-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Завершена
3 220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 100.00 UAH
Період оскарження:
27.08.2020 14:51 - 25.10.2020 01:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
b54cacddd66b4fe5960be767468e752d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-004334-c.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Про встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації (зі змінами) та порушення вимог Закону
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_2 про встановлення дискримінаційних вимог.pdf 28.09.2020 18:06
- рішення від 01.10.2020№18455+лист замовнику.pdf 01.10.2020 22:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2020№19063.pdf 12.10.2020 17:12
- рішення від 09.10.2020№19063.pdf 15.10.2020 19:47
- Заперечення АМКУ по суті скарги.docx 06.10.2020 09:07
- Заперечення АМКУ по суті скарги.pdf 06.10.2020 09:07
- протокол 255.pdf 21.10.2020 09:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.09.2020 18:07
Дата розгляду скарги:
09.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2020 22:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.10.2020 19:47
Дата виконання рішення Замовником:
21.10.2020 09:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення органу оскарження №19063-р/пк-пз від 09.10.2020 Відділ освіти Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області внесить зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015:09110000-3 — Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-27-004334-c
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
1d502d93d43f4c9f908a3740db69ddba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-004334-c.b3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА
на рішення Відділу освіти Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області про встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог, які обмежують коло учасників під час проведення процедури закупівлі – ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Марьинка 27.08.2020 з додатками.pdf 28.09.2020 16:06
- Рішення від 01.10.2020 № 18459 (+лист Замовнику).pdf 01.10.2020 23:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2020 № 19066.pdf 12.10.2020 22:12
- Рішення від 09.10.2020 № 19066.pdf 15.10.2020 22:41
- Заперечення АМКУ по суті скарги.docx 05.10.2020 13:56
- Заперечення АМКУ по суті скарги.pdf 05.10.2020 13:56
- протокол 255.pdf 21.10.2020 09:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.09.2020 16:14
Дата розгляду скарги:
09.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2020 23:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.10.2020 22:42
Дата виконання рішення Замовником:
21.10.2020 09:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення органу оскарження №19066-р/пк-пз від 09.10.2020 Відділ освіти Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області вносить зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015:09110000-3 — Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-27-004334-c
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
26d4f9a01c4c430f8e86fb3a49fccc4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-004334-c.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Про встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації та порушення Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга про встановлення дискримінаційних вимог.pdf 07.09.2020 16:07
- ДСТУ 7146-2010.pdf 07.09.2020 16:08
- ТУ У 05.1-30641927-149-2017.pdf 07.09.2020 16:08
- ТУ У 05.1-30641927-176-2018.pdf 07.09.2020 16:08
- Витяг з річного плану закупівель Замовника.pdf 07.09.2020 16:08
- Дозвіл Держпраці.pdf 17.09.2020 18:13
- Рішення від 10.09.2020 № 16998 (+лист Замовнику).pdf 10.09.2020 21:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2020 № 17659.pdf 21.09.2020 23:47
- Рішення від 18.09.2020 № 17659.pdf 24.09.2020 00:35
- Заперечення по суті скарги.pdf 14.09.2020 12:32
- Заперечення по суті скарги.docx 14.09.2020 12:32
- протокол.pdf 25.09.2020 15:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.09.2020 16:10
Дата розгляду скарги:
18.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2020 21:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2020 00:35
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2020 15:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення органу оскарження №17659-р/пк-пз від 18.09.2020 Відділ освіти Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької
області внесить зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015:09110000-3 — Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-27-004334-c
Вимога
Відхилено
порушення
Номер:
7d343128d4324aa590c1e1c7023d2ad4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-004334-c.a1
Назва:
порушення
Вимога:
Шановний замовник.
Згідно з оголошенням № UA-2020-08-25-002292-a ви закуповуєте вугілля на суму 3220000,00 грн.
Згідно з оголошенням № UA-2020-08-26-004816-a ви закуповуєте вугілля на суму 3220000,00 грн.
Згідно з оголошенням № UA-2020-08-27-004334-c ви закуповуєте вугілля на суму 3220000,00 грн.
гідно з оголошенням № UA-2020-08-28-003979-b ви закуповуєте вугілля на суму 3220000,00 грн.
Загальна сума на закупівлю вугілля складає 12880000,00 грн., що перевищує 133 тис. євро.
Запитання до Вас, це помилково об’явлені процедури? Якщо ні то чому ви порушуєте пункт 10 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно економічному класифікатору видатків бюджету всі Ваші закупівлі проводяться за кодом 2275 тому Ви не мали права дробити суму закупівлі на декілька відкритих торгів. Надайте відповідь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2020 12:36
Вирішення:
Шановний учаснику! У своїх діях керуємось виключно положеннями Закон України “Про публічні закупівлі”, зокрема статтею 5, відповідно до якої головними принципами здійснення Закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовник у своїх діях в жодному випадку не уникаєте проведення відкритих торгів, а натомість такими діями збільшуєте конкуренцію на ринку та збільшує кількість потенційних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено