-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (за виключенням згідно з п. 7 розділу І тендерної документації). НК 024:2019: 35988 - Автомобільна швидка допомога
Торги не відбулися
23 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 118 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 118 500.00 UAH
Період оскарження:
27.08.2020 19:13 - 24.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
ea57fca6c19447f0afba0072e3e94eb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-008251-c.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
UA-2020-08-27-008251-c
Шановний замовнику! Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться „ДЕПАРТАМЕНТОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ” (надалі – Замовник) щодо закупівлі за кодом 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-008251-c .
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджена визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, та обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі. Так, окремі пункти медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 1 до тендерної документації, необгрунтовано встановлюють вимоги, що унеможливлюють подання пропозиції нашим підприємством:
Так у Додатку 3 тендерної документації, розділ Комплектація медичного обладнання спеціалізованого автомобіля швидкої медичної допомоги, тип В:
1. Встановлено наступну вимогу до робочого об’єму двигуна: Дизельний не більше 2200 см3
Наше підприємство має намір прийняти участь в торгах та запропонувати до постачання автомобіль, який відповідає всім визначеним характеристикам замовника з робочим об’ємом двигуна 2500 см3.
Наше підприємство має намір прийняти участь в торгах і запропонувати до поставки – спеціалізований автомобіль швидкої медичної допомоги, тип В на базі шасі з робочим об’ємом двигуна 2500 см3, який буде значно дешевшим ніж у інших учасників, що дасть можливість значно зекономити бюджетні кошти.
Встановлення Замовником в Тендерній документації обмежень щодо об’єму двигуна призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене Просимо усунути дискримінаційну вимогу та викласти в наступній редакції: Двигун: - робочий об’єм двигуна: Дизельний не більше 2500 см3
2. Встановлено вимогу до конструкції трансмісії автомобіля: Привід: 4х2 с приводом на передню вісь.
Наше підприємство має намір прийняти участь в торгах і запропонувати до поставки – спеціалізований автомобіль швидкої медичної допомоги, тип В, який відповідає всім заявленим вимогам на базі шасі з приводом 4х2 на задню вісь, який буде значно дешевшим ніж у інших учасників, що дасть можливість значно зекономити бюджетні кошти.
Встановлення Замовником в Тендерній документації обмежень щодо приводу шасі до призводить обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Враховуючи вище викладене Просимо усунути дискримінаційну вимогу та викласти в наступній редакції: Привід: 4х2 с приводом на передню або задню вісь.
3. Встановлено наступну вимогу в Медико-технічних вимогах до устаткування п. 1.1 Основні ноші (каталка) Вага нош не більше 40 кг., Довжина нош не менше 196 см.
Встановлена замовником вимога до нош є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які комплектують автомобілі швидкої медичної допомоги ношами з довжиною 195 см та з вагою до 45 кг. оскільки вище зазначені вимоги виписані під конкретні ноші Carrera TEC TH-10G QMX 77 під конкретного виробника, а саме Spencer Italia S.r.l. Італія
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає встановленим національним стандартам України. Відповідно до EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009 встановлено, що вага нош повинна бути до 45 кг.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вищевикладене з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги Просимо викласти пункт 1.1. в наступній редакції: Вага нош не більше 45 кг., Довжина нош не менше 195 см.
4. Встановлено наступну вимогу в Медико-технічних вимогах до устаткування п.1.2 Приймальний пристрій для нош Навантаження не менше 300 кг.
Встановлена замовником вимога до приймального пристрою до нош є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які комплектують автомобілі швидкої медичної допомоги приймальними пристроями для нош із допустимим навантаженням 250 кг, оскільки вище зазначені вимоги виписані під конкретний приймальний пристрій, а саме Платформа погрузочна модульна MODU-1TR під конкретного виробника, «STEM S.r.l. Unipersonale», Італія.
Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо навантаження який повинен мати приймальний пристрій для нош автомобіля швидкої медичної допомоги. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вищевикладене з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги Просимо викласти п. 1.2. в наступній редакції: Приймальний пристрій для нош Навантаження не менше 300 кг.
5. Встановлено наступну вимогу в Медико-технічних вимогах до устаткування п.3.4 Дефібрилятор-монітор із записом показників пацієнта Тип акумуляторної батареї: Літійіонна
Встановлена замовником вимога до Дефібрилятора-монітора є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки матеріал батареї не впливає на кількість розрядів, на час набору енергії та зарядки, відповідно вказана вимога дискримінує інших учасників, які комплектують автомобілі швидкої медичної допомоги дефібриляторами-моніторами з іншим типом акумуляторної батареї.
Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо матеріалу виготовлення батареї.
Враховуючи вищевикладене, з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги Просимо видалити вищезазначену вимогу.
Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару.
Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції. Дані зміни дозволять нашому підприємству прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог м. Дніпро.docx 15.09.2020 17:04
- Лист-відповідь.docx 18.09.2020 19:26
- Mercedes-Benz Sprinter 2020(1).pdf 18.09.2020 19:26
- Crafter.pdf 18.09.2020 19:26
- UA_TTX_Peugeot_Boxer-FurgonEuro-6(1).pdf 18.09.2020 19:26
- TRANSIT V363 MCA Kombi_2019 рік виробництва(1).pdf 18.09.2020 19:26
- UA_TTX_Citroen_Jumper_FG(1).pdf 18.09.2020 19:26
Дата подачі:
15.09.2020 17:04
Вирішення:
Вимога задоволена частково.
До Додатку №3 тендерної документації внесено зміни.
Відповідь надана безпосереднім замовником Автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги (додається).
Статус вимоги:
Задоволено