-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення за адресою: вул. Радіаторна,40, м. Запоріжжя
Торги не відбулися
444 410.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 444.10 UAH
мін. крок: 1% або 4 444.10 UAH
Період оскарження:
27.08.2020 11:22 - 02.09.2020 11:27
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження результату кваліфікації
Номер:
77b951b7519648048709fb7f3a989a07
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-000704-b.b3
Назва:
Оскарження результату кваліфікації
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщення за адресою: вул. Радіаторна, 40, м. Запоріжжя» ТОВ "ПРОМБУДСЕРВІС-ПЛЮС" з огляду на виявлені помилки та невідповідності пропозиції до вимог Оголошення, а саме:
1.Учасником ТОВ "ПРОМБУДСЕРВІС-ПЛЮС" не надано гарантійний лист, який вимагався за п.9 Додатку 2 до Оголошення, щодо надання остаточної пропозиції.
2. Учасником не надани листи-згоди на обробку персональних даних всіх суб'єктів, дані яких використані у складі тендерної пропозиції (трудові книжки, посвідчення, печатки та інше є персональними даними).
3. У локальному кошторисі 2-1-1 п. 45 враховано 65,08м2 Укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг", тоді як у Дефектному акті вказано 121,24 м2.
У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо скасувати рішення про обрання переможцем ТОВ "ПРОМБУДСЕРВІС-ПЛЮС", як такого, що не виконав умови оголошення закупівлі, та повернути ТОВ "РОНД" на стадію кваліфікації згідно оскарження дискваліфікації №628 від 17.09.2020 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2020 13:41
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
21.09.2020 08:33
Вимога
Вирішена
Оскарження дискваліфікації
Номер:
4d2988aa304e4de0b3fdf7597792c170
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-000704-b.b2
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
ТОВ «РОНД», в особі генерального директора Рощина Миколи Яковича, учасник процедури закупівлі на «Поточний ремонт приміщення за адресою: вул. Радіаторна, 40, м. Запоріжжя», вимагає скасування рішення щодо дискваліфікації ТОВ «РОНД» (протокол №48/2 від 16.09.2020р.)
Підстави для подання вимоги:
Згідно п.1.1 Протоколу Замовник відхилив пропозицію ТОВ «РОНД» з огляду на наступне:
«Календарний графік робіт» не відповідає вимогам, зазначеним в п.8 Додаток 2 до Оголошення (-Графік виконання робіт згідно ДБН та інших діючих нормативних вимог законодавства), а саме:
-згідно ДБН А 3.1-5:2016 Додаток Л (довідковий), «Календарний графік виконання робіт» повинен конкретизувати зобов’язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовність, строків виконання робіт (тривалість робіт, дн.(календарні дні)).
Повідомляємо, що ТОВ «РОНД» у складі тендерної пропозиції надано графік виконання робіт, згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №13.01.2009 N 2 Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві
( посилання https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0002661-09#Tex), в якому у п. 2.1. вказано наступне: «"Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо». При цьому у Табл. 1 Наказу приведено один з можливих варіантів складання графіку, згідно якого ТОВ «РОНД» складено графік виконання робіт, який надано у складі пропозиції.
Тобто всі вимоги, викладені п. 8 Додатку 2 до оголошення, виконані та відхиляють претензію Замовника щодо невиконання вимог, які викладені у п.1.1 Протоколу 48/2.
Крім цього, звертаємо увагу, що у п. 8 Додатку 2 вимогою Замовника є Графік виконання робіт згідно ДБН та інших нормативних вимог законодавства, не конкретизуючи, який саме ДБН або інші нормативні акти повинен використовувати Учасник для складання графіку. ДБН А 3.1-5:2016, на який посилається Замовник у Протоколі, має назву «Організація будівельного виробництва», а Додаток Л – «Форми основних документів у складі проекту виконання робіт на будівництво». Зважаючи на те, що предмет закупівлі (поточний ремонт) не є будівництвом, це не вимагає складання проекту виконання робіт, а відповідно і графіку згідно Додатку Л.
Наголошуємо, що Наказ №13.01.2009 N 2 Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві – є діючою нормою законодавства, що не суперечить п.8 Додатку 2 до Оголошення («…інші діючі нормативні вимоги законодавства).
Зважаючи на вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «РОНД», як таке, що не є обґрунтованим.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 17.09.2020 13:14
Дата подачі:
17.09.2020 13:15
Вирішення:
У відповідь на Ваше оскарження кваліфікації від 17.09.2020 року повідомляємо наступне. Відповідно до п. 2.4 Наказу Мінрегіонбуд України N 2 від 13.01.2009 року «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві»(надалі – Наказ) «залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт. Один із можливих варіантів графіка приведено в таблиці 1». Отже, у таблиці 1 Наказу наведено один із можливих варіантів графіка, а не встановлена єдина його форма, яка має бути дотримана Учасниками. Наказ передбачає можливість використання різних варіантів графіку. Графік, наданий учасником ТОВ «РОНД» не надає можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, а отже повністю не відповідає вимогам Наказу, а також додатку Л ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівництва». Враховуючи зазначене, підстави для скасування рішення щодо дискваліфікації ТОВ «РОНД» (протокол №48/2 від 16.08.2020 р) не має. Крім цього слід зауважити, що організація яка має певний досвід виконання робіт та має у своєму складі дипломованих та сертифікованих співробітників повинна знати та використовувати у своїй діяльності актуальні нормативно-правові акти України, роз’яснювати перелік ДБН які можуть бути задіяні при формуванні конкурсної пропозиції не віднесено до обов’язків замовника.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА про усунення порушень по закупівлі UA-2020-08-27-000704-b
Номер:
49c546b92f2f411c8ac677e393522820
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-000704-b.c1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень по закупівлі UA-2020-08-27-000704-b
Вимога:
27.08.2020 Запорізьким міським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) було оголошено закупівлю UA-2020-08-27-000704-b з Поточний ремонт приміщення за адресою: вул. Радіаторна,40, м. Запоріжжя ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Протоколом № 48/3 від «17» вересня 2020 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою переможцем спрощеної закупівлі було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42754213). ТОВ «ВЕКТОР БУД-ТОРГ» не погоджується із таким рішенням уповноваженої особи Замовника з огляду на таке. Так у складі документів Тендерної пропозиції учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42754213) подано згідно вимог Оголошення «Документація виготовлена з дотриманням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (пропечатана (у разі наявності печатки) та підписана організацією) у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту; - Локальний кошторис; - Відомість ресурсів до локального кошторису; - Графік виконання робіт згідно ДБН та інших діючих нормативних вимог законодавства» були надані такі файли: 8. Договірна ціна, 9. Зведений кошторисний розрахунок, 10. Локальний кошторис, 11. Відомість ресурсів, 12. Графік виконання робіт. В супереч вимогам Оголошення (при перегляді) в цих файлах відсутній підпис та печатка інженера проектувальника в частині кошторисної документації (Вимога ОГОЛОШЕННЯ зі змінами про проведення спрощеної закупівлів системі електронних закупівель 28серпня 2020 року: Додаток № 2, до Оголошення, Перелік документів (копій), сканованих у форматі pdf., що надаються учасником на електронні торги у складі цінової пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, ПРИМІТКИ … Всі довідки повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності), кошторисна документація окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинна містити підпис та печатку інженера проектувальника в частині кошторисної документації…
Вказаний факт може свідчити про порушення антиконкурентного законодавства з боку Замовника та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42754213). Враховуючи викладене, керуючись статтями 16, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Скасувати рішення уповноваженої особи Запорізького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) оформлене Протоколом № 48/3 від «17» вересня 2020 року щодо визначення переможцем спрощеної процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42754213). 2. Розглянути наступну за ціною тендерну пропозицію учасників закупівлі UA-2020-08-27-000704-b.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист-ответ.doc 18.09.2020 11:51
Дата подачі:
17.09.2020 10:15
Вирішення:
У відповідь про усунення порушень по закупівлі UA-202-08-27-000704-b від ТОВ «ВЕКТОР БУТ-ТОРГ», зазначаємо :
ТОВ «ПРОМБУДСЕРВІС- ПЛЮС» надав скановані копії кошторисних документів завірених підписом директора та інженера з поектно–кошторисної документації.
Згідно основним вимогам ТД Додаток 2 п.8 « Документація виготовлена з дотриманням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (пропечатана (у разі наявності печатки) та підписана організацією) у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту;
- Локальний кошторис;
- Відомість ресурсів до локального кошторису;
- Графік виконання робіт згідно ДБН та інших діючих нормативних вимог законодавства.»
Учасник ТОВ «ПРОМБУДСЕРВІС- ПЛЮС» надав кошторисну документацію оформлену згідно основних вимог ТД в п.8 де вказано :
« (пропечатана (у разі наявності печатки) та підписана організацією)», також посада інженера – кошторисника підтверджена «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.»
Відсутність печатки інженера – кошторисника на кошторисній документації у частині кошторисної документації є формальною ( несуттєвою) помилкою, що пов’язано з оформленням ТД та не впливає на зміст пропозиції, не створює юридичних наслідків та не впливає на її виконання, а саме на об’єм та строки виконання послуги по поточному ремонту приміщення ,та не спричиняє юридичних наслідків для відхилення тендерної пропозиції.
Відсутність на кошторисній документації печатки інженера –кошторисника , якої у нього в силу вступу в дію Закону України19 липня 2017 року № 1982 VIII « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями», немає, не може слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
21.09.2020 08:33
Задовільнена:
Ні