• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин

Номенклатура: код ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин. Термін поставки зазначений у Вимогах до предмету закупівлі. Інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі зазначено у Вимогах до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. До Оголошення додаються: 1. Умови проведення спрощеної закупівлі. 2. Вимоги до предмета закупівлі. 3. Проект договору.

Завершена

470 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 700.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2020 15:02 - 02.09.2020 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН" -продовження

Номер: f40c845b6524400fa3cc9fa00858cf20
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-27-001626-b.a3
Назва: Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН" -продовження
Вимога:
Звертаємося Відповідно до п.14 статті 14 Закноу України «Про публінчі закупівлі». ТОВ «БРИСТОН» категорично не погоджується з відхиленням. Пояснення: У додатку №3 є окремий пункт 2, відповідно до якого зазначається: Документи, що підтверджують повноваження особи на підписання договору про закупівлю, серед яких відсутній «ЛИСТ-згода на обробку персональних даних особи на підписання договору». Інші пункти Додатку №3, а саме: - пункт 5 «Витяг з реєстру платників податку на додану вартість» - пункт 6 «Лист-згода на обробку персональних даних», - Пункт 8 «Довідку за формою, наведеною в Додатку №5 до Умов проведення спрощеної закупівлі», не містять «інформації про право підписання договору про закупівлю і тому жодним чином не підтверджують право на підпис договору». Таким чином, вимога про надання Листа-згоди на обробку персональних даних зовсім НЕ МІСІТИТЬ «інформації про право підписання договору про закупівлю і не підтверджує право на підпис договору». Неможливо прив’язати вимогу пункту 6 Додатку №3 до НАЗВИ додатку №3. Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «БРИСТОН» Замовником порушені принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення ТОВ «БРИСТОН». У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушенні скористатися пунктом 20 статті 14 Закону « Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Спрощена закупівля UA-2020-08-27-001626-b відбувається відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон). Абз. 1 п.п.2 розділу 2 умов проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік документів, що подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді, до яких належить «Відповідна інформацію про право підписання договору про закупівлю (згідно додатку №3 до цих умов).» абз.2 п.п. 2.2. умов проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік документів, які підтверджують повноваження уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що довідка про обробку персональних даних для уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції не вимагається. Натомість, Додатком № 3 до Умов проведення спрощеної закупівлі передбачено документи, що підтверджують право підписання договору уповноваженої особи Учасника, до яких, відповідно до п.7, вищезазначеного Додатку умов проведення спрощеної закупівлі належить Лист-згода на обробку персональних даних уповноваженої особи Учасника на підписання договору. У складі своєї пропозиції ТОВ «БРИСТОН» надав лист-роз’яснення Уповноважених осіб, згідно з яким директор Притикін В.І. являється уповноваженою особою на підписання договору за результатом закупівлі. Додатком № 3 до Умов проведення спрощеної закупівлі передбачено документи, що підтверджують право підписання договору уповноваженої особи Учасника. Відповідно до п.7, вищезазначеного Додатку умов проведення спрощеної закупівлі ТОВ «БРИСТОН» повинне було надати Лист-згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи Учасника на підписання договору - директора Притикіна В.І., однак, у складі пропозиції така довідка відсутня. Відповідно до п.п.2 розділу 2 умов проведення спрощеної закупівлі «У разі, якщо Учасником не завантажено усі вищевказані документи, Замовник відхиляє пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.» Оскільки Учасником подано документи, передбачені Додатком №3 до умов проведення спрощеної закупівлі не в повному обсязі ( відсутня Лист-згода на обробку персональних даних уповноваженої особи Учасника на підписання договору) протоколом від 17.09.2020р. пропозицію Учасника ТОВ «БРИСТОН», подану для участі у спрощеній закупівл UA-2020-08-27-001626-b було відхилено. Враховуючи все вищенаведене вимога ТОВ «БРИСТОН» не підлягає задоволенню. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.09.2020 18:44
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"

Номер: 6ba191b441814ecf9af7a2d2af4fb7c0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-27-001626-b.a2
Назва: Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Вимога:
Звертаємося Відповідно до п.14 статті 14 Закноу України «Про публінчі закупівлі». ТОВ «БРИСТОН» категорично не погоджується з відхиленням. Пояснення: Пункт 7 Додатку 3 містить вимогу: «Лист-згода на обробку персональних даних за формою, наведеною в Додатку №4 до Умов проведення спрощеної закупівлі.» Вимога НЕ МІСТИТЬ окремої вимоги щодо конкретної ОСОБИ учасника, у тому числі на підписання договору. Крім того, Додаток №4 містить підписанта «Уповноважена особа учасника», а уповноваженою особою учасника на підписання тендерної пропозиції є Фахівець аналітик з дослідження товарного ринку на підставі довіреності №10/08/20 від 17.08.2020 року (надана у пропозиції). Таким чином, учасник ТОВ «БРИСТОН» надав Лист-згода на побробку персональних даних за формою Додатку №4, яка підписана уповноваженою особою і таким чином повністю виконавши вимогу. Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «БРИСТОН» Замовником порушені принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення ТОВ «БРИСТОН». У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушенні скористатися пунктом 20 статті 14 Закону « Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Спрощена закупівля UA-2020-08-27-001626-b відбувається відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон). Абз. 1 п.п.2 розділу 2 умов проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік документів, що подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді, до яких належить «Відповідна інформацію про право підписання договору про закупівлю (згідно додатку №3 до цих умов).» абз.2 п.п. 2.2. умов проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік документів, які підтверджують повноваження уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що довідка про обробку персональних даних для уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції не вимагається. Натомість, Додатком № 3 до Умов проведення спрощеної закупівлі передбачено документи, що підтверджують право підписання договору уповноваженої особи Учасника, до яких, відповідно до п.7, вищезазначеного Додатку умов проведення спрощеної закупівлі належить Лист-згода на обробку персональних даних уповноваженої особи Учасника на підписання договору. У складі своєї пропозиції ТОВ «БРИСТОН» надав лист-роз’яснення Уповноважених осіб, згідно з яким директор Притикін В.І. являється уповноваженою особою на підписання договору за результатом закупівлі. Додатком № 3 до Умов проведення спрощеної закупівлі передбачено документи, що підтверджують право підписання договору уповноваженої особи Учасника. Відповідно до п.7, вищезазначеного Додатку умов проведення спрощеної закупівлі ТОВ «БРИСТОН» повинне було надати Лист-згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи Учасника на підписання договору - директора Притикіна В.І., однак, у складі пропозиції така довідка відсутня. Відповідно до п.п.2 розділу 2 умов проведення спрощеної закупівлі «У разі, якщо Учасником не завантажено усі вищевказані документи, Замовник відхиляє пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.» Оскільки Учасником подано документи, передбачені Додатком №3 до умов проведення спрощеної закупівлі не в повному обсязі ( відсутня Лист-згода на обробку персональних даних уповноваженої особи Учасника на підписання договору) протоколом від 17.09.2020р. пропозицію Учасника ТОВ «БРИСТОН», подану для участі у спрощеній закупівл UA-2020-08-27-001626-b було відхилено. Враховуючи все вищенаведене вимога ТОВ «БРИСТОН» не підлягає задоволенню. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.09.2020 13:08
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 7950242ac4ce42859c0d68ea37dcc19f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-27-001626-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Звертаємось із вимогою щодо усунення порушення, допущеного на етапі оголошення торгів в частині визначення розміру очікуваної вартості закупівлі. Після детального та всебічного дослідження аналізу цін на ринку товару, що є предметом закупівлі, наголошуємо на явній невідповідності очікуваної вартість закупівлі рівню дрібногуртових цін на нафтопродукти станом на 25.08.2020р. на території України. Дана обставина свідчить про беззаперечну дискримінаційну умову, яка матиме наслідком позбавлення права на участь в торгах Учасників, які здійснюють господарську діяльність на принципах добросовісності конкуренції, запобігання корупційним діям і зловживанням(ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Окрім цього, за відсутності змін щодо розміру очікуваної вартості вартості, торги характеризуватимуться явним демпінгом цін серед учасників. Безумовно, присутній ризик непідписання договору із учасником-переможцем через неможливість поставлення товару за цінами, вказаними в мовах тендерної пропозиції. Як наслідок- відміна торгів. Враховуючи вищенаведене, надаємо витяг з експертного висновок ТПП від 31.08.2020 р. із інформацією стосовно рівня дрібногуртових цін станом на 25.08.2020р. без врахування умов доставки та умов відтермінування платежу.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, а саме внести зміни по кількості: 1) по автобензину А-95 замість 20000 літрів зазначити 19000 літрів.; 2) по автобензину А – 92 замість 5000 літрів зазначити 4500 літрів, та затвердити їх в новій редакції. 2. Продовжити строк подання пропозицій на 2 робочих дні.
Статус вимоги: Задоволено