• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерна техніка для оснащення кабінетів початкової школи"Нова Українська школа"

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.

Завершена

275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 750.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2020 16:22 - 07.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Зміна тендерної документації

Номер: 3d40ca9c8a9b4c0e8b3b68b9a3cb6ca1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-007950-a.a3
Назва: Зміна тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 4 Тендерної документації у пункті 2.8 Ви вказуєте: "Учасник повинен надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам комп’ютерного обладнання,Мультимедійного проектора та інтерактивної дошки, яке присутнє в закупівлі." Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс, видане МОН України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Михайло –Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що виходячи з норм пунктів 3 та 4 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). У свою чергу, відповідно до норм частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, п.2.2. наказу МОН від 02.12.2004 р. №903: «При використанні комп’ютерних програм і комп'ютерної техніки з попередньо встановленими комп'ютерними програмами навчальні заклади зобов'язані: - дотримуватися вимог, що передбачені нормативними актами МОН України, які регламентують склад, кількість та основні технічні характеристики комп'ютерної техніки для облаштування і використання кабінетів інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах; - придбавати і використовувати в навчальному процесі комп'ютерні програми і комп'ютерну техніку з попередньо встановленими комп'ютерними програмами, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України; - придбавати і використовувати комп'ютерні програми навчального призначення, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України.». Беручи до уваги зазначене вище, а також з метою забезпечення поставки товару належної якості до тендерної документації було включено вимогу щодо надання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивний комплекс, що в жодному разі не може вважатись порушенням.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Видалення дискримінаційних вимог

Номер: 895c7405edfc4af68a4a3b0daab28ccd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-007950-a.b2
Назва: Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У п.п. 2.5, 2.6 Додатку 4 до тендерної документації Ви вимагаєте надання наступних документів: "2.5.Копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015, IDT виробника комп’ютерного обладнання та на послуги з улаштування інтерактивних навчальних комплексів. 2.6.Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, IDT виробника комп’ютерного обладнання та на послуги з улаштування інтерактивних навчальних комплексів." Звертаємо Вашу увагу, що більшість учасників є дистрибюторами від виробників щодо кожного товару окремо (інтерактивних дошок, проекторів, багатофункціональних пристроїв, ноутбуків тощо). Таким чином учасники не здійснюють ніяких дій для об'єднання вказаних товарів в Інтерактивний мультимедійний комплекс. Встановлення обладнання не потребує об'єднання переліченого Вами обладнання в єдиний КОМПЛЕКС. Тому дана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників. Шановний Замовнику, витребування таких документів є безпідставним та неможливим для більшості учасників. Також такі дії є порушенням принципів державних закупівель та чинного законодавства України. На основі вищевказаного, наполягаємо на видаленні вказаних пунктів 2.5, 2.6 та забезпеченні участі всіх потенційних учасників та раціональному витрачанні бюджетних коштів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: При розгляді вимоги тендерний комітет не бачить дискримінаційних вимог так як у документації є вимоги з установленя компютерної техніки.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Видалення дискримінаційної вимоги

Номер: c15bfe5549384c7f86ffb42f30c98cc4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-007950-a.c1
Назва: Видалення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Тендерній документації а саме: надання авторизаційних листів (п.2.3 Додаток 4). Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Таким чином, наполягаємо на видаленні вказаної дискримінаційної вимоги, а саме п.2.3 Додатку 4 Тендерної документаці.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхиляємо дану вимогу.
Статус вимоги: Відхилено