-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021-2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (Автоматична пожежна сигналізація. Система керування евакуюванням. Система пожежного спостереження) Костогризівської ЗОШ І-ІІІ ст.. за адресою: вул. Ювілейна, 1 , с. Костогризове, Олешківського району, Херсонської області)
Торги не відбулися
245 504.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 227.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 227.52 UAH
Період оскарження:
27.08.2020 14:26 - 01.09.2020 16:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо неправомірного відхилення ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
Номер:
4bd71e724b064839bd228aee2891af3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-005145-a.a3
Назва:
Вимога щодо неправомірного відхилення ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
Вимога:
Текст вимоги в доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 14.09.2020 14:40
Дата подачі:
14.09.2020 14:41
Вирішення:
Шановний учасник ТОВ " Центр Безпеки"ТОПАЗ" Відповідно до п.8.4. Розділу 8 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження »: Проект-договору з додатками , підготовлений у відповідності з Додатком № 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений зі сторони Учасника, підписаний уповноваженою особою Учасника та/або завірений печаткою. (Зазначаємо повторно, КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН Додаток №1 до договору є невід*ємною частиною та має бути заповненим відповідно до вимог Оголошення про закупівлю). Також, у Додатку № 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (чітко прописано): «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника » Розділ ІІІ «Інші документи» п. 5: Завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та/або печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю із заповненням його пунктів (крім ціни договору).
Вимога №2 задоволена з боку Замовника, та не є головною причиною при прийнятті рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження дискфаліфікації учасника ПП "Охорона-004"
Номер:
5e25a5c79a174b969b8edfb16d56a41e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-005145-a.b2
Назва:
Оскарження дискфаліфікації учасника ПП "Охорона-004"
Вимога:
Оскарження
Приватне підприємство «Охорона-004» оскаржує своє відхилення в закупівлі UA-2020-08-27-005145-a «код ДК 021-2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (Автоматична пожежна сигналізація. Система керування евакуюванням. Система пожежного спостереження) Костогризівської ЗОШ І-ІІІ ст.. за адресою: вул. Ювілейна, 1 , с. Костогризове, Олешківського району, Херсонської області)», протоколом №32 від 10.09.2020 року, тендерним комітетом КУ Центру по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області.
Згідно протоколу №32 від 10.09.2020 року, Замовник зазначає, що Статут (Файл 7), Аналогічні договори (Файл 9, Файл 13), Акт виконаних робіт (Файл 15) містить декілька варіантів печаток та підписів, які не посвідчують документ ні як оригінал, ні як копію. Замовник нібито чітко зазначив у вимогах, що надані документи повинні бути виготовлені з оригіналів документів. ПОЯСНЮЄМО, що Замовник згідно Додатку 5, вимагає надати «Копія Статуту чи іншого установчого документу, з урахуванням останніх змін та доповнень на момент подачі пропозиції», «Копії зазначених у довідці аналогічних* договорів. До копій аналогічних договорів учасник додає копії довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах» - тобто Замовник вимагає саме надання КОПІЙ документів.
Згідно цього ж Додатку, додатково Замовником вимагається «Оригінал або копія позитивного відгуку до договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного договору», де чітко видно вимогу щодо надання Оригіналу документу!!
Тобто, ПП «Охорона-004» повністю відповідає вимогам Замовника, встановленим ним же в тендерній документації!
Також, Приватне підприємство «Охорона-004» повідомляє, що в складі пропозиції нами були надані копії з оригіналів документів, завірені належним чином, згідно Законодавства України!!
Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. А згідно наданих рішень тендерного комітету, чітко вбачається, що Замовник зловживає своїми повноваженнями, та любією інтереси конкретного учасника, заздалегіть визначивши переможця цієї закупівлі!!!
Вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП "Охорона-004" та під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. Надати відповідь на наше звернення у встановлені замовником строки.
Пов'язані документи:
Замовник
- пояснення 11.09.2020 14:13
Дата подачі:
10.09.2020 16:39
Вирішення:
Шановний Учасник ПП "ОХОРОНА-004" повідомляємо, що для уникнення порушень принципів здійснення публічних закупівель, Замовник не може відмінити рішення щодо відхилення Вашої пропозиції, так як це буде дискримінацією по відношенню до учасників, які виконали вимоги оголошення про проведення прощеної закупівлі. Вами не було виконано вимогу згідно п. 8.6. розділу 8. «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження»: Усі визначені цією документацією документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо Учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені Учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, так само з оригіналів документів, виданих Учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються Учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та/або завірені печаткою Учасника, містити вихідний номер, дату та адресата.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
530a0a077efc4f8cb5d5bba5db7570fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-005145-a.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
До закупівлі UA-2020-08-27-005145-a
Уповноваженій особі КУ «Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району» Олешківської районної ради Херсонської області.
Саніній Олені Юріївні
Херсонська обл., Олешківський район, м. Олешки, вул. Паркова, 22
Директора ПП «Пожсервіс ВІБ»
Бондаренко О.А.
74900, м. Нова Каховка, вул. Фабрична, 3
0554953952
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - КУ «Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району» Олешківської районної ради Херсонської області було проведено спрощену закупівлю UA-2020-08-27-005145-a на код ДК 021:2015- 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ТОВ «Центр безпеки «ТОПАЗ»
2. ПП «Пожсервіс-ВІБ»
3. ПП «Охорона – 004»
4. ПП «Безпека Херсон»
Ціна учасника ПП "Пожсервіс-ВІБ" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через те, що:
- документи учасника не містять ID закупівлі (668745fcb8894846ac5b062d697ccf24)
- відсутній реєстр пропозицій
- учасник не надав підтвердження відповідно до частини другої ст. 17 Закону
З огляду на це пояснюємо наступне:
Під час реєстрації Замовником закупівлі на одному з майданчиків Прозорро тендеру присвоюється унікальний номер ID вигляду UA-2020-00-00-000000, який відображається на сторінці тендеру і за яким його можуть знайти Учасники.
Завдяки цьому унікальному номеру Учасник знаходить саме цей тендер і зможе взяти в ньому участь.
Учасником ПП «Пожсервіс-ВІБ» було подано документи пропозиції, де на кожному з документів проставлено ID закупівлі UA-2020-08-27-005145-a.
ID 668745fcb8894846ac5b062d697ccf24, який ви вважаєте ключовим – це набір цифр, літер та символів, який жодним чином не являється ідентифікатором закупівлі для Учасника чи Замовника і по якому неможливо ідентифікувати та перейти на саму закупівлю.
Відповідно до п. 8.3 розділу 8 Відомості про учасника (у форматі сканованих документів) (Додаток № 5) розділ ІІІ необхідно було надати Гарантійний лист від Учасника, складений у довільній формі (за підписом та/або печаткою Учасника), у якому Учасник гарантує відсутність обставин, передбачених частиною 3 статті 17 Закону( перерахувати всі обставини).
Учасником було надано відповідний документ з зазначенням обставин, передбачених частиною 3 ст. 17 Закону.
Підтвердження частини 2 ст.17 Закону по-перше не вимагалось тендерною документацією, по – друге, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» дане підтвердження вимагається лише для Переможця закупівлі.
Відповідно до Вашої документації п. 8.7. прописано «Пропозиція Учасника має містити реєстр наданих документів», але жодним чином не вказано, що це повинен бути документально підтверджений реєстр, оформлений на бланку з печаткою чи в довільній формі. Тендерна пропозиція Учасника ПП «Пожсервіс-ВІБ» була подана у повному обсязі відповідно до вимог тендерної документації.
Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП "Пожсервіс ВІБ" та під час здійснення відкритих торгів діяти виключно у рамках Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 10.09.2020 15:07
- пояснення 11.09.2020 13:32
Дата подачі:
10.09.2020 15:08
Вирішення:
Шановний Учасник ПП "ПОЖСЕРВІС-ВІБ" повідомляємо,що згідно Закону «Про публічні закупівлі» закупівлю можна ідентифікувати за декількома показниками: ID закупівлі та № плану закупівлі, Вами було вказано номер плану закупівлі, а не ID закупівлі, яке передбачено для обов’язкового зазначення відповідно до п.8.6 розділу 8 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо п.3 ст.17 Закону «Про публічні закупівлі»,який передбачає у своєму складі п.2 ст.17 Закону «Про публічні закупівлі» . Замовником було передбачено зазначення даних пунктів так як не може вимагати від Учасника надання підтвердження згідно цих пунктів в разі перемоги (так як це не можливо в разі проведення спрощеної процедури ). Тому це була обов’язкова вимога для Учасника, яка не була виконана.
Відповідно до п 8.7. розділу 8 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» : Пропозиція Учасника має містити реєстр наданих документів. Зазначаємо, що учасник ПП «ПОЖСЕРВІС-ВІБ» мав змогу в період уточнень поставити питання до Замовника. Тому, Замовник не може відмінити рішення щодо дискваліфікації Вашої пропозиції, що буду розцінено як дискримінація по відношенню до інших учасників, які надали документи у відповідності до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.09.2020 13:35