• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Дрогобицького, Старосамбірського та Турківського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.

Торги не відбулися

148 919 013.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 744 595.07 UAH
Період оскарження: 27.08.2020 16:25 - 24.09.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА про внесення змін в тендерну документацію

Номер: d4f8625e30c54c2bbbe11ea60c31ffe7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-27-006678-c.b1
Назва: ВИМОГА про внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
ВИМОГА щодо внесення змін в тендерну документацію 27 серпня 2020 року Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (надалі - Замовник) оголошено тендер на закупівлю робіт: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Дрогобицького, Старосамбірського та Турківського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Підставою для подання вимоги є те, що ряд положень тендерної документації, яка була затверджена Рішенням тендерного комітету Замовника протокол № 172 від 27.05.2020 р. із змінами від 16.09.2020 року, протокол № 228 суперечать головним принципам здійснення закупівель визначеним визначеним Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) зокрема таким, як : -добросовісна конкуренція серед учасників; -недискримінація учасників; Обґрунтовання наявності дискримінаційних вимог в тендерній документації та порушення права учасників на участь в процедурі закупівлі : Тендерною документацією на закупівлю послуг з Поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Дрогобицького, Старосамбірського та Турківського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) в частині документального підтвердження наявність досвіду виконання учасником аналогічного договору передбачено, що: “*Аналогічним договором є договір на надання послуг/виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального, поточного середнього та поточного дрібного ремонтів автомобільних доріг визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги». До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2017 – 2020 років.” Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації) а саме: - розпушування асфальтобетонного покриття фрезою, м. кв.- не менше 78 000, що становить 55% від обсягу зазначеного в технічному завданні – 142 000 м.кв.; - холодне фрезування асфальтобетонного покриття м.кв - не менше 12 000, що становить 97% від обсягу зазначеного в технічному завданні – 12 400 м.кв.; - влаштування вирівнюючих шарів основи із ЩПС, м3 - не менше 4000, що становить 50% від обсягу зазначеного в технічному завданні 8000 м3; - влаштування вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші,т – не менше 14 500 , що становить 67% від обсягу зазначеного в технічному завданні – 21 600 т.; - влаштування верхнього шару покриття , м 2 – не менше 25 000, що становить 83% від обсягу зазначеного в технічному завданні – 30 000 м 2 ; - виправлення профілю щебеневих основ із додаванням нового матеріалу , м 2 – не менше 25640, що становить 85% від обсягу зазначеного в технічному завданні – 30 000 м 2 ; - ліквідація вибоїн інєкційно-струменевим методом , м 2 не менше 4000, що становить 89% від обсягу зазначеного в технічному завданні – 4 500 м 2 ; Формулювання вимог тендерної документації в такому вигляді, коли Замовником необгрунтовано встановлений ряд обмежень, призводить до дискримінації учасників і унеможливлює їх участь в тендері. Зокрема це: - обмеження по роках виконання робіт (Замовник не обгрунтовує , чому учасник який якісно надав послуги, наприклад , за 2014, 2015, 2016 рік не може подати документи за ці роки, як підтвердження досвіду виконання робіт ; - обмеження по обсягах для конкретного виду робіт ( Замовник не обґрунтовує, чому учасник який має досвід виконання робіт меший від обсягу необхідного досвіду, зазначеного в тендерній документації не допускається для участі в торгах. Такий учасник маючи відповідне високопродуктивне обладнання , що підтверджується наданням довідки про наявність обладнання(техніки) та технологій які є необхідними для надання в повному обсязі та відповідно до технічного завдання Замовника послуг за предметом закупівлі (Додаток1 таблиця 1 тендерної документації ), не буде допущений до участі , що на нашу думку є дискримінацією та обмеженням конкуренції ; - замовник не обґрунтовує чому із 38 видів робіт зазначених в технічному завдання необхідно подати підтвердження досвіду не менше визначеного обсягу лише по 7 видах робіт. В даній ситуації учасник, який має досвід по 38 видах робіт, але має по одному виду робіт менше мінімального визначеного замовником в тендерній документації, не зможе прийняти участь в торгах; - замовник не обґрунтовує, чому відсоток мінімально необхідного досвіду який підтверджується учасником коливається від 50% до 97%. Різний відсотковий рівень підтвердження досвіду по різних видах робіт може свідчити про надання в тендерній документації преференцій тим учасникам які мають досвід з визначеним обсягом та визначеними видами робіт. Згідно з п4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Слід також зазначити, що аналогічні формулювання в документації, коли встановлені обмеження по роках виконання робіт, обмеження по обсягах для конкретного виду робіт, отримали негативну оцінку Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема : 1. згідно з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.07.2019р. № 9932-р/пк-пз (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2019-06-06-000805-a.b1, найменування замовника: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації), було визначено, що встановлення в документації таких умов, коли взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть підтвердити саме обсяг робіт за договором, зазначений у таблиці тендерної документації, є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання . Зазначеним Рішенням Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації зобов’язано провести внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-06- 06-000805-a, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення. Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст. 5,16,18, 22 Закону, просимо Замовника усунути порушення статей 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та внести зміни в Додаток1 п.3 тендерної документації , а саме виключити з п. 3 Додатку1 : - обмеження щодо надання інформації про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2017 – 2020 років ; - обмеження щодо надання досвіду по мінімально необхідних обсягах для конкретного виду робіт; - обмеження по видах робіт без зазначення або інші роботи згідно з технічним завданням.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Скасування вимоги у зв’язку із помилкою в тексті
Дата скасування: 21.09.2020 17:58