-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
33600000-6 — Фармацевтична продукція: Лот № 1: код ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція: АМОКСИЛ, Amoxicillin, код ДК 021:2015: 33651100-9 Протибактеріальні засоби для системного застосування; АМІКАЦИНУ СУЛЬФАТ, Amikacin, код ДК 021:2015: 33651100-9 Протибактеріальні засоби для системного застосування; АМІАКУ РОЗЧИН, Ammoni, код ДК 021:2015: 33693000-4 Інші лікарські засоби; АМОКСИЛ, Amoxicillin, код ДК 021:2015: 33651100-9 Протибактеріальні засоби для системного застосування; АМОКСИЛ, Amoxicillin, код ДК 021:2015: 33651100-9 Протибактеріальні засоби для системного застосування; ОСПАМОКС, Amoxicillin, код ДК 021:2015: 33651100-9 Протибактеріальні засоби для системного застосування; МЕДОКЛАВ, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, код ДК 021:2015: 33631400-6 Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань; МЕДОКЛАВ, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, код ДК 021:2015: 33631400-6 Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань; ВОДА ДЛЯ ІН'ЄКЦІЙ, Aqua pro injectioni, код ДК 021:2015: 33692500-2 Розчини для ін’єкцій; АТРОПІНУ СУЛЬФАТ, Atropine, код ДК 021:2015: 33662100-9 Офтальмологічні засоби; АЗИТРОМІЦИН, Azithromycin, код ДК 021:2015: 33631400-6 Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань; АЗИТРОМІЦИН, Azithromycin, код ДК 021:2015: 33631400-6 Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань; АЗИТРОМІЦИН-КР, Azithromycin, код ДК 021:2015: 33631400-6 Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань; БЕНЗИЛПЕНІЦИЛІН, Benzylpenicillin, код ДК 021:2015: 33651100-9 Протибактеріальні засоби для системного застосування; ПУЛЬМІКОРТ, Budesonide, код ДК 021:2015: 33673000-8 Лікарські засоби для лікування обструктивних захворювань дихальних шляхів; КАЛЬЦІЮ ГЛЮКОНАТ, Calcium gluconate, код ДК 021:2015: 33692500-2 Розчини для ін’єкцій; ЦЕФЕПІМ, Cefepime, код ДК 021:2015: 33631400-6 Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань; БАКТОЛОКС, Ceftazidime, код ДК 021:2015: 33631400-6 Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань; ЦИКЛОМЕД, Cyclopentolate, код ДК 021:2015: 33662100-9 Офтальмологічні засоби; ЦИРЕЛАКС, Cyclopentolate, код ДК 021:2015: 33662100-9 Офтальмологічні засоби;ФЛУКОНАЗОЛ, Fluconazole, код ДК 021:2015: 33631100-3 Протигрибкові засоби для лікування дерматологічних захворювань;ГЛЮКОЗА, Glucose, код ДК 021:2015: 33692700-4 Розчини глюкози;ГЕПАРИН, Heparin, код ДК 021:2015: 33632200-1 М’язові релаксанти;НУРОФЄН, Ibuprofen, код ДК 021:2015: 33632100-0 Протизапальні та протиревматичні засоби; АКТРАПІД НМ, Insulin (human), код ДК 021:2015: 33692500-2 Розчини для ін’єкцій; БІОФЛОРАКС, Lactulose, код ДК 021:2015: 33613000-0 Проносні засоби;ЛОРАТАДИН, Loratadine, код ДК 021:2015: 33612000-3 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту; ЛОРАТАДИН, Loratadine код ДК 021:2015: 33612000-3 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту;МАГНІЮ СУЛЬФАТ, Magnesium sulfate, код ДК 021:2015: 33622200-8 Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи; АНАЛЬГІН, Metamizole sodium, код ДК 021:2015: 33661200-3 Анальгетичні засоби;МІКОНАЗОЛ, Miconazole; код ДК 021:2015: 33631100-3 Протигрибкові засоби для лікування дерматологічних захворювань;КРЕОН 10000, Multienzymes (lipase, protease etc.); код ДК 021:2015: 33611000-6 Лікарські засоби для нормалізації кислотності; ПАНКРЕАТИН, Multienzymes (lipase, protease etc.), код ДК 021:2015: 33612000-3 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту; ОМЕПРАЗОЛ, Omeprazole, код ДК 021:2015: 33612000-3 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту; ПАРАЦЕТАМОЛ, Paracetamol, код ДК 021:2015: 33612000-3 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового; ТАЗПЕН, Piperacillin and beta-lactamase inhibitor код ДК 021:2015: 33692500-2 Розчини для ін’єкцій; КАЛІЮ ХЛОРИД, Potassium chloride, код ДК 021:2015: 33692500-2 Розчини для ін’єкцій; БЕТАЙОД, Povidone-iodine; код ДК 021:2015: 33691000-0 Протипаразитні засоби, інсектициди та репеленти; ПРЕДНІЗОЛОН, Prednisolone, код ДК 021:2015: 33675000-2 Антигістамінні засоби для системного застосування;РАНІТИДИН, Ranitidine, код ДК 021:2015: 33612000-3 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту;НАТРІЮ ХЛОРИД, Sodium chloride, код ДК 021:2015: 33692500-2 Розчини для ін’єкцій; НАТРІЮ ХЛОРИД, Sodium chloride, код ДК 021:2015: 33692500-2 Розчини для ін’єкцій; ЕУФІЛІН, Theophylline, код ДК 021:2015: 33673000-8 Лікарські засоби для лікування обструктивних захворювань дихальних шляхів; TРОПІКАМІД, ropicamide, код ДК 021:2015: 33662100-9 Офтальмологічні засоби; ДЕПАКІН, Valproic acid, код ДК 021:2015: 33691200-2 Протигельмінтні засоби; ВАНКОМІЦИН, Vancomycin, код ДК 021:2015: 33692500-2 Розчини для ін’єкцій. Лот № 2: код ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція: МЕДАКСОН, Ceftriaxone, код ДК 021:2015: 33631400-6 Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань; ЦЕФТРІАКСОН, Ceftriaxone, код ДК 021:2015: 33631400-6 Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань; Лот № 3: код ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція: БІОВЕН МОНО, mmunoglobulins, normal human, for intravascular adm, код ДК 021:2015: 33692500-2 Розчини для ін’єкцій.
Завершена
336 201.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 298.17 UAH
мін. крок: 0.1% або 298.17 UAH
Період оскарження:
27.08.2020 09:42 - 08.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомерное отклонение победителя
Номер:
b4943310dad84a4381e6dad0190b287d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-27-000929-a.a1
Назва:
неправомерное отклонение победителя
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга лот 2 17.09.2020_1-4.jpg 18.09.2020 12:34
- Відповіль на вимогу.docx 21.09.2020 08:11
Дата подачі:
18.09.2020 12:34
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ
Від 21.09.2020 року
Тендерний комітет КНП"ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ М.СЛОВ'ЯНСЬК" на подану скаргу надає відповідь наступного змісту.
Підстави відхилення тендерної пропозиції є законними та належним чином обґрунтованими!
1. Постановою КМУ № 426 від 03.04.2019 року, установлено:
Відповідно до статей 5 і 13 Закону України “Про ціни і ціноутворення” Кабінет Міністрів України постановляє в частин 1, пункт 2:
«заклади і установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, закуповують лікарські засоби за цінами, які не перевищують рівня задекларованих змін оптово-відпускних цін з урахуванням податків та зборів, а також граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок, УСТАНОВЛЕНИХ ПОСТАНОВОЮ Кабінету Міністрів України ВІД 17 ЖОВТНЯ 2008 Р. № 955 “Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 84, ст. 2825)».
Пунктом 2, частиною 1 Постанови КМУ від 17 жовтня 2008 р. № 955, установлено:
«на лікарські засоби (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів), які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, граничні постачальницько-збутові надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються ДО оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, та граничні торговельні (роздрібні) надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків»
Тобто остаточна ціна лікарського засобу обмежується не ціною, зазначеною в Реєстрі, а ціною з урахуванням:
- податків і зборів;
- граничних постачальницько-збутових надбавок;
- граничних торговельних (роздрібних) надбавок.
Частиною 1 ЗУ «Про ціни і ціноутворення» установлено:
- Пункт 1: встановлення ціни - затвердження (фіксація) рівня ціни;
- Пункт 13: фіксована ціна - обов’язкова для застосування СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ЦІНА, ВСТАНОВЛЕНА Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та державними колегіальними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень та компетенції.
Звертаємо увагу Скаржника на те, що на державному рівні є задекларовані зміни оптово-відпускних цін (фіксовані ціни) на лікарські засоби, а пунктом 13, частини 1 ЗУ «Про ціни та ціноутворення», установлено обов’язок суб’єктів господарювання щодо застосування таких цін.
- Пункт 3: декларування зміни ціни та/або реєстрація ціни - інформування суб’єктом господарювання у встановленому порядку органів державного регулювання і контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення про наміри ВСТАНОВЛЕННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ЦІНИ, відмінної від поточної;
- Пункт 8: постачальницько-збутова надбавка (постачальницька винагорода) - сума витрат суб’єкта господарювання, що пов’язані з обігом товару та здійснюються в процесі його продажу (реалізації) під час надходження від виробника (постачальника) на відповідний товарний ринок, та прибутку. Гранична постачальницько-збутова надбавка є її максимально допустимим рівнем, який ПОВИНЕН враховуватися суб’єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю, під час встановлення ціни товару;
Закон України "Про ціни і ціноутворення", є базовим актом законодавства, що визначає основні засади цінової політики і регулює відносини, що виникають у процесі формування, встановлення та застосування цін, а також здійснення державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення.
Зокрема, згідно зі статтею 5 цього Закону, забезпечення проведення державної цінової політики; здійснення державного регулювання цін; визначення повноважень органів виконавчої влади щодо формування, встановлення та застосування цін, якщо інше не визначено законом або міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України; визначення переліку товарів, державні регульовані ціни на які затверджуються відповідними органами виконавчої влади, якщо інше не визначено законом, належить до повноважень Кабінету Міністрів України у сфері ціноутворення.
Відповідного змісту положення містить стаття 13 цього Закону, згідно з яким державне регулювання цін здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень шляхом: установлення ОБОВ'ЯЗКОВИХ для застосування суб'єктами господарювання: ФІКСОВАНИХ ЦІН; граничних цін; граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) та постачальницько-збутової надбавки (постачальницької винагороди); граничних нормативів рентабельності; розміру постачальницької винагороди; розміру доплат, знижок (знижувальних коефіцієнтів); запровадження процедури декларування зміни ціни та/або реєстрації ціни.
Частиною 2, Розділом V Тендерної документації передбачено:
«Ціна товару має бути сформована з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 №240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» та постанови Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 955 "Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення".
2. Постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 224 передбачено:
«Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України та пункту 96 розділу XXI “Прикінцеві та перехідні положення” Митного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє: Затвердити перелік лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, СПРЯМОВАНИХ на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію СПАЛАХІВ, ЕПІДЕМІЙ ТА ПАНДЕМІЙ КОРОНАВІРУСНОЇ ХВОРОБИ (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, що додається.».
Вищевказана норма застосовується до КОНКРЕТНО визначених операцій з постачання товарів СПРЯМОВАНИХ на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію СПАЛАХІВ, ЕПІДЕМІЙ ТА ПАНДЕМІЙ КОРОНАВІРУСНОЇ ХВОРОБИ (COVID-19).
Відповідно до Постанови КМУ № 225 від 20 березня 2020 р., частиною 1 передбачається:
«Цей Порядок визначає ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ замовником закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України.»
Звертаємо Вашу, увагу на те, що цей порядок не визначає такого виду процедури як Відкриті торги. А тому ще раз інформуємо, що метою закупівлі лікарських засобів по розпочатій процедурі відритих торгів не є закупівля товару необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19.
Частиною 5 Порядку передбачено:
1) «Планування закупівель здійснюється замовником НА ПІДСТАВІ НАЯВНОЇ ПОТРЕБИ у закупівлі товарів, робіт і послуг». Інформуємо Вас про те, що така потреба в дані й закупівлі відсутня. Це підтверджується видом розпочатої процедури (відкриті торги), відсутністю в електронній системі закупівлі та тендерної документації відмітки про те, що товар закупляється для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19.
ЗУ «Про публічні закупівлі», Перехідні положення:
«3-1. Установити, що дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Перелік таких товарів, робіт чи послуг та порядок їх закупівлі затверджуються Кабінетом Міністрів України.
За результатами такої закупівлі в електронній системі закупівлі замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього, звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до статті 10 цього Закону.
У разі недотримання вимог щодо публікації таких звітів винні особи притягаються до відповідальності відповідно до закону.»
З врахуванням вищевказаної інформації, Замовником торгів в тендерній документації було встановлено вимогу частиною 2, Розділом V Тендерної документації:
«Ціна на товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованої продукції.
Учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції ціну (з двома десятковими знаками) за одиницю товару (флакон, упаковка,) без ПДВ та з ПДВ, а також загальну вартість пропозиції з ПДВ (цифрами та прописом).
ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.
Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, буде вважатися, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.»
На підставі вищевикладеної інформації, інформуємо, що тендерну пропозиції учасника торгів було відхилено на підставі стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - Учасник процедури закупівлі:
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тобто не були дотримані вимоги встановлені:
1) Частиною 2, Розділом V Тендерної документації передбачено:
«Ціна товару має бути сформована з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 №240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» та постанови Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 955 "Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення".
2) частиною 2, Розділом V Тендерної документації:
«Ціна на товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованої продукції.
Учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції ціну (з двома десятковими знаками) за одиницю товару (флакон, упаковка,) без ПДВ та з ПДВ, а також загальну вартість пропозиції з ПДВ (цифрами та прописом).».
Статус вимоги:
Відхилено