-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
258 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 290.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 290.00 UAH
Період оскарження:
27.08.2020 13:52 - 07.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
c32ac277afc54bd78e50d64e4e4b217f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-002925-c.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 01.10.2020 16:03
- рішення від 06.10.2020№18728+лист замовнику.pdf 06.10.2020 19:35
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 15.10.2020№16257.pdf 16.10.2020 11:07
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 21.10.2020 №16655.pdf 22.10.2020 11:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2020№20098.pdf 29.10.2020 16:41
- рішення від 28.10.2020 №20098.pdf 02.11.2020 20:09
- Відповідь на вимогу Вершкове масло.docx 09.10.2020 15:44
- Відповідь АМКУ на скаргу вершкове масло.pdf 09.10.2020 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.10.2020 17:03
Дата розгляду скарги:
15.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.10.2020 19:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.11.2020 20:10
Дата виконання рішення Замовником:
03.11.2020 13:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ Замовником буде виконано.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
591cf627161b40219c960bb8833be5d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-002925-c.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
на рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 22.09.2020 12:59
Дата подачі:
22.09.2020 13:01
Вирішення:
Доброго дня! Підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції викладенні в протоколі № 120 від 21 вересня 2020 року, який у цей же день було опубліковано через електронну систему закупівель. Додатково повідомляємо, що згідно ч. 2 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Звертаю Вашу увагу на те, що при публікації протоколу електронна система закупівель пропонує ряд підстав щодо відхилення тендерної пропозиції і однією із них, яку ми обрали: "тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації", а при формувані автоматичного повідомлення щодо відхилення система визначиє саме ту норму ЗУ "Про публічні закупівлі", яка вказана в протоколі відхилення, оскільки дана підставі до неї входить.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушення
Номер:
1e47c8e53b6f4589bf3a7d9b17cc8d64
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-002925-c.b1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Замовником- Комунальной установой “Покровський психоневрологічний інтернат” було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю товару згідно Код ДК 021:2015:15530000-2-Вершкове масло.
Статтями 3 та 5 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювти дискримінаційні умови до учасників. Статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст.22 Закону України“Про публічні закупівлі”, тендерна документацыя не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України “Про публічні закупівлі” чітко забороняють Замовникові в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відносяться:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.2. Додатку № 2, Замовник вимагає надати до інформаційної довідки — гарантійний лист про відсутність порушень Учасником вимог Закону України “Про охорону праці” № 2694 за останні 3 роки.
Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі Учасникам. Вважаємо, що вимога Замовника про надання гарантійного листа про відсутність порушень Учасником вимог Закону України “Про охорону праці” № 2694 за останні 3 роки порушують вимоги ст.ст. 5, 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
На підставі викладеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток № 2) на закупівлю товару згідно Код ДК 021:2015:15530000-2-Вершкове масло, вимогу про надання до інформаційної довідки гарантійного листа про відсутність порушень Учасником вимог Закону України “Про охорону праці” № 2694 за останні 3 роки.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офційному веб-порталі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога покровский- масло.pdf 28.08.2020 19:40
Дата подачі:
28.08.2020 19:40
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, уважно вивчивши Вашу вимогу щодо виключення з умов тендерної документації надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа про відсутність порушень Учасником вимог ЗУ «Про охорону праці» № 2694 за останні 3 роки. Не є зрозумілим в чому полягає дискримінація Учасників? Яким чином надання Учасниками гарантійних листів довільної форми, що не потребують надання жодних додаткових внутрішніх розпорядчих, організаційних, адміністративних чи інших документів може порушувати хоча б один із принципів здійснення публічних закупівель. Крім того, у тендерній документації окрім кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.09.2020 13:58