 2. ПП «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МЕГАБУД» – сума пропозиції 554 000,00 грн. з ПДВ. 3. ПП «АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ» – сума пропозиції 555 555,00 грн. з ПДВ. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника-1 (Скаржника). «21» вересня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 19 від 21.09.2020 р. (далі – Протокол відхилення). Згідно Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника). Скаржник за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним. 1. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне: «1) Учасником надано Проект договору без зазначення порядку змін його умов.» У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне: В підпункті 1.5. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 5) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі: «1.5 Листа-згоди учасника з Проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору, Додаток 4 до Документації, з зазначенням порядку змін його умов. (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)». На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «4Проект договору» підписаний уповноваженою особою Скаржника Проект договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов. Зокрема, порядок змін умов договору зазначено в пунктах 11.3., 11.4. розділу 11 «ІНШІ УМОВИ» Проекту договору: «11.3. Істотні умови Договору можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі у випадках, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 р. «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»). 11.4. У разі необхідності Сторони можуть, за взаємною згодою, вносити до Договору зміни чи доповнення, що оформлюються додатковою угодою, яка стає невід’ємною частиною Договору та вступає в силу після її підписання Сторонами.». Отже, Скаржник поданням у складі тендерної пропозиції Проекту договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов виконав вимоги підпункту 1.5. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави надання Проекту договору без зазначення порядку змін його умов є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника. 2. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне: «2) Форма тендерної пропозиції не відповідає формі наведеній у ТД» У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне: В підпункті 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 4) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі: «1.1 Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатку 1;». На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «Тендерна пропозиція» підписану уповноваженою особою Скаржника Тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації. Надана Скаржником форма тендерної пропозиції повністю відповідає формі, наведеній у Тендерній документації Замовника. Отже, Скаржник поданням Тендерної пропозиції за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації, виконав вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави невідповідності форми Тендерної пропозиції Скаржника формі, наведеній у Тендерній документації, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
Дата розгляду скарги: 09.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.10.2020 22:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.10.2020 21:35
Дата виконання рішення Замовником: 12.11.2020 12:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: ТОВ «АРАМАНТ» повернуто на кваліфікацію та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції згідно рішення Антимонопольного комітету України №19490-р/пк-пз від 19.10.2020 за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт»
Автор: ТОВ "АРАМАНТ", Геннадій Бєлоголовий +380679114662 oooaramant@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАМАНТ» у процедурі закупівлі «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c.

Номер: 4e0a140899044bbb8d77ae373d27e949
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-28-000041-c.b1
Назва: Вимога скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАМАНТ» у процедурі закупівлі «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c.
Вимога:
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c. Предмет закупівлі: «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт). Рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.08.2020 р. затверджено Тендерну документацію Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – Тендерна документація). «14» вересня 2020 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три учасники: 1. ТОВ «АРАМАНТ» (далі – Учасник-1/ Скаржник) – сума пропозиції 553 999,00 грн. з ПДВ. 2. ПП «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МЕГАБУД» – сума пропозиції 554 000,00 грн. з ПДВ. 3. ПП «АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ» – сума пропозиції 555 555,00 грн. з ПДВ. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника-1 (Скаржника). «21» вересня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 19 від 21.09.2020 р. (далі – Протокол відхилення). Згідно Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника). Скаржник за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним. 1. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне: «1) Учасником надано Проект договору без зазначення порядку змін його умов.» У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне: В підпункті 1.5. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 5) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі: «1.5 Листа-згоди учасника з Проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору, Додаток 4 до Документації, з зазначенням порядку змін його умов. (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)». На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «4Проект договору» підписаний уповноваженою особою Скаржника Проект договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов. Зокрема, порядок змін умов договору зазначено в пунктах 11.3., 11.4. розділу 11 «ІНШІ УМОВИ» Проекту договору: «11.3. Істотні умови Договору можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі у випадках, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 р. «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»). 11.4. У разі необхідності Сторони можуть, за взаємною згодою, вносити до Договору зміни чи доповнення, що оформлюються додатковою угодою, яка стає невід’ємною частиною Договору та вступає в силу після її підписання Сторонами.». Отже, Скаржник поданням у складі тендерної пропозиції Проекту договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов виконав вимоги підпункту 1.5. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави надання Проекту договору без зазначення порядку змін його умов є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника. 2. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне: «2) Форма тендерної пропозиції не відповідає формі наведеній у ТД» У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне: В підпункті 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 4) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі: «1.1 Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатку 1;». На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «Тендерна пропозиція» підписану уповноваженою особою Скаржника Тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації. Надана Скаржником форма тендерної пропозиції повністю відповідає формі, наведеній у Тендерній документації Замовника. Отже, Скаржник поданням Тендерної пропозиції за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації, виконав вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави невідповідності форми Тендерної пропозиції Скаржника формі, наведеній у Тендерній документації, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника. Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У випадку, якби Замовник розглянув тендерну пропозицію Скаржника з дотриманням норм чинного законодавства, Скаржника було б визнано переможцем торгів. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника. Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМОГАЮ: 1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАМАНТ» у процедурі закупівлі «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Вимога ТОВ «АРАМАНТ» не містить вимоги щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції. Разом з цим, Законом України «Про публічні закупівлі» не надано права учасникам звертатись до замовника з вимогою скасувати будьякі рішення. Додатково інформуємо, що тендерна пропозиція ТОВ «АРАМАНТ» правомірно відхилена згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено