• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221401 Золота Балка - /Т-04-03/ на ділянці км 0+000 км 5+000 в Херсонській області

Завершена

38 386 708.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 383 867.09 UAH
Період оскарження: 26.08.2020 16:44 - 24.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: cb3958e089094d398b7c6f8f3c86e934
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-002169-b.a1
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Вимога по процедурі UA-2020-08-26-002169-b Згідно з вимогами ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) звертаємось з вимогою щодо відміни рішення про визначення переможцем процедури закупівлі за оголошенням UA-2020-08-26-002169-b ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД". 1.Вимогами п.1.1.2. Додатка 1 тендерної документації встановлено наступне: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему.» При складанні транспортної схеми учасник повинен у стовбчику 8 зазначити Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, при цьому Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Всупереч зазначеним вимогам учасником ТОВ "МЕГО ЛТД" не вказано відповідну інформацію щодо зазначення довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). 2. Відповідно до підпункту 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника. Учасником торгів ТОВ «МЕГО ЛТД» надано зазначену довідку від 26.09.2020 року № 26-09-2020/13, однак в графі спеціальність зазначено кваліфікацію працівника, а не спеціальність (позиція 1-5,8). 3. Вимогами п.1.4 Додатка 1 тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно надати наступні документи: - Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. ТОВ «МЕГО ЛТД» надано баланс на 30.06.2020 та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2020 р., при цьому звітнім періодом є календарний рік, тобто зазначену у п.1.4. інформацію необхідно надати за 2019 рік. Це підтверджує рішення АМКУ №16979 за процедурою UA-2020-07-17-003361-c, рішення №15803 за оголошенням UA-2020-07-03-004021-a. 4. У довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником не зазначено інформацію щодо категорії дороги, СС2 – не є категорією дороги. Крім того, довідка про аналогічні договори не містить інформацію щодо номеру та дати актів. 5. Вимогами п.1.1.2. Додатка 1 тендерної документації встановлено наступне: Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва, а також скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Відповідно до п.1.2. договору оренди від 01.09.2017 №2, який укладено між Учасником та ПП «ГЛОРІЯ-ВЛ» - асфальтозмішувальна установка КДМ 2013 М230 «знаходиться в змонтованому вигляді, стаціонарно розміщене за адресою» Закарпатська область, смт. Буштино, Тячівського р-ну. У склад пропозиції учасником надана «довідка про наявність АБЗ.pdf», в якій зазначено, що асфальтобетонний завод КДМ 2013 М230 є мобільним, а не стаціонарним. Всупереч вимогам тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД» відсутні дозвільні документи підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Це підтверджує рішення АМКУ № 16561-р/пк-пз від 02.09.2020 за оголошенням UA-2020-06-18-002633-b. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підпадають під вимоги ч.16 ст. 29 Закону. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з ч.9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. На підставі зазначеного вимагаємо відмінити рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕГО ЛТД» та повернути процедуру закупівлі на стадію прекваліфікації. У разі неможливості виконати такі дії вимагаємо відмінити закупівлю на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону, а саме: Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Ваші дії як замовника щодо визначення ТОВ «МЕГО ЛТД» переможцем процедури закупівлі є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Після опрацювання вимоги надаємо наступну відповідь: Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 28 Закону у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Розглядаючи тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, замовник приймає рішення: визнати пропозицію такою, що відповідає всім вимогам, і допустити її до оцінки або відхилити пропозицію і не допускати її до оцінки. За результатами розгляду замовник складає протокол розгляду пропозицій, який оприлюднюється в системі ProZorro. Якщо після розгляду тендерних пропозицій допущено до оцінки пропозиції хоча б двох учасників, у такому випадку система автоматично призначить дату і час проведення аукціону. Поряд з цим абзацом третім частини восьмої статті 18 Закону передбачено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. При цьому аукціон відбудеться не раніше ніж через 5 днів, оскільки цей час дається незгодним учасникам для того, щоб вони могли оскаржити рішення замовника. Подання учасниками скарги до органу оскарження зупинить перебіг процедури і не дасть аукціону відбутись до винесення органом оскарження відповідного рішення за цією скаргою. Після закінчення аукціону замовник отримує переможця торгів: це учасник, що запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. Враховуючи наведене зазначаємо: протокол прекваліфікації сформовано 15 жовтня 2020 року, період оскарження рішення замовника закінчився 21 жовтня 2020 року. За результатами проведеного аукціону учасник торгів - ТОВ «МЕГО ЛТД» запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та рішенням тендерного комітету (протокол від 22.10.2020 року № 493) товариство визначено переможцем торгів на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221401 Золота Балка - /Т-04-03/ на ділянці км 0+000 км 5+000 в Херсонській області». Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів визначено в п.п.3 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: - переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону. - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Статус вимоги: Відхилено