-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція частини існуючих приміщень ІІІ поверху комунального закладу "Коростенської центральної районної лікарні Коростенської равйонної ради" під операційні кімнати №1,2,3 по вул.Жмаченка,46 у м.Коростень Житомирської області
Завершена
299 892.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 499.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 499.46 UAH
Період оскарження:
23.01.2017 11:20 - 27.01.2017 11:25
Вимога
Вирішена
Неподання всіх документів, неналежне їх оформлення
Номер:
eebf06669f9f46c8a85a24a14b1743e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-23-000578-b.c1
Назва:
Неподання всіх документів, неналежне їх оформлення
Вимога:
Вважаємо, що при визначенні переможця закупівлі, оголошеної 23.01.2017 за № UA-2017-01-23-000578-b відповідно до Протоколу (рішення) Комітету замовника про визначення Переможця від 02.02.2017 № б/н (далі – Протокол), не було враховано інформацію, подану ним у складі своєї пропозиції щодо даної закупівлі, а саме.
Відповідно до Додатку № 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника торгів кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» до Тендерної документації вищезазначеної закупівлі, визначеним у Протоколі переможцем не було надано наступні документи:
до п. 1.3 Копія статуту або іншого установчого документу (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту); (для юридичних осіб) – надано не копію, а документ в форматі Microsoft Word, який не дозволяє пересвідчитись у його автентичності через відсутність необхідних підписів та печаток. Окрім того, переліком зазначено, що повинно бути надано копію, а даний документ копією не являється.
до п. 4 Копії дозвільних документів на виконання робіт підвищенної небезпеки (виконання робіт на висоті), працівниками, які будуть залучені до виконання договору – надано копію Дозволу на продовження виконання робіт підвищеної небезпеки № 291.10.18-45.21.1, виданого Управлінням Держгірпромнагляду по Житомирській області 15.12.2010, термін дії якого сплинув 15.12.2015.
до п. 6 Лист у довільній формі в якому зазначається інформація про наявність в Учасника торгів власного інженера – проектувальника – даний лист не надано.
до п. 7 Копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації – даний сертифікат не надано.
до п. 15 Копія аналогічного договору та лист відгук до нього від контрагента – дані документи не надані.
Окрім того повідомляємо, що наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181) затверджено Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (далі – Правила).
Відповідно до п. 1 Розділу І зазначені Правила встановлюють єдині вимоги щодо створення документів та роботи з ними, зокрема на підприємствах незалежно від форми власності.
Згідно з пп. 1 п. 3 Розділу ІІІ Правил, службовий документ, отриманий установою або створений нею, вважається внесеним до документаційного фонду установи з моменту його реєстрації. При цьому пп. 2 даного пункту передбачає реєстрацію документів незалежно від форми їх надсилання .
Водночас, пп. 3 п. 7 Розділу ІІІ правил передбачає, що не допускається надсилання або передача документів без їх реєстрації у службі діловодства.
Також слід зазначити, що перелік документів, що не підлягають реєстрації службою діловодства, зазначено в додатку 4 до Правил. Документи, що були надані у складі пропозиції переможця відповідно до Протоколу, під нього не підпадають.
Разом з тим, Додаток № 4 «Довідка щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону, Інформаційна довідка, Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для виконання зазначених робіт, Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, основні умови договору, Довідка про кваліфікацію та досвід інженерно – технічних працівників, Довідка про кваліфікацію та досвід працівників та Додаток № 3 Форма цінової пропозиції не містять вихідних даних, а саме: установи, якій адресуються зазначені документи, вихідні номери та дати реєстрації, що не дозволяє їх ідентифікувати як такі, що стосуються саме цієї закупівлі та чим було порушено вищезазначені нормативні документи щодо діловодства.
Тому, є правові підстави вважати документи, надані переможцем у складі своєї пропозиції до публічної закупівлі № UA-2017-01-23-000578-b такими, що оформлені не належним чином та наданими не в повному обсязі відповідно до вимог Замовника.
Ураховуючи викладене, уважаємо що переможець визначений з порушенням вимог щодо закупівлі, які були встановлені Замовником.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 09.02.2017 09:45
Дата подачі:
06.02.2017 09:56
Вирішення:
документація була надана з мокрими печатками .
Статус вимоги:
Задоволено