• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання для навчання дітей з особливими потребами

Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Мультимедійний проектор для збільшення зображень. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 32322000-6 Мультимедійне обладнання; 2) Інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 32322000-6 Мультимедійне обладнання; 3) Сенсорна дошка. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 32322000-6 Мультимедійне обладнання.

Торги не відбулися

64 604.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 323.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2020 22:28 - 10.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Видалення дискримінаційних вимог

Номер: 7dc3e0576f0e4658a8f9215d44136503
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-27-002467-b.a1
Назва: Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У п. 1 Додатку 5 Тендерної Документації Ви вказуєте, що учасники повинні надати: "- для Учасників, які є виробниками товару – довідку в довільній формі про те, що Учасник є виробником; - для Учасників, які є офіційними представниками, покупцями, посередниками тощо – офіційний лист-підтвердження від виробника або офіційного представництва виробника товару (предмету закупівлі) в Україні на підтвердження того, що запропонований товар офіційно постачається на ринок України або виробляється в Україні, щодо гарантійних зобов’язань та відповідності технічних характеристик обладнання." Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є дискримінаційними для учасників. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. На основі викладеного наполягаємо на видаленні дискримінаційних вимог, що вказані Вами у п.1 Додатку 5.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ззвертаємо Вашу увагу на те, що Замовник у своїй тендерній документації не вимагає авторизаційний лист від виробника. Замовник вимагає лист – підтвердження від виробника або офіційного представника виробника товару для того щоб бути переконаним, що товар офіційно постачається на ринок України або виготовляється в Україні. Також, повідомляємо, що згідно з частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. З огляду на зазначене, у Замовника є права, передбачені Законом, для перевірки інформації, яка надана Учасником у складі тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.09.2020 00:02