• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Завершена

125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2020 20:30 - 01.09.2020 20:35
Вимога
Вирішена

Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі

Номер: f8991aa0f86a4fa7b73ee2c7ebe83e36
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-009419-a.b1
Назва: Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: Сектор освіти Андрушівської районної державної адміністрації Код ЄДРПОУ: 02142980 Адреса: 13401 Україна Житомирська область місто Андрушівка пл.Т. Шевченка,1 Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-08-26-009419-a Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-26-009419-a Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі Шановна Уповноважена особа Сектору освіти Андрушівської районної державної адміністрації (далі – Замовник), просимо переглянути Ваше рішення в частині визначення переможця даної закупівлі ТОВ "ЛАНТА-Р". Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» №10 від 04 вересня 2020 року замовником даної закупівлі було визнано переможцем даної закупівлі учасника: ТОВ "ЛАНТА-Р" (далі – Переможець) Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду. Зазначаємо, що ст.5 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Звертаємо увагу, що Замовником в тендерній документації було однозначно визначено строки поставки товарів, а саме, цитуємо: «3.4 Строк поставки товарів, робіт та послуг: серпень - вересень 2020 р.». Натомість, Переможець у документі «Гарантійний лист щодо своєчасної поставки, розвантаження товару зазначає, що, цитуємо: «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020р.». Дана гарантія не відповідає вимогам замовника, визначеним у п. 3.4 тендерної документації. Зазначаємо, що згідно ч.11 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною…». Також, звертаємо увагу, що згідно ч.13 ст.14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1. Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…». Стверджуємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника. Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації. Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі. «…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..». Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, просимо переглянути Ваше рішення та дискваліфікувати учасника ТОВ "ЛАНТА-Р" в даній закупівлі як такого, пропозиція якого не відповідає вимогам замовника. 8 вересня 2020 року директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Вирішення: ч.13 ст.14 Закону не передбачає обов'язкового відхилення, тому розглянута найбільш економічно вигідна пропозиція Учасника, яка влаштовує Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні