-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання для навчального кабінету
Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації. Номенклатура, асортимент, одиниці виміру зазначено у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні ,якісні, кількісні та інші характеристики»
Завершена
294 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 473.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 473.00 UAH
Період оскарження:
27.08.2020 09:53 - 08.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
fa3ca79a71124df8aef3ac4b214c749f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-001106-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Заммонику! Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника:
У Додатку 2
п.2.2. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на проектор, на навчальний компютерний комплекс (НКК).
2.3 Копію сертифікату(декларації) відповідності на проектор, навчальний компютерний комплекс (НКК).
, так як предметом закупівлі є інтерактивна дошка,проектор ПК,ноутбук, стереогарнітура,багатофункціональний пристрій ,які є від різних виробників ,що унеможливлює надати сертифікати якості на них як комплекс.На ринку є лише один виробник який може надати документи на інтерактивний комплекс ,тому дана вимога є дискримінаціною.
Так от,Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2020 21:09
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до тендерної документації предметом закупівлі є:
Інтерактивний комплекс - 1 комплект
Навчальний комп’ютерний комплекс НКК (1+10) - 1 комплект.
Тобто наголошуємо, що планується до закупівлі не окремо, ноутбуки, ПК, проектори, роутер. А саме комплекс (інтерактивний/ комп’ютерний) обладнання, як єдине, збалансоване, комплексне рішення.
Саме з таких міркувань Замовник відповідно вимагає: Копію сертифікату(декларації) відповідності на, навчальний комп’ютерний комплекс (НКК) як на єдине комплексне рішення.
Також Замовнику не зрозуміло Ваше твердження щодо виконання зазначених умов ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником. Оскільки в тендерній документації Замовника не міститься посилань на конкретну марку чи Виробника, та Замовник наголошує що до розгляду будуть прийняті всі без виключення пропозиції, які будуть відповідати технічним, якісним, кількісним та іншим Вимогам Замовника до предмету закупівлі.
Щодо наведених Вами, прикладів рішень АМКУ, та інших прикладів які Ви наводите.
1. Закупівля UA-2019-03-14-000597-a, на яку Ви посилаєтесь, не може бути наведена як приклад (прецедент), оскільки в вищезазначеному випадку річ йшла, про конкретного виробника (а саме HP), тому дане порівняння не коректне для даної ситуації.
Щодо Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та прикладів які наводить скаржник, Замовник повідомляє наступне: вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися конкретним рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядниками коштів, яких вони не стосуються.
Статус вимоги:
Відхилено