-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7" ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Торги відмінено
577 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 886.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 886.00 UAH
Період оскарження:
28.08.2020 07:39 - 09.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ комунального закладу освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
Номер:
cc80f35a366445dd9629277df7197ea9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-000041-c.a2
Назва:
CКАРГА
НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ
комунального закладу освіти
«Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою
при Університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
Скарга:
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c. Предмет закупівлі: «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт).
Рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.08.2020 р. затверджено Тендерну документацію Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – Тендерна документація).
«14» вересня 2020 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три учасники:
1. ТОВ «АРАМАНТ» (далі – Учасник-1/ Скаржник) – сума пропозиції 553 999,00 грн. з ПДВ.
2. ПП «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МЕГАБУД» – сума пропозиції 554 000,00 грн. з ПДВ.
3. ПП «АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ» – сума пропозиції 555 555,00 грн. з ПДВ.
За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника-1 (Скаржника).
«21» вересня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 19 від 21.09.2020 р. (далі – Протокол відхилення).
Згідно Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника).
Скаржник за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
«1) Учасником надано Проект договору без зазначення порядку змін його умов.»
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В підпункті 1.5. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 5) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі:
«1.5 Листа-згоди учасника з Проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору, Додаток 4 до Документації, з зазначенням порядку змін його умов. (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)».
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «4Проект договору» підписаний уповноваженою особою Скаржника Проект договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов.
Зокрема, порядок змін умов договору зазначено в пунктах 11.3., 11.4. розділу 11 «ІНШІ УМОВИ» Проекту договору:
«11.3. Істотні умови Договору можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі у випадках, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 р. «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»).
11.4. У разі необхідності Сторони можуть, за взаємною згодою, вносити до Договору зміни чи доповнення, що оформлюються додатковою угодою, яка стає невід’ємною частиною Договору та вступає в силу після її підписання Сторонами.».
Отже, Скаржник поданням у складі тендерної пропозиції Проекту договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов виконав вимоги підпункту 1.5. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави надання Проекту договору без зазначення порядку змін його умов є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
2. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
«2) Форма тендерної пропозиції не відповідає формі наведеній у ТД»
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В підпункті 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 4) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі:
«1.1 Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатку 1;».
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «Тендерна пропозиція» підписану уповноваженою особою Скаржника Тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації.
Надана Скаржником форма тендерної пропозиції повністю відповідає формі, наведеній у Тендерній документації Замовника.
Отже, Скаржник поданням Тендерної пропозиції за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації, виконав вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави невідповідності форми Тендерної пропозиції Скаржника формі, наведеній у Тендерній документації, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ АРАМАНТ.pdf 26.09.2020 10:28
- рішення від 01.10.2020№18454+лист замовнику.pdf 01.10.2020 22:38
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 09.10.2020№15945.pdf 10.10.2020 02:34
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.10.2020№16110.pdf 14.10.2020 01:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.10.2020№19490.pdf 20.10.2020 20:46
- рішення від 19.10.2020№19490.pdf 22.10.2020 21:35
- Пояснення ТОВ АРАМАНТ.docx 06.10.2020 19:44
- Пояснення.PDF 06.10.2020 20:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.09.2020 17:49
Дата розгляду скарги:
09.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2020 22:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.10.2020 21:35
Дата виконання рішення Замовником:
12.11.2020 12:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ТОВ «АРАМАНТ» повернуто на кваліфікацію та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції згідно рішення Антимонопольного комітету України №19490-р/пк-пз від 19.10.2020 за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт»
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАМАНТ» у процедурі закупівлі «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c.
Номер:
4e0a140899044bbb8d77ae373d27e949
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-000041-c.b1
Назва:
Вимога скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАМАНТ» у процедурі закупівлі «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c.
Вимога:
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c. Предмет закупівлі: «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт).
Рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.08.2020 р. затверджено Тендерну документацію Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – Тендерна документація).
«14» вересня 2020 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три учасники:
1. ТОВ «АРАМАНТ» (далі – Учасник-1/ Скаржник) – сума пропозиції 553 999,00 грн. з ПДВ.
2. ПП «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МЕГАБУД» – сума пропозиції 554 000,00 грн. з ПДВ.
3. ПП «АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ» – сума пропозиції 555 555,00 грн. з ПДВ.
За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника-1 (Скаржника).
«21» вересня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 19 від 21.09.2020 р. (далі – Протокол відхилення).
Згідно Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника).
Скаржник за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
«1) Учасником надано Проект договору без зазначення порядку змін його умов.»
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В підпункті 1.5. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 5) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі:
«1.5 Листа-згоди учасника з Проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору, Додаток 4 до Документації, з зазначенням порядку змін його умов. (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)».
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «4Проект договору» підписаний уповноваженою особою Скаржника Проект договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов.
Зокрема, порядок змін умов договору зазначено в пунктах 11.3., 11.4. розділу 11 «ІНШІ УМОВИ» Проекту договору:
«11.3. Істотні умови Договору можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі у випадках, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 р. «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»).
11.4. У разі необхідності Сторони можуть, за взаємною згодою, вносити до Договору зміни чи доповнення, що оформлюються додатковою угодою, яка стає невід’ємною частиною Договору та вступає в силу після її підписання Сторонами.».
Отже, Скаржник поданням у складі тендерної пропозиції Проекту договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов виконав вимоги підпункту 1.5. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави надання Проекту договору без зазначення порядку змін його умов є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
2. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
«2) Форма тендерної пропозиції не відповідає формі наведеній у ТД»
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В підпункті 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 4) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі:
«1.1 Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатку 1;».
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «Тендерна пропозиція» підписану уповноваженою особою Скаржника Тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації.
Надана Скаржником форма тендерної пропозиції повністю відповідає формі, наведеній у Тендерній документації Замовника.
Отже, Скаржник поданням Тендерної пропозиції за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації, виконав вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави невідповідності форми Тендерної пропозиції Скаржника формі, наведеній у Тендерній документації, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У випадку, якби Замовник розглянув тендерну пропозицію Скаржника з дотриманням норм чинного законодавства, Скаржника було б визнано переможцем торгів. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМОГАЮ:
1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАМАНТ» у процедурі закупівлі «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу АРАМАНТ.docx 28.09.2020 10:33
Дата подачі:
22.09.2020 10:02
Вирішення:
Згідно частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Вимога ТОВ «АРАМАНТ» не містить вимоги щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції.
Разом з цим, Законом України «Про публічні закупівлі» не надано права учасникам звертатись до замовника з вимогою скасувати будьякі рішення.
Додатково інформуємо, що тендерна пропозиція ТОВ «АРАМАНТ» правомірно відхилена згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено