-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування легкового автомобіля VW Passat
Завершена
130 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 651.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 651.90 UAH
Період оскарження:
26.08.2020 18:04 - 01.09.2020 17:00
Вимога
Відхилено
Усунення порушень закупівлі
Номер:
f296446e0fef46fd95064a0325cb63ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-009076-a.b1
Назва:
Усунення порушень закупівлі
Вимога:
ТОВ «Суг-Преміум» повідомляє про те, що ТОВ «Автодом Харків» надано в складі тендерної пропозиції довідку «Довiдка щодо наявностi iнформацiї у Єдиному державному реєстрi» в якій зазначається про наявність інформації згідно пункту 9 частини другої статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Але при перевірці інформації на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ в графі: «Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи» - інформація ВІДСУТНЯ згідно пункту 9 частини другої статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що свідчить про недостовірність наданої інформації та порушення пункту 9 частини другої статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Тому пропозиція ТОВ «Автодом Харків» має бути відхилена.
Крім того, ТОВ «Суг-Преміум» не погоджується з відхиленням своєї пропозиції згідно протоколу № 4/21С від 25.09.2020 року, тому що:
1. В вимогах пункту 9 розділу «Вимоги замовника» Додатку 1 не має чітко визначеної вимоги Замовника НАДАТИ САМЕ В СЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ гарантійний лист, а зазначено: «…(про, що надається відповідний гарантійний лист)». І тому Замовник не може вимагати надання цієї довідки САМЕ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, так як він цього чітко не зазначив в тендерній документації.
2. Замовником не визначена форма цього гарантійного листа і його можна надати в довільній формі.
Тому в складі тендерної пропозиції ТОВ «Суг-Преміум» надано файл «12. Технічне завдання.pdf» в якому, міститься пункт 9 розділу «Вимоги замовника» Додатку 1 САМЕ В ДОВІЛЬНІЙ формі з підтвердженням виконання вимог Замовника:
…«Ми, ТОВ «Суг-Преміум» у разі отримання повідомлення про намір укласти Договір про закупівлю із Замовником на поставку товару, що є предметом цієї закупівлі згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати всі технічні вимоги Замовника, зазначені у цьому оголошенні»…
Тому, ТОВ «Суг-Преміум» виконало вимоги Замовника.
3. Також повідомляємо про те, що Замовником було порушено статтю 26 пункт 9 Закону України про Публічні Закупівлі Замовником в частині відсутності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
Стаття 26 пункт 9 ЗУ про Публічні Закупівлі:
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Вимагаємо відхилення пропозиції ТОВ «Автодом Харків», зупинити розгляд пропозицій інших учасників та визначити ТОВ «Суг-Преміум» переможцем або виконати вимоги Статті 26 пункту 9 ЗУ про Публічні Закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2020 11:22
Вирішення:
1) На Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «Автодом Харків» у зв’язку наданням цим учасником у складі його пропозиції довідки «Довiдка щодо наявностi iнформацiї у Єдиному державному реєстрi» в якій зазначається про наявність інформації згідно пункту 9 частини другої статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», яка свідчить про недостовірність наданої інформації у зв’язку з її відсутністю при перевірці на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ в графі: «Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи» повідомляємо:
Замовником проводилася спрощена закупівля відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) (далі – Закон).
Виходячи із сформованого в Законі терміна «пропозиція учасника спрощеної закупівлі» - це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (пункт 24 частини1 статі 1 Закону). Закон містить виключний перелік підстав відхилення пропозицій учасників спрощених закупівель (частина13 статті 14 Закону).
Таким чином, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати лише вимогам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю: код за ДК 021:2015 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування легкового автомобіля VW Passat) (далі – Оголошення) не містить вимог щодо подання учасником у складі своєї пропозиції довідки про наявність чи відсутність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, передбачених пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Водночас, 28 квітня 2020 року в Україні набрав чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» №361-IX, який покладає на юридичних осіб обов’язок подати державному реєстратору оновлену інформацію про структуру власності та своїх кінцевих бенефіціарних власників (бенефіціарів).
Юридичні особи, зареєстровані до 28 квітня 2020 року, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності (п.4 Прикінцевих та перехідних положень Закону №361-IX.)
Форма та зміст структури власності встановлюються Міністерством фінансів, за погодженням з Міністерством юстиції.
Міністерством юстиції України було затверджено нові форми заяв, що подаються для державної реєстрації – вони діють з 1 червня 2020 року (наказ Міністерства юстиції України від 19.05.2020 р. №1716/5 «Про оновлення форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 травня 2020 року за №454/34737).
Тож хоч форму відомостей вже затверджено, але структури Мінфін ще не затвердив.
Оскільки ТОВ «Автодом Харків» згідно даних, які містяться в ЄДР зареєстрована в 2004 році, тому подання документів державному реєстратору для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника, наразі - не можливо.
Таким чином, прозиція учасника ТОВ «Автодом Харків» відповідає вимогам встановленим в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, підстави для її відхилення передбачені пунктом 13 статті 14 Закону відсутні.
2) Щодо інших вимог з відхилення пропозиції ТОВ «СУГ-ПРЕМІУМ», заявлених Вами на кожне поставлене питання згідно з нумерацією надаємо наступну інформацію:
1. Відповідно до пункту 9 розділу «Вимоги замовника» Додатку 1 Оголошення, замовником було визначено вимогу до предмета закупівлі, а саме - запасні частини, вузли та агрегати, що використовуються Виконавцем при наданні послуг, повинні бути новими, оригінальними сертифіковані для продажу на території України (про, що надається відповідний гарантійний лист). Отже, учасники спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції повинні були надати такого гарантійного листа.
Натомість, пропозиція ТОВ «СУГ-ПРЕМІУМ» не містить такого гарантійного листа, що стало підставою для відхилення відповідно до вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
Крім того, відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації (не менше трьох робочих днів) учасники спрощеної закупівлі мають право та можуть звернутися до замовника через електрону систему закупівель за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Отже, своїм правом, передбаченим Законом, ТОВ «СУГ-ПРЕМІУМ» не скористався, що унеможливлює на даному етапі проведення спрощеної закупівлі по-різному трактувати вимоги замовника викладені в Оголошенні.
2. Відповідно до частини 3 Оголошення - інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: визначена в Технічному завданні Додаток № 1 до Оголошення.
Учасником ТОВ «СУГ-ПРЕМІУМ» у складі своєї пропозиції було надано лист «12.Технічне завдання.pdf», що містить вимоги про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, які в незмінному вигляді надані в пропозиції учасника, а саме: відповідно пункту 9 розділу «Вимоги замовника» зазначено наступне «Запасні частини, вузли та агрегати, що використовуються Виконавцем при наданні послуг, повинні бути новими, оригінальними сертифіковані для продажу на території України (про, що надається відповідний гарантійний лист). Гарантійний термін на запасні частини, вузли та агрегати, що використовуються Виконавцем при наданні послуг, повинен складати не менше 12 (дванадцять) місяців». Формулювання «повинні бути», «повинен складати», що зазначені учасником у відповідній інформації, не є констатуючим фактом та не свідчать про виконання вимог щодо підтвердження технічних, якісних та інших характеристик в цій частині оголошення, та не підтверджують інформацію про додержання/виконання необхідних вимог до предмета закупівлі учасником.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції ТОВ «СУГ-ПРЕМІУМ» передбачені пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону.
3. Учасником спрощеної закупівлі ТОВ «СУГ-ПРЕМІУМ» зазначено, що замовником було порушено право учасника на усунення невідповідностей у пропозиції про закупівлю, а саме частину 9 статті 26 Закону, «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що надані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких відповідностей».
Замовник хоче звернути увагу учасника ТОВ «СУГ-ПРЕМІУМ» на те, що відповідно до Закону, усунути невідповідності у своїй пропозиції учасник може лише в конкурентних процедурах закупівлі, якими є процедура закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу (пункт 13 частини 1 статті 1 Закону).
Отже, наша спрощена закупівля у розумінні Закону не є конкурентною процедурою закупівлі, а тому вимоги частини 9 статті 26 Закону на неї не поширюються.
З урахуванням вищевикладеного, у замовника відсутні законодавчі підстави для задоволення вимоги про усунення порушення ТОВ «СУГ-ПРЕМІУМ».
Статус вимоги:
Відхилено