-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт водопроводу в с.Ржавчик Первомайського району Харківської області за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
Завершена
16 100 172.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 161 001.72 UAH
мін. крок: 1% або 161 001.72 UAH
Період оскарження:
27.08.2020 12:00 - 11.09.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
1e38ed46f12f48ebad19daaa4e7c93db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-003551-a.b3
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА
Підстави подання скарги: 27.08.2020 Ржавчицька сільська рада оголосила відкриті торги за предметом: «Капітальний ремонт водопроводу в с. Ржавчик Первомайського району Харківської області за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-27-003551-a. У строк, визначений замовником в оголошенні про заплановану закупівлю ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» на участь у торгах було подано тендерну пропозицію.
16.09.2020 відбувся аукціон. 17.09.2020 Замовник визначив переможця та оприлюднив Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД".
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Відповідно до п. 3. р. 1. тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних» та Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» зазначено: Для підтвердження наявності власного обладнання як основних засобів, учасник надає копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітний рік, з відміткою (квитанція) про прийняття органу Держкомстату. Але Учасник ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі своєї пропозиції надав лише Баланс та звіт про фінансові результати. Відповідно п. 1 р. ІІІ у тендерній документації зазначено: «У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених діяльністю учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів». Ніяких пояснень, в яких Учасник зазначає законодавчі підстави ненадання звіту про рух грошових коштів у складі його пропозиції не надано. Враховуючи той факт, що ця інформація віднесена Замовником до кваліфікаційних критеріїв, відповідно п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону».
Замовник не надав 24 години Учаснику на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, що є порушенням п. 16 ст. 29 Закону. Тому, визначення переможцем ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" з цієї підстави є незаконним та має бути скасоване.
2. Відповідно до ч. 13 Додатку 2 до тендерної документації (Документи які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції) учаснику необхідно надати Довідку з обслуговуючої банківської установи про відкриття рахунку контрагента. Довiдку з обслуговуючого банку про наявнiсть коштiв на рахунку учасника в розмiрi суми забезпечення тендерної пропозиції. Довідку з обслуговуючої банківської установи про відсутність заборгованості по кредитах. У складі своєї пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" надано довідки з обслуговуючих банків про відсутність заборгованості по кредитах, отримані до публікації оголошення про закупівлю. Так, довідка з ПриватБанку датована 06.08.2020, довідка з АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» датована 31.07.2020, довідка з УкрСиббанку датована 10.08.2020 року. Оголошення про закупівлю оприлюднене 27.08.2020. Таким чином, надані довідки не можуть бути підтвердженням відсутності заборгованості по кредитах на дату проведення відкритих торгів. Тому, визначення переможцем ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" з цієї підстави є незаконним та має бути скасоване.
3. Відповідно до ч. 2 п. 11 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у п. 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, учасником ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі своєї пропозиції надано Гарантійний Лист № 620 від 07.09.2020 року в якому зазначено, що тендерна пропозиція є дійсною протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що є грубим порушенням ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», та вимог тендерної документації. Тому, визначення переможцем ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" з цієї підстави є незаконним та має бути скасоване.
4. Відповідно до п. 8 Додатку 2 тендерної документації «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції», учасник повинен був надати копію Дозволу органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки видану учаснику який фактично по договору буде виконувати відповідні роботи, з відповідним переліком робіт (у разі наявності такого переліку). Учасником ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" надано дозвіл № 1022.18.12 від 28.11.2018 на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах. Відповідно до технічного завдання викладеного у Додатку 3 тендерної документації. Відомість об’ємів робіт № ЛК 300 містить: Перетин з підземними комунікаціями. Цей вид роботи потребує дозволу Держнаглядохоронпраці на виконання робіт в зоні розташування підземних комунікацій. Таким чином, копія дозволу на відповідні роботи відсутня у складі пропозиції переможця. Тому, визначення переможцем ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" з цієї підстави є незаконним та має бути скасоване.
5. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ учасник повинен був надати у складі своєї тендерної пропозиції розрахунок трудомісткості та заробітної плати (згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2016 року за №1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 року № 196, зареєстрованим у Мінюсті 16.08.2018 за № 931/32383) визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва). Проте, даний розрахунок відсутній у складі пропозиції переможця ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД". Тому, визначення переможцем ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" з цієї підстави є незаконним та має бути скасоване.
6. В довідці про наявність матеріально технічної бази для виконання робіт за договором про закупівлю № 634 від 07.09.2020 року (надалі – Довідка) зазначено, що під час виконання робіт (шифр ресурса СН206-337) буде використовуватись Екскаватор ЕО-2621В-3, вартість роботи за одну машино-годину якого відповідно до Додаткової угоди № 3 до договору про оренду транспортних засобів та обладнання № 09/01 від 09.09.2020 року складає 500,00 грн без урахування ПДВ. Проте в підсумковій відомості ресурсів у даному шифру зазначена вартість машино-години 408,33 грн без урахування ПДВ. В довідці та відомості ресурсів до договірної ціни (шифр ресурса СН203-850) зазначено навантажувачi одноковшевi, вантажопiдйомнiсть 1 т CATERPILLAR САТ 330 DL, проте в договорі оренди № 0203 від 02.03.2020 року вищезазначена техніка відсутня. Тому, визначення переможцем ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" з цієї підстави є незаконним та має бути скасоване.
7. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.) Проте календарний графік ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" не відповідає вищезазначеній формі. Тому, визначення переможцем ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" з цієї підстави є незаконним та має бути скасоване.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що Замовник порушив п. 5 р. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Більш того Замовник не звернув увагу на грубі порушення у пропозиції переможця, така позиція Замовника е дискримінаційною по відношенню до всіх Учасників відкритих торгів.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «Капітальний ремонт водопроводу в с. Ржавчик Первомайського району Харківської області за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-27-003551-a.
3. Зобов’язати замовника - Ржавчицьку сільську раду скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем, зазначені у протоколі засідання тендерного комітету Ржавчицької сільської ради № 48 від «17» вересня 2020 року.
4. Завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі.
З повагою,
Директор ТОВ «БРЕНД КОРВЕТ» С. СІЛЬЧЕНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в ПДФ форматі 25.09.2020 12:23
- Скарга в форматі word 25.09.2020 12:23
- Пояснення до скарги ПДФ 07.10.2020 19:10
- Пояснення до скарги word 07.10.2020 19:10
- Лист експертиза 07.10.2020 19:10
- Розрахунок 07.10.2020 19:10
- рішння від 29.09.2020№18238+лист замовнику.pdf 30.09.2020 10:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2020№18981.pdf 09.10.2020 22:24
- рішення від 08.10.2020№18981.pdf 13.10.2020 23:25
- Протокол52_pdf.pdf 01.10.2020 12:56
- Календарний план Ржавчик.pdf 01.10.2020 12:56
- Проект договору Додаток № 5.doc 01.10.2020 12:56
- АМКУ Протокол.docx 01.10.2020 12:56
- АМКУ пояснення до скарги Ржавчик.docx 01.10.2020 12:56
- Пояснення_pdf.pdf 01.10.2020 12:56
- 49_ДЦ_ОС_2-1_2.pdf 01.10.2020 12:56
- Виписка з ЄДР .pdf 01.10.2020 12:56
- Деклараціі .pdf 01.10.2020 12:56
- Договір Моноліт-Д (3).pdf 01.10.2020 12:56
- Договір оренди ФГ РОСА (2).pdf 01.10.2020 12:56
- Проект Договору (2).pdf 01.10.2020 12:57
- Фін.звітність .pdf 01.10.2020 12:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2020 14:33
Дата розгляду скарги:
08.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.09.2020 10:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.10.2020 23:25
Вимога
Є відповідь
Вимого щодо неправомірного визначення перможця закупівлі
Номер:
8e2097b70f924110a4839ef29941dcad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-003551-a.c2
Назва:
Вимого щодо неправомірного визначення перможця закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику!
Протоколом засідання тендерного комітету Ржавчицької сільської ради №48 від 17.09.2020 року було визначено переможцем торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт водопроводу в с.Ржавчик Первомайського району Харківської області за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» учасника торгів – «ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД».
Однак, надана учасником «ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» тендерна пропозиція, не відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника.
1. Відповідно п.5 розділу ІІІ тендерної документації Відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, в разі якщо:
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасником надано Витяг з ЄДР від 03.09.2020, згідно якого в єдиному державному реєстру відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника.
Учасником надана довідка №624 від 07.09.2020 р., інформація якої не відповідає наданому витягу з ЄДР.
28.04.2020 року набрав чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» №361-ІХ від 06.12.2019 р., відповідно до якого у Законі України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» №755-ІVвід 15.05.2003 року пункт 9 частини другої статті 9 був викладений у новий редакції, що виключив можливість неподання інформації про кінцевого бенефіціарного власника, у разі якщо засновником виступає фізична особа.
Отже тендерна пропозиція «ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» не відповідає статті 17 пункту 9 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно п.5 розділу ІІІ тендерної документації зобов’язана бути відхилена Замовником.
2. Відповідно до п.6 Розділу 3 кількість працівників, обладнання, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування визначена у довідках, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт, які є предметом закупівлі, наданих у кошторисах, протягом строку виконання робіт, вказаного учасником.
Відповідно до кошторису, наданого учасником ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» нормативна трудомісткість робіт в прямих затратах складає 25373 чол.-час. Відповідно календарному графіку, який надав учасник, фактичний термін виконання робіт складає 6 місяців (жовтень-грудень 2020 року та березень-травень 2021 року) або 1008 час. (6 місяців * 21 робочий день * 8 час.). Тобто для виконання робіт на об’єкті в строк учасник повинен мати штаті не менш 25 робітників (25373 чол-час./1008 час.). Разом з тим згідно штатного розкладу учасник має лише 6 робітників робочих спеціальностей, згідно довідки про наявність працівників він має тільки 10 робітників.
Такім чином, учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» не має в наявності працівників, достатньо для виконання усіх робіт, які є предметом закупівлі, наданих у кошторисах, протягом строку виконання робіт, вказаного учасником.
На цій підставі тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна була бути відхиленої Замовником.
3. Відповідно до п.6 Розділу учасник повинен надати календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.). Згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2. Календарний графік повинен от ображати кількісні та вартісні показники. Учасником надано календарний графік який не відповідає вимогам наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.
Тобто учасником ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» в складі тендерної пропозиції надано календарний графік, якій не відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи до уваги зазначене вище, Замовник порушил умови Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
Закону України «Про публічні закупівлі», а самє п. 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст..ст. 3,16,18,22,28,30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX), вимагаємо від замовника - Ржавчицької сільської ради :
1) скасувати рішення тендерного комітету №48 від 17.09.2020 р. про визначення ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» (ЄДРПОУ 41291061) переможцем процедури закупівлі відкритих торгів UA-2020-08-27-003551-a, «Капітальний ремонт водопроводу в с.Ржавчик Первомайського району Харківської області за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація».
2) Продовжити закупівлю з дотриманням вимог діючого законодавства.
Директор ПП «ДОНКОМ» В.А.Голубенко
Пов'язані документи:
Замовник
- 2020-09-25_16-14-59_winscan_to_pdf_10.pdf 25.09.2020 16:45
Дата подачі:
23.09.2020 10:53
Вирішення:
Замовник вважає, що вимога не підлягає задоволенню виходячи з наступних підстав:
(номери пунктів відповіді відповідають номерам пунктів вимоги)
1. Не зрозуміла претензія скаржника про відсутність даних кінцевого бенефіціара ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД»: до тендерної пропозиції учасник надав витяг з ЄДР від 03.09.2020 р., де на стор. 4 зазначені дані про учасника – кінцевого бенефіціара Наумова Антона Анатолійовича.
За необхідності скаржник може ознайомитися з повним текстом витягу на офіційному сайті тендерної процедури на prozorro.gov.ua
Також нагадуємо, що відповідно до ч.5 ст.17 Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch
(в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) також нагадуємо, що з 16 червня 2017 року Система електронних публічних закупівель ProZorro інтегрована з Єдиним Державним Реєстром. звіт з ЄДР переглядається за посиланням https://prozorro.gov.ua/edr/md5:bc69040ff94289efb8a89504e3af2905
2. В претензії щодо кількості заявлених учасником працівників скаржник спирається на власні припущення та розрахунки. Однак, під час прийняття рішення про переможця замовник перш за все має керуватися основними принципами проведення тендерної процедури, викладеними в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Перевіркою кошторисів та інших розрахунків в галузі будівництва займаються спеціальні акредитовані організації, що мають в своїй команді штат висококваліфікованих інженерів і економістів. Результатом перевірки кошторису може бути тільки висновок незалежного експерта з належним нормативним обґрунтуванням та розрахунками.
Метою проведення будь-якого тендеру є укладення вигідної угоди, а переможцем стає особа, яка запропонувала найнижчу ціну. Учасник проводить власні розрахунки договірної ціни та локального кошторису, спираючись на вимоги тендерної та технічної документації, наданих замовником. Але при цьому учасник користується певною свободою в питанні оптимізації свої витрати з метою отримання конкурентоспроможної пропозиції, застосовує в своїй роботі досягнення в галузі технології і організації будівельного виробництва, сучасний рівень технічного оснащення, професійний досвід та кваліфікацію своїх працівників, прогресивні матеріали, вироби й конструкції.
Всі розрахунки учасника повністю відповідають нормативним вимогам та методичним рекомендаціям.
3. Відповідно до п. 2.2. розділу 2 Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ від 13.01.2009 N 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» зазначено, що Графік може бути складений у розрізі окремих об'єктів, що входять у склад будови (пускових комплексів, черг), із врахуванням строків будівництва, визначених договором та календарним планом будівництва (у разі спорудження об'єкта протягом декількох років), вимог технології виконання робіт, техніки безпеки та організації будівельного виробництва, визначених проектно-технологічною документацією. Основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, виробничих можливостей виконавців, що будуть задіяні для виконання робіт, планів Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі тощо. Також Підряднику доцільно враховувати визначені умовами договору строки передачі Замовником будівельного майданчика (фронту робіт) та дозвільної документації.
Оскільки замовник не зміг надати план фінансування на стадії підготовки та подання тендерних пропозицій, то і Календарний план був розроблений учасником на підставі фактично наданих даних. В будь-якому разі всі додатки до договору підлягають обов’язковому корегуванню на дату підписання договору з переможцем.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
ed2b30b07a53409681a834f5df825439
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-003551-a.c1
Назва:
Вимога щодо визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
27.08.2020 Ржавчицька сільська рада оголосила відкриті торги за предметом: «Капітальний ремонт водопроводу в с.Ржавчик Первомайського району Харківської області за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-27-003551-a.
16.09.2020 відбувся аукціон, а вже 17.09.2020 Замовник визначив переможця та оприлюднив Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД".
Але, слід зазначити, що рішення щодо визначення переможця було прийнято досить швидко, що не дозволило Замовнику уважно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" та побачити ряд грубих порушень вимог тендерної документації, які повинні привести до відхилення вищезазначеної пропозиції, а саме:
1. У п. 3. р. 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» зазначено: Для підтвердження наявності власного обладнання як основних засобів, учасник надає копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітний рік, з відміткою (квитанція) про прийняття органу Держкомстату. Але Учасник ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі своєї пропозиції надав лише Баланс та звіт про фінансові результати. Ніяких пояснень, в яких Учасник зазначає законодавчі підстави ненадання звіту про рух грошових коштів у складі його пропозиції не надано. Враховуючи той факт, що ця інформація віднесена Замовником до кваліфікаційних критеріїв, відповідно п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Але Замовник не надав 24 години Учаснику на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, що є порушенням п. 16 ст. 29 Закону.
2. У складі пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" надано довідки з обслуговуючих банків про відсутність заборгованості по кредитах, отримані до публікації оголошення про закупівлю. Так, довідка з ПриватБанку датована 06.08.2020, довідка з АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» датована 31.07.2020, довідка з УкрСиббанку – 10.08.2020. Оголошення про закупівлю оприлюднене 27.08.2020. Таким чином, надані довідки не можуть бути підтвердженням відсутності заборгованості по кредитах на дату проведення відкритих торгів. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником, мають бути сформовані станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Хоча довідки з банківських установ не є документами, що безпосередньо готуються учасником, але вони надаються на підставі документу листа, або заяви, що готується учасником.
3. Відповідно п. 4 розділу ІІІ тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником у складі своєї пропозиції надано Гарантійний Лист № 620 від 07.09.2020 року в якому зазначено, що тендерна пропозиція є дійсною протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що є грубим порушенням ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати копію Дозволу органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки видану учаснику який буде виконувати відповідні роботи, з відповідним переліком робіт ( разі наявності такого переліку). Учасником надано дозвіл № 1022.18.12 від 28.11.2018 на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах. Відповідно до технічного завдання викладеного у Додатку 3 до тендерної документації відсутні роботи які передбачені вищезазначеним дозволом. Таким чином, копія дозволу на відповідні роботи відсутня у складі пропозиції переможця.
5. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції розрахунок трудомісткості та заробітної плати (згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2016 року за №1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 року № 196, зареєстрованим у Мінюсті 16.08.2018 за № 931/32383) визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва). Проте, даний розрахунок відсутній у складі пропозиції переможця.
6. В довідці про наявність матеріально технічної бази для виконання робіт за договором про закупівлю № 634 від 07.09.2020 року (Надалі – Довідка) зазначено оренда Крану ГЯ КС-3575, що буде використовуватись під час виконання робіт за предметом закупівлі реєстраційний номер АР1920АО «Капітальний ремонт водопроводу в с. Ржавчик Первомайського району Харківської області за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» відповідно до Додаткової угоди № 3 до договору про оренду транспортних засобів та обладнання № 09/01 від 09.09.2020 року. Відповідно до Додаткової угоди № 2 від 01.09.2020 року даний кран буде використовуватись при проведені робіт по об’єкту «Реконструкція системи водопостачання с. Грушуватка П’ятихатського району Дніпропетровської області», номер закупівлі UA-2020-08-20-000269-b. Строк виконання робіт за даними предметами закупівлі з 2020-2021 рік. По даним об’єктам ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" визначено переможцем, що ставить під сумнів можливість використання даної техніки під час виконання робіт у с. Ржавчик Первомайського району Харківської області. Також слід зазначити, що відповідно до календарного графіку ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» наданого у складі його тендерної пропозиції роботи будуть проводитись до кінця Травня 2021 року. Проте строк дії договору оренди техніки № 0901 від 09.01.2020 року до 31.03.2021 року. Пролонгація договору не передбачена. В Довідці зазначено, що під час виконання робіт (шифр ресурса СН206-337) буде використовуватись Екскаватор ЕО-2621В-3, вартість роботи за одну машино-годину якого відповідно до Додаткової угоди № 3 до договору про оренду транспортних засобів та обладнання № 09/01 від 09.09.2020 року складає 500,00 грн без урахування ПДВ. Проте в підсумковій відомості ресурсів у даному шифру зазначена вартість машино-години 408,33 грн без урахування ПДВ. В довідці та відомості ресурсів до договірної ціни (шифр ресурса СН203-850) зазначено навантажувачi одноковшевi, вантажопiдйомнiсть 1 т CATERPILLAR САТ 330 DL, проте в договорі оренди № 0203 від 02.03.2020 року вищезазначена техніка відсутня.
7. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.)
Проте календарний графік ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" не відповідає формі зазначеній у наказі Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2
Шановний замовник!
ТОВ "БРЕНД-КОРВЕТ" вимагає від Замовника торгів об’єктивно та неупереджено провести детальний розгляд та оцінку тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" та дискваліфікувати учасника, керуючись ст.ст. 3, 16, 18, 22, 28, 30 закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-viii, ТОВ "БРЕНД-КОРВЕТ" вимагає від замовника торгів продовжити закупівлю з суворим дотриманням вимог діючого законодавства та відмінити рішення тендерного комітету, викладене в протокольному рішенні № 48 від 17.09.2020 р.
Додатково, хочемо зазначити, що у разі, якщо Замовником буде безпідставно відхилена/нерозглянута вимога ТОВ "БРЕНД-КОРВЕТ", то в свою чергу учасник буде звертатися до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України, Рахункової палати України та Антимонопольного комітету України з метою встановлення у діях замовника складу кримінального та адміністративного правопорушення. враховуючи вищенаведене, вимагаємо:
1) скасувати протокольне рішення тендерного комітету № 48 від 17.09.2020 р, щодо визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД".
2) продовжити закупівлю з суворим дотриманням вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- 2020-09-25_16-14-59_winscan_to_pdf_10.pdf 25.09.2020 16:39
Дата подачі:
22.09.2020 16:33
Вирішення:
Шановний учасник!
Вимога ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» в процедурі «Капітальний ремонт водопроводу в с.Ржавчик Первомайського району Харківської області за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» була уважно розглянута замовником.
Замовник вважає, що вимога не підлягає задоволенню виходячи з наступних підстав:
(номери пунктів відповіді відповідають номерам пунктів вимоги)
1. На виконання умов п. 3 розділу 1 (додаток 1) «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» учасником ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» були надані копії балансу та звіту про фінансові результати з квитанціями про прийняття їх органами Держкомстату.
Відповідно до норм частини 3 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати. ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» відноситься до зазначеної категорії малих підприємств і за законом не зобов’язано подавати звіт про рух грошових коштів за останній звітний рік.
За нормами ст. 5, ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має забезпечити здійснення процедури закупівлі за принципами добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на зазначене, замовник не має права порушувати закон та вимагати від учасника документ, подання якого за законом від нього не вимагається.
В п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко зазначено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції».
2. Важливим аспектом правильного аналізу умов тендерної документації є коректне цитування таких умов: «Документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником, повинні містити дату створення документу, реєстраційний номер і мають бути засвідчені підписом керівника, або уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі її використання), а для фізичної особи – власним підписом.
Документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником, мають бути сформовані станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджуються випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.»
В тексті вимоги ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» заявляє претензії до банківських довідок, які складені не «безпосередньо учасником», а відповідними банківськими установами.
В свою чергу, вимоги до банківських довідок викладені в п. 13 розділі «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 (стор. 37 тендерної документації), в якому немає вимог щодо конкретної дати замовлення:
«Довідка з обслуговуючої банківської установи про відкриття рахунку контрагента.
Довiдку з обслуговуючого банку про наявнiсть коштiв на рахунку учасника в розмiрi суми забезпечення тендерної пропозиції.
Довідка з обслуговуючої банківської установи про відсутність заборгованості по кредитах».
Фактично, надані учасником ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» банківські довідки відповідають періоду проведення тендеру, інформація в них не суперечить іншим матеріалам тендерної пропозиції.
3. Учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надав гарантію на термін дії пропозиції у 90 календарних днів «з дати розкриття пропозиції», що фактично є більшою, ніж вимагалось за тендерною документацією «з дати кінцевого строку подання пропозиції». Тому таке формулювання учасника не є порушенням закону та/чи тендерних умов, та/чи інтересів інших учасників торгів.
4. Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» передбачений повний перелік видів робіт підвищеної небезпеки, до яких включені:
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
Замовник ретельно перевірив види робіт, зазначені в Додатку 3 до тендерної документації, та пояснює, що в Додатку 3 немає жодного виду робіт, який можна було б віднести до підвищеної небезпеки.
Таким чином, дозволи, надані учасником ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», не мають відношення до Додатку 3 та фактично є зайвими документами, які замовник має право не приймати до уваги.
5. Замовнику не зрозуміла претензія щодо відсутності розрахунку трудомісткості: до документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надано документ «ВІДОМІСТЬ ТРУДОМІСТКОСТІ І ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ до об’єктного кошторису №2-1», з яким можна ознайомитися за посиланням: папка Ржавчик.rar, назва файлу: 49_ДЦ_ЩС_2-1-2.rtf.
6. Замовник має проводити процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства та не має права втручатися у господарську діяльність учасників. Будь-які припущення щодо планування та організації діяльності юридичних осіб, не пов’язаних напряму з предметом закупівлі, не можуть вважатися підставою для дискваліфікації учасника.
Що ж стосується строку дії договору оренди техніки №0901 від 09.01.2020 р., то замовником не виявлено ніяких порушень: за «п. 6.1. Даний Договір вступає в силу з моменту його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін, діє до 31.03.2021 р. або до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за цим Договором.
6.2. У разі, якщо жодна зі Сторін за 30 (тридцять) календарних днів до завершення строку дії цього Договору письмово не сповістить про свій намір його розірвати, цей Договір вважається пролонгованим на наступний календарний рік на тих самих умовах.»
Замовник вважає, що вищезазначені умови договору повністю відповідають нормам цивільного законодавства та загально прийнятій практиці визначення строку дії договорів оренди. Сторони узгодили можливість дії договору до 31.12.2022 р., що повністю відповідає умовам тендерної документації.
Претензії про визначення вартості машино-годин є незрозумілою: для участі в тендері учасник зазначив вартість машино-годин в розмірі 408,33 грн. без ПДВ, що є меншою за умовами його господарського договору оренди. Втім, замовник не має права втручатися в господарську діяльність учасника та аналізувати його заходи оптимізації своїх витрат ти доходів. Мета замовника провести публічну закупівлю та забезпечити укладення та виконання договору за найбільш вигідною ціною. Яким чином учасник буде розподіляти свої витрати і за який рахунок іншої своєї діяльності він буде їх покривати, ніяким чином не стосуються замовника та не впливають на проведення публічної закупівлі та визначення переможця.
Претензії про відсутність в договорі оренди CATERPILLAR CAT 330 DL також є не зрозумілими, оскільки ця техніка зазначена в Переліку транспортних засобів (спецтехніки) від 02.03.2020 р. до Договору оренди транспортних засобів (спецтехніки) №0203 від 02.03.2020 р.
7. Відповідно до п. 2.2. розділу 2 Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ від 13.01.2009 N 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» зазначено, що Графік може бути складений у розрізі окремих об'єктів,що входять у склад будови (пускових комплексів, черг), із врахуванням строків будівництва, визначених договором та календарним планом будівництва (у разі спорудження об'єкта протягом декількох років), вимог технології виконання робіт, техніки безпеки та організації будівельного виробництва,визначених проектно-технологічною документацією. Основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, виробничих можливостей виконавців, що будуть задіяні для виконання робіт, планів Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі тощо. Також Підряднику доцільно враховувати визначені умовами договору строки передачі Замовником будівельного майданчика (фронту робіт) та дозвільної документації.
Оскільки замовник не зміг надати план фінансування на стадії підготовки та подання тендерних пропозицій, то і Календарний план був розроблений учасником на підставі фактично наданих даних. В будь-якому разі всі додатки до договору підлягають обов’язковому корегуватися на дату підписання договору з переможцем.
Статус вимоги:
Відхилено