-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття прибудинкової території КЗ ЛОР "Львівське обласне бюро судово - медичної експертизи" за адресою: вулиця Пекарська,61 в м. Львові
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
27.08.2020 12:10 - 07.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі під час визначення переможця"
Номер:
a5120000b23c4d5a96008afd204a7155
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-001930-c.b1
Назва:
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі під час визначення переможця"
Вимога:
№ 02 від 28.09.2020 р.
Тендерному комітету
Комунальниого закладу Львівської обласної ради
"Львівське обласне бюро судово - медичної експертизи"
79010УкраїнаЛьвівська областьЛьвіввулиця Пекарська буд. 61
Вимога Замовнику в порядку передбаченому
Законом України «Про публічні закупівлі»
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Альтбуд ЛВ» - учасник процедури закупівлі Послуга з поточного ремонту дорожнього покриття прибудинкової території КЗ ЛОР «Львівське обласне бюро судово – медичної експертизи» за адресою: вулиця Пекарська, 61 в м. Львові, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-27-001930-c, вважаємо, що рішення тендерного комітету Комунального закладу Львівської обласної ради "Львівське обласне бюро судово - медичної експертизи" про розгляд та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів щодо даної закупівлі, оформлене Протоколом №46 від 28.09.2020 року, є незаконним та таким що суперечить тендерній документації Замовника, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Конституції України та підлягає перегляду і скасуванню.
Даним протоколом та своїм рішенням Замовник допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не забезпечив добросовісної конкуренції серед учасників, здійснивши неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «Альтбуд ЛВ». Окрім цього своїми діями замовник порушив принципи проведення публічних закупівель, а саме:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії, ефективності та пропорційності;
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Альтбуд ЛВ» хочемо звернути увагу замовника на те, що Учасник процедури закупівлі ТОВ «Техбудгруп» в документації тендерної пропозиції допустив порушення Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», а саме не надав інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до таблиці та Додатку №1 до ТД, а саме: не надав довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника!
Також учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом торгів, які мають необхідні знання та досвід, де зазначив наявність працівників наступнних професій: інженер будівельник, архітектор, бруківник та лицювальник-плиточник. Однак в учасника процедури закупівлі відсутні працівники, які необхідні для використання будівельної техніки під час будівельних робіт, а саме: МАШИНІСТА АВТОГРЕЙДЕРА, МАШИНІСТА-ТРАКТОРИСТА ТА МАШИНІСТА КОТКА ДОРОЖНОГО. Оскільки дана техніка згідно договорів береться в оренду без екіпажу, учаснику необхідно мати своїх власних або залучених працівників для її використання під час будівельних робіт.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Техбудгруп» в документації тендерної пропозиції завантажив та подав Договір оренди автотранспортного засобу від 02 червня 2020 року про оренду Автогрейдера ДЗ-143А, державний реєстраційний номер 22607ВС, номер шасі 850363, рік випуску 1985 укладений між ФОП Багдасарян Г. та ТзОВ «Техбудгруп» та Свідоцтво про реєстрацію машини серії ІС № 013648 виданий на ім’я Мацеги Наталії Володимирівни про реєстрацію Автогрейдера ДЗ-143А, державний реєстраційний номер 22607ВС, номер шасі 850363, рік випуску 1985.Таким чином є невідповідність між власником техніки згідно свідоцтва про реєстрацію та Договором поданим учасником ТОВ «Техбудгруп».
Окрім цього, згідно підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу 2 «Права та обов’язки сторін» Договору оренди передбачено, що протягом 1 робочого днів після набрання чинності цим Договором передати орендарю Предмет оренди в належному технічному стані за Актом-приймання передачі , який підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплює іх печатками. Однак в супереч вимогам підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу 2 «Права та обов’язки сторін» даний акт не складено та не подано учасником в складі тендерної пропозиції.
Також Акт-приймання передачі відсутній до Договору оренди автотранспортного засобу від 25 травня 2020 року про оренду екскаватора навантажувача JCB 3CX, державний реєстраційний номер 30902ВС. номер шасі SLP3CXFS5E0960124, рік випуску 1995 та відсутній Акт-приймання передачі до Договору оренди автотранспортного засобу від 02 червня 2020 року про оренду Котка дорожного марки CATERPILLAR CB-224T, державний реєстраційний номер 14431ВС, номер шасі CATСВ224V22400476, рік випуску 2004.
Таким чином в учасника відсутні всі підтверджуючі документи на техніку, а саме три Акти-приймання передачі та свідоцтво про реєстрацію Автогрейдера на ФОП Багдасарян Г.
Також Учасник процедури закупівлі ТОВ «Техбудгруп» в документації тендерної пропозиції допустив порушення Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», а саме завантажив Свідоцтво про реєстрацію машини в форматі «.jpg», коли згідно вимог замовника необхідно завантажувати документи/файли у форматі PDF (PortableDocumentFormat).
Крім того, слід зазначити, що відповідно до Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Вих.№12-0920 від 10.09.2020 року виданої ТОВ «Техбудгруп» щодо наявності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України (п.9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»). Проте, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), що здійснюється відповідно до от. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських фомувань» відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) - «... інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності...».
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Техбудгруп» в супереч вимогам тендерної документації замовника не надав наступні документи:
- Копія відповідного кваліфікаційного сертифікату у інженера-кошторисника (завірена власником та представником Учасника).
- Копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства.
- Наявність сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП) з наданням копії кваліфікаційних сертифікатів (копія завірена власником та представником Учасника).
Відповідно до вимог Замовника, Учасник процедури закупівлі ТОВ «Техбудгруп» надав гарантійний лист від ТОВ «ОЗОН» - виробника бруківки без зазначення можливості її поставки до кінцевого строку виконання робіт (до 30.10.2020 року.) та не надано підтвердження відповідності бруківки «Магма санторіні» (товщина 8 см) вимогам ДСТУ Б.В. 2.7-214:2009 та не надано копії сертифікатів відповідності, що йдуть додатком №1 до листа 02 вересня 2020 року № 766 наданого ТОВ «ОЗОН».
Оголошення про закупівлю: «послуг з поточного ремонту дорожнього покриття прибудинкової території КЗ ЛОР «Львівське обласне бюро судово – медичної експертизи» за адресою: вулиця Пекарська,61 в м. Львові (код ДК 021:2015 -45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) опубліковано на сайті уповноваженого органу від 27.08.2020 року о 12год.:10хв. Однак учасник ТОВ «Техбудгруп» загрузив тендерну документацію(договірну ціну, підтверджуючі та кошторисні розрахунки), яку вимагав замовник створені від 17 серпня 2020 року. Що є недотриманням вимог та свідчить про порушення Учасником та Замовником принципів проведення закупівлі передбачених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, учасником не надано:
- розрахунок очікуваного прибутку визначається згідно п. 6.3.1., 6.3.2. та в межах п.8 додатку Е табл. Е. 1 ДСТУ-НБД. 1.1-3:2013
- розрахунок величини адміністративних витрат, яка склалась за попередній звітній період в межах п.7 додатку Д табл. Д1 ДСТУ-НБД.1.1-3:2013;
- розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт;
- розрахунок витрат на відрядження.
Таким чином, відповідно до вимог замовника Учасник процедури закупівлі ТОВ «Техбудгруп» не надав в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Учасник ТОВ «Техбудгруп» всупереч вимогам Технічного завдання(Технічних вимог) в пункті 19 Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 зазначає наступний вид робіт: РН16-52-2 «Приєднання існуючих трубопроводів до каналізаційної мережі» та визначає одиниці виміру в «штуках», хоча в п.16 Технічних вимог зазначено «Приєднання каналізаційних трубопроводів дм.160 мм до існуючої мережі» та одиниці виміру «врізування».
В пункті 21 Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 зазначає наступний вид робіт: РН15-16-5 «Під’єднання нових ділянок трубопроводу до існуючих мереж водопостачання чи опалення діаметром 40 мм» та зазначає одиниці виміру «штуки», хоча в п.18 Технічних вимог зазначено роботу «Під’єднання нових ділянок трубопроводу до існуючих мереж водопостачання чи опалення діаметром 40 мм» та одиницю виміру «підєднання».
У Відомості ресурсів витрат підрядника зазначені автомобілі бортові вантажопідйомністю 3т та віброущільнювачі (віброплити) з дизельними двигунами легкі, маса понад 100 кг. Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу місткість ковша 0,5м.куб. та Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу місткість ковша 0,25м.куб. Але підтвердження техніки учасник надає лише до Договору оренди автотранспортного засобу від 25 травня 2020 року про оренду екскаватора навантажувача JCB 3CX, державний реєстраційний номер 30902ВС. номер шасі SLP3CXFS5E0960124, рік випуску 1995.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «Техбудгруп» підлягає відхиленню згідно з абз.1 частини 1пункту 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, за рахунок не однакового застосування критеріїв оцінки інформації, тендерну пропозицію ТОВ «Альтбуд ЛВ» було дескриміновано, а визначення переможця процедури закупівлі відбувалося не об’єктивно та упереджено.
Все вищенаведене свідчить про вчинення замовником дій, які не сприяють запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проаналізувавши всі допущені порушення тендерної документації Учасником ТОВ «Техбудгруп» та Замовником, та керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституції України, просимо усунути відповідні порушення самостійно, переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Альтбуд ЛВ» - учасника процедури закупівлі: Послуга з поточного ремонту дорожнього покриття прибудинкової території КЗ ЛОР «Львівське обласне бюро судово – медичної експертизи» за адресою: вулиця Пекарська, 61 в м. Львові, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-27-001930-c та скасувати рішення тендерного комітету про визнання ТОВ «Техбудгруп» переможцем.
Директор ТОВ «Альтбуд ЛВ» _____________________ Кухтицький А.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Судмедекспертиза.pdf 28.09.2020 16:41
- відповідь 01.10.2020 17:13
Дата подачі:
28.09.2020 16:43
Вирішення:
Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "Альтбуд ЛВ" вважаємо правомірним, визначення переможця процедури закупівлі відбулося відповідно до всіх норм законодавства. Вимогу щодо оскарження не задоволено.
Статус вимоги:
Не задоволено